Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Paspaudė like po mano post'u, tai skaityti jį.
    Nelabai tikiu, kad KEdas sutinku su tavo postu, ypač teiginiu dėl Šiaurinės g. reikalingumo, nes jis jos statybas maksimaliai sabotavo stumdamas gyvame VMS aptarime bet kokius absurdus apie linijinio parko įrengimą, dinozaurų perimvietes ir t.t.
    Tame tarpe ir atsakydamas kur jo manymu turi pasidėti eismas rytų-vakarų kryptimi kai nėra šiaurinėje dalyje jungčių tarp Kareivių, Ozo gatvių ir VA, eismas važiuoja per gyventojų kiemus Viršuliškėse, Justiniškėse, Pašilaičiuose.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2024.04.11, 09:24.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Paspaudė like po mano post'u, tai skaityti jį.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Tai tada aš negaištu laiko atsakinėdamas į tamstos asmenines užklausas. Ta FB nuoroda yra į 30000 narių turinčią grupę, ne mano asmeninį profilį.
    Turbūt suprantate, kad per didelė prabanga kažką asmeniškai pačiam dar kartą atsakinėti forume, kur atsakymą perskaitys maksimum 50 žmonių.
    Jei dalyvauji šiame forume ir rašinėji gan intensyviai, tai manau nėra didelis vargas atsakyti 3 sakiniais į ne vien Romą dominantį klausimą kuo remiantis teigi, kad šis projektas yra nereikalingas.
    Ar ne lygis WTF dievui nusileisti ant žemės ir atsakyti paprastiems eiliniams žmogeliukams?

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Nuorodą į avaringumą jau buvau davęs ir aš, ir Creatium („Vilniaus dviračių takų“ temoje), tai gal pabandykite į jas pažiūrėti.

    N.B. dar vienas toks „saugumo klausimas uždarytas, skaičiai kalba patys už save“ komentaras ir keliausite į šitlistą kartu su visokiais arunasiksais ir vlrčikais. Neturiu noro gaišti laiką skaitydamas prasimanymus ir juos komentuodamas.
    shitlisto direktorius prajuokinai.

    Creatium „Vilniaus dviračių takų“ temoje idėjo žemėlapį ir aiškiai patvirtino, kad vien 2023m. tame 6km. ruože 5 autoįvykiai, tai netgi dar blogesnė statistika nei 103.
    Tiki Creatium pateiktais duomenimis ar vis tik jį įtrauksi į savo shitlistą?

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-04-10 105400.jpg Views:	16 Size:	25,4 kB ID:	2123274
    Paskutinis taisė Donidavu; 2024.04.11, 10:58.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Aš neskaičiau FB, bet atsakysiu Romui. TV3 straipsny aiškiai teigiama, kad fokusas turėtų būti į šaligatvius, sankryžas ir pan. Žinoma miesto branduolyje, o ne ties Antaviliais.

    Romai, turbūt neprieštarausi, kad tavo taip norima Šiaurinė g. arba Speko norimas Šešuolių g. tunelis ir mano norimas jo pajungimas į aplinkkelį būtų reikalingesnis, nei Nemenčinės pl. tobulinimas, kuriuo naudojasi kaimiečiai važiuojantys pasimaudyti į baseinus Vilniuje arba pats neskubėdamas kartais juo važiuoji pagrybaut į užmiestį? Todėl ir išsireikšta "nereikalingas", suprask kabutėse.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Ta FB nuoroda yra į 30000 narių turinčią grupę, ne mano asmeninį profilį.
    Turbūt suprantate, kad per didelė prabanga kažką asmeniškai pačiam dar kartą atsakinėti forume, kur atsakymą perskaitys maksimum 50 žmonių.
    Tai vadinasi, tamsta paleidai burbulus į vandenį, kad Nemenčinės plento "projektas nereikalingas", o argumentams laiko neliko.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Neskaitau tamstos feisbūko.
    Tai tas projektas reikalingas ar ne?
    Tai tada aš negaištu laiko atsakinėdamas į tamstos asmenines užklausas. Ta FB nuoroda yra į 30000 narių turinčią grupę, ne mano asmeninį profilį.
    Turbūt suprantate, kad per didelė prabanga kažką asmeniškai pačiam dar kartą atsakinėti forume, kur atsakymą perskaitys maksimum 50 žmonių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Tai FB komentarų neskaitėte ar ten neradote atsakymų į visus čia pateiktus klausimus?
    Neskaitau tamstos feisbūko.
    Tai tas projektas reikalingas ar ne?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai prašom argumentuoti, kodėl projektas yra nereikalingas ir tuomet kas "yra reikalinga":
    - Kad visame Nemenčinės plente liktų 6 km butelio kalliukas
    - Kad liktų kamšciai ir būtų teršiamas oras
    - Kad kas savaitgalį ties Kairėnų, Balžio ar Antavilių
    gatvių sankryžomis vyktų rizikingi šokinėjimai prieš nosį
    - O gal reikalinga bet kokiomis priemonėmis egoistiškai mažinti eismą Nemenčinės plente ir Antakalnyje, kad į Nemenčinę būtų važinėjama aplink per Ažulaukę, okazkieno atstovaujama Antakalnio "pėsčiųjų bendruomenė" mėgautųsi mažesne tarša ir ramybe, ane? (čia jau traukimas per dantį)

    Tai FB komentarų neskaitėte ar ten neradote atsakymų į visus čia pateiktus klausimus?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

    Taigi pagal TKA statistiką viskas kaip ant delno - šitas ruožas papuola į TOP 10. Jeigu jie skaičiuotų konkrečiai 6km. nuo Kairėnų g. iki Antavilių būtų TOP 3. Dabar gi koeficiantas išsiplauna, nes matuojami visi 17km. iki Nemenčinės iš kurių 4-uočiame kelyje 11km. turbūt apskritai jokių autoįvykių nebuna, todėl ir bendras koeficientas dirbtinai geresnis.
    Kai matuojami trumpi ruožai tada ir gaunami tikrieji skaičiai kaip Kaišiadorių-Žiežmarių ir Aleksandrijos-Ginkūnų atveju.

    Click image for larger version Name:	Vilnius Polockas.jpg Views:	0 Size:	70,7 kB ID:	2123231
    O prie ko čia kelias nr. 103 Vilnius-Polockas, kai kalbame apie kelią nr. 102?
    Nuorodą į avaringumą jau buvau davęs ir aš, ir Creatium („Vilniaus dviračių takų“ temoje), tai gal pabandykite į jas pažiūrėti.

    N.B. dar vienas toks „saugumo klausimas uždarytas, skaičiai kalba patys už save“ komentaras ir keliausite į šitlistą kartu su visokiais arunasiksais ir vlrčikais. Neturiu noro gaišti laiką skaitydamas prasimanymus ir juos komentuodamas.
    Paskutinis taisė KEdas; 2024.04.10, 08:19.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Tai negi nepakako TV3 reportažo?
    Tai tame ir esmė, kad per TV3 keikiant absurdišką ar bent nevienareikšmišką VMS sprendimą dėl dvirtakio pačiam viešai išsprūdo frazė "pinigai bus ištratinti nereikalingam projektui"

    Tai prašom argumentuoti, kodėl projektas yra nereikalingas ir tuomet kas "yra reikalinga":
    - Kad visame Nemenčinės plente liktų 6 km butelio kakliukas;
    - Kad liktų kamščiai ir būtų teršiamas oras;
    - Kad kas savaitgalį ties Kairėnų, Balžio ar Antavilių;
    gatvių sankryžomis vyktų rizikingi šokinėjimai prieš nosį.
    - O gal reikalinga bet kokiomis priemonėmis egoistiškai mažinti eismą Nemenčinės plente ir Antakalnyje, kad į Nemenčinę būtų važinėjama aplink per Ažulaukę, o kažkieno atstovaujama Antakalnio "pėsčiųjų bendruomenė" mėgautųsi mažesne tarša ir ramybe, ane? (čia jau traukimas per dantį)

    Tas projektas išties nėra idealus, kai kurie sprendimai su sankryžomis yra pasenę dar nepradėjus statyti; dėl kainos (26 ar 40 mln. EUR) bus laiko atskirai diskutuoti.
    Tačiau sakyti, kad projektas išvis nereikalingas - tai gana stipru, prašom argumentuoti, ar atsiimti savo žodžius, o ne išsisukinėti.

    Jei čia tas atvejis, kai per diskusijos įkarštį jis leptelėjo kaip Anušauskas, tai irgi argumentas - juk kiekvienam gali pasitaikyti.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.11, 15:23.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Donidavu, mažiau tikėkite LRT. Nueikite į CVPP ir pamatysite, kad sutartis yra ne 26, o 40 milijonų vertės. Lygiai toks pats melas yra ir Eurovia teiginys apie avaringumą. TP yra pateikta eismo įvykių statistika, o JD metodika patvirtinta tik 2012-ais, tad jų teiginiai – tiesiog Vidualdo Valeikos pliurpalų perpasakojimas.
    Aš pats ten dažnai nevažinėdamas 4 autoįvykius mačiau. Savo akimis pasitikiu, todėl jokie Valeikos čia neturi įtakos. Tiesiog operuoju straipsniais ne iš kokių soc. tinklų ir tik oficialia statistika.

    Taigi pagal TKA statistiką viskas kaip ant delno - šitas ruožas papuola į TOP 10. Jeigu jie skaičiuotų konkrečiai 6km. nuo Kairėnų g. iki Antavilių būtų TOP 3. Dabar gi koeficiantas išsiplauna, nes matuojami visi 17km. iki Nemenčinės iš kurių 4-uočiame kelyje 11km. turbūt apskritai jokių autoįvykių nebuna, todėl ir bendras koeficientas dirbtinai geresnis.
    Kai matuojami trumpi ruožai tada ir gaunami tikrieji skaičiai kaip Kaišiadorių-Žiežmarių ir Aleksandrijos-Ginkūnų atveju.

    Tik pagalvokime - per metus 5 sužeistieji. Per 10 metų 50 suluošintų žmonių iš kurių daliai gyvenimas apskritai sugriautas. O jeigu skaičiuotume visus 34 metus nuo nepriklausomybės? Koks pasiūlymas palaukti dar 10 metų?

    Taigi saugumo klausimas uždarytas, skaičiai kalba patys už save.

    P.S. jeigu gyvūnų užtvarų nebus, tai išties blogai, dėl šito reikia pakovoti, kad įrenginėtų. Nes bus kaip su greitėjimo/lėtėjimo juostomis.


    Click image for larger version  Name:	Vilnius Polockas.jpg Views:	0 Size:	70,7 kB ID:	2123231
    Paskutinis taisė Donidavu; 2024.04.10, 00:56.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kad lygtais ne? LAKD dalyje buvo vienas žymus atvejis kai greičio viršytojas numušė bėgiką bėgusį per raudoną. Iki rekonstrukcijos ten praktiškai kiekvieną žiemą būdavo po kaktomušą su keliais lavonais.
    O gal vis tik geriau naudotis ne spauda, o duomenų šaltiniais? Ką matote čia ir ar žinote kas laikoma JD?
    Autostradinėje dalyje eismo įvykių netrūksta, net 3 juodi ruožai.
    Tuo tarpu labiau gyvenamoje, bet siauresnėje dalyje, kur žmonės vaikšto į parduotuves, juodų dėmių NĖRA.
    https://maps.vilnius.lt/transportas?...entify=#layers
    Click image for larger version

Name:	436419174_3776250145943028_1744787531599067956_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=IxfqZmp05RsAb7eZWkb&_nc_ht=scontent.fvno2-1.fna&oh=00_AfA_fhu4NSFTllyGx3mHvActI7zJSZjEBKmK7rs1fiyQ0g&oe=661B91AD.jpg
Views:	396
Size:	137,9 kB
ID:	2123228

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Dar didelis klausimas ar rekonstrukcija tą avaringumą sumažins. Daugiau galimybių įsibėgėt, daugiau manevravimo (kai sukančius bandys aplenkinėt) ir pan.

    Čia gerai matosi, kad 4 eismo juostos iš savęs nieko nesprendžia, 2023 m. eismo įvykiai (žaliai pažymėjau rekonstrukcijos ribas)
    Keturios eismo juostos nieko nesprendžia kai senoje dalyje jos buvo su kamikadzių apsisukimais.

    Dėl sukančių aplenkinėjimo, jei tai būtų opi problema, Molėtų plento pradžioj tokios avarijos būtų kasdienybė. Bet kažkaip nepastebiu, nors pravažiuoju dažnai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Saugumą galima pasiekti su dabartiniu 1+1ir su žiedinėmis sankryžomis, nekertant miškų, o įveikiamas laikas nebūtų pakitęs lyginant su būsimu sprendiniu
    Jei sudėliot iš betoninių atitvarų skiriamąją juostą - gal.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Gal galite savo teiginius pagrįsti? Mano žiniomis, tai mirtingumas išaugo būtent LAKD dalyje, kai ją suautostradino. Miesto dalyje tame kelyje net JD nėra, tai apie kokį „didelį“ mirtingumą rašote?
    Kad lygtais ne? LAKD dalyje buvo vienas žymus atvejis kai greičio viršytojas numušė bėgiką bėgusį per raudoną. Iki rekonstrukcijos ten praktiškai kiekvieną žiemą būdavo po kaktomušą su keliais lavonais.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jau pasirodė vakar dienos TV3 žinių reportažo apie Nemenčinės plentą ir nelaimingą dvirtakį tekstinė versija su minėto Antakalnio pėsčiųjų draugijos (ar kaip ten ji vadinasi) eksperto citatomis.

    TV3.lt 2024.04.09
    Vilniaus savivaldybė išardė neseniai nutiestą dviračių taką – jis kainavo 300 tūkstančių: „Niekam nerūpi“


    Gal pats KEdas pasidalintų argumentais, kodėl tai yra "nereikalingas projektas".
    Dėl skubotos dvirtakio rekonstrukcijos ir vėlesnio išardymo buvo įvairių nuomonių, bet čia turbūt vienintelė radikali nuomonė, kad Nemenčinės plento projektas išvis "yra nereikalingas"
    Tai negi nepakako TV3 reportažo? Tada galite pasiskaityti FB vykusią diskusiją. Ten ir apie eismo saugumą, ir apie gyvūnų atitvarus (jų nebus), ir apie šviesoforinį valdymą ne iš lempos, bet iš pirkimo dokumentų citatos sudėtos.

    Donidavu, mažiau tikėkite LRT. Nueikite į CVPP ir pamatysite, kad sutartis yra ne 26, o 40 milijonų vertės. Lygiai toks pats melas yra ir Eurovia teiginys apie avaringumą. TP yra pateikta eismo įvykių statistika, o JD metodika patvirtinta tik 2012-ais, tad jų teiginiai – tiesiog Vidualdo Valeikos pliurpalų perpasakojimas.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    To plento pagrindinis trūkumas buvo mirtingumas. Norint nesulėtinti ir užtikrinti saugumą reiktų mest 400mln autostradai su dviejų lygių sankryžom. Tai gausis neblogas kompromisas.
    Gal galite savo teiginius pagrįsti? Mano žiniomis, tai mirtingumas išaugo būtent LAKD dalyje, kai ją suautostradino. Miesto dalyje tame kelyje net JD nėra, tai apie kokį „didelį“ mirtingumą rašote?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Dėl Nemenčinės pl., kad tiesiog laikas užsibaigti su nebaigtais 2+2 ruožais. Būtų ištisinis 2+2. Darbas pradėtas, ko gero, reik užbaigt.

    Pigiau būtų buvę susitvarkyt su kairiais posūkiais, tvora nuo gyvūnų ir geresniu dviračių taku.

    Lenkijoje autostrados tikrai rimtesni keliai. Mes čia esame priekyje iš tai ką mes statėme 1970-1980-aisiais (Vilnius-Klaipėda) ir ką lenkai (Gierkowka Varšuva-Katovicai). Statybos standartai, per šiuos dešimtmečius, aišku, pakilo, nerengiami vieno lygio apsisukimai ir stotelės, stengiamasi daug kur įrengt jungiamuosius kelius vietiniam srautui. Pas mus liko kas liko, bet dabar tokią infra įrengt labai brangu jei vartotojų labai mažai ir tai nekerta per saugumą.

    Skeptiškai žiūriu į skirtingų lygių sankryžas Nemenčinės pl., nes jos užimtų daugiau ploto ir būtų kertamas miškas, kelias nėra super didelės reikšmės, tik priemiesčių gyventojams, bus tiesiog tvarkingai įrengti posūkiai ir šviesoforinės sankryžos.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.04.09, 23:03.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Gal pats KEdas pasidalintų argumentais, kodėl tai yra "nereikalingas projektas".
    Dėl skubotos dvirtakio rekonstrukcijos ir vėlesnio išardymo buvo įvairių nuomonių, bet čia turbūt vienintelė radikali nuomonė, kad Nemenčinės plento projektas išvis "yra nereikalingas"
    Tiesiog yra veikėjų, kurie nesuvokia, kad bet kurioje Vakarų šalyje žmogaus gyvybė yra svarbiau nei pseudoekologistų laimės indeksas.
    "2009-2012 metų auditas parodė, kad šis (Nemenčinės) plentas pagal žuvusiųjų skaičių užėmė antrą vietą po Savanorių
    prospekto, o Nemenčinės–Antavilių sankryža priskirta juodajai dėmei – joje 2011–2015 metais įvyko 14 eismo įvykių."
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-eurovia-grupe

    Dar vienas triuškinantis koziris konkrečiai pseudoekologistams ir nereikalingistams.
    Pabaigus remontą tame kelyje ženkliai sumažės numuštų katinų, stirnų ir lapių. Dabar gyvūnams nuo miško iki kelio tik 3-4 metrai ir jokių užtvarų. Todėl jie nesugeba tinkamai įvertinti, kad vizualiai trumpas atstumas perbėgti važiuojamąją dalį, jiems gali būti lemtingas.

    Komentuoti:

Working...
X