Prieš pusantros savaitės pusėje kelio (nuo "Šilos" stotelės arba buvusio 17 autobuso žiedo iki Kairėnų gatvės) eismas vyksta nauju asfaltu šiaurės rytinėje plento pusėje.
Eismas prie kelio KK102 susiaurėjimo ties Kairėnų gatve.
Anksčiau čia lyg ir nebuvo tokių kamščių
Foto 2024.06
Pamatęs , kad susiprastinti reikės į pirmą juostą iš karo ir persirikiavau į dešinę juostą
Pasirodo per anksti tą padariau - mašinos pirmoje eilėje stovėjo, o antroje važiavo ištisiuniu srautu . Iuž tenka poros zuikių žiopliukų kurie praleidžia 5 mašinas iš kairės, ir visa eilė stovi.
Kai kas neištvėręs iš pirmos rikiavosi į antrą juostą, bet nutariau dėl įdomumo pažiūrėti kiek užtruks važiavimas pimkąją juostą.
Ilgai palaukus pirma eilė pajudėjo
Žiedukas sankryžoje su Kairėnų gatve
Tas puskilometrio atkarpėlė įveikta per 12 -14 minučių
Negi Vilniaus m. savivaldybei, kuri išštaškė krūvą pinigų "pažangiausiems". radarams sunku pastatyti porą ženklų, kad visi važiuotų "užtrauktuko principu"
Negi savivaldybe, kuri iššvaistė šimtus tūkstančių apsišlapinusių bomžų reklamai, sunku užsakyti socialinę reklamą ir nusipirkti kelis straipsnius internete su papaiškinimais, kaip reikia susiprastinti mandagiai praleidžiant kas antrą mašiną ir nesudarant spūsčių
Čia pavyzdys, kaip pas kaimynus lenkus prasisiurbia kur kas didesnis kamštis, nes visi laikosi "užtruaktuko" principo.
Tik yra viena bėdelė – darbai bus daromi ne pagal tą projektą, nes jis nebeatitinka teisės aktų reikalavimų. Ten net sankasos nuolydis nurodytas neteisingai, tad nupirktas yra darbų įkainis ir projektas kis vykdymo eigoje.
Skaičiau konkurso klausimų-atsakymų seriją ir šiurpau kiek rangovai ten identifikavo projekto klaidų bei kokius acakymus teikė savivaldybė.
Senojoje Nemenčinės plento dalyje medžiai sėkmingai auga skiriamojoje juostoje ir niekam netrukdo. Kita vertus, rekonstruojant barjerai skiriamojoje juostoje bet kuriuo atveju bus, tai nematau, kaip medžiai galėtų trukdyti.
Tai ir sakau, priklauso kokio pločio bus. Jei toks, kaip senoje dalyje, tada taip, galėtų. Ypač turint galvoje, kad važiuojama pro šalia esančias gyvenvietes, tai padėtų ir triukšmui mažint. O jei nesodins, tada nėra prasmės daryti didelio pločio, gali tiesiog atskirti priešpriešinius srautus ir viskas
Senojoje Nemenčinės plento dalyje medžiai sėkmingai auga skiriamojoje juostoje ir niekam netrukdo. Kita vertus, rekonstruojant barjerai skiriamojoje juostoje bet kuriuo atveju bus, tai nematau, kaip medžiai galėtų trukdyti.
O skiriamoji juosta kokio pločio ? Nes medis yra potencialus pavojus smūgio metu, o kai išauga, pradeda lįst į kelią. Aišku jei plotis didelis, tada tikrai galima. O koks skirtumas kai važiuoji, degina saulė kelią ar ne ? Labiau matomumas svarbu
Kažkiek apmaudu, kad skiriamojoje juostoje nebus medžių. Karštą vasarą važiuoti keliu, kurio nedegina saulė, yra maloniau. Aš tikiuosi, kad bent dviračių takas bus atskirtas medžiais, nes tai, kaip padaryta nuo Miškonių iki Nemenčinės g., yra visiškas nesusipratimas.
Projekte nenumatyta pasodinti nei vieno medžio Iškerta apie 15 000 ir nepasodina nei vieno.
Kažkiek apmaudu, kad skiriamojoje juostoje nebus medžių. Karštą vasarą važiuoti keliu, kurio nedegina saulė, yra maloniau. Aš tikiuosi, kad bent dviračių takas bus atskirtas medžiais, nes tai, kaip padaryta nuo Miškonių iki Nemenčinės, yra visiškas nesusipratimas.
Tuo tarpu A2 ties Tarande ir A1 ties Gariūnais intensyvumas - virš 40000 per parą, kodėl ten nevykdomi darbai arba nėra 10 juostų? A16 link Trakų net didesnis intensyvumas už Nemenčinės plentą, bet ten 2 juostos, tai ar tikrai viskas gerai su prioritetais už milžinišką miesto pinigų krūvą?
Tuomet irgi pateikite argumentus, kodėl miestas turi merkti tiek pinigų į užmiesčio kelią, kuris net nėra intensyviausias miesto "išvažiavimas"?
Kasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
Tuo tarpu A2 ties Tarande ir A1 ties Gariūnais intensyvumas - virš 40000 per parą, kodėl ten nevykdomi darbai arba nėra 10 juostų? A16 link Trakų net didesnis intensyvumas už Nemenčinės plentą, bet ten 2 juostos, tai ar tikrai viskas gerai su prioritetais už milžinišką miesto pinigų krūvą?
Tuomet irgi pateikite argumentus, kodėl miestas turi merkti tiek pinigų į užmiesčio kelią, kuris net nėra intensyviausias miesto "išvažiavimas"?
Komentuoti: