Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki miesto ribos rekonstravimas
    Palyginamieji sprendiniai iš tekstinės dalies ir schemos iš grafinės dalies

    Sankryžos su J.Biliūno ir Laaštingalso Sodų gayvėmis (ant kalno)



    Sankryžos su Antavilių, M.Husoviano J.Biliūno ir Skarbelio gatvėmis



    Sankryžos su Attavilių Sodų I-ąja gatve ir keliuku nuo Antavilių žiedo į Zamečkavą - Sakiškes



    Projekto dokumentai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...321&LID=849509

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki miesto ribos rekonstravimas
    Palyginamieji sprendiniai iš tekstinės dalies ir schemos iš grafinės dalies

    Sankryža su Pečiukų gatve



    Sankryža su Laurų ir Lakštingalos Sodų gatve (pakalnėje)
    Dėl prasto matomumo Laurų gatvė pratęsiama iki Lakštingalos Sodų gatvės


    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...9&AllowPrint=1

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki miesto ribos rekonstravimas
    Palyginamieji sprendiniai iš tekstinės dalies ir schemso iš grafinės dalies

    Sankryža su Kairėnų gatve




    Sankryža su Karačiūnų gatve



    Sankryža su Balžio gatve



    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...9&AllowPrint=1

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki miesto ribos rekonstravimas

    Tekstinė dalis


    Sprendiniai






    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...321&LID=849509

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Savivaldybė vykdo konsultacijas dėl dviejų gatvių projektų rangos pirkimo.
    Nemenčinės plento rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-621489
    Pirkimas
    Ten buvo techninių specifikacijų projektas.
    Paskelbta 2023.09.13, pasiūlymų tiekimas iki 2023.09.20

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki miesto ribos rekonstravimas
    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-676985
    Čia jau tikras pirkimas
    Paskelbta 2023-09-27, pasiūlymų teikimas iki 2023.11.17
    Trukmė mėnesiais: 29
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.11, 17:02.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Legendos neatsidariau, bet matosi, jog bus skersiniai bortai sankryžose. VMS tikėtina čia skaito, tai būkit mieli, pasiimkit bortikus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Esu sukėlęs į Citify brėžinius: https://citify.eu/lt/nemencines-pl-rekonstrukcija/

    Dviračių takas bus atskiras, raudonas, 3m pločio.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nesinori knistis brėžiniuose. Dviračių takas bus rekonstruojamas, platinamas ir kertama daug medžių ar viskam ne? Ženklas bus dviračių ar bendro tako?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki miesto ribos rekonstravimas

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-676985

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Pagalvojau, štai kokią papildomą problematiką sukuria neracionalios Vilniaus ribos. Jei Vilniaus riba būtų palei raudoną tašką, tuomet visas Nemenčinės plentas jau kelis metus būtų 4 juostų ir jį būtų nutiesęs LAKD. Vilnius išvengtų 20-30 milijonų išlaidų ir ateityje kelio priežiūros išlaidų.

    O tuos 20 milijonų būtų galima panaudoti pvz šaligatviams... Bet kam tas racionalumas Vilniui...
    Bet miestui nukapsi biški GPM, o rajonas truputi prasidžerimanderina nepatinkančius rinkėjus. Laimi visi

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Pagalvojau, štai kokią papildomą problematiką sukuria neracionalios Vilniaus ribos. Jei Vilniaus riba būtų palei raudoną tašką, tuomet visas Nemenčinės plentas jau kelis metus būtų 4 juostų ir jį būtų nutiesęs LAKD. Vilnius išvengtų 20-30 milijonų išlaidų ir ateityje kelio priežiūros išlaidų.

    O tuos 20 milijonų būtų galima panaudoti pvz šaligatviams... Bet kam tas racionalumas Vilniui...
    Kažkada ribos ir buvo iki čia. Maždaug prieš 20 metų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pagalvojau, štai kokią papildomą problematiką sukuria neracionalios Vilniaus ribos. Jei Vilniaus riba būtų palei raudoną tašką, tuomet visas Nemenčinės plentas jau kelis metus būtų 4 juostų ir jį būtų nutiesęs LAKD. Vilnius išvengtų 20-30 milijonų išlaidų ir ateityje kelio priežiūros išlaidų.

    O tuos 20 milijonų būtų galima panaudoti pvz šaligatviams... Bet kam tas racionalumas Vilniui...

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	132,5 kB ID:	2077975

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Savivaldybė vykdo konsultacijas dėl dviejų gatvių projektų rangos pirkimo.

    Lazdynėlių gatvės rekonstrukcija (...)

    Nemenčinės plento rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-621489
    Ačiū už naujieną.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasidžiaukime, kad VMŠ spėjo rekonstruoti 197* metais nutiestą dvirtakį palei plentą dar nepabrangus statyboms.
    Ir ko tie gyventojai vis nepatenkinti, duok jiems tą rekonstrukciją.

    VMŠ (Vilnius myli Š... arba Visiškas m....s Š...) darbas yra pažadėti ir paskelbti, kad tuoj (bet ne rytoj) bus pradėta kažkas "gigantiško" ar "strategiško".
    VMŠ ekonomikos kilimo metų ištaškė begalę pinigų beprasmiškiems siaurinimams, o dabar pinigų nepakanka net pagrindinėms jungtims su miestu. Nemenčinės plentas - tik vienas iš nepradėtų projektų dėl kurio kalti visi aplinkui, tik ne to kelio "šeimininkas", kuris net nepadarė namų darbų reikalingų gauti papildomą finansavimą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Puiku - delsė nuo maždaug 2017(?), kuomet trūkstamas Nemenčinės ruožas galėjo tapti 4 juostomis už kokius 15-20 milijonų, o dabar panašu reikės apie 30 milijonų. Tuo tarpu pagiedokime, kad pinigų nėra... O palei 2017 buvo galima skolintis su maždaug nulinėmis palūkanomis...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2022.12.04
    Uždelsto Nemenčinės plento remonto kaina – skaudžios avarijos
    Jei nesulauks valstybės paramos, savivaldybė [kažkada galbūt] rekonstruos etapais

    Važiuojantys namo ar į darbą Nemenčinės plentu teigia kasdien rizikuojantys savo bei aplinkinių saugumu. Kiek daugiau nei 5 km ilgio atkarpoje kelio danga susidėvėjusi, trūksta apšvietimo, bandantys išsukti iš šalutinio kelio neretai sukelia avarinių situacijų.
    Nors antrai kadencijai išrinktas meras R.Šimašius žadėjo šį kelią sutvarkyti, kol kas pažadai liko neišpildyti. Savivaldybė sako, kad jai vienai imtis projekto – per brangu, todėl tikisi valdžios pagalbos arba ketina plentą tvarkyti etapais.


    Gyventojai pasipiktinę
    Tiek iš Vilniaus miesto, tiek iš rajono pusių Nemenčinės plentas yra sutvarkytas, nutiesti keturių eismo juostų keliai. Tačiau juos jungianti 5,6 km ilgio atkarpa rekonstrukcijos nematė jau senokai. Čia vietomis kelias nelygus, nusėtas duobėmis, trūksta apšvietimo. Kadangi eismas intensyvus, norintys išsukti iš šalutinio kelio turi rizikuoti.
    Kaip LRT.lt informavo Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos poskyrio vyresnysis specialistas Tomas Bražėnas, vien šiemet Nemenčinės plente buvo sužeista keliolika žmonių.

    Dėl kelio būklės į LRT Girdi kreipėsi ir patys vairuotojai. (..) Anot vieno iš portalo skaitytojų, sostinės valdžia turėtų skubiau įgyvendinti savo pažadus dėl likusios plento dalies rekonstrukcijos.
    „Kada ketinama pradėti bent kažkokį remontą kelyje Vilnius–Nemenčinė? Ar jau aišku, kas turi rekonstruoti likusią kelio atkarpą, ar dar vis nepasidalinta, kieno tai turtas ir kas turi mokėti už remontą?
    Po to, kai ant Valakampių tilto buvo įrengtos A juostos, eismui paliekant po vieną juostą, kelionė iš Nemenčinės į Vilnių piko metu tapo itin problemiška. A juostos įrengtos motyvuojant, kad Valakampių tiltui reikalinga rekonstrukcija. Kada ji prasidės? Ši atkarpa yra nepaprastai svarbi žmonėms, vykstantiems į miestą iš rajono, ir šių žmonių ant paspirtukų ar į viešąjį transportą nepersodins, įpročių nepakeis – jiems tiesiog nėra alternatyvų“, – su daugybe klausimų rašė skaitytojas (...)

    Darbais nepasidalijo
    Antrai kadencijai išrinktas miesto meras R. Šimašius dar 2019 m. žadėjo, kad artimiausiu metu šis kelias sulauks rekonstrukcijos.
    „Jau yra parengtas plento nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos rekonstrukcijos projektas. Planuojama nutiesti keturių eismo juostų, per 5 kilometrų gatvę su šviesoforais reguliuojamomis sankryžomis, dviračių ir pėsčiųjų takais, miesto transporto stotelėmis. Projektą planuojame įgyvendinti iki 2020 metų“, – anuomet „Sostinei“ sakė politikas.

    Tiesa, projektas įstrigo bei taip ir liko neįgyvendintas, nes kliūtimi tapo finansavimas. Savivaldybės paskaičiuota projekto vertė siekė 24 mln. eurų, o tai, anot jos atstovų, būtų miestui nepakeliama našta. Todėl tikėtasi Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) pagalbos.
    „Tas ruožas, kuris yra Vilniaus mieste, yra savivaldybės balanse ir už jo plėtrą ir priežiūrą atsakinga Vilniaus savivaldybė“, – prieš metus LRT TELEVIZIJAI sakė LAKD direktorius Remigijus Lipkevičius.

    Retorika pasikeitė
    Praėjus metams nesutvarkytos Nemenčinės plento dalies rekonstrukcija, panašu, vis dar yra įstrigusi, tačiau savivaldybė planuoja pajudėti iš mirties taško.
    Tiesa, kada tai tiksliai įvyks, nebeaišku.
    Kaip LRT.lt aiškino LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas, pagal Vyriausybės patvirtintą Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašą, savivaldybės gali kreiptis į Susisiekimo ministeriją dėl KPPP lėšų skyrimo valstybei svarbiems vietinės reikšmės keliams finansuoti.

    „Tam, kad 2023 m. būtų suteiktos tikslinės lėšos Nemenčinės plento ruožui Vilniaus mieste rekonstruoti, Vilniaus miesto savivaldybės administracija iki 2022-12-31 turi būti atlikusi rangos darbų viešuosius pirkimus ir parinkusi rangovą“, – teigė LAKD atstovasS. Jansonas, nurodydamas, jog dėl detalesnės informacijos šiuo klausimu derėtų kreiptis į Vilniaus miesto savivaldybę.

    Savo ruožtu Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus ryšių su žiniasklaida specialistas G.Grubinskas portalui patikino, kad minėtos Nemenčinės plento atkarpos rekonstrukcija yra planuojama. Anot pašnekovo, savivaldybė dar 2017 m. pabaigoje parengė projektą, vėliau gavo leidimą jį įgyvendinti. Tačiau opiausiu klausimu išlieka finansavimas.
    G. Grubinskas patvirtino, kad savivaldybė yra kreipusis į Susisiekimo ministeriją dėl lėšų skyrimo, tačiau iš atsakymo LRT.lt akivaizdu, jog iki šiol nebuvo atliktas rangos darbų viešasis pirkimas bei parinktas rangovas, tai nurodė LAKD atstovas.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...struos-etapais

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Šiuo konkrečiu atveju taip (be to, ir likusi nerekonstruota dalis yra mieste ir ten miesto gyventojai irgi važiuoja), bet aš prieštaravau teiginiui, kad Nemenčinės plento rekonstrukcija nėra kelionės gerinimas "rajono gyventojams". Yra.
    Gyvenimo gerinimas miesto gyventojams kai atvažiuoja darbuotojai bei klientai.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Šiuo konkrečiu atveju taip (be to, ir likusi nerekonstruota dalis yra mieste ir ten miesto gyventojai irgi važiuoja), bet aš prieštaravau teiginiui, kad Nemenčinės plento rekonstrukcija nėra kelionės gerinimas "rajono gyventojams". Yra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kad ir keliams gal reiktų tą pačią schemą taikyti. Visgi ir VMS interesas atsivežt darbo jėgos ir lankytojų į parduotuves. Nemenčinės plento atveju rajonas savo dalį indėlio padarė.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Prisimeta, o kuo tai susiję?

    Komentuoti:

Working...
X