Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNebūtina rašyti apskritų nesąmonių, jog Nemenčinės plento rekonstrukcija yra visų pirma kelionės gerinimas "rajono gyventojams". Sunku paaiškinti, kodėl savaitgalio pradžioje gausūs srautai yra iš miesto, o sekmadienio vakare tie "rajono gyventojai" traukia ne namo į rajoną, o į miestą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąSavaitgalinius kamščius sudaro studentai ir darbuotojai, kurie darbo savaitę praleidžia Vilniuje, o savaitgaliui grįžta į gimtuosius kaimus.
Plius iš miegamųjų rajonų į centrą (NMC, senamiestį) žmonės vyksta kiekvieną darbo dieną, 5 kartus per savaitę.
Komentuoti:
-
Savaitgalinius kamščius sudaro studentai ir darbuotojai, kurie darbo savaitę praleidžia Vilniuje, o savaitgaliui grįžta į gimtuosius kaimus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮdomu, kaip VMS sekėsi derėtis dėl Nemenčinės ir Trakų plentų perdavimo LAKDui - nėra sąžininga, kad miestas turi mokėti už kelionės gerinimą rajono gyventojams.
Nebūtina rašyti apskritų nesąmonių, jog Nemenčinės plento rekonstrukcija yra visų pirma kelionės gerinimas "rajono gyventojams". Sunku paaiškinti, kodėl savaitgalio pradžioje gausūs srautai yra iš miesto, o sekmadienio vakare tie "rajono gyventojai" traukia ne namo į rajoną, o į miestą.
Komentuoti:
-
Gal kas žino, ar nesiruošiama tvarkyti pagrindinę tranzitinę Švenčionių gatvę? Kokybė po žiemos - tragiška. Mašinos tirta, bilda. Primityviuoju būdu kažkas lopyta nedalopyta...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT.lt 2021.11.18
2. Vilniaus m. savivaldybė tik "tempia gumą" ir imituoja kad kažkada tvarkys Nemenčinės plentą.
Jei kelias nebus perimtas, Vilniaus miesto savivaldybė artimiausiu metu neplanuoja šios dalies rekonstrukcijos, nes jos išlaidos būtų nepakeliamos miestuiParašė Romas Rodyti pranešimąLRT.lt 2021.11.18
Dabar atsirado nauja pasaka apie tai, kad Vilniaus m. savivaldybei priklausantį turtą tvarkys kažkas kitas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT.lt 2021.11.18
Vilniečiai kaltina savivaldybę švaistant pinigus:
Dabar dviračių taką Nemenčinės plente įrengs, o vėliau išardys?
Yra du variantai ir abu blogi
1. Po samanomis užkasama apie 300.000 EUR dvirtakiui ir jis po kelerių metų išardomas, nes bus rekonstruojamas kelias.
2. Vilniaus m. savivaldybė tik "tempia gumą" ir imituoja kad kažkada tvarkys Nemenčinės plentą.
Dabar atsirado nauja pasaka apie tai, kad Vilniaus m. savivaldybei priklausantį turtą tvarkys kažkas kitas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
LRT.lt 2021.11.18
Vilniečiai kaltina savivaldybę švaistant pinigus:
Dabar dviračių taką Nemenčinės plente įrengs, o vėliau išardys?
Savivaldybė savo ruožtu rekonstrukcijos nevykdys
Vilniaus miesto savivaldybės vyriausiasis miesto inžinierius Antonas Nikitinas patvirtino, kad Nemenčinės plento rekonstrukcijos techninis projektas yra parengtas ir jau gautas statybos leidimas.
Vis dėlto jis pabrėžė, kad, atsižvelgdama į tai, jog šis kelias yra valstybinės reikšmės kelio tąsa, savivaldybė kreipėsi į Susisiekimo ministeriją dėl šios dalies kelio perėmimo.
http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...veliau-isardys
Yra du variantai ir abu blogi
1. Po samanomis užkasama apie 300.000 EUR dvirtakiui ir jis po kelerių metų išardomas, nes bus rekonstruojamas kelias.
2. Vilniaus m. savivaldybė tik "tempia gumą" ir imituoja kad kažkada tvarkys Nemenčinės plentą.
Dabar atsirado nauja pasaka apie tai, kad Vilniaus m. savivaldybei priklausantį turtą tvarkys kažkas kitas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nemenčinės pl. nėra Didlaukio gatvė.
Turi būti 2+2.
Manau ir bus kai savininkas nusistovės (meras ir Susisiekimo ministras vienos partijos deleguoti, gali ir pavykti VMSA->SM tranzicija).
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąTurbožiedai šiame kelyje netinka, nes be reikalo stabdys pagrindiniu keliu judančius. Žiedų įrengimas neatitiktų ir jų būtinos sąlygos – intensyvumas atšakose turi būti kuo vienodesnis, bet jokiu būdu ne mažesnis, nei 15% nuo didžiausio srauto.
Yra ir kitokių sprendimų išrasta. Čia yra aprašytas vienas iš galimų sprendinių.
Komentuoti:
-
Tai kad nelabai panašus. Kairys posūkis link Kairėnų yra ne šioje sankryžoje, o iki Kairėnų g. atvažiuojama 2 eismo juostomis.
Pirmumo aikštės esmė yra kad kirsti reiktų tik po vieną eismo juostą, ir prieš kertant kitą būtų kur sustoti netrukdant eismui. Taip žymiai supaprastėja įvažiavimo iš šalutinio kelio užduotis, ir pagreitėja pats manevras, nes surasti 2 trumpus tarpus vienos krypties eisme yra DAUG lengviau, nei surasti vieną, kai mašinos juda abiem kryptimis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Turbožiedai šiame kelyje netinka, nes be reikalo stabdys pagrindiniu keliu judančius. Žiedų įrengimas neatitiktų ir jų būtinos sąlygos – intensyvumas atšakose turi būti kuo vienodesnis, bet jokiu būdu ne mažesnis, nei 15% nuo didžiausio srauto.
Yra ir kitokių sprendimų išrasta. Čia yra aprašytas vienas iš galimų sprendinių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jei kelias nebus greitkelis, neturės jungiamųjų kelių, reiktų gerai pagalvoti ar reikia 2x2
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPažiūrėsiu iš kitos pusės - Juk 1+1 atkarpa 5 km ilgio likusi nuo Kairėnų g. iki Antavilių. Būtų neracionalu palikti 1+1 butelio kaklelį turint mintyje tiek įdėtas lėšas kitoms atkarpoms rekonstruoti į 2+2, tiek žiūrint į ateitį, kai ši atkarpa turėtų darytis vis labiau apkrauta. Be to, manau, tiltą kažkada reikės statyti per upę į Balsius tad srautai dar augs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pažiūrėsiu iš kitos pusės - Juk 1+1 atkarpa 5 km ilgio likusi nuo Kairėnų g. iki Antavilių. Būtų neracionalu palikti 1+1 butelio kaklelį turint mintyje tiek įdėtas lėšas kitoms atkarpoms rekonstruoti į 2+2, tiek žiūrint į ateitį, kai ši atkarpa turėtų darytis vis labiau apkrauta. Be to, manau, tiltą kažkada reikės statyti per upę į Balsius tad srautai dar augs.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ok, pagalvojus, jei šviesoforai bus toks stabdis, galima pabandyti turbužiedus įrengti numatytose sankryžose.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Pakaktų sektorinių radarų tarp šviesoforų.
Problema ne greičio ribojimas, o "sportinis" vairavimas kai akseleratoriaus pagalba sprendžiamos kitos nei logistinės problemos.
Iš esmės nėra tikslo (nebent būtų finansiniais indėliais įrodyta kitaip) pagreitinti eismo tarp Nemenčinės ir Vilniaus - didžiausia problema yra saugumas, kurią reikia spręsti ne didinant kelio talpą, o sprendžiant problemas sankirtose.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ok, pagalvojus, jei šviesoforai bus toks stabdis, galima pabandyti turbužiedus įrengti numatytose sankryžose.
Problema ne greičio ribojimas, o "sportinis" vairavimas kai akseleratoriaus pagalba sprendžiamos kitos nei logistinės problemos.
Iš esmės nėra tikslo (nebent būtų finansiniais indėliais įrodyta kitaip) pagreitinti eismo tarp Nemenčinės ir Vilniaus - didžiausia problema yra saugumas, kurią reikia spręsti ne didinant kelio talpą, o sprendžiant problemas sankirtose.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: