Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Bet ar daug naudos iš to bus: nuo Vilniaus pusės bus 2x2, tuomet 1x1 ir vėl 2x2..
    Iš kur tokios žinios, kad nuo VIlniaus pusės bus 2x2? Stotomas kelias tik nuo Miškonių iki Nemenčinės. Vilniaus ribose joks kelias nėra planuojamas (nebent kažkada nepaibrėžtoje ateityje).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Bet ar daug naudos iš to bus: nuo Vilniaus pusės bus 2x2, tuomet 1x1 ir vėl 2x2..

    Neskaitant dviejų namų Miškonyse, ar dar daug namų prie kelio yra pastatyta iš abiejų pusių?
    Ne tik Miškonyse, ir iki jų daug kur yra arti namai, privatizuota žemė, daug įvažiavimų, todėl nėra lengva 2x2 kelią įrengti, o už Miškonių tiesus kelias mišku, daug paprasčiau. Bet aišku irgi keista, kai nuo Antakalnio žiedo iki Miškonių, kur didžiausias srautas, toliau bus vargas važiuoti nesaugiu senu keliu, o po to iš kart geras kelias prasidės.
    Paskutinis taisė Lettered; 2015.06.19, 14:34.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Miškonis galima per mišką aplenkti

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Nuo Miškonių iki Nemenčinės. Atkarpoje nuo 2x2 kelio pabaigos iki Miškonio liks 1x1 kelias, nes per daug ir per arti kelio namų pristatyta, daug įvažiavimų ir pan.
    Bet ar daug naudos iš to bus: nuo Vilniaus pusės bus 2x2, tuomet 1x1 ir vėl 2x2..

    Neskaitant dviejų namų Miškonyse, ar dar daug namų prie kelio yra pastatyta iš abiejų pusių?
    Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2015.06.19, 13:54.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė digital
    Nuo kur iki kur daro? Nes 5 km tai nesigauna visas ruožas nuo dabartinio 2 juostų kelio iki Nemenčinės.
    Nuo Miškonių iki Nemenčinės. Atkarpoje nuo 2x2 kelio pabaigos iki Miškonio liks 1x1 kelias, nes per daug ir per arti kelio namų pristatyta, daug įvažiavimų ir pan.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    /\
    Šioje kelio atkarpoje bus įrengtos ir dvi šviesoforais reguliuojamos sankryžos. Pasak LAKD atstovo, tai yra būtina dėl išsiplėtusių gyvenamųjų teritorijų.
    „Esant keturioms eismo juostoms ir nevaldant transporto eismo reguliavimo priemonėmis, būtų ypač nesaugu. Tačiau šviesoforai bus sureguliuoti taip, kad minimaliai stabdytų tiesiai važiuojančių transporto priemonių eismą

    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...s-787-510662#_

    Dovana blin? Šviesoforinės sankryžos vadinamos dovana?
    Paskutinis taisė Romas; 2015.06.24, 08:50. Priežastis: Pridėta citata

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Dovana Vilniaus vairuotojams: Nemenčinės plente bus keturios eismo juostos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Už Miškonių gyvenvietės


    Miškas iškirstas kairėje pusėje




    Bus ištiesintas šis posūkis


    Miškas iškirstas vėl dešinėje pusėje


    Toliau - kelių kilometrų ruožas, kur iki Nemenčinės buvo galima normaliai aplenkti lėtai važiuojančias mašinas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ruožas Vilnius - Nemenčinė
    Foto 2015.04




    Platinimas bus dešinėje kelio pusėje




    Vilniaus miesto ir Vilniaus rajono administracinė riba


    Dviračių takas užverstas šakomis
    Nors turbūt tuo 1975 m. nutiestu taku niekas nesinaudoja, kai medžių šaknys iškilojo asfaltą


    Miškonys (vairuotojams paprasčiau paaiškinti kitaip - "ten, kur yra radaras")


    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Važiuojant link Nemenčinės:
    Atvaizdas
    Platins iki 4 eismo juostų

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
    Šiandien važiuodamas nuo Nemenčines puses link Vilniaus užmačiau,kad beveik iki pat Miškiniu kairėje puseje prakirstas miško ruožas palei kelia, kelio rekonstrukcija prasideda?
    Važiuojant link Nemenčinės:
    Paskutinis taisė Romas; 2015.04.12, 14:44. Priežastis: Nuotraukos dydis. Palikta nuorodą į originalų dydį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jau priimtas sprendimas dėl detaliojo plano rekontruojant Nemenčinės plentą.
    Tekste minimas pridedamas brėžinys nepridėtas

    Vilniaus miesto savivaldybės taryba
    2015 m. kovo 4 d. Nr. 1-2259 sprendimas
    DĖL APIE 57 HA TERITORIJOS ŠALIA NEMENČINĖS PLENTO DETALIOJO PLANO TVIRTINIMO

    Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo pakeitimo įstatymo 3 straipsnio 1 dalimi, Vilniaus miesto savivaldybės taryba nusprendžia:

    1. Patvirtinti apie 57 (penkiasdešimt septynių) ha teritorijos šalia Nemenčinės plento, Antakalnio seniūnijoje, detalųjį planą ir jo sprendinius (pagal pridedamą brėžinį).
    (...)

    http://www.vilnius.lt/vaktai/Default...DocId=30254875

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Detalusis planas dėl Nemenčinės plento rekonstrukcijos Vilniaus miesto ribose pradėtas rengti dar 2013 m.
    2013-04-05
    Pradedamas rengti Nemenčinės plento nuo Kairėnų g. iki miesto ribos detalusis planas

    Pradedamas rengti Nemenčinės plento nuo Kairėnų g. iki miesto ribos detalusis planas. Planavimo pagrindas: Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl pavedimo organizuoti apie 57 ha teritorijos šalia Nemenčinės plento Antakalnio seniūnijoje detaliojo plano rengimą Nr. 30-916 (2012-05-10) ir Planavimo sąlygų sąvadas detaliojo planavimo dokumentui rengti Nr. A620-256-(2.15.1.21-MP2) (2012-09-11).

    Planavimo tikslas: pagal Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinius žemės tikslinės paskirties keitimas iš miškų ūkio į kitos pagrindinės žemės naudojimo paskirties žemę- inžinerinės infrastruktūros teritoriją (susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridoriams), nustatant Nemenčinės plento parametrus.

    Planuojamos žemės sklypų būdai ir pobūdžiai: inžinerinės infrastruktūros teritorijos - susisiekimo ir inžinerinių tinklų statybos.

    Planavimo terminai: pradžia – 2013 m., pabaiga – 2015 m.
    (...)

    http://www.vilnius.lt/index.php?2290016664
    Artimiausiu metu turbūt turėtų būti paskelbti ir DP sprendiniai su brėžiniais

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiandien "Lietuvos ryto" priede "Sostinė" yra nedidelis straipsnis apie planuojamą rekonstrukciją nuo Smėlynės (sankryžos su Kairėnų gatve) iki Vilniaus miesto ribos. Parengtas ar rengiamas detalusis planas.

    Straipsnyje užsiminta, kad prasidėjo 102 kelio rekonstrukcija Vilniaus rajone nuo Miškonių (ribos su Vilniaus miestu) iki Nemenčinės.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Šiandien važiuodamas nuo Nemenčines puses link Vilniaus užmačiau,kad beveik iki pat Miškiniu kairėje puseje prakirstas miško ruožas palei kelia, kelio rekonstrukcija prasideda?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Beje, koks statusas numatomas praplatintam keliui? Ar bus bandoma pritempti prie greitkelio, ar ir liks 70 km/h?
    Apie greitkelį ir 120 km/h neverta net galvoti. Kelias bus rekonstruojamas pagal Ia kategorijos standartą. Maksimalus greitis - 90 km/h.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jo, dėl to pritariu. Manau, kad pilnai rekonstravus tuos ruožus galima bus laisvai didinti greitį. Tik ties miesteliais mažinti (kaip tai daroma ir visame ruože iki Švenčionių).

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Manau, kad pilnai užtenka to, kas dabar yra, t.y. ar tai 90 ar tai 100 km/h (neatsimenu tiksliai kiek dabar). Kitas dalykas atkarpa arčiau Vilniaus. Bet ir ten nereikia daugiau 100 km/h.
    Jau ir 100 km/h būtų nerealu, nes dabar atkarpoje iki Nemenčinės yra gal vos keletas vietų (ir tai būtent ten, kur rekonstruos), kur nėra uždėta greitį iki 70km/h ribojančio ženklo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ko gero per daug staigių posūkių, kad būtų greitkelis. Čia jeigu kalbėtume apie visą kelią iki Švenčionių. O kur dar krūva išsukimų į žvirkelius.
    Manau, kad pilnai užtenka to, kas dabar yra, t.y. ar tai 90 ar tai 100 km/h (neatsimenu tiksliai kiek dabar). Kitas dalykas atkarpa arčiau Vilniaus. Bet ir ten nereikia daugiau 100 km/h.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kelią reiktų tiesti aplenkiant Miškonis. Dabar greitkelis eina per patį kaimo centrą. Beje, koks statusas numatomas praplatintam keliui? Ar bus bandoma pritempti prie greitkelio, ar ir liks 70 km/h?

    Komentuoti:

Working...
X