Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Foto 2025.01


    Ties Lakštingalų sodų gatvės sankryža


    Ties "Šilo" stotele




    Sankryža su Girininkijos gatve


    Sankryža su Balžio gatve

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ant Antavilių kalno. Kryptis į Vilnių
    Foto 2025.01


    Pervažiavimas į dešinę (šiaurės rytų) pusę








    Pervažiavimas į kairę (pietvakarių) pusę






    Nusileidžiant nuo Antavilių kalno greitis ribojamas iki 30 km/h

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nemenčinės plentas pasnigus
    Foto 2025.01
    Miškonys






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    FB Eurovia Lietuva 2024.12.18
    3. Nemenčinės plento sankryža su Balžio, Girinaičių ir Girininkijos gatvėmis










    4. Tarp Balžio ir Laurų gatvių





    https://www.facebook.com/ab.eurovia....2467713105057/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    FB Eurovia Lietuva 2024.12.18
    1. Nemenčinės plento - Kairėnų g. sankryža








    2. Pralaida per Veržuvos upelį





    https://www.facebook.com/ab.eurovia....2467713105057/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Puikiu, kai rangovas įdėjo kelis filmukus iš oro

    FB Eurovia Lietuva 2024.12.18
    Pasitinkame žiemą ir trumpam sustabdome rekonstrukcijos darbus Nemenčinės plente.
    Kokie darbai liko
    Be šiemet jau atliktų paruošiamųjų ir žemės darbų, vandens pralaidų, kelio pagrindų įrengimo ir didžiosios dalies asfaltavimo darbų, kitą sezoną numatoma dar nemažai darbų visame kelio ruože:
    • Viršutinio sluoksnio įrengimas pagrindiniame bei šalutiniuose keliuose
    • Pilnos kelio konstrukcijos įrengimas į Laurų, Rudausių g., Balžio g.
    • Žiedinės sankryžos įrengimas ties Balžio g.
    • Ženklinimo darbai
    • Viešojo transporto stotelių įrengimas
    • Pėsčiųjų takų įrengimas
    • Dviračių tako viršutinio dėvimojo sluoksnio įrengimas
    • Šviesoforų ir vaizdo stebėjimo kamerų įrengimas naujai įrengtose 6 reguliuojamose sankryžose
    • Gatvės ir pėsčiųjų bei dviračių takų apšvietimo darbai
    • Likę smulkūs baigiamieji darbai mažesnėse kelio atkarpose
    Darbai numatomi baigti kitų metų viduryje

    https://www.facebook.com/watch/?v=1312467713105057

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.01
    Vietiniai išbando ir nebaigtą kelio ruožą




    Pervažiavimas į dešinę kelio pusę








    Ties Vilnaius miesto ir rajono riba - anksčiau rekonstruotas į 2 x 2 juostas ruožas


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.01
    Atitvarai nuo iš priekio atvažiuojančių mašinų šviesų




    Sankryža su Antavilių ir M.Husoviano gatvėmis




    Kairėje - posūkis į šoninę gatvę (turbūt Zamečkavo g.)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.01
    Kylant į Antavilių kalną




    Dar vienas menamas įspėjimas apie "inkilo" muliažą






    Pervažiavimas į kairę pusę




    Jono Biliūno stotelė

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
    Nes na tikrai niekas ten nevažiuoja 50 km/h (vietomis 30).
    Ten remonto metu niekas nelaksto.
    Gal kokios sudėtingesnės situacijos būna bandant įšokti į Nemenčinės plentą iš šalutinių gatvelių; tačiau tai niekaip nesusiję su leistinu greičiu.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.02, 18:13.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Imitacijos. Bet jų užtenka, kad greitis ruože būtų apie 60 km/h.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Tie vidutinio greičio matuokliai veikia? Ar tik ženklai sustatyti? Nes na tikrai niekas ten nevažiuoja 50 km/h (vietomis 30).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Balžio ir Laurų gatvių
    Foto 2025.01


    Ant tos konstrukcijos turbūt bus sukabinti naujosios sankryžos šviesoforai






    Pėsčiųjų perėja šalia "Šilo" stotelės
    Šalia anksčiau buvo 17-ojo autobuso žiedas


    Kažkur čia yra rekontruojamo 6 km ruožo pusiaukelė


    Prieš kalniuką

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Kairėnų ir Balžio gatvių
    Foto 2025.01




    Akustinė sienelė ties Karačiūnų sodais


    Išsukimas iš Karačiūnų gatvės


    Sankryža su Girinaičių ir Balžio gatvėmis


    Šioje vietoje po rekonstrukcijos eismas bus organizuojamas kitaip



    Sankryža su Balžio gatve

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital
    Pritariu, bet nemanau, kad forumo čigonai supras.
    Pavyko grįžti į forumą po neteisėto pašalinimo už to pranešimo apie kažkieno prasivardžiavimą pakomentavimą.

    Grįžtant į temą
    Foto 2025.01






    Nemenčinės plento ir Kairėnų gatvės žiedinė sankryža


    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tad rekomenduoju visiems, matantiems absurdiškas vietas, pasikreipt į institucijas, o ne beviltiškai forume verkt apie radarų perteklių.
    Pasikartosiu, nieko išskirtinio: toks pat "beviltiškas verkimas" pastoviai liejasi ir daugelyje sostinės temų, tad paverkim kartu.
    O jei į temą: tik dar kart įrodei, kad keliuose pilna "kliurkų" senose ir net ir naujai sutvarkytose atkarpose. Praėjusias saugumo ekspertizes ir auditus. Kažin ar šiuo atveju darė pakartotinę ekspertizę projekto, ar tiesiog sveiko proto užteko pakeitimams? Nes nuojauta, kad užsakovui, kelio savininkui, mažai rūpi: projektą sulipdė, ekspertizes praėjo ir pirmyn nebesigilinam. (žinau kitos tokios įstaigos gerąsias "praktikas" )
    Ir diskutuojant tokiais klausimais daliai oponuojančių reikėtų mažiau advokatauti vienai institucijai ir žarstytis "malonybiniais" epitetais.
    Forumas ir yra vieta, kur galima, būtina ir privaloma diskutuoti. Tik tada gali pasidaryti išvadą konkrečioje situacijoje, ar tik pats klaidingai vertini, ar ir kiti su tuo sutinka. Negi rašysi užklausas, jei visiems kitiems tinka ir patinka?

    Parašė digital
    Pritariu, bet nemanau, kad forumo čigonai supras.
    Ar forumo "baronas" praves edukacines suopračio paskaitas? 8D

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kai tokia plati proskyna ir 70 km/h ribojimas yra perteklinis, bet vis šiokia tokia pažanga
    Ten neaptverta gyvūnų migracijos vieta. Ne kartą teko pravažiuojant matyt susidūrimus su gyvūnais.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pasaulis nesugriuvo panaikinus tą LAKD sukurtą greičio ribojimo absurdą.
    Vasaros pabaigoje kreipiausi į Via Lietuva dėl tos atkarpos:
    Prašau patikslinti, kokia yra 70 km/h apribojimo kelyje 102 Vilnius - Švenčionys - Zarasai nuo 17.21km iki 18.34km priežastis?
    Kelias rekonstruotas, keturių eismo juostų, su tvoromis nuo žvėrių, ruožas nėra avaringas, neturi juodųjų dėmių.
    Atsakymas atkeliavo labai biurokratinis, tačiau panašu, kad vis tik susizgribo peržiūrėti ribojimus toje atkarpoje:
    Akcinės bendrovės „Via Lietuva“ (toliau - Bendrovė) išnagrinėjo Jūsų 2024.08.11 užklausą dėl valstybinės reikšmės kelio Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai greičio ribojimo. Informuojame, kad 2013 m. rengiant aktualaus kelio ruožo nuo 16,2 km iki 21,8 km rekonstravimo projekto dokumentus (tame tarpe ir privalomuosius aplinkosauginius dokumentus, t.y. Atranką dėl poveikio aplinkai vertinimo), Nemenčinės miškų urėdijos nurodymu gyvūnų migracijai paliktas neužtvertas ~250 m ilgio ruožas. Prieš žvėrių migracijai paliktą koridorių numatyti kelio ženklai mažinantys maksimalų važiavimo greitį iki 70km/val. bei įspėjantys apie gyvūnų migravimą.
    Tad rekomenduoju visiems, matantiems absurdiškas vietas, pasikreipt į institucijas, o ne beviltiškai forume verkt apie radarų perteklių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lietuvos Radarų direkcija panaikino didžiausius "eismo saugumo" idiotizmus

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tame kelyje yra ir daugiau mįslių,
    Pvz. kodėl užmiestyje 2 * 2 kelio ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože yra greičio ribojimas iki 70 km / h.

    Foto 2024.08


    Foto 2025.01
    Greičio ribojimas pasirodo tik nuvažiavus apie 1,5 km už Miškonių.
    Greitis iki 70 km/ h ribojamas ne dviejų kilometrų, o puskilometrio autostradiniame ruože



    Kai tokia plati proskyna ir 70 km/h ribojimas yra perteklinis, bet vis šiokia tokia pažanga


    Žvėriukų šuolių vieta​



    Pasaulis nesugriuvo panaikinus tą LAKD sukurtą greičio ribojimo absurdą.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.01, 20:19.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    [*]didžiausia dalis sportininkų grupių išvis nesinaudos tokiu dvirtakiu, nes nerizikuos savo šiknomis, t. y. važiuos neteisėtai plentu ir trukdys tiems patiems automobilistams.[/LIST]
    Kaip rodo oficiali statistika labiausiai dviratininkai rizikuoja būtent tada kai naudojasi važiuojamaja kelio dalimi. Lietuvoje dviratininkui žūti sankryžoje pagal statistika beveik neimanoma ten dominuoja lengvi sužeidimai.
    https://tka.lt/wp-content/uploads/20...I-leidinys.pdf

    Gal dar imsis papildomų priemonių, nes ties garsasienėmis matomumas objektyviai yra prastokas. Tai bus aktualu ir vairuotojams ir dviratininkams ir pėstėsiems vakarais.
    Jeigu kas nors pravažiuotų dviračiu ir parašytų savo pastebėjimus, būtų objektyviausia.
    Paskutinis taisė Donidavu; 2024.12.27, 14:01.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    O dieve, kaip čia taip acitiko, kad dviratininkams teks laikytis KETo?
    59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
    Komentaras buvo apie nusukimus į dešinę, t. y. teritorijas ir kitas gatveles.

    Praleidot 60 punktą:

    60. Dviračio vairuotojas, ketindamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas arba nėra eismo pirmumą nustatančių kelio ženklų, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.

    Komentuoti:

Working...
X