Parašė Mindzius-LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
Iš kur tokios žinios, kad nuo VIlniaus pusės bus 2x2? Stotomas kelias tik nuo Miškonių iki Nemenčinės. Vilniaus ribose joks kelias nėra planuojamas (nebent kažkada nepaibrėžtoje ateityje).
-
Ne tik Miškonyse, ir iki jų daug kur yra arti namai, privatizuota žemė, daug įvažiavimų, todėl nėra lengva 2x2 kelią įrengti, o už Miškonių tiesus kelias mišku, daug paprasčiau. Bet aišku irgi keista, kai nuo Antakalnio žiedo iki Miškonių, kur didžiausias srautas, toliau bus vargas važiuoti nesaugiu senu keliu, o po to iš kart geras kelias prasidės.Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąBet ar daug naudos iš to bus: nuo Vilniaus pusės bus 2x2, tuomet 1x1 ir vėl 2x2..
Neskaitant dviejų namų Miškonyse, ar dar daug namų prie kelio yra pastatyta iš abiejų pusių?Paskutinis taisė Lettered; 2015.06.19, 14:34.
Komentuoti:
-
Bet ar daug naudos iš to bus: nuo Vilniaus pusės bus 2x2, tuomet 1x1 ir vėl 2x2..Parašė Lettered Rodyti pranešimąNuo Miškonių iki Nemenčinės. Atkarpoje nuo 2x2 kelio pabaigos iki Miškonio liks 1x1 kelias, nes per daug ir per arti kelio namų pristatyta, daug įvažiavimų ir pan.
Neskaitant dviejų namų Miškonyse, ar dar daug namų prie kelio yra pastatyta iš abiejų pusių?Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2015.06.19, 13:54.
Komentuoti:
-
Nuo Miškonių iki Nemenčinės. Atkarpoje nuo 2x2 kelio pabaigos iki Miškonio liks 1x1 kelias, nes per daug ir per arti kelio namų pristatyta, daug įvažiavimų ir pan.Parašė digitalNuo kur iki kur daro? Nes 5 km tai nesigauna visas ruožas nuo dabartinio 2 juostų kelio iki Nemenčinės.
Komentuoti:
-
/\
Šioje kelio atkarpoje bus įrengtos ir dvi šviesoforais reguliuojamos sankryžos. Pasak LAKD atstovo, tai yra būtina dėl išsiplėtusių gyvenamųjų teritorijų.
„Esant keturioms eismo juostoms ir nevaldant transporto eismo reguliavimo priemonėmis, būtų ypač nesaugu. Tačiau šviesoforai bus sureguliuoti taip, kad minimaliai stabdytų tiesiai važiuojančių transporto priemonių eismą
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...s-787-510662#_
Dovana blin? Šviesoforinės sankryžos vadinamos dovana?
Komentuoti:
-
-
Už Miškonių gyvenvietės

Miškas iškirstas kairėje pusėje


Bus ištiesintas šis posūkis

Miškas iškirstas vėl dešinėje pusėje

Toliau - kelių kilometrų ruožas, kur iki Nemenčinės buvo galima normaliai aplenkti lėtai važiuojančias mašinas
Komentuoti:
-
Ruožas Vilnius - Nemenčinė
Foto 2015.04


Platinimas bus dešinėje kelio pusėje


Vilniaus miesto ir Vilniaus rajono administracinė riba

Dviračių takas užverstas šakomis
Nors turbūt tuo 1975 m. nutiestu taku niekas nesinaudoja, kai medžių šaknys iškilojo asfaltą

Miškonys (vairuotojams paprasčiau paaiškinti kitaip - "ten, kur yra radaras")

Komentuoti:
-
Platins iki 4 eismo juostųParašė digital Rodyti pranešimąVažiuojant link Nemenčinės:
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Važiuojant link Nemenčinės:Parašė Brokeris Rodyti pranešimąŠiandien važiuodamas nuo Nemenčines puses link Vilniaus užmačiau,kad beveik iki pat Miškiniu kairėje puseje prakirstas miško ruožas palei kelia, kelio rekonstrukcija prasideda?
Paskutinis taisė Romas; 2015.04.12, 14:44. Priežastis: Nuotraukos dydis. Palikta nuorodą į originalų dydį
Komentuoti:
-
Jau priimtas sprendimas dėl detaliojo plano rekontruojant Nemenčinės plentą.
Tekste minimas pridedamas brėžinys nepridėtas
Vilniaus miesto savivaldybės taryba
2015 m. kovo 4 d. Nr. 1-2259 sprendimas
DĖL APIE 57 HA TERITORIJOS ŠALIA NEMENČINĖS PLENTO DETALIOJO PLANO TVIRTINIMO
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo pakeitimo įstatymo 3 straipsnio 1 dalimi, Vilniaus miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti apie 57 (penkiasdešimt septynių) ha teritorijos šalia Nemenčinės plento, Antakalnio seniūnijoje, detalųjį planą ir jo sprendinius (pagal pridedamą brėžinį).
(...)
http://www.vilnius.lt/vaktai/Default...DocId=30254875
Komentuoti:
-
Detalusis planas dėl Nemenčinės plento rekonstrukcijos Vilniaus miesto ribose pradėtas rengti dar 2013 m.
Artimiausiu metu turbūt turėtų būti paskelbti ir DP sprendiniai su brėžiniais2013-04-05
Pradedamas rengti Nemenčinės plento nuo Kairėnų g. iki miesto ribos detalusis planas
Pradedamas rengti Nemenčinės plento nuo Kairėnų g. iki miesto ribos detalusis planas. Planavimo pagrindas: Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl pavedimo organizuoti apie 57 ha teritorijos šalia Nemenčinės plento Antakalnio seniūnijoje detaliojo plano rengimą Nr. 30-916 (2012-05-10) ir Planavimo sąlygų sąvadas detaliojo planavimo dokumentui rengti Nr. A620-256-(2.15.1.21-MP2) (2012-09-11).
Planavimo tikslas: pagal Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinius žemės tikslinės paskirties keitimas iš miškų ūkio į kitos pagrindinės žemės naudojimo paskirties žemę- inžinerinės infrastruktūros teritoriją (susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridoriams), nustatant Nemenčinės plento parametrus.
Planuojamos žemės sklypų būdai ir pobūdžiai: inžinerinės infrastruktūros teritorijos - susisiekimo ir inžinerinių tinklų statybos.
Planavimo terminai: pradžia – 2013 m., pabaiga – 2015 m.
(...)
http://www.vilnius.lt/index.php?2290016664
Komentuoti:
-
Šiandien "Lietuvos ryto" priede "Sostinė" yra nedidelis straipsnis apie planuojamą rekonstrukciją nuo Smėlynės (sankryžos su Kairėnų gatve) iki Vilniaus miesto ribos. Parengtas ar rengiamas detalusis planas.
Straipsnyje užsiminta, kad prasidėjo 102 kelio rekonstrukcija Vilniaus rajone nuo Miškonių (ribos su Vilniaus miestu) iki Nemenčinės.
Komentuoti:
-
Šiandien važiuodamas nuo Nemenčines puses link Vilniaus užmačiau,kad beveik iki pat Miškiniu kairėje puseje prakirstas miško ruožas palei kelia, kelio rekonstrukcija prasideda?
Komentuoti:
-
Apie greitkelį ir 120 km/h neverta net galvoti. Kelias bus rekonstruojamas pagal Ia kategorijos standartą. Maksimalus greitis - 90 km/h.Parašė abruo Rodyti pranešimąBeje, koks statusas numatomas praplatintam keliui? Ar bus bandoma pritempti prie greitkelio, ar ir liks 70 km/h?
Komentuoti:
-
Jo, dėl to pritariu. Manau, kad pilnai rekonstravus tuos ruožus galima bus laisvai didinti greitį. Tik ties miesteliais mažinti (kaip tai daroma ir visame ruože iki Švenčionių).
Komentuoti:
-
Jau ir 100 km/h būtų nerealu, nes dabar atkarpoje iki Nemenčinės yra gal vos keletas vietų (ir tai būtent ten, kur rekonstruos), kur nėra uždėta greitį iki 70km/h ribojančio ženklo.Parašė Creatium Rodyti pranešimąManau, kad pilnai užtenka to, kas dabar yra, t.y. ar tai 90 ar tai 100 km/h (neatsimenu tiksliai kiek dabar). Kitas dalykas atkarpa arčiau Vilniaus. Bet ir ten nereikia daugiau 100 km/h.
Komentuoti:
-
Ko gero per daug staigių posūkių, kad būtų greitkelis. Čia jeigu kalbėtume apie visą kelią iki Švenčionių. O kur dar krūva išsukimų į žvirkelius.
Manau, kad pilnai užtenka to, kas dabar yra, t.y. ar tai 90 ar tai 100 km/h (neatsimenu tiksliai kiek dabar). Kitas dalykas atkarpa arčiau Vilniaus. Bet ir ten nereikia daugiau 100 km/h.
Komentuoti:
-
Kelią reiktų tiesti aplenkiant Miškonis. Dabar greitkelis eina per patį kaimo centrą. Beje, koks statusas numatomas praplatintam keliui? Ar bus bandoma pritempti prie greitkelio, ar ir liks 70 km/h?
Komentuoti:
Komentuoti: