- dalis vienišių sportininkų mals šūdą ant dvirtakio (įskaitant mane);
- dalis sportininkų grupių važiuojančios dvirtakiu tikrai nestos, tai sėkmės automobilistui gintis teisme dėl avarijos, nes tas irgi nestos, nors jam KET irgi galioja dėl nematymo zonos, o ir jo šalutinis;
- didžiausia dalis sportininkų grupių išvis nesinaudos tokiu dvirtakiu, nes nerizikuos savo šiknomis, t. y. važiuos neteisėtai plentu ir trukdys tiems patiems automobilistams.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
Tai jau dabar tenka "visais atvejais <...> sumažinti važiavimo greitį", dėl esamų želdynų per arti sankirtos (STR numato matymo lauką ir jis neatitinka jau dabar), bet dabar reikės "sustoti", todėl:
- 1 patinka
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTies kiekvienu automobiliniu nusukimu nuo pagrindinio kelio dviratininkams teks praktiškai pilnai sustot dėl matomumo nebuvimo.
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
Komentuoti:
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimą50 metrų yra labai nedaug, einant nuo Vakarinio aplinkkelio link Pilaitės mišku, dar net už kilometro girdisi automobiliai.
Logika.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimą3. Ties Karačiūnų g.
Garsasienės parinktos vizualiai vienos geresnių naudojamų LT - neutrali į viršų šviesėjanti žalia spalva. Tiesą sakant šioje vietoje iki pirmų gyvenamųjų pastatų 50m. miško, todėl garsasienės iš pirmo žvilgsnio atrodo labiau kaip mokesčių mokėtojų dovana ten esantiems keliems namams.
Komentuoti:
-
Ilgai lauktas fotoreportažas:
1. Pradžia ties Kairėnų g.
----
2. Dviračių takas dviem lygiais ir net su apšvietimu, o tiek triukšmo buvo... Jeigu dviratininkai save gerbia, tai turėtų viešai atsiprašyti vystytojų už sukeltą isteriką.
----
3. Ties Karačiūnų g.
Garsasienės parinktos vizualiai vienos geresnių naudojamų LT - neutrali į viršų šviesėjanti žalia spalva. Tiesą sakant šioje vietoje iki pirmų gyvenamųjų pastatų 50m. miško, todėl garsasienės iš pirmo žvilgsnio atrodo labiau kaip mokesčių mokėtojų dovana ten esantiems keliems namams. Dovana, kuri kur kas reikalingesnė sakykime Smėlynės arba ties išvažiavimu iš Saulėtekio esantiems tankesniems kvartalams.
-----
4. Ties Grinaičių ir Balžio g. anksčiau čia formuodavosi didžiausi kamščiai visame ruože iki Nemenčinės
-----
5. Įkalnės pradžia ties Laurų g. Dabar aiškiai matosi kodėl buvo iškirsti medžiai tarp plento ir dviračių tako, drenažinė sistema šiuo atveju turėjo didesnį prioritetą. Aišku smagu būdavo važiuoti šį ruožą per karščius šešėlyje, bet užtat tikėkimės infrastruktūrai rečiau reikės remonto.
-----
6. Įkalnei išplatinti vykdyti didžiausi žemės darbai ruože.
-----
7. Antaviliai prarado miško ruoža, bet gavo garsasienes, apšvietimą ir dviračių taką. Čia turbūt daugiausia klausimų koks stebuklų miškas yra kairėje, kad negalima buvo kelio išplatinti jo sąskaita ir taip gyvenvietei išsaugoti žaliąjį ruožą (gal kas nors žinote?).
----
8. Ties Skrabelio g. įvažavimu.
----
9. Išvažiavimas iš gyvenvietės prie Antavilių Sodų 1-osios g.
10. Susijungimas su ankstesniu etapu.
Išvada: jeigu ne numatytas šviesoforų kiekis ir greičio ribojimai, tai šiam ruožui galima būtų duoti labai aukštą balą.Paskutinis taisė Donidavu; 2024.12.26, 14:23.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bigfan Rodyti pranešimąkas naujo? ar vyksta darbai? kokia pažanga?Parašė Harlem Rodyti pranešimąKaip ten vienas is graziausiu isvaziavimas is vilniaus.nemencines .pl.gal kas fotoreportaza?
Komentuoti:
-
Kaip ten vienas is graziausiu isvaziavimas is vilniaus.nemencines .pl.gal kas fotoreportaza?
Komentuoti:
-
Ant Antavilių kalniuko
Foto 2024.08
J.Biliūno stotelė
Nauja trasa persiverčia į kairę pusę
Ir čia jau yra asfaltas
Sankryža su Antavilių gatve
Įvažiavimas į M.Husoviano gatvę uždaryras
Posūkis į Zamečkavą
Sankryža su Antavilių sodų 18-ąją gatve,
Čia bus kiek užapvalinamas posūkus
Finišo tiesioji
Rekonstruojamo ruožo pabaiga
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Naujas asfaltas eis aukščiau.
Šioje vietoje bus nukertamas kampas
į kalniuką
Nauja trasa eis kelio dešinėje pusėje
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tarp Balžio ir Laurų gatvių
Tiesi atkarpa
Kairėje juostoje paklotas asfaltas. Prieš mėnesį ten buvo tik skalda
Pėsčiųjų perėja
Ties "Šilo" stotele (senasis 17-o autobuso žiedas) - pervažiavimas į senąjį kelią
Nemažas aukščių skirtumas su nauju asfaltu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šio savaitgalio nuotraukos
Foto 2024.08
Už Kairėnų g. sankryžos
Nemažas nuolydis
Pervažiavimas į naujai nutiestą juostą dešinėje
Dešinėje - būsimo dvirtakio trasa
Kairėje juostoje jau iš naujo patiestas asfaltas
Sankryža su Karačiūnų gatve
Sankryža su Balžio gatve
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dzin tas greičio apribojimas iš tiesų. Važiuoji ir važiuoji. Keliom minutėm vėliau atvažiuoji ir tiek. Gal ir tų kelių minučių skirtumo nesusidarytų. Bet stabdymai greitėjimai užmiesčio kelyje prie šviesoforų tiesiog žudo.
Šitos paminėtos kliurkos ruože nuo Nemenčinės iki Antavilių tikriausiai atsirado panašiai kaip ir nesąmonės dabar rekonstruojamoje dalyje (kur primenu lygioje vietoje numatyti 5 nauji šviesoforai). Nes pigiausias variantas, taip numatyta projekte kuris buvo užsigulėjęs stalčiuose ir nes "niekas dabar neprojektuos iš naujo".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKol buvo kelių šimtų metrų sulėtėjimas šalia to pylimo šuoliams, ši prielaida gal ir buvo panaši į teisybę.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO kaip migruoja gyvūnai kituose magistraliniuose keliuose, juolab - greitkeliuose???
Komentuoti:
-
O kaip migruoja gyvūnai kituose magistraliniuose keliuose, juolab - greitkeliuose???
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaigi sako - ten yra žvėrių migracijos vieta. Važiuojant matosi keliose vietose padaryti paaukštinimai, kad žvėrys galėtų perlipti tvorą. Turbūt žmonių gyvybės svarbiau už tą greičiau pravažiuotą kilometrą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2024.08
Kairėnų gatvės ir Nemenčinės plento sankryža
Ten, kur skalda - būsimo dviračių tako trasa
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: