Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Ten yra dar viena problema, dėl kurios tos sankryžos neišvengiamai turėjo atsirasti. Palei Nemenčinės plentą buvusios sodų bendrijos beveik visiškai tapo individualių namų kvartalais. Ir į šitą procesą visiškai nebuvo kreipiamas dėmesys, nes nu gi privati nuosavybė yra šventa ir taškas. O reikėjo:

    1) Sodų bendrijų keliukus sujungti, nes dabar vos ne kiekviena iš jų turi savo išvažiavimą į Nemenčinės plentą.
    2) Palei plentą nutiesti jungiamąją gatvę arba imti plačiausią bendrijų gatvę ir ją paversti normalia gatve susisiekimui.
    3) Vietoj krūvos sankryžų ir apsisukimų (nuo pat O. Milašiaus g. iki Antavilių) turėti 3-4 sankryžas arba turbo žiedus, į kurias sueitų jungiamosios arba centrinės bendrijų gatvės. Su laiku jas rekonstruoti į dviejų lygių sankryžas.

    Aišku, tokiam variantui būtų tekę išpirkti krūvą sodų sklypelių. Kas mums yra vargu ar įveikiama.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    (...) atrodys kaip Lenkijos autostrados iki 2010 metų.
    T.y. atsiliekame tik 15 metų

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Reikėjo, bet gal ne su tokiu kiekiu šviesoforų ir juostų. Gal ir saugiau bus pasukt į bet kokį kaimą, bet atrodys kaip Lenkijos autostrados iki 2010 metų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Gerbiami kolegos (atsiprašau, nieko asmeniško, šiuo atveju noriu sužinoti tik vilniečių nuomonę), pasakykite ar vilniečiams iš viso yra reikalingas šis Nemenčinės plento remontas?
    Klausiu, nes TV žvaigždė, influenceris ir linijinio parko garbintojas (kolegos žino kas) audringu tonu per TV3 žinias pareiškė, kad šis kelias visiškai nereikalingas vilniečiams, už šiuos pinigus reikėjo šaligatvius kloti.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Taip, bus. Užtektų atsidaryti projektą ir pasižiūrėti. Ribojimas 70 km/h, kas yra adekvatu tokiame kelyje su šviesoforinėmis sankryžomis.
    Kokiame tokiame? Lenkijoje, Vokietijoje gal neteko važinėti? Pas mus jeigu kelyje 3 mašinos, 1 dviratininkas ir stirna miške, tai drebančiom rankom bėga užkabinti ribojančius ženklus.
    4 juostos, naujas kelias ir visi šliaužia 70km/h, europiečiai iš mūsų prisigąsdinusių žioplių tik skaniai pasijuoktų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus m. savivaldybė 2024.04.04
    Nemenčinės plente bus ribojamas eismas
    Dėl paruošiamųjų darbų nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos greitis ribojamas iki 50 km/val., nuo Rudausių Sodų 7-osios gatvės eismas bus nukreipiamas į priešpriešinę eismo juostą.
    Artimiausiu metu bus ruošiamasi Nemenčinės plento ir Kairėnų gatvės sankryžos pertvarkymui iš nelygiareikšmės nereguliuojamos į šviesoforu reguliuojamą sankryžą.
    Tvarkant šią plento dalį nuo balandžio 15 d. iki rugpjūčio mėn. automobilių eismas bus nukreiptas į priešpriešinę eismo juostą. Dešinėje plento pusėje (žvelgiant nuo miesto centro pusės) esantis pėsčiųjų ir dviračių takas uždarytas ir eismas nukreiptas į kairiąją plento pusę. (...)

    Plento rekonstrukciją planuojama užbaigti 2026 metų pirmąjį pusmetį. Darbai kainuos apie 26,18 mln. Eur.
    Paskutinis taisė digital; 2024.04.06, 01:27. Priežastis: Vilnaiu m. savivladybė -> Vilniaus m. savivaldybė ; Nemenčinės plentas bus ribojamas eismas -> Nemenčinės plente bus ribojamas eismas

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Taigi Šv. Paprastasis Remontas. Tiesiam ant viršaus ir nė metro toliau.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Šiandien mačiau kad nuardyta didžioji dalis naujo (pakankamai) dviračių tako remontuojamoje atkarpoje. Klausimas kam reikėjo taškyti pinigus jį remontuojant prieš kelis metus. Galima buvo iš karto nutiesti naują taką ten, kur numatyta projekte. Arba pritempti projektą prie dabartinio tako.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal grįžtame į temą.
    Svarbu, kad kažkas išvis prasidėjo.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Reikia pritarti - kuo lėčiau, tuo geriau.
    Dar jei kas nors pratęstų troleibusų liniją bent iki Nemenčinės, būtų galima visur riboti greitį iki išsvajotų 50 km/ val.
    Naujuose troleibusuose ribotuvas stovi ant 60 ar net 70 km/h. Turbūt 60 km/h. Teko matyt, kaip tada išmuša el. prietaisų skydelį, bet trūlikas "skrenda" toliau. Transformuojant Romo mintį, visai būtų geras variantas palikti 2 juostų kelią mašinoms ir nutiesti greitajį geležinkelį iki Antakalnio, Vilniuje. Į darbus gi žmonės važiuoja.
    Paskutinis taisė dondc; 2024.03.25, 09:08.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dar ir porą radarų ties perėjomis padarys. Išvis baisu..

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Reikia pritarti - kuo lėčiau, tuo geriau.
    Dar jei kas nors pratęstų troleibusų liniją bent iki Nemenčinės, būtų galima visur riboti greitį iki išsvajotų 50 km/ val.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Taip, bus. Užtektų atsidaryti projektą ir pasižiūrėti. Ribojimas 70 km/h, kas yra adekvatu tokiame kelyje su šviesoforinėmis sankryžomis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ar pas jus ten Didžiasalyje ar Gedžiūnėliuose taip tampo balses, kag "genocidas" tariamas ilgai?
    Jei šlampa delnai važiuojant greičiau nei 50 km/ val. tai naudokis troleibusu + traukiniu.

    O jei rimtai, tai nebus nieko stebėtino, kad ir po "rekonstrukcijos" greitis liks ribojamas iki kokių 70 km/ val..

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kol kas tik sumaigstyti kuoliukai, kai kur iškirsti krūmais bei pažymėti medžiai kirtimui. Aišku, greitis būtinai apribotas iki 50 km/ val. - juk reikia parodyti, kad čia kelio rekonstrukcija. Darbo dienomi kažkoks veiksmas gal ir vyksta, bet važiuojant savaitgalį nesimatė nė vieno technikos vieneto.
    Dabartinėje kelio būklėje su jo intensyvumu net ir be jokių darbų logiškas greitis būtų 50 km/h. Tačiau kai kurie ir čia įžvelgia vairuotojų genocydą.



    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Kur garantija kad ir po rekonstrukcijos visame Nemenčinės plente greitis nebus ribojimas iki 70 ar iki 50 km./val.
    Bus iki 70 km/h. Baisu. Juk reiktų 130 kaip minimum.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2024.03.25, 00:09.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.03
    Ant kalno už Laurų sodų


    Sankryža su Antavilių gatve


    Sankryža su Antavilių sodų 18-ąją (?} gatve, kurios nepavyko rasti trijuose žemėlapiuose


    Paskutiniai 400 metrų


    Rekonstruojamo ruožo pabaiga


    Kelio išplatėjimas

    Atrodo šiek tiek absurdiškai, tačiau keliui išplatėjus iki 2*2 juostų g​reitis kažkodėl ribojamas iki 70 km/ val.
    Priežasčių galima prisigalvoti - atseit yra du šviesoforai (kai per akis būtų užtekę ir vieno) ar kelio susiaurėjimas prie tvoros šalia Sakiškių šviesoforo, gerai paieškojus yra net "gyvenvietė" prie pat kelio. Tebunie, patikėsime brolių kelininkų pasakomis.

    Tačiau kas gali paaiškinti racionaliomis priežastimis (o ne tokiomis, kad kokio kelininko mamai sukako 70-metis), kodėl už antro šviesoforo tiesame 2*2 juostų kelyje su tvoromis nuo žvėrių greitis dar kilometrą ar du ribojamas iki 70 km/ val .


    Kur garantija, kad ir po rekonstrukcijos visame Nemenčinės plente greitis nebus ribojimas iki 70 ar iki 50 km./val.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.04, 18:27.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.03
    Sankryža su Kairėnų gatve


    Tokie ženklai kartojasi po kiekvienos sankryžos.
    Darbai kažkada (gal ketvirtadienį po lietaus) prasidės ir truks 5 km, 2,8 km, 1,6 km ir t.t... km ilgio ruože.
    Kol kas tik susmaigstyti kuoliukai, kai kur iškirsti krūmais bei pažymėti medžiai kirtimui. Aišku, greitis būtinai apribotas iki 50 km/ val. - juk reikia parodyti, kad čia kelio rekonstrukcija.
    Darbo dienomis kažkoks veiksmas gal ir vyksta, bet važiuojant savaitgalį nesimatė nė vieno technikos vieneto.
    Vienu žodžiu, nėra jokio reikalo keisti įpročių ir ieškoti apylankų


    Lauko kavinė ar šašlykinė pasiskelbė, kad jie "jau dirba".
    Turbūt armėniškų šašlykų užeigos šeimininkas neskaito lietuviško Madė in Pabradė - kaip kitaip jis sužinos, jog rekonstrukcija jau prasidėjo ir jo bizniui bus laikinų (o gal nuolatinių) sunkumų.
    Bet kyla įtarimų, kad ta šašlykinė pratemps porą mėnesių iki sezono vidurio, o gal ir visą sezoną, kol prasidės rekonstrukcijos nepatogumai


    Prieš Karačiūnų gatvę


    Už posūkio į Šilo (Balžio) ežerą
    Čia kažkas jau vyksta


    Nuskobta velėna - vienintelis rimtas pokytis visoje trasoje


    Dešinėje pusėje iškirsti krūmai


    Prieš kalniuką šalia Laurų sodų
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.04, 18:26.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tarp Pabradės ir Pavoverės prasta danga jau ne pirmus metus, ir ji baisėja po kiekvienos žiemos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
    Panašu kad iki Nemenčinės labiau apsimokės važiuoti per Molėtų pl.?
    Kol kas, Kai dar neprasidėjo rimti darbai važiuojamojoje dalyje, nėra reikalo keisti maršruto. Tiems, kas važiuoja link Nemenčinės iš šiaurinės ar šiaurės vakarinės dalies ir anksčiau buvo greičiau (bet šiek tiek toliau) važiuoti maršrutu A14 - KK108 per Ažulaukę.
    Plačiau - temoje Kaip nuvykti iš... į...

    Šį savaitgalį važiavau link Švenčionių.
    Vilniaus miesto ribose nuo Kairėnų iki Miškonių pastatyti eismo ribojimo ženklai iki 70 ar 50 km/val.
    Pažymėti medžiai kritimui. Iškirsti krūmai. Kairėje kelio pusėje daug kur nuskobtas dirvožemis.
    taičau eimas vyksta gan sklandžiai.

    Važiuojant toliau kelio KK102 prasta dangos būklė (po žiemos atsivėrė nedidelės dažnos duobės) yra tarp Pabradės ir Pavoverės bei tarp Sarių ir Švenčionių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Harlem Rodyti pranešimą
    Na ar jau vyksta zadeti darbai nemencines pl.gal kas foto imestu?
    Kas trukdo pačiam parodyti iniciatytvą, nuvažiuoti į vietą ir pasidalinti nuotraukomis.
    O gal niekas nenuperka fotoaparato ar telefono su padoria kamera?


    Komentuoti:

Working...
X