Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Detalusis planas dėl Nemenčinės plento rekonstrukcijos Vilniaus miesto ribose pradėtas rengti dar 2013 m.
    2013-04-05
    Pradedamas rengti Nemenčinės plento nuo Kairėnų g. iki miesto ribos detalusis planas

    Pradedamas rengti Nemenčinės plento nuo Kairėnų g. iki miesto ribos detalusis planas. Planavimo pagrindas: Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl pavedimo organizuoti apie 57 ha teritorijos šalia Nemenčinės plento Antakalnio seniūnijoje detaliojo plano rengimą Nr. 30-916 (2012-05-10) ir Planavimo sąlygų sąvadas detaliojo planavimo dokumentui rengti Nr. A620-256-(2.15.1.21-MP2) (2012-09-11).

    Planavimo tikslas: pagal Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinius žemės tikslinės paskirties keitimas iš miškų ūkio į kitos pagrindinės žemės naudojimo paskirties žemę- inžinerinės infrastruktūros teritoriją (susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridoriams), nustatant Nemenčinės plento parametrus.

    Planuojamos žemės sklypų būdai ir pobūdžiai: inžinerinės infrastruktūros teritorijos - susisiekimo ir inžinerinių tinklų statybos.

    Planavimo terminai: pradžia – 2013 m., pabaiga – 2015 m.
    (...)

    http://www.vilnius.lt/index.php?2290016664
    Artimiausiu metu turbūt turėtų būti paskelbti ir DP sprendiniai su brėžiniais

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiandien "Lietuvos ryto" priede "Sostinė" yra nedidelis straipsnis apie planuojamą rekonstrukciją nuo Smėlynės (sankryžos su Kairėnų gatve) iki Vilniaus miesto ribos. Parengtas ar rengiamas detalusis planas.

    Straipsnyje užsiminta, kad prasidėjo 102 kelio rekonstrukcija Vilniaus rajone nuo Miškonių (ribos su Vilniaus miestu) iki Nemenčinės.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Šiandien važiuodamas nuo Nemenčines puses link Vilniaus užmačiau,kad beveik iki pat Miškiniu kairėje puseje prakirstas miško ruožas palei kelia, kelio rekonstrukcija prasideda?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Beje, koks statusas numatomas praplatintam keliui? Ar bus bandoma pritempti prie greitkelio, ar ir liks 70 km/h?
    Apie greitkelį ir 120 km/h neverta net galvoti. Kelias bus rekonstruojamas pagal Ia kategorijos standartą. Maksimalus greitis - 90 km/h.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jo, dėl to pritariu. Manau, kad pilnai rekonstravus tuos ruožus galima bus laisvai didinti greitį. Tik ties miesteliais mažinti (kaip tai daroma ir visame ruože iki Švenčionių).

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Manau, kad pilnai užtenka to, kas dabar yra, t.y. ar tai 90 ar tai 100 km/h (neatsimenu tiksliai kiek dabar). Kitas dalykas atkarpa arčiau Vilniaus. Bet ir ten nereikia daugiau 100 km/h.
    Jau ir 100 km/h būtų nerealu, nes dabar atkarpoje iki Nemenčinės yra gal vos keletas vietų (ir tai būtent ten, kur rekonstruos), kur nėra uždėta greitį iki 70km/h ribojančio ženklo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ko gero per daug staigių posūkių, kad būtų greitkelis. Čia jeigu kalbėtume apie visą kelią iki Švenčionių. O kur dar krūva išsukimų į žvirkelius.
    Manau, kad pilnai užtenka to, kas dabar yra, t.y. ar tai 90 ar tai 100 km/h (neatsimenu tiksliai kiek dabar). Kitas dalykas atkarpa arčiau Vilniaus. Bet ir ten nereikia daugiau 100 km/h.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kelią reiktų tiesti aplenkiant Miškonis. Dabar greitkelis eina per patį kaimo centrą. Beje, koks statusas numatomas praplatintam keliui? Ar bus bandoma pritempti prie greitkelio, ar ir liks 70 km/h?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žemės paėmimo projektas nuo Vilniaus r. ribos iki Nemenčinės buvo patvirtintas dar 2009 metais tuometinėje Vilniaus apskrityje :

    http://www.miestai.net/forumas/showp...2&postcount=19

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilnius - Nemenčinė

    Pirkimas 224662
    Projekto „ Krašto kelio Nr. 102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai rekonstravimas“ statybos darbų techninė priežiūra. Techninių specifikacijų projektas

    Numatoma darbus nuo Vilniaus r. ribos iki Nemenčinės atlikti nuo 2015.06.01 iki 2016.05.01
    Planuojamas rekonstruoti objektas – valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai ruožas nuo 16,202 iki 21,822 km yra Vilniaus apskrityje Vilniaus rajono savivaldybės Bezdonių, Nemenčinės ir Nemenčinės miesto seniūnijose.
    (...)
    Rekonstruojamo ruožo trasos pradžia yra ties Vilniaus miesto ir rajono riba, kurią nužymi užkoordinuoti riboženkliai, pagal šiuo metu sustatytus kilometrinius ženklus koordinuota miesto ir rajono riba kelio ašį kerta 16,202 km, todėl techninio projekto pavadinime yra patikslintos darbų pradžios ir pabaigos ribos. Trasos pabaiga yra 21,822 km – viaduko per rajoninį kelią Nr. 5220 Nemenčinė–Buivydžiai pradžia.

    Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas (toliau – VMPEI) 2010 metais buvo 8203 aut./parą, tame skaičiuje sunkaus transporto – 512 aut./parą (eismo skaičiavimo postas – 16,3 km). 2011 metais VMPEI buvo 8346 aut./parą, krovininio transporto – 520 aut./parą.
    Esamas IV kategorijos krašto kelias rekonstruojamas į Ia kategorijos kelią.


    http://cvpp.lt/index.php?option=com_...nder_id=224622

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Numatoma kapitališkai suremontuoti du kelio ruožus - prieš Pabradę ir kažkur tarp Švenčionių ir Ignalinos

    Kelio Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai ruožo 46,02-48,02 km kapitalinis remontas
    Kelio Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai ruožo 92,3-95,10 km kapitalinis remontas

    Pirkimas 157527. Kelio Nr.A3 Vilnius-Minskas remonto, pėsčiųjų viaduko, pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimo ir kelio Nr.102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai Nr.A3 Vilnius-Minskas remonto projektavimas ir darbų atlikimas

    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=212114

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelios nuotraukos grįžtant atgal
    Foto 2014.10

    Tarp Zarasų ir Dūkšto




    Tarp Ignalinos ir Švenčionių


    Zablatiškės zigzagas


    Tolumoje matosi Didžiasalio apžvalgos bokštas




    Nusileidimas į slėnį, kur yra Naujieji Zadvarninkai ir Švenčionys


    Švenčionys

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Švenčionys - Ignalina

    Iš važiavus iš Švenčionių - Naujieji Zadvarninkai.
    Toks ilgas pavadinimas, kad prireikė didesnės lentelės




    Už Šventos prasideda rūkų juosta




    Auksinis ruduo


    Ignalinos rajono riba


    Zablatiškė






    Taip paprasta įkalnė atrodo fotografuojant teleobjektyvu






    Posūkis į Ceikinius. Iki Ignalinos liko 5-6 km

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pabradė - Švenčionys

    Šutai


    Juzina


    Sariai


    Dar viena vaizdinga kelio atkarpa netoli Petruškų (Sarių) ežero ir mažesnių ežerų


    Kelyje nemažai fūrų - jos aplenkia rekonstruojamą trasos A6 Zarasų - Degučių ruožą su 5 ar 6 šviesoforais




    Lenkimas ne pagal taisykles


    Švenčionys




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pabradė - Švenčionys

    Kelias eina šalia buvusio Pabradės - Lentupio - Adutiškio geležinkelio


    2009 m. pastatytas tiltas per Meros upelį




    Zalavo aplinkkelis


    Šioje vietoje trasa eina buv. geležinkeliu



    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ačiū, kad priminei.
    Kai važiuoji normaliu keliu, tai ir užmiršti, kad prieš metus ten tekdavo palaukti prie šviesoforo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Paskutinėje foto matosi naujasis Pabradės tiltas. Na, naujasis ar rekonstruotas - kaip kam

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilnius - Pabradė

    Foto 2014.10. Fotografuota teleobjektyvu

    Ties Nemenčine






    Ties Nemenčinės Regitra






    Greičio ribojimas ties Pailge




    Gražiausia kelio Nemenčinė - Pabradė atkarpa








    Pabradės eglė matosi už kelių kilometrų


    Pabradė pasitinka "inkilu"


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Tas įvažiavimas į Gėlos ežerą ten ir liko. Vasaros savaitgaliais ten susidaro nemažos grįžtančių į Vilnių eilės.
    Jei įvažiavimas į Gėlą būtų padarytas nuo žiedinės sankryžos šalutinio (rytinio) kelio, tokios problemos nebūtų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Įvažiavimas į Gėlą (matosi kiek toliau) iš 102 kelio bus naikinamas ir yra numatomas iš šalutinio kelio
    Atvaizdas
    Įdomu, kodėl įvažiavimo į Gėlą taip ir neperkėlė, o paliko senoj vietoj... Ten nėra labai saugu.

    Komentuoti:

Working...
X