Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Tai jau dabar tenka "visais atvejais <...> sumažinti važiavimo greitį", dėl esamų želdynų per arti sankirtos (STR numato matymo lauką ir jis neatitinka jau dabar), bet dabar reikės "sustoti", todėl:
    • dalis vienišių sportininkų mals šūdą ant dvirtakio (įskaitant mane);
    • dalis sportininkų grupių važiuojančios dvirtakiu tikrai nestos, tai sėkmės automobilistui gintis teisme dėl avarijos, nes tas irgi nestos, nors jam KET irgi galioja dėl nematymo zonos, o ir jo šalutinis;
    • didžiausia dalis sportininkų grupių išvis nesinaudos tokiu dvirtakiu, nes nerizikuos savo šiknomis, t. y. važiuos neteisėtai plentu ir trukdys tiems patiems automobilistams.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Ties kiekvienu automobiliniu nusukimu nuo pagrindinio kelio dviratininkams teks praktiškai pilnai sustot dėl matomumo nebuvimo.
    O dieve, kaip čia taip acitiko, kad dviratininkams teks laikytis KETo?
    59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    8. Ties Skrabelio g. įvažavimu.
    Click image for larger version Name:	8.jpg Views:	0 Size:	109,0 kB ID:	2172981
    Ties kiekvienu automobiliniu nusukimu nuo pagrindinio kelio dviratininkams teks praktiškai pilnai sustot dėl matomumo nebuvimo.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    50 metrų yra labai nedaug, einant nuo Vakarinio aplinkkelio link Pilaitės mišku, dar net už kilometro girdisi automobiliai.
    Sutinku, svarbu, kad padarė, tik kad ant laurų neužmigtų rašau jog Smėlynės ir Saulėtekio gyventojams garsasienes taip pat reikia pastatyti. Ten gyvenamieji namai prasideda vos 10m. nuo kelio, ir gyventojų bent keliolika kartų daugiau nei Žemuosiuose Karačiūnuose.
    Logika.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    3. Ties Karačiūnų g.
    Garsasienės parinktos vizualiai vienos geresnių naudojamų LT - neutrali į viršų šviesėjanti žalia spalva. Tiesą sakant šioje vietoje iki pirmų gyvenamųjų pastatų 50m. miško, todėl garsasienės iš pirmo žvilgsnio atrodo labiau kaip mokesčių mokėtojų dovana ten esantiems keliems namams.
    50 metrų yra labai nedaug, einant nuo Vakarinio aplinkkelio link Pilaitės mišku, dar net už kilometro girdisi automobiliai.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Ilgai lauktas fotoreportažas:
    1. Pradžia ties Kairėnų g.
    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	179,1 kB ID:	2172974


    ----
    2. Dviračių takas dviem lygiais ir net su apšvietimu, o tiek triukšmo buvo... Jeigu dviratininkai save gerbia, tai turėtų viešai atsiprašyti vystytojų už sukeltą isteriką.
    Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	165,8 kB ID:	2172975


    ----
    3. Ties Karačiūnų g.
    Garsasienės parinktos vizualiai vienos geresnių naudojamų LT - neutrali į viršų šviesėjanti žalia spalva. Tiesą sakant šioje vietoje iki pirmų gyvenamųjų pastatų 50m. miško, todėl garsasienės iš pirmo žvilgsnio atrodo labiau kaip mokesčių mokėtojų dovana ten esantiems keliems namams. Dovana, kuri kur kas reikalingesnė sakykime Smėlynės arba ties išvažiavimu iš Saulėtekio esantiems tankesniems kvartalams.
    Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	164,7 kB ID:	2172976

    -----
    4. Ties Grinaičių ir Balžio g. anksčiau čia formuodavosi didžiausi kamščiai visame ruože iki Nemenčinės
    Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	0 Size:	177,5 kB ID:	2172977

    -----
    5. Įkalnės pradžia ties Laurų g. Dabar aiškiai matosi kodėl buvo iškirsti medžiai tarp plento ir dviračių tako, drenažinė sistema šiuo atveju turėjo didesnį prioritetą. Aišku smagu būdavo važiuoti šį ruožą per karščius šešėlyje, bet užtat tikėkimės infrastruktūrai rečiau reikės remonto.
    Click image for larger version  Name:	5.jpg Views:	0 Size:	186,5 kB ID:	2172978

    -----
    6. Įkalnei išplatinti vykdyti didžiausi žemės darbai ruože.
    Click image for larger version  Name:	6.jpg Views:	0 Size:	153,3 kB ID:	2172979

    -----
    7. Antaviliai prarado miško ruoža, bet gavo garsasienes, apšvietimą ir dviračių taką. Čia turbūt daugiausia klausimų koks stebuklų miškas yra kairėje, kad negalima buvo kelio išplatinti jo sąskaita ir taip gyvenvietei išsaugoti žaliąjį ruožą (gal kas nors žinote?).
    Click image for larger version  Name:	7.jpg Views:	0 Size:	117,1 kB ID:	2172980

    ----
    8. Ties Skrabelio g. įvažavimu.
    Click image for larger version  Name:	8.jpg Views:	0 Size:	109,0 kB ID:	2172981

    ----
    9. Išvažiavimas iš gyvenvietės prie Antavilių Sodų 1-osios g.
    Click image for larger version  Name:	9.jpg Views:	0 Size:	187,4 kB ID:	2172982

    10. Susijungimas su ankstesniu etapu.
    Click image for larger version  Name:	10.jpg Views:	0 Size:	159,6 kB ID:	2172983

    Išvada: jeigu ne numatytas šviesoforų kiekis ir greičio ribojimai, tai šiam ruožui galima būtų duoti labai aukštą balą.
    Paskutinis taisė Donidavu; 2024.12.26, 14:23.

    Komentuoti:


  • Harlem
    replied
    Is varenos neprivazinesi.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė bigfan Rodyti pranešimą
    kas naujo? ar vyksta darbai? kokia pažanga?
    Parašė Harlem Rodyti pranešimą
    Kaip ten vienas is graziausiu isvaziavimas is vilniaus.nemencines .pl.gal kas fotoreportaza?
    Kas trukdo patiems nuvažiuoti į vietą ir pradžiuginti forumiečius naujomis nuotraukomis iš Nemenčinės plento?

    Komentuoti:


  • Harlem
    replied
    Kaip ten vienas is graziausiu isvaziavimas is vilniaus.nemencines .pl.gal kas fotoreportaza?

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    kas naujo? ar vyksta darbai? kokia pažanga?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Ant Antavilių kalniuko
    Foto 2024.08




    J.Biliūno stotelė


    Nauja trasa persiverčia į kairę pusę


    Ir čia jau yra asfaltas




    Sankryža su Antavilių gatve
    Įvažiavimas į M.Husoviano gatvę uždaryras




    Posūkis į Zamečkavą




    Sankryža su Antavilių sodų 18-ąją gatve,








    Čia bus kiek užapvalinamas posūkus


    Finišo tiesioji




    Rekonstruojamo ruožo pabaiga

    Komentuoti:


  • Romas
    replied


    Naujas asfaltas eis aukščiau.


    Šioje vietoje bus nukertamas kampas


    į kalniuką


    Nauja trasa eis kelio dešinėje pusėje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Balžio ir Laurų gatvių


    Tiesi atkarpa
    Kairėje juostoje paklotas asfaltas. Prieš mėnesį ten buvo tik skalda










    Pėsčiųjų perėja




    Ties "Šilo" stotele (senasis 17-o autobuso žiedas) - pervažiavimas į senąjį kelią






    Nemažas aukščių skirtumas su nauju asfaltu


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šio savaitgalio nuotraukos
    Foto 2024.08
    Už Kairėnų g. sankryžos


    Nemažas nuolydis


    Pervažiavimas į naujai nutiestą juostą dešinėje




    Dešinėje - būsimo dvirtakio trasa


    Kairėje juostoje jau iš naujo patiestas asfaltas


    Sankryža su Karačiūnų gatve


    Sankryža su Balžio gatve

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Dzin tas greičio apribojimas iš tiesų. Važiuoji ir važiuoji. Keliom minutėm vėliau atvažiuoji ir tiek. Gal ir tų kelių minučių skirtumo nesusidarytų. Bet stabdymai greitėjimai užmiesčio kelyje prie šviesoforų tiesiog žudo.
    Šitos paminėtos kliurkos ruože nuo Nemenčinės iki Antavilių tikriausiai atsirado panašiai kaip ir nesąmonės dabar rekonstruojamoje dalyje (kur primenu lygioje vietoje numatyti 5 nauji šviesoforai). Nes pigiausias variantas, taip numatyta projekte kuris buvo užsigulėjęs stalčiuose ir nes "niekas dabar neprojektuos iš naujo".

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kol buvo kelių šimtų metrų sulėtėjimas šalia to pylimo šuoliams, ši prielaida gal ir buvo panaši į teisybę.
    Kad ten keli pylimai kiek pamenu, ne vienas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    O kaip migruoja gyvūnai kituose magistraliniuose keliuose, juolab - greitkeliuose???
    Va taip ir migruoja A2 – „Google“ žemėlapiai .... tik čia kažkaip greičio ribojimai nestatomi

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    O kaip migruoja gyvūnai kituose magistraliniuose keliuose, juolab - greitkeliuose???

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taigi sako - ten yra žvėrių migracijos vieta. Važiuojant matosi keliose vietose padaryti paaukštinimai, kad žvėrys galėtų perlipti tvorą. Turbūt žmonių gyvybės svarbiau už tą greičiau pravažiuotą kilometrą.
    Tokiu atveju reikia statyti žvėrių perėjimo vietą. Kas iš viso praleido tokį projektą, kad kelyje 2+2 toje vietoje kur migruoja žvėrys palieki potecialias juodas dėmes.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.08
    Kairėnų gatvės ir Nemenčinės plento sankryža




    Ten, kur skalda - būsimo dviračių tako trasa

    Komentuoti:

Working...
X