Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Harlem
    replied
    Kaip ten vienas is graziausiu isvaziavimas is vilniaus.nemencines .pl.gal kas fotoreportaza?

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    kas naujo? ar vyksta darbai? kokia pažanga?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Ant Antavilių kalniuko
    Foto 2024.08




    J.Biliūno stotelė


    Nauja trasa persiverčia į kairę pusę


    Ir čia jau yra asfaltas




    Sankryža su Antavilių gatve
    Įvažiavimas į M.Husoviano gatvę uždaryras




    Posūkis į Zamečkavą




    Sankryža su Antavilių sodų 18-ąją gatve,








    Čia bus kiek užapvalinamas posūkus


    Finišo tiesioji




    Rekonstruojamo ruožo pabaiga

    Komentuoti:


  • Romas
    replied


    Naujas asfaltas eis aukščiau.


    Šioje vietoje bus nukertamas kampas


    į kalniuką


    Nauja trasa eis kelio dešinėje pusėje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Balžio ir Laurų gatvių


    Tiesi atkarpa
    Kairėje juostoje paklotas asfaltas. Prieš mėnesį ten buvo tik skalda










    Pėsčiųjų perėja




    Ties "Šilo" stotele (senasis 17-o autobuso žiedas) - pervažiavimas į senąjį kelią






    Nemažas aukščių skirtumas su nauju asfaltu


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šio savaitgalio nuotraukos
    Foto 2024.08
    Už Kairėnų g. sankryžos


    Nemažas nuolydis


    Pervažiavimas į naujai nutiestą juostą dešinėje




    Dešinėje - būsimo dvirtakio trasa


    Kairėje juostoje jau iš naujo patiestas asfaltas


    Sankryža su Karačiūnų gatve


    Sankryža su Balžio gatve

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Dzin tas greičio apribojimas iš tiesų. Važiuoji ir važiuoji. Keliom minutėm vėliau atvažiuoji ir tiek. Gal ir tų kelių minučių skirtumo nesusidarytų. Bet stabdymai greitėjimai užmiesčio kelyje prie šviesoforų tiesiog žudo.
    Šitos paminėtos kliurkos ruože nuo Nemenčinės iki Antavilių tikriausiai atsirado panašiai kaip ir nesąmonės dabar rekonstruojamoje dalyje (kur primenu lygioje vietoje numatyti 5 nauji šviesoforai). Nes pigiausias variantas, taip numatyta projekte kuris buvo užsigulėjęs stalčiuose ir nes "niekas dabar neprojektuos iš naujo".

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kol buvo kelių šimtų metrų sulėtėjimas šalia to pylimo šuoliams, ši prielaida gal ir buvo panaši į teisybę.
    Kad ten keli pylimai kiek pamenu, ne vienas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    O kaip migruoja gyvūnai kituose magistraliniuose keliuose, juolab - greitkeliuose???
    Va taip ir migruoja A2 – „Google“ žemėlapiai .... tik čia kažkaip greičio ribojimai nestatomi

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    O kaip migruoja gyvūnai kituose magistraliniuose keliuose, juolab - greitkeliuose???

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taigi sako - ten yra žvėrių migracijos vieta. Važiuojant matosi keliose vietose padaryti paaukštinimai, kad žvėrys galėtų perlipti tvorą. Turbūt žmonių gyvybės svarbiau už tą greičiau pravažiuotą kilometrą.
    Tokiu atveju reikia statyti žvėrių perėjimo vietą. Kas iš viso praleido tokį projektą, kad kelyje 2+2 toje vietoje kur migruoja žvėrys palieki potecialias juodas dėmes.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.08
    Kairėnų gatvės ir Nemenčinės plento sankryža




    Ten, kur skalda - būsimo dviračių tako trasa

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kol buvo kelių šimtų metrų sulėtėjimas šalia to pylimo šuoliams, ši prielaida gal ir buvo panaši į teisybę.
    Dabar tas 70 km/h ruožas 2*2 juostų kelyje tęsiasi apie 2 km.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.08.12, 07:56.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tačiau kokia prasmė investuoti krūvą pinigų į infrastruktūrą, pasiekti gerą rezultatą dėl eismo saugumo ir ten, kur galėtų būti 110 km/ h greitis, nustatyti leistiną greitį 70 km/h - kaip kokiame žvyrkelyje.
    Negi kokio LAKD veikėjo ar kelių policininko tėvas šventė 70-metį?
    Taigi sako - ten yra žvėrių migracijos vieta. Važiuojant matosi keliose vietose padaryti paaukštinimai, kad žvėrys galėtų perlipti tvorą. Turbūt žmonių gyvybės svarbiau už tą greičiau pravažiuotą kilometrą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vietoj anonso - pora palyginimų.

    Šalia sankryžos su Karačiūnų gatve
    Foto 2024.03


    Foto 2024.06


    Foto 2024.08


    Ant kalno už Antavilių
    Foto 2024.03


    Foto 2024.06


    Foto 2024.08

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tačiau kokia prasmė investuoti krūvą pinigų į infrastruktūrą, pasiekti gerą rezultatą dėl eismo saugumo ir ten, kur galėtų būti 110 km/ h greitis, nustatyti leistiną greitį 70 km/h - kaip kokiame žvyrkelyje.
    Negi kokio LAKD veikėjo ar kelių policininko tėvas šventė 70-metį?
    Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 22:21.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Miškonių šviesoforų kiekis įtakos nelabai turi, kai jie taip arti viens kito.
    O 70 kmh ribojimas išsiplėtė gan neseniai. Ilgą laiką buvo tik ties žvėrių migracijos vieta.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Arba kam reikia šviesoforo automobiliams šalia degalinės kai į vieną pusę galima buvo padaryti greitėjimo juostą, o iš kitos privažiavimą nuo seniau likusiu ir dabar nenaudojamu keliu. Pėstiesiems - ok. Bet dabar užsidega raudonas pagrindiniam srautui vos tik kas nors išvažiuoja iš to šunkelio. Miškonyse irgi šviesoforų milijonas, nors realiai ir vieno būtų per akis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tame kelyje yra ir daugiau mįslių,
    Pvz. kodėl užmiestyje 2 * 2 kelio ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože yra greičio ribojimas iki 70 km / h.


    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Iki šiol nesuprantu, kodėl visas srautas čia suvaromas į vieną juostą, iš kurios po to ženkli dalis vėl rikiuojasi nusukti link Nemenčinės.

    Komentuoti:

Working...
X