Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Picusiaubas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Turint omenyje parengtą projektą, labai abejotina, ar jis nulems geresnį pralaidumą ir mažesnę oro taršą. Saugumo bus daugiau, taip, ypač kairiuose posūkiuose, bet jei projektas bus įgyvendintas toks, koks dabar yra (su šviesoforais ant kiekvienos sankryžos), tai dabartinę situaciją prisiminsim kaip visai gerą. Ir taip neaišku, ar tikrai nebuvo galima išvengti šviesoforo Miškonyse, o dabar įsivaizduokit, kad tokie bus ties kiekviena gatvele. Dėl to aš nelabai laukiu tokios rekonstrukcijos.
    Vieno iš jų turbūt nelabai buvo galima išvengti. Kito - greičiausiai galima. Nors iš tiesų nėra didelio skirtumo kai tie šviesoforai vienas šalia kito.
    Man labai nelogiškas atrodo šviesoforas ant kalno Nemenčinėje. Po rekonstrukcijos ten liko nenaudojamas kelias, kurį šiek tiek pratęsus būtų galima patekti iki televizijos bokšto ir šalia esančių pastatų be jokių šviesoforų. Šviesoforas galėtų būti pėstiesiems. Bet ten daug nesąmonių padaryta. Kad ir susiaurėjimas iki vienos juostos prieš nusukimą į Nemenčinę važiuojant iš Vilniaus pusės.


    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Anot Vilniaus m. "vyriausiojo inžinieriaus" A.Nikitino:
    "Blogiausia šio kelio dalis turbūt yra dviračių takas"
    Nikitinas šiuo atveju teisus. Kelias kažkiek palopytas. Dviračių takas buvo visiškai nepravažiuojamas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Turint omenyje parengtą projektą, labai abejotina, ar jis nulems geresnį pralaidumą ir mažesnę oro taršą. Saugumo bus daugiau, taip, ypač kairiuose posūkiuose, bet jei projektas bus įgyvendintas toks, koks dabar yra (su šviesoforais ant kiekvienos sankryžos), tai dabartinę situaciją prisiminsim kaip visai gerą. Ir taip neaišku, ar tikrai nebuvo galima išvengti šviesoforo Miškonyse, o dabar įsivaizduokit, kad tokie bus ties kiekviena gatvele. Dėl to aš nelabai laukiu tokios rekonstrukcijos.
    Ok, pagalvojus, jei šviesoforai bus toks stabdis, galima pabandyti turbužiedus įrengti numatytose sankryžose.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Turint omenyje parengtą projektą, labai abejotina, ar jis nulems geresnį pralaidumą ir mažesnę oro taršą. Saugumo bus daugiau, taip, ypač kairiuose posūkiuose, bet jei projektas bus įgyvendintas toks, koks dabar yra (su šviesoforais ant kiekvienos sankryžos), tai dabartinę situaciją prisiminsim kaip visai gerą. Ir taip neaišku, ar tikrai nebuvo galima išvengti šviesoforo Miškonyse, o dabar įsivaizduokit, kad tokie bus ties kiekviena gatvele. Dėl to aš nelabai laukiu tokios rekonstrukcijos.
    Paskutinis taisė abruo; 2021.11.08, 15:24.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Galima praplatinti iki 2x2 ties sankryžomis (+papildomos posūk. juostos), o po to pažiūrėjus kiek nesaugus toks sprendimas, praplatinti ir likusią atkarpą
    Primenant, kad bus šviesoforai, įvest nerašytą taisyklę, kad lochai stovi pirmoj juostoj, rimti kentai su BNB antroj ir tada nuo žalios gazas-dugnas?

    Panaši nesąmonė yra Vokėje už šviesoforo atvažiuojant nuo Trakų/Druskininkų. Kai už šviesoforo dar porą šimtų metrų dvi juostos ir po to visi susilieja į antrą juostą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gal tada reiktų bent sankryžas saugiai įrengti. Ir užtikrinti, kad lenktyninkai nekeltų pavojaus normaliems vairuotojams. Pvz įrengiant skiriamąją juostą kaip 1x1 ViaBalticos ruožuose būna. Bet kol kas ir to nevyksta.
    Galima praplatinti iki 2x2 ties sankryžomis (+papildomos posūk. juostos), o po to pažiūrėjus kiek nesaugus toks sprendimas, praplatinti ir likusią atkarpą

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Būtent. Čia visi "lenktyninkai" prisisvaigę greitkelių, mat jiems nepatogu aplenkti dabartinėje situacijoje.
    Gal tada reiktų bent sankryžas saugiai įrengti. Ir užtikrinti, kad lenktyninkai nekeltų pavojaus normaliems vairuotojams. Pvz įrengiant skiriamąją juostą kaip 1x1 ViaBalticos ruožuose būna. Bet kol kas ir to nevyksta.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą

    Keliuose juostų skaičius turi būti įrengiamas pagal juose esantį transporto intensyvumą, o ne pagal gyventojų pageidavimus ar norus.
    Būtent. Čia visi "lenktyninkai" prisisvaigę greitkelių, mat jiems nepatogu aplenkti dabartinėje situacijoje.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tai tipo visi važiuojantys Nemenčinės plentu gyvena Miškonyse? Nes už Miškonių rekonstruota ir deja ten niekas nebevažiuoja?

    LAKD keliai/gatvės irgi gali priklausyti miesto teritorijose. Per daugelį Lietuvos miestų einantys magistraliniai ar krašto keliai priklauso LAKD (kaip pvz. Ukmergė, Jonava, Radviliškis, Tauragė).
    Kol tas kelias priklauso Vilniui, tol jis ir privalo juo rūpintis.
    Keliuose juostų skaičius turi būti įrengiamas pagal juose esantį transporto intensyvumą, o ne pagal gyventojų pageidavimus ar norus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Planas minimum būtų sutvarkyti sankryžas.

    Šiaip esu už Nemenčinės pl. platinimą.
    Norėtųsi, kad būtų žalia veja tarp priešpriešinių eismo krypčių. Gali būti 2 juostos + veja + 2 juostos. Galimas ir toks pigesnis ir gal net saugesnis variantas: 1 juosta + veja + 1 juosta, o išplatėjimai būtų ties sankryžomis. Mačiau panašų variantą video iš Nyderlandų naujausių projektų. Kelias 1+1, tik be žalios vejos, o svarbiausias momentas yra išplatėjimai ties sankryžomis, kur galima aplenkti (de jure - apvažiuoti), jei atsibosta važiuoti iš paskos kam nors.
    Apvažiuoti/aplenkti sankryžoje? Su tos atkarpos ilgiu ir sankryžų kiekiu saugiau ir paprasčiau 2x2 visu ilgiu...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Planas minimum būtų sutvarkyti sankryžas.

    Šiaip esu už Nemenčinės pl. platinimą.
    Norėtųsi, kad būtų žalia veja tarp priešpriešinių eismo krypčių. Gali būti 2 juostos + veja + 2 juostos. Galimas ir toks pigesnis ir gal net saugesnis variantas: 1 juosta + veja + 1 juosta, o išplatėjimai būtų ties sankryžomis. Mačiau panašų variantą video iš Nyderlandų naujausių projektų. Kelias 1+1, tik be žalios vejos, o svarbiausias momentas yra išplatėjimai ties sankryžomis, kur galima aplenkti (de jure - apvažiuoti), jei atsibosta važiuoti iš paskos kam nors.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tai tipo visi važiuojantys Nemenčinės plentu gyvena Miškonyse? Nes už Miškonių rekonstruota ir deja ten niekas nebevažiuoja?

    LAKD keliai/gatvės irgi gali priklausyti miesto teritorijose. Per daugelį Lietuvos miestų einantys magistraliniai ar krašto keliai priklauso LAKD (kaip pvz. Ukmergė, Jonava, Radviliškis, Tauragė).
    Gyvena daug kur. Iš kur tuomet toks judėjimas? Gal mums vaidenasi? Mažinti individualią automobilizaciją reikia uždedant nepakeliamus mokesčius privačių automobilių savininkams, o ne sprogdinant tiltus.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Esmė yra tame, kad kelio atkarpa, kur eismo mažiau, rekonstruota. O ta, kur eismas intensyvesnis - ne. Ar tai yra "darnus judumas" ir racionalus pinigų panaudojimas?

    A1, beje, nuo Trakų viaduko iki Grigiškių pabaigos yra irgi miesto ribose, tačiau kažkodėl priklauso LAKD.
    Tai tipo visi važiuojantys Nemenčinės plentu gyvena Miškonyse? Nes už Miškonių rekonstruota ir deja ten niekas nebevažiuoja?

    LAKD keliai/gatvės irgi gali priklausyti miesto teritorijose. Per daugelį Lietuvos miestų einantys magistraliniai ar krašto keliai priklauso LAKD (kaip pvz. Ukmergė, Jonava, Radviliškis, Tauragė).

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Čia ir yra esmė...
    Esmė yra tame, kad kelio atkarpa, kur eismo mažiau, rekonstruota. O ta, kur eismas intensyvesnis - ne. Ar tai yra "darnus judumas" ir racionalus pinigų panaudojimas?

    A1, beje, nuo Trakų viaduko iki Grigiškių pabaigos yra irgi miesto ribose, tačiau kažkodėl priklauso LAKD.

    Komentuoti:


  • Ramunasb
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Čia ir yra esmė...
    Kas valdo turtą ir kas kokį finansavimą gauną/turi.
    Prieš kažką sakydami pasidomėkite, o ne skleiskite sąmokslo teorijas.
    kažkur į detales lendat su savo sąmokslais.
    o klausimas, ar reikia plento rekonstrukcijos.
    taip, reikia, tokio, koks yra rajone.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Ramunasb Rodyti pranešimą

    ne esme.
    esmė rezultatas.
    Čia ir yra esmė...
    Kas valdo turtą ir kas kokį finansavimą gauną/turi.
    Prieš kažką sakydami pasidomėkite, o ne skleiskite sąmokslo teorijas.

    Komentuoti:


  • Ramunasb
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Paaiškinkit kaip rajonas gali rekonstruoti turtą, kuris ne jiems priklauso?
    ne esme.
    esmė rezultatas.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Ramunasb Rodyti pranešimą

    taip , o miestas nesugeba
    Paaiškinkit kaip rajonas gali rekonstruoti turtą, kuris ne jiems priklauso?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Ne nu jeigu nenutrūkstamu srautu judantys automobiliai tai čia yra niekas, tai gal ir nebediskutuojam
    O dabar juda "nutrūkstamu srautu"?

    Komentuoti:


  • Ramunasb
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    "Pasidarė rajonas"
    taip , o miestas nesugeba

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jeigu valstybei reikia patogaus įvažiavimo į miestą, tai tegul ir daro. Nemenčinė, last time I checked, nėra Vilniaus dalis. O Vilniaus gyventojų aplink Nemenčinės plentą yra sąlyginai mažai, ypač kai eina kalba apie tą 2 juostų atkarpą, ten išvis yra niekinis skaičius.
    Ne nu jeigu nenutrūkstamu srautu judantys automobiliai tai čia yra niekas, tai gal ir nebediskutuojam

    Komentuoti:

Working...
X