Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Sankryžų ženklinimo pokyčiai per 15 metų
    Sankryža su keliu RK5220 Nemenčinė - Buivydžiai

    Foto 2009.06


    Foto 2014.08
    Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 19:29.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Harlem Rodyti pranešimą
    Kaip ten Nemencines pl. statybu progresas.
    Prieš pusantros savaitės pusėje kelio (nuo "Šilos" stotelės arba buvusio 17 autobuso žiedo iki Kairėnų gatvės) eismas vyksta nauju asfaltu šiaurės rytinėje plento pusėje.

    Komentuoti:


  • Harlem
    replied
    Kaip ten nemencines pl.statybu progresas.gal kas foto imestu,

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nuo Laurų sodų iki Vilniaus m. ribos
    Foto 2024.06
    Užvažiavus ant kalno




    Sankryža su Antavilių gatve


    Posūkis į Zamečkavą




    Iškirstas miškas




    Paskutinis posūkis




    Prasideda 2 x 2 juostų kelias su kelių kilometrų ruože taikomais absurdiškais greičio ribojimais iki 70 km/val.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Balžio g. ir Laurų g. sodų




    Įkalnė


    Matosi buvęs dviračių takas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Kairėnų ir Balžio gatvių
    Foto 2024.06


    Kai kur paklotas ir asfaltas


    Sankryža su Karačiūnų gatve


    Sankryža su Balžio gatve


    Įdomu kas čia vyko šį tvankų savaitgalį, kai grįžti į Vilnių norėjo išsimaudę Tapelių ir Šilo ežeruose

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Eismas prie kelio KK102 susiaurėjimo ties Kairėnų gatve.
    Anksčiau čia lyg ir nebuvo tokių kamščių

    Foto 2024.06
    Pamatęs , kad susiprastinti reikės į pirmą juostą iš karo ir persirikiavau į dešinę juostą


    Pasirodo per anksti tą padariau - mašinos pirmoje eilėje stovėjo, o antroje važiavo ištisiuniu srautu . Iuž tenka poros zuikių žiopliukų kurie praleidžia 5 mašinas iš kairės, ir visa eilė stovi.
    Kai kas neištvėręs iš pirmos rikiavosi į antrą juostą, bet nutariau dėl įdomumo pažiūrėti kiek užtruks važiavimas pimkąją juostą.


    Ilgai palaukus pirma eilė pajudėjo


    Žiedukas sankryžoje su Kairėnų gatve


    Tas puskilometrio atkarpėlė įveikta per 12 -14 minučių
    Negi Vilniaus m. savivaldybei, kuri išštaškė krūvą pinigų "pažangiausiems". radarams sunku pastatyti porą ženklų, kad visi važiuotų "užtrauktuko principu"
    Negi savivaldybe, kuri iššvaistė šimtus tūkstančių apsišlapinusių bomžų reklamai, sunku užsakyti socialinę reklamą ir nusipirkti kelis straipsnius internete su papaiškinimais, kaip reikia susiprastinti mandagiai praleidžiant kas antrą mašiną ir nesudarant spūsčių

    Čia pavyzdys, kaip pas kaimynus lenkus prasisiurbia kur kas didesnis kamštis, nes visi laikosi "užtruaktuko" principo.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Taigi galit atsidaryt projektą ir pažiūrėt.
    Tik yra viena bėdelė – darbai bus daromi ne pagal tą projektą, nes jis nebeatitinka teisės aktų reikalavimų. Ten net sankasos nuolydis nurodytas neteisingai, tad nupirktas yra darbų įkainis ir projektas kis vykdymo eigoje.
    Skaičiau konkurso klausimų-atsakymų seriją ir šiurpau kiek rangovai ten identifikavo projekto klaidų bei kokius acakymus teikė savivaldybė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tik reikėtų kirsti žymiai daugiau miško. Kažin ar yra logikos tame.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Taigi galit atsidaryt projektą ir pažiūrėt.

    Skiriamoji bus tokia, kiek reikia barjerui įrengti. Maždaug toks pat plotis, koks yra už miesto ribos.
    Tai čia ir yra problema. Turėtų būti toks, kaip senojoje. Ir nereiktų nieko sodinti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Taigi galit atsidaryt projektą ir pažiūrėt.

    Skiriamoji bus tokia, kiek reikia barjerui įrengti. Maždaug toks pat plotis, koks yra už miesto ribos.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Senojoje Nemenčinės plento dalyje medžiai sėkmingai auga skiriamojoje juostoje ir niekam netrukdo. Kita vertus, rekonstruojant barjerai skiriamojoje juostoje bet kuriuo atveju bus, tai nematau, kaip medžiai galėtų trukdyti.
    Tai ir sakau, priklauso kokio pločio bus. Jei toks, kaip senoje dalyje, tada taip, galėtų. Ypač turint galvoje, kad važiuojama pro šalia esančias gyvenvietes, tai padėtų ir triukšmui mažint. O jei nesodins, tada nėra prasmės daryti didelio pločio, gali tiesiog atskirti priešpriešinius srautus ir viskas

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Senojoje Nemenčinės plento dalyje medžiai sėkmingai auga skiriamojoje juostoje ir niekam netrukdo. Kita vertus, rekonstruojant barjerai skiriamojoje juostoje bet kuriuo atveju bus, tai nematau, kaip medžiai galėtų trukdyti.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    O skiriamoji juosta kokio pločio ? Nes medis yra potencialus pavojus smūgio metu, o kai išauga, pradeda lįst į kelią. Aišku jei plotis didelis, tada tikrai galima. O koks skirtumas kai važiuoji, degina saulė kelią ar ne ? Labiau matomumas svarbu

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    O užtektų tiesiog pakoreguoti važiuojamųjų dalių padėtis ir dalį medžių palikti, sodinti naujų nėra reikalo. Liūdna.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Kažkiek apmaudu, kad skiriamojoje juostoje nebus medžių. Karštą vasarą važiuoti keliu, kurio nedegina saulė, yra maloniau. Aš tikiuosi, kad bent dviračių takas bus atskirtas medžiais, nes tai, kaip padaryta nuo Miškonių iki Nemenčinės g., yra visiškas nesusipratimas.
    Projekte nenumatyta pasodinti nei vieno medžio Iškerta apie 15 000 ir nepasodina nei vieno.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kažkiek apmaudu, kad skiriamojoje juostoje nebus medžių. Karštą vasarą važiuoti keliu, kurio nedegina saulė, yra maloniau. Aš tikiuosi, kad bent dviračių takas bus atskirtas medžiais, nes tai, kaip padaryta nuo Miškonių iki Nemenčinės, yra visiškas nesusipratimas.
    Paskutinis taisė abruo; 2024.04.30, 17:18.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Žemės darbai vyksta, todėl jau aiškiai matosi į kurias puses plentas bus plečiamas.
    Kol kas dar jokio veiksmo prie Laurų sodų užkilimo.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095540_Gallery.jpg Views:	0 Size:	323,1 kB ID:	2127208
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095445_Gallery.jpg Views:	0 Size:	320,5 kB ID:	2127209
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095602_Gallery.jpg Views:	0 Size:	396,2 kB ID:	2127210
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095503_Gallery.jpg Views:	0 Size:	349,0 kB ID:	2127211
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095622_Gallery.jpg Views:	0 Size:	415,5 kB ID:	2127212
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095646_Gallery.jpg Views:	0 Size:	399,6 kB ID:	2127213

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tuo tarpu A2 ties Tarande ir A1 ties Gariūnais intensyvumas - virš 40000 per parą, kodėl ten nevykdomi darbai arba nėra 10 juostų? A16 link Trakų net didesnis intensyvumas už Nemenčinės plentą, bet ten 2 juostos, tai ar tikrai viskas gerai su prioritetais už milžinišką miesto pinigų krūvą?

    Tuomet irgi pateikite argumentus, kodėl miestas turi merkti tiek pinigų į užmiesčio kelią, kuris net nėra intensyviausias miesto "išvažiavimas"?

    Šaltinis: https://eismoinfo.lt/
    Eilinis spamintojas. Kitą kartą surašyk 20 retorinių klausimų viename sakinyje.

    1. Trakų kryptimi pusė atstumo priklauso Trakų rajonui, tai kreipkis į Trakų savivaldybę su klausimais del A16 ar jie išvis planuoja 4 juostas.

    2. Tarandės A2 šiemet pradės jungiamąjį kelią. Beje įvažiavimų klausimai niekaip nesusiję su plentų tiesimo prioritetais.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-04-13 172241.jpg Views:	0 Size:	110,8 kB ID:	2123976

    3. Gariūnai ir taip turi 4 juostas. + pridės viadukus. Ir primenu įvažiavimų klausimai niekaip nesusiję su plentų tiesimo prioritetais.
    Click image for larger version  Name:	Gariunai.jpg Views:	0 Size:	105,6 kB ID:	2123977

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
    Tuo tarpu A2 ties Tarande ir A1 ties Gariūnais intensyvumas - virš 40000 per parą, kodėl ten nevykdomi darbai arba nėra 10 juostų? A16 link Trakų net didesnis intensyvumas už Nemenčinės plentą, bet ten 2 juostos, tai ar tikrai viskas gerai su prioritetais už milžinišką miesto pinigų krūvą?

    Tuomet irgi pateikite argumentus, kodėl miestas turi merkti tiek pinigų į užmiesčio kelią, kuris net nėra intensyviausias miesto "išvažiavimas"?

    Šaltinis: https://eismoinfo.lt/

    Komentuoti:

Working...
X