Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taip, būtent rajono gyventojams. Tarkim aš, miesto gyventojas, tuo plentu pravažiuoju kelis (maksimum keliolika) kartų per metus. Tuo tarpu gyvenantys Nemenčinėje, o dirbantys Vilniuje, juo važiuoja 5 kartus per savaitę.
    Ar miesto autobusai į Trakų ir Vilniaus rajonus važiuoja už VMS pinigus, ar prisimeta vietinės savivaldybės?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nebūtina rašyti apskritų nesąmonių, jog Nemenčinės plento rekonstrukcija yra visų pirma kelionės gerinimas "rajono gyventojams". Sunku paaiškinti, kodėl savaitgalio pradžioje gausūs srautai yra iš miesto, o sekmadienio vakare tie "rajono gyventojai" traukia ne namo į rajoną, o į miestą.
    Taip, būtent rajono gyventojams. Tarkim aš, miesto gyventojas, tuo plentu pravažiuoju kelis (maksimum keliolika) kartų per metus. Tuo tarpu gyvenantys Nemenčinėje, o dirbantys Vilniuje, juo važiuoja 5 kartus per savaitę.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Savaitgalinius kamščius sudaro studentai ir darbuotojai, kurie darbo savaitę praleidžia Vilniuje, o savaitgaliui grįžta į gimtuosius kaimus.
    Būtent.

    Plius iš miegamųjų rajonų į centrą (NMC, senamiestį) žmonės vyksta kiekvieną darbo dieną, 5 kartus per savaitę.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Savaitgalinius kamščius sudaro studentai ir darbuotojai, kurie darbo savaitę praleidžia Vilniuje, o savaitgaliui grįžta į gimtuosius kaimus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Įdomu, kaip VMS sekėsi derėtis dėl Nemenčinės ir Trakų plentų perdavimo LAKDui - nėra sąžininga, kad miestas turi mokėti už kelionės gerinimą rajono gyventojams.
    Kas finansuos Nemenčnės plento projektą Vilniaus miesto ribose, tai atskiros diskusijos verta tema. Bent kol kas dabartinis "šeimininkas" VMS nieko nepadarė, kad projektas bent kiek pajudėtų į priekį.

    Nebūtina rašyti apskritų nesąmonių, jog Nemenčinės plento rekonstrukcija yra visų pirma kelionės gerinimas "rajono gyventojams". Sunku paaiškinti, kodėl savaitgalio pradžioje gausūs srautai yra iš miesto, o sekmadienio vakare tie "rajono gyventojai" traukia ne namo į rajoną, o į miestą.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Gal kas žino, ar nesiruošiama tvarkyti pagrindinę tranzitinę Švenčionių gatvę? Kokybė po žiemos - tragiška. Mašinos tirta, bilda. Primityviuoju būdu kažkas lopyta nedalopyta...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT.lt 2021.11.18
    2. Vilniaus m. savivaldybė tik "tempia gumą" ir imituoja kad kažkada tvarkys Nemenčinės plentą.
    Reikėtų skaityti ne tik antraštę, bet ir straipsnį. Savivaldybės pozicija aiški - ji plento netvarkys.
    Jei kelias nebus perimtas, Vilniaus miesto savivaldybė artimiausiu metu neplanuoja šios dalies rekonstrukcijos, nes jos išlaidos būtų nepakeliamos miestui
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT.lt 2021.11.18
    Dabar atsirado nauja pasaka apie tai, kad Vilniaus m. savivaldybei priklausantį turtą tvarkys kažkas kitas.
    „Pasaka“ apie tai, kad tą turtą atiduoti tam, kam ir turi jis priklausyti, o ne kad jį turėtų tvarkyti kažkas kitas.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT.lt 2021.11.18
    Vilniečiai kaltina savivaldybę švaistant pinigus:
    Dabar dviračių taką Nemenčinės plente įrengs, o vėliau išardys?




    Yra du variantai ir abu blogi
    1. Po samanomis užkasama apie 300.000 EUR dvirtakiui ir jis po kelerių metų išardomas, nes bus rekonstruojamas kelias.
    2. Vilniaus m. savivaldybė tik "tempia gumą" ir imituoja kad kažkada tvarkys Nemenčinės plentą.
    Dabar atsirado nauja pasaka apie tai, kad Vilniaus m. savivaldybei priklausantį turtą tvarkys kažkas kitas.
    Variantų yra daugiau, bet negi dabar vėl suksim pasisakymų ratą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2021.11.18
    Vilniečiai kaltina savivaldybę švaistant pinigus:
    Dabar dviračių taką Nemenčinės plente įrengs, o vėliau išardys?

    Savivaldybė savo ruožtu rekonstrukcijos nevykdys
    Vilniaus miesto savivaldybės vyriausiasis miesto inžinierius Antonas Nikitinas patvirtino, kad Nemenčinės plento rekonstrukcijos techninis projektas yra parengtas ir jau gautas statybos leidimas.
    Vis dėlto jis pabrėžė, kad, atsižvelgdama į tai, jog šis kelias yra valstybinės reikšmės kelio tąsa, savivaldybė kreipėsi į Susisiekimo ministeriją dėl šios dalies kelio perėmimo.

    http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...veliau-isardys

    Yra du variantai ir abu blogi
    1. Po samanomis užkasama apie 300.000 EUR dvirtakiui ir jis po kelerių metų išardomas, nes bus rekonstruojamas kelias.
    2. Vilniaus m. savivaldybė tik "tempia gumą" ir imituoja kad kažkada tvarkys Nemenčinės plentą.
    Dabar atsirado nauja pasaka apie tai, kad Vilniaus m. savivaldybei priklausantį turtą tvarkys kažkas kitas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Nemenčinės pl. nėra Didlaukio gatvė.
    Turi būti 2+2.

    Manau ir bus kai savininkas nusistovės (meras ir Susisiekimo ministras vienos partijos deleguoti, gali ir pavykti VMSA->SM tranzicija).

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Turbožiedai šiame kelyje netinka, nes be reikalo stabdys pagrindiniu keliu judančius. Žiedų įrengimas neatitiktų ir jų būtinos sąlygos – intensyvumas atšakose turi būti kuo vienodesnis, bet jokiu būdu ne mažesnis, nei 15% nuo didžiausio srauto.
    Yra ir kitokių sprendimų išrasta. Čia yra aprašytas vienas iš galimų sprendinių.
    Bet pagrindiniu keliu judančius stabdyti reikia dėl pėsčiųjų ir dviračių eismo, kuris ten numatytas ir reikalingas. Vadinasi, reikia arba požeminės/antžeminės perėjos, arba šviesoforo, arba žiedo, kuriame ties įvažiavimais ir išvažiavimais greitis yra minimalus ir ten būtų įrengtos paprastos pėsčiųjų perėjos. Tai jūsų siūlomas variantas tinka tik užmiesčio keliose, o Nemenčinės plentas Vilniaus ribose toks nėra. Bet sankryžoje ties EMSI degaline tai pilnai galėjo toks variantas būti.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Tai kad nelabai panašus. Kairys posūkis link Kairėnų yra ne šioje sankryžoje, o iki Kairėnų g. atvažiuojama 2 eismo juostomis.
    Pirmumo aikštės esmė yra kad kirsti reiktų tik po vieną eismo juostą, ir prieš kertant kitą būtų kur sustoti netrukdant eismui. Taip žymiai supaprastėja įvažiavimo iš šalutinio kelio užduotis, ir pagreitėja pats manevras, nes surasti 2 trumpus tarpus vienos krypties eisme yra DAUG lengviau, nei surasti vieną, kai mašinos juda abiem kryptimis.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Panašus mazgas jau yra sankryžoje su Kairėnų g.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Turbožiedai šiame kelyje netinka, nes be reikalo stabdys pagrindiniu keliu judančius. Žiedų įrengimas neatitiktų ir jų būtinos sąlygos – intensyvumas atšakose turi būti kuo vienodesnis, bet jokiu būdu ne mažesnis, nei 15% nuo didžiausio srauto.
    Yra ir kitokių sprendimų išrasta. Čia yra aprašytas vienas iš galimų sprendinių.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jei kelias nebus greitkelis, neturės jungiamųjų kelių, reiktų gerai pagalvoti ar reikia 2x2

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Pažiūrėsiu iš kitos pusės - Juk 1+1 atkarpa 5 km ilgio likusi nuo Kairėnų g. iki Antavilių. Būtų neracionalu palikti 1+1 butelio kaklelį turint mintyje tiek įdėtas lėšas kitoms atkarpoms rekonstruoti į 2+2, tiek žiūrint į ateitį, kai ši atkarpa turėtų darytis vis labiau apkrauta. Be to, manau, tiltą kažkada reikės statyti per upę į Balsius tad srautai dar augs.
    Neracionalu buvo daryti 2+2 nuo Miškonių iki Nemenčinės, kodėl dar daugiau kišti pinigų į asfaltą yra racionalu - labai sunku suprasti. Žinoma jei manysime, kad "neišrasime" kitų transporto būdų nei lengvasis automobilis, tuomet teks sutikti - visus tuos automobilius tikrai reikia kažkur ant asfalto sutalpinti, praktika rodo, kad greičiau judėti jie nuo to neims. Jei rimčiau - nesprendžia asfalto ploto didinimas pagrindinės problemos (transporto), tik daugiau sukuria išvestinių (tarša, laiko gaišimas).

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pažiūrėsiu iš kitos pusės - Juk 1+1 atkarpa 5 km ilgio likusi nuo Kairėnų g. iki Antavilių. Būtų neracionalu palikti 1+1 butelio kaklelį turint mintyje tiek įdėtas lėšas kitoms atkarpoms rekonstruoti į 2+2, tiek žiūrint į ateitį, kai ši atkarpa turėtų darytis vis labiau apkrauta. Be to, manau, tiltą kažkada reikės statyti per upę į Balsius tad srautai dar augs.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Ok, pagalvojus, jei šviesoforai bus toks stabdis, galima pabandyti turbužiedus įrengti numatytose sankryžose.
    Turbožiedai + dubliuojančios gatvės vietiniam susisiekimui būtų idealus variantas. Realiai ten reikia ne daugiau trijų sankryžų: ties posūkiu į Kairėnus, ties posūkiu į Balžio g./Ožkinių tiltą, ir galiausiai vieno ties Antaviliais. Aplinkinės teritorijos turėtų būti pasiekiamos per vietiniam susisiekimui nutiestas gatveles visų tų ex-sodų teritorijų viduje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Pakaktų sektorinių radarų tarp šviesoforų.
    Problema ne greičio ribojimas, o "sportinis" vairavimas kai akseleratoriaus pagalba sprendžiamos kitos nei logistinės problemos.
    Iš esmės nėra tikslo (nebent būtų finansiniais indėliais įrodyta kitaip) pagreitinti eismo tarp Nemenčinės ir Vilniaus - didžiausia problema yra saugumas, kurią reikia spręsti ne didinant kelio talpą, o sprendžiant problemas sankirtose.
    Esmė turbūt, kad neplatinus kelio vis tiek galima išspręsti 75% problemų pagerinis saugumą: tinkamai persafaltavus kelią ir sutvarkius avaringas sankryžas. Tiesa, norėtųsi, kad būtų užkertamas kelias lenkimams, nes eismo intensyvumas aukštas.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Ok, pagalvojus, jei šviesoforai bus toks stabdis, galima pabandyti turbužiedus įrengti numatytose sankryžose.
    Pakaktų sektorinių radarų tarp šviesoforų.
    Problema ne greičio ribojimas, o "sportinis" vairavimas kai akseleratoriaus pagalba sprendžiamos kitos nei logistinės problemos.
    Iš esmės nėra tikslo (nebent būtų finansiniais indėliais įrodyta kitaip) pagreitinti eismo tarp Nemenčinės ir Vilniaus - didžiausia problema yra saugumas, kurią reikia spręsti ne didinant kelio talpą, o sprendžiant problemas sankirtose.

    Komentuoti:

Working...
X