Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
Kaip ten vienas is graziausiu isvaziavimas is vilniaus.nemencines .pl.gal kas fotoreportaza?
-
Ant Antavilių kalniuko
Foto 2024.08


J.Biliūno stotelė

Nauja trasa persiverčia į kairę pusę

Ir čia jau yra asfaltas


Sankryža su Antavilių gatve
Įvažiavimas į M.Husoviano gatvę uždaryras


Posūkis į Zamečkavą


Sankryža su Antavilių sodų 18-ąją gatve,




Čia bus kiek užapvalinamas posūkus

Finišo tiesioji


Rekonstruojamo ruožo pabaiga
- 4 patinka
Komentuoti:
-

Naujas asfaltas eis aukščiau.

Šioje vietoje bus nukertamas kampas

į kalniuką

Nauja trasa eis kelio dešinėje pusėje
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tarp Balžio ir Laurų gatvių

Tiesi atkarpa
Kairėje juostoje paklotas asfaltas. Prieš mėnesį ten buvo tik skalda





Pėsčiųjų perėja


Ties "Šilo" stotele (senasis 17-o autobuso žiedas) - pervažiavimas į senąjį kelią



Nemažas aukščių skirtumas su nauju asfaltu

- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šio savaitgalio nuotraukos
Foto 2024.08
Už Kairėnų g. sankryžos

Nemažas nuolydis

Pervažiavimas į naujai nutiestą juostą dešinėje


Dešinėje - būsimo dvirtakio trasa

Kairėje juostoje jau iš naujo patiestas asfaltas

Sankryža su Karačiūnų gatve

Sankryža su Balžio gatve
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dzin tas greičio apribojimas iš tiesų. Važiuoji ir važiuoji. Keliom minutėm vėliau atvažiuoji ir tiek. Gal ir tų kelių minučių skirtumo nesusidarytų. Bet stabdymai greitėjimai užmiesčio kelyje prie šviesoforų tiesiog žudo.
Šitos paminėtos kliurkos ruože nuo Nemenčinės iki Antavilių tikriausiai atsirado panašiai kaip ir nesąmonės dabar rekonstruojamoje dalyje (kur primenu lygioje vietoje numatyti 5 nauji šviesoforai). Nes pigiausias variantas, taip numatyta projekte kuris buvo užsigulėjęs stalčiuose ir nes "niekas dabar neprojektuos iš naujo".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kad ten keli pylimai kiek pamenu, ne vienas.Parašė Romas Rodyti pranešimąKol buvo kelių šimtų metrų sulėtėjimas šalia to pylimo šuoliams, ši prielaida gal ir buvo panaši į teisybę.
Komentuoti:
-
Va taip ir migruoja A2 – „Google“ žemėlapiai .... tik čia kažkaip greičio ribojimai nestatomiParašė Sula Rodyti pranešimąO kaip migruoja gyvūnai kituose magistraliniuose keliuose, juolab - greitkeliuose???
Komentuoti:
-
O kaip migruoja gyvūnai kituose magistraliniuose keliuose, juolab - greitkeliuose???
Komentuoti:
-
Tokiu atveju reikia statyti žvėrių perėjimo vietą. Kas iš viso praleido tokį projektą, kad kelyje 2+2 toje vietoje kur migruoja žvėrys palieki potecialias juodas dėmes.Parašė digital Rodyti pranešimąTaigi sako - ten yra žvėrių migracijos vieta. Važiuojant matosi keliose vietose padaryti paaukštinimai, kad žvėrys galėtų perlipti tvorą. Turbūt žmonių gyvybės svarbiau už tą greičiau pravažiuotą kilometrą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2024.08
Kairėnų gatvės ir Nemenčinės plento sankryža


Ten, kur skalda - būsimo dviračių tako trasa
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taigi sako - ten yra žvėrių migracijos vieta. Važiuojant matosi keliose vietose padaryti paaukštinimai, kad žvėrys galėtų perlipti tvorą. Turbūt žmonių gyvybės svarbiau už tą greičiau pravažiuotą kilometrą.Parašė Romas Rodyti pranešimąTačiau kokia prasmė investuoti krūvą pinigų į infrastruktūrą, pasiekti gerą rezultatą dėl eismo saugumo ir ten, kur galėtų būti 110 km/ h greitis, nustatyti leistiną greitį 70 km/h - kaip kokiame žvyrkelyje.
Negi kokio LAKD veikėjo ar kelių policininko tėvas šventė 70-metį?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vietoj anonso - pora palyginimų.
Šalia sankryžos su Karačiūnų gatve
Foto 2024.03

Foto 2024.06

Foto 2024.08

Ant kalno už Antavilių
Foto 2024.03

Foto 2024.06

Foto 2024.08
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tačiau kokia prasmė investuoti krūvą pinigų į infrastruktūrą, pasiekti gerą rezultatą dėl eismo saugumo ir ten, kur galėtų būti 110 km/ h greitis, nustatyti leistiną greitį 70 km/h - kaip kokiame žvyrkelyje.
Negi kokio LAKD veikėjo ar kelių policininko tėvas šventė 70-metį?Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 22:21.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Miškonių šviesoforų kiekis įtakos nelabai turi, kai jie taip arti viens kito.
O 70 kmh ribojimas išsiplėtė gan neseniai. Ilgą laiką buvo tik ties žvėrių migracijos vieta.
Komentuoti:
-
Arba kam reikia šviesoforo automobiliams šalia degalinės kai į vieną pusę galima buvo padaryti greitėjimo juostą, o iš kitos privažiavimą nuo seniau likusiu ir dabar nenaudojamu keliu. Pėstiesiems - ok. Bet dabar užsidega raudonas pagrindiniam srautui vos tik kas nors išvažiuoja iš to šunkelio. Miškonyse irgi šviesoforų milijonas, nors realiai ir vieno būtų per akis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tame kelyje yra ir daugiau mįslių,
Pvz. kodėl užmiestyje 2 * 2 kelio ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože yra greičio ribojimas iki 70 km / h.

- 4 patinka
Komentuoti:
-
Iki šiol nesuprantu, kodėl visas srautas čia suvaromas į vieną juostą, iš kurios po to ženkli dalis vėl rikiuojasi nusukti link Nemenčinės.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: