Pasitinkame žiemą ir trumpam sustabdome rekonstrukcijos darbus Nemenčinės plente.
Kokie darbai liko
Be šiemet jau atliktų paruošiamųjų ir žemės darbų, vandens pralaidų, kelio pagrindų įrengimo ir didžiosios dalies asfaltavimo darbų, kitą sezoną numatoma dar nemažai darbų visame kelio ruože:
Viršutinio sluoksnio įrengimas pagrindiniame bei šalutiniuose keliuose
Pilnos kelio konstrukcijos įrengimas į Laurų, Rudausių g., Balžio g.
Žiedinės sankryžos įrengimas ties Balžio g.
Ženklinimo darbai
Viešojo transporto stotelių įrengimas
Pėsčiųjų takų įrengimas
Dviračių tako viršutinio dėvimojo sluoksnio įrengimas
Šviesoforų ir vaizdo stebėjimo kamerų įrengimas naujai įrengtose 6 reguliuojamose sankryžose
Gatvės ir pėsčiųjų bei dviračių takų apšvietimo darbai
Likę smulkūs baigiamieji darbai mažesnėse kelio atkarpose
Nes na tikrai niekas ten nevažiuoja 50 km/h (vietomis 30).
Ten remonto metu niekas nelaksto.
Gal kokios sudėtingesnės situacijos būna bandant įšokti į Nemenčinės plentą iš šalutinių gatvelių; tačiau tai niekaip nesusiję su leistinu greičiu.
Tad rekomenduoju visiems, matantiems absurdiškas vietas, pasikreipt į institucijas, o ne beviltiškai forume verkt apie radarų perteklių.
Pasikartosiu, nieko išskirtinio: toks pat "beviltiškas verkimas" pastoviai liejasi ir daugelyje sostinės temų, tad paverkim kartu.
O jei į temą: tik dar kart įrodei, kad keliuose pilna "kliurkų" senose ir net ir naujai sutvarkytose atkarpose. Praėjusias saugumo ekspertizes ir auditus. Kažin ar šiuo atveju darė pakartotinę ekspertizę projekto, ar tiesiog sveiko proto užteko pakeitimams? Nes nuojauta, kad užsakovui, kelio savininkui, mažai rūpi: projektą sulipdė, ekspertizes praėjo ir pirmyn nebesigilinam. (žinau kitos tokios įstaigos gerąsias "praktikas" )
Ir diskutuojant tokiais klausimais daliai oponuojančių reikėtų mažiau advokatauti vienai institucijai ir žarstytis "malonybiniais" epitetais.
Forumas ir yra vieta, kur galima, būtina ir privaloma diskutuoti. Tik tada gali pasidaryti išvadą konkrečioje situacijoje, ar tik pats klaidingai vertini, ar ir kiti su tuo sutinka. Negi rašysi užklausas, jei visiems kitiems tinka ir patinka?
Parašė digital
Pritariu, bet nemanau, kad forumo čigonai supras.
Ar forumo "baronas" praves edukacines suopračio paskaitas? 8D
Pasaulis nesugriuvo panaikinus tą LAKD sukurtą greičio ribojimo absurdą.
Vasaros pabaigoje kreipiausi į Via Lietuva dėl tos atkarpos:
Prašau patikslinti, kokia yra 70 km/h apribojimo kelyje 102 Vilnius - Švenčionys - Zarasai nuo 17.21km iki 18.34km priežastis?
Kelias rekonstruotas, keturių eismo juostų, su tvoromis nuo žvėrių, ruožas nėra avaringas, neturi juodųjų dėmių.
Atsakymas atkeliavo labai biurokratinis, tačiau panašu, kad vis tik susizgribo peržiūrėti ribojimus toje atkarpoje:
Akcinės bendrovės „Via Lietuva“ (toliau - Bendrovė) išnagrinėjo Jūsų 2024.08.11 užklausą dėl valstybinės reikšmės kelio Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai greičio ribojimo. Informuojame, kad 2013 m. rengiant aktualaus kelio ruožo nuo 16,2 km iki 21,8 km rekonstravimo projekto dokumentus (tame tarpe ir privalomuosius aplinkosauginius dokumentus, t.y. Atranką dėl poveikio aplinkai vertinimo), Nemenčinės miškų urėdijos nurodymu gyvūnų migracijai paliktas neužtvertas ~250 m ilgio ruožas. Prieš žvėrių migracijai paliktą koridorių numatyti kelio ženklai mažinantys maksimalų važiavimo greitį iki 70km/val. bei įspėjantys apie gyvūnų migravimą.
Tad rekomenduoju visiems, matantiems absurdiškas vietas, pasikreipt į institucijas, o ne beviltiškai forume verkt apie radarų perteklių.
Tame kelyje yra ir daugiau mįslių,
Pvz. kodėl užmiestyje 2 * 2 kelio ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože yra greičio ribojimas iki 70 km / h.
Foto 2024.08
Foto 2025.01
Greičio ribojimas pasirodo tik nuvažiavus apie 1,5 km už Miškonių.
Greitis iki 70 km/ h ribojamas ne dviejų kilometrų, o puskilometrio autostradiniame ruože
Kai tokia plati proskyna ir 70 km/h ribojimas yra perteklinis, bet vis šiokia tokia pažanga
Žvėriukų šuolių vieta
Pasaulis nesugriuvo panaikinus tą LAKD sukurtą greičio ribojimo absurdą.
[*]didžiausia dalis sportininkų grupių išvis nesinaudos tokiu dvirtakiu, nes nerizikuos savo šiknomis, t. y. važiuos neteisėtai plentu ir trukdys tiems patiems automobilistams.[/LIST]
Kaip rodo oficiali statistika labiausiai dviratininkai rizikuoja būtent tada kai naudojasi važiuojamaja kelio dalimi. Lietuvoje dviratininkui žūti sankryžoje pagal statistika beveik neimanoma ten dominuoja lengvi sužeidimai. https://tka.lt/wp-content/uploads/20...I-leidinys.pdf
Gal dar imsis papildomų priemonių, nes ties garsasienėmis matomumas objektyviai yra prastokas. Tai bus aktualu ir vairuotojams ir dviratininkams ir pėstėsiems vakarais.
Jeigu kas nors pravažiuotų dviračiu ir parašytų savo pastebėjimus, būtų objektyviausia.
O dieve, kaip čia taip acitiko, kad dviratininkams teks laikytis KETo?
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
Komentaras buvo apie nusukimus į dešinę, t. y. teritorijas ir kitas gatveles.
Praleidot 60 punktą:
60. Dviračio vairuotojas, ketindamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas arba nėra eismo pirmumą nustatančių kelio ženklų, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
Komentuoti: