Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki miesto ribos rekonstravimas
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-676985
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
Bet miestui nukapsi biški GPM, o rajonas truputi prasidžerimanderina nepatinkančius rinkėjus. Laimi visiParašė spekas Rodyti pranešimąPagalvojau, štai kokią papildomą problematiką sukuria neracionalios Vilniaus ribos. Jei Vilniaus riba būtų palei raudoną tašką, tuomet visas Nemenčinės plentas jau kelis metus būtų 4 juostų ir jį būtų nutiesęs LAKD. Vilnius išvengtų 20-30 milijonų išlaidų ir ateityje kelio priežiūros išlaidų.
O tuos 20 milijonų būtų galima panaudoti pvz šaligatviams... Bet kam tas racionalumas Vilniui...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kažkada ribos ir buvo iki čia. Maždaug prieš 20 metų.Parašė spekas Rodyti pranešimąPagalvojau, štai kokią papildomą problematiką sukuria neracionalios Vilniaus ribos. Jei Vilniaus riba būtų palei raudoną tašką, tuomet visas Nemenčinės plentas jau kelis metus būtų 4 juostų ir jį būtų nutiesęs LAKD. Vilnius išvengtų 20-30 milijonų išlaidų ir ateityje kelio priežiūros išlaidų.
O tuos 20 milijonų būtų galima panaudoti pvz šaligatviams... Bet kam tas racionalumas Vilniui...
Komentuoti:
-
Pagalvojau, štai kokią papildomą problematiką sukuria neracionalios Vilniaus ribos. Jei Vilniaus riba būtų palei raudoną tašką, tuomet visas Nemenčinės plentas jau kelis metus būtų 4 juostų ir jį būtų nutiesęs LAKD. Vilnius išvengtų 20-30 milijonų išlaidų ir ateityje kelio priežiūros išlaidų.
O tuos 20 milijonų būtų galima panaudoti pvz šaligatviams... Bet kam tas racionalumas Vilniui...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū už naujieną.Parašė Creatium Rodyti pranešimąSavivaldybė vykdo konsultacijas dėl dviejų gatvių projektų rangos pirkimo.
Lazdynėlių gatvės rekonstrukcija (...)
Nemenčinės plento rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-621489
Komentuoti:
-
Pasidžiaukime, kad VMŠ spėjo rekonstruoti 197* metais nutiestą dvirtakį palei plentą dar nepabrangus statyboms.
Ir ko tie gyventojai vis nepatenkinti, duok jiems tą rekonstrukciją.
VMŠ (Vilnius myli Š... arba Visiškas m....s Š...) darbas yra pažadėti ir paskelbti, kad tuoj (bet ne rytoj) bus pradėta kažkas "gigantiško" ar "strategiško".
VMŠ ekonomikos kilimo metų ištaškė begalę pinigų beprasmiškiems siaurinimams, o dabar pinigų nepakanka net pagrindinėms jungtims su miestu. Nemenčinės plentas - tik vienas iš nepradėtų projektų dėl kurio kalti visi aplinkui, tik ne to kelio "šeimininkas", kuris net nepadarė namų darbų reikalingų gauti papildomą finansavimą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Puiku - delsė nuo maždaug 2017(?), kuomet trūkstamas Nemenčinės ruožas galėjo tapti 4 juostomis už kokius 15-20 milijonų, o dabar panašu reikės apie 30 milijonų. Tuo tarpu pagiedokime, kad pinigų nėra... O palei 2017 buvo galima skolintis su maždaug nulinėmis palūkanomis...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
LRT.lt 2022.12.04
Uždelsto Nemenčinės plento remonto kaina – skaudžios avarijos
Jei nesulauks valstybės paramos, savivaldybė [kažkada galbūt] rekonstruos etapais
Važiuojantys namo ar į darbą Nemenčinės plentu teigia kasdien rizikuojantys savo bei aplinkinių saugumu. Kiek daugiau nei 5 km ilgio atkarpoje kelio danga susidėvėjusi, trūksta apšvietimo, bandantys išsukti iš šalutinio kelio neretai sukelia avarinių situacijų.
Nors antrai kadencijai išrinktas meras R.Šimašius žadėjo šį kelią sutvarkyti, kol kas pažadai liko neišpildyti. Savivaldybė sako, kad jai vienai imtis projekto – per brangu, todėl tikisi valdžios pagalbos arba ketina plentą tvarkyti etapais.

Gyventojai pasipiktinę
Tiek iš Vilniaus miesto, tiek iš rajono pusių Nemenčinės plentas yra sutvarkytas, nutiesti keturių eismo juostų keliai. Tačiau juos jungianti 5,6 km ilgio atkarpa rekonstrukcijos nematė jau senokai. Čia vietomis kelias nelygus, nusėtas duobėmis, trūksta apšvietimo. Kadangi eismas intensyvus, norintys išsukti iš šalutinio kelio turi rizikuoti.
Kaip LRT.lt informavo Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos poskyrio vyresnysis specialistas Tomas Bražėnas, vien šiemet Nemenčinės plente buvo sužeista keliolika žmonių.
Dėl kelio būklės į LRT Girdi kreipėsi ir patys vairuotojai. (..) Anot vieno iš portalo skaitytojų, sostinės valdžia turėtų skubiau įgyvendinti savo pažadus dėl likusios plento dalies rekonstrukcijos.
„Kada ketinama pradėti bent kažkokį remontą kelyje Vilnius–Nemenčinė? Ar jau aišku, kas turi rekonstruoti likusią kelio atkarpą, ar dar vis nepasidalinta, kieno tai turtas ir kas turi mokėti už remontą?
Po to, kai ant Valakampių tilto buvo įrengtos A juostos, eismui paliekant po vieną juostą, kelionė iš Nemenčinės į Vilnių piko metu tapo itin problemiška. A juostos įrengtos motyvuojant, kad Valakampių tiltui reikalinga rekonstrukcija. Kada ji prasidės? Ši atkarpa yra nepaprastai svarbi žmonėms, vykstantiems į miestą iš rajono, ir šių žmonių ant paspirtukų ar į viešąjį transportą nepersodins, įpročių nepakeis – jiems tiesiog nėra alternatyvų“, – su daugybe klausimų rašė skaitytojas (...)
Darbais nepasidalijo
Antrai kadencijai išrinktas miesto meras R. Šimašius dar 2019 m. žadėjo, kad artimiausiu metu šis kelias sulauks rekonstrukcijos.
„Jau yra parengtas plento nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos rekonstrukcijos projektas. Planuojama nutiesti keturių eismo juostų, per 5 kilometrų gatvę su šviesoforais reguliuojamomis sankryžomis, dviračių ir pėsčiųjų takais, miesto transporto stotelėmis. Projektą planuojame įgyvendinti iki 2020 metų“, – anuomet „Sostinei“ sakė politikas.
Tiesa, projektas įstrigo bei taip ir liko neįgyvendintas, nes kliūtimi tapo finansavimas. Savivaldybės paskaičiuota projekto vertė siekė 24 mln. eurų, o tai, anot jos atstovų, būtų miestui nepakeliama našta. Todėl tikėtasi Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) pagalbos.
„Tas ruožas, kuris yra Vilniaus mieste, yra savivaldybės balanse ir už jo plėtrą ir priežiūrą atsakinga Vilniaus savivaldybė“, – prieš metus LRT TELEVIZIJAI sakė LAKD direktorius Remigijus Lipkevičius.
Retorika pasikeitė
Praėjus metams nesutvarkytos Nemenčinės plento dalies rekonstrukcija, panašu, vis dar yra įstrigusi, tačiau savivaldybė planuoja pajudėti iš mirties taško.
Tiesa, kada tai tiksliai įvyks, nebeaišku.
Kaip LRT.lt aiškino LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas, pagal Vyriausybės patvirtintą Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašą, savivaldybės gali kreiptis į Susisiekimo ministeriją dėl KPPP lėšų skyrimo valstybei svarbiems vietinės reikšmės keliams finansuoti.
„Tam, kad 2023 m. būtų suteiktos tikslinės lėšos Nemenčinės plento ruožui Vilniaus mieste rekonstruoti, Vilniaus miesto savivaldybės administracija iki 2022-12-31 turi būti atlikusi rangos darbų viešuosius pirkimus ir parinkusi rangovą“, – teigė LAKD atstovasS. Jansonas, nurodydamas, jog dėl detalesnės informacijos šiuo klausimu derėtų kreiptis į Vilniaus miesto savivaldybę.
Savo ruožtu Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus ryšių su žiniasklaida specialistas G.Grubinskas portalui patikino, kad minėtos Nemenčinės plento atkarpos rekonstrukcija yra planuojama. Anot pašnekovo, savivaldybė dar 2017 m. pabaigoje parengė projektą, vėliau gavo leidimą jį įgyvendinti. Tačiau opiausiu klausimu išlieka finansavimas.
G. Grubinskas patvirtino, kad savivaldybė yra kreipusis į Susisiekimo ministeriją dėl lėšų skyrimo, tačiau iš atsakymo LRT.lt akivaizdu, jog iki šiol nebuvo atliktas rangos darbų viešasis pirkimas bei parinktas rangovas, tai nurodė LAKD atstovas.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...struos-etapais
Komentuoti:
-
Gyvenimo gerinimas miesto gyventojams kai atvažiuoja darbuotojai bei klientai.Parašė digital Rodyti pranešimąŠiuo konkrečiu atveju taip (be to, ir likusi nerekonstruota dalis yra mieste ir ten miesto gyventojai irgi važiuoja), bet aš prieštaravau teiginiui, kad Nemenčinės plento rekonstrukcija nėra kelionės gerinimas "rajono gyventojams". Yra.
Komentuoti:
-
Šiuo konkrečiu atveju taip (be to, ir likusi nerekonstruota dalis yra mieste ir ten miesto gyventojai irgi važiuoja), bet aš prieštaravau teiginiui, kad Nemenčinės plento rekonstrukcija nėra kelionės gerinimas "rajono gyventojams". Yra.
Komentuoti:
-
Kad ir keliams gal reiktų tą pačią schemą taikyti. Visgi ir VMS interesas atsivežt darbo jėgos ir lankytojų į parduotuves. Nemenčinės plento atveju rajonas savo dalį indėlio padarė.
Komentuoti:
-
Ar miesto autobusai į Trakų ir Vilniaus rajonus važiuoja už VMS pinigus, ar prisimeta vietinės savivaldybės?Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, būtent rajono gyventojams. Tarkim aš, miesto gyventojas, tuo plentu pravažiuoju kelis (maksimum keliolika) kartų per metus. Tuo tarpu gyvenantys Nemenčinėje, o dirbantys Vilniuje, juo važiuoja 5 kartus per savaitę.
Komentuoti:
-
Taip, būtent rajono gyventojams. Tarkim aš, miesto gyventojas, tuo plentu pravažiuoju kelis (maksimum keliolika) kartų per metus. Tuo tarpu gyvenantys Nemenčinėje, o dirbantys Vilniuje, juo važiuoja 5 kartus per savaitę.Parašė Romas Rodyti pranešimąNebūtina rašyti apskritų nesąmonių, jog Nemenčinės plento rekonstrukcija yra visų pirma kelionės gerinimas "rajono gyventojams". Sunku paaiškinti, kodėl savaitgalio pradžioje gausūs srautai yra iš miesto, o sekmadienio vakare tie "rajono gyventojai" traukia ne namo į rajoną, o į miestą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Būtent.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąSavaitgalinius kamščius sudaro studentai ir darbuotojai, kurie darbo savaitę praleidžia Vilniuje, o savaitgaliui grįžta į gimtuosius kaimus.
Plius iš miegamųjų rajonų į centrą (NMC, senamiestį) žmonės vyksta kiekvieną darbo dieną, 5 kartus per savaitę.
Komentuoti:
-
Savaitgalinius kamščius sudaro studentai ir darbuotojai, kurie darbo savaitę praleidžia Vilniuje, o savaitgaliui grįžta į gimtuosius kaimus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kas finansuos Nemenčnės plento projektą Vilniaus miesto ribose, tai atskiros diskusijos verta tema. Bent kol kas dabartinis "šeimininkas" VMS nieko nepadarė, kad projektas bent kiek pajudėtų į priekį.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮdomu, kaip VMS sekėsi derėtis dėl Nemenčinės ir Trakų plentų perdavimo LAKDui - nėra sąžininga, kad miestas turi mokėti už kelionės gerinimą rajono gyventojams.
Nebūtina rašyti apskritų nesąmonių, jog Nemenčinės plento rekonstrukcija yra visų pirma kelionės gerinimas "rajono gyventojams". Sunku paaiškinti, kodėl savaitgalio pradžioje gausūs srautai yra iš miesto, o sekmadienio vakare tie "rajono gyventojai" traukia ne namo į rajoną, o į miestą.
Komentuoti:
-
Gal kas žino, ar nesiruošiama tvarkyti pagrindinę tranzitinę Švenčionių gatvę? Kokybė po žiemos - tragiška. Mašinos tirta, bilda. Primityviuoju būdu kažkas lopyta nedalopyta...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Reikėtų skaityti ne tik antraštę, bet ir straipsnį. Savivaldybės pozicija aiški - ji plento netvarkys.Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT.lt 2021.11.18
2. Vilniaus m. savivaldybė tik "tempia gumą" ir imituoja kad kažkada tvarkys Nemenčinės plentą.
Jei kelias nebus perimtas, Vilniaus miesto savivaldybė artimiausiu metu neplanuoja šios dalies rekonstrukcijos, nes jos išlaidos būtų nepakeliamos miestui„Pasaka“ apie tai, kad tą turtą atiduoti tam, kam ir turi jis priklausyti, o ne kad jį turėtų tvarkyti kažkas kitas.Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT.lt 2021.11.18
Dabar atsirado nauja pasaka apie tai, kad Vilniaus m. savivaldybei priklausantį turtą tvarkys kažkas kitas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Variantų yra daugiau, bet negi dabar vėl suksim pasisakymų ratą?Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT.lt 2021.11.18
Vilniečiai kaltina savivaldybę švaistant pinigus:
Dabar dviračių taką Nemenčinės plente įrengs, o vėliau išardys?
Yra du variantai ir abu blogi
1. Po samanomis užkasama apie 300.000 EUR dvirtakiui ir jis po kelerių metų išardomas, nes bus rekonstruojamas kelias.
2. Vilniaus m. savivaldybė tik "tempia gumą" ir imituoja kad kažkada tvarkys Nemenčinės plentą.
Dabar atsirado nauja pasaka apie tai, kad Vilniaus m. savivaldybei priklausantį turtą tvarkys kažkas kitas.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: