Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Donidavu
    replied
    Teko šį savaitgalį pravažiuoti. Ten 5km intervale 6 šviesororai, toks įspūdis, kad geriau paliktų kaip yra ir visiems nuo to būtų geriau. Bus linksma stebėti kaip žinisklaida skalbs projektuotojus.
    Kas negalės skųstis, tai dviratininkai (aišku jie vis tiek skųsis) - tai vienas geresnių dviračio takų Lietuvoje šalia plento - gerai padirbėta.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    Oficiali pridavimo data 2026 Q1. Rangovas pamatė, kad viską spėja anksčiau, todėl perkėlė pajėgumus į kitus objektus. Už ankstesnį pridavimą vargu ar numatyta premija, kitaip būtų jau pabaigę.
    Belieka tik pasidžiaugti kad dėl šitos priežasties neįjungia tų kvailų šviesoforų. Be jų puikiausiai visi pravažiuoja.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Oficiali pridavimo data 2026 Q1. Rangovas pamatė, kad viską spėja anksčiau, todėl perkėlė pajėgumus į kitus objektus. Už ankstesnį pridavimą vargu ar numatyta premija, kitaip būtų jau pabaigę.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    Paskutinį savaitgalį technika dirbo bent keliuose sektoriuose, panašu kad pertrauka baigėsi.​​
    Man atrodo išvažiavo iš šio amžiaus projekto, stovi įšalę. Bent jau į Kairėnus žieduke tai 0 pokyčių jei neskaičiuoti laikinų ženklų sustatytų gal kažkiek daugiau.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Paskutinį savaitgalį technika dirbo bent keliuose sektoriuose, panašu kad pertrauka baigėsi.
    Click image for larger version  Name:	1000036047.jpg Views:	0 Size:	186,7 kB ID:	2200249​​ Click image for larger version  Name:	1000036048.jpg Views:	0 Size:	187,6 kB ID:	2200250​​ Click image for larger version  Name:	1000036049.jpg Views:	0 Size:	157,2 kB ID:	2200251​​ Click image for larger version  Name:	1000036050.jpg Views:	0 Size:	206,6 kB ID:	2200252​​ Click image for larger version  Name:	1000036051.jpg Views:	0 Size:	202,6 kB ID:	2200253​​ Click image for larger version  Name:	1000036052.jpg Views:	0 Size:	160,9 kB ID:	2200254​​ Click image for larger version  Name:	1000036053.jpg Views:	0 Size:	141,4 kB ID:	2200255​​ Click image for larger version  Name:	1000036054.jpg Views:	0 Size:	149,2 kB ID:	2200256​​ Click image for larger version  Name:	1000036055.jpg Views:	0 Size:	146,4 kB ID:	2200257​​ Click image for larger version  Name:	1000036056.jpg Views:	0 Size:	160,5 kB ID:	2200258​​

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Išties, darbai kurį laiką ėjosi labai sparčiai, bet po žiemos sustojo. Veikiausiai užsiima kitais projektais, o iki šito pridavimo termino dar daug laiko.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    IMHO kažkoks amžiaus projektas Nemenčinės pl ties Kairėnų gatve. Nesugebama žmoniškai padaryti ir nelaikyti visų amžinų statybų situacijoje.
    Čia kas, super viaduką reikia pastatyti, o ne žieduką sušiktą?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Beveik visą rekonstruojamą atkarpą galima praminti uždaryta kelio puse, takas dar nebaigtas, nors jau kai kur ir apšviestas. Click image for larger version Name:	dvirka.png Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	2195334
    Opa. Myniau link Nemenčinės, tai uždaryta puse pasinaudojau tik arčiau Miškonių. Įkalnėje privažiavus dvirtakio galą jau buvo neverta lipt per atitvarus tikrint situacijos.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Atsakant į mano pačio klausimą. Dauguma asfalto jau yra. Dar trūksta asfalto ties sankryžom, bet pravažiuojama su plentiniu. Tačiau didžiojoje įkalnėje dar tik žemės darbai ir teko lipt į kelią.
    Beveik visą rekonstruojamą atkarpą galima praminti uždaryta kelio puse, takas dar nebaigtas, nors jau kai kur ir apšviestas. Click image for larger version  Name:	dvirka.png Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	2195334

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kaip dvirtakio situacija ties rekonstruojama Nemenčinės plento atkarpa? Su plentiniu galima ramiai pravažiuot?
    Atsakant į mano pačio klausimą. Dauguma asfalto jau yra. Dar trūksta asfalto ties sankryžom, bet pravažiuojama su plentiniu. Tačiau didžiojoje įkalnėje dar tik žemės darbai ir teko lipt į kelią.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    toks pats kelias ir yra. kuo atitvarai trukdo važiuojant?
    Atitvarai kažin ar pridėtų saugumo avarijos atveju. O važiuojant labiau trukdo ištisinės juostos ten, kur matomumas akivaizdžiai geras.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Iš tikrųjų tai Molėtų - Utenos atkarpa ir turėjo būti maždaug tokia, kaip Vilnius - Zarasai. Normalus kelias be kažkokių prasimanymų.
    toks pats kelias ir yra. kuo atitvarai trukdo važiuojant?

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Tai čia turbūt labai blogas kelias, būtina pristatyti atitvarų visur kur reikia - nereikia (nes šalikelėse gi GRIOVIAI!!!) ir pripaišyti ištisinių linijų visur, kur geras matomumas - va tada bus idealu. Tempkitės 70 paskui klevo lapus, 60 paskui besidažančias pupytes - nėra čia ko lakstyti leistinais greičiais, net 90.

    Iš tikrųjų tai Molėtų - Utenos atkarpa ir turėjo būti maždaug tokia, kaip Vilnius - Zarasai. Normalus kelias be kažkokių prasimanymų.
    Paskutinis taisė Tomizmas; 2025.03.13, 06:17.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Dar nevažiavau tuo rekonstruotu ruožu tarp Molėtų ir Utenos, bet pagal nuotraukas, tai graudu žiūrėti. (...)
    Galiu tik pasidžiaugti, kad Vilniaus - Švenčionių kelio "nepatobulino" iki tokio lygio (neskaitant tos 70 atkarpos prieš Nemenčinę, 2x2 kelyje).
    Šį ilgąjį savaitgalį kaip tik važiavau ratuku Vilnius - A14 - Molėtai - Ignalina - Švenčionys - KK102 - Vilnius.
    Į aną pusę, aišku, buvo tuščia. O grįžtant po ilgojo savaitgalio buvo šioks toks eismas, bet ne toks intensyvus koks būna vasaros sekmadieniais.
    Susidarydavo ir ir be vargo išsisklaidydavo kolonos iki 5 - 7 mašinų - visur saugu lenkti ir atitvarai ar ribojimo ženklai yra ten kur ir turi būti. Tiesa yra 2-3 km tiesus ruožas tarp Pavoverės ir Pabradės, kur yra ištisinė linija, bet ten turbūt intensyvesnis eismas ar būdavo daugiau avarijų.
    Ypač smagu ramiai važiuoti ir mėgautis gražia gamta Sarių - Zalavo ir Pabradės - Nemenčinės ruožuose.

    Kelio danga visur nebloga, tik jau pavargusi išvažiuojant iš Ignalinos - vienoje įkalnėje net susidariusios provėžos.

    Foto 2025.03

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kaip dvirtakio situacija ties rekonstruojama Nemenčinės plento atkarpa? Su plentiniu galima ramiai pravažiuot?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šioje temoje ką tik apsilankė 100.000-asis lankytojas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Nemenčinės ir Pabradės
    Foto 2025.02
    Kairėje, šalia Pravalo ežero, yra poilsio aikštelė








    Pabradė




    Šalia "Maximos", "Nestės" ir "Norfos - posūkis kairėn į kelią Nr. 173 į Molėtus

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Nemenčinės ir Pabradės
    Foto 2025.02


    30 km




    31 km


    Ties Pailge








    Ties Družiliais


    Kryžkelė su keliu Nr. 5222 Sapiegiškės - Sužionys

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiavimo sąlygos žiemą senajame plento 2 x 2 juostų ruože
    Foto 2025.01






    Sankryža su Svajonių gatve

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.01


    Sankryža su Karačiūnų gatve








    Laikina žiedinė sankryža su Kairėnų gatve






    Apribojimų pabaiga

    Komentuoti:

Working...
X