
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
Kas ten gyvena ir kasdien važineja, supranta, kad turi būti tvarkinga gatvė su apšvietimu ir šviesoforais - tokia, kokią pasidarė rajonas.
O sapaliot, kad ten mažai gyventojų, mažas srautas, nėra incidentų ir taip toliau yra beprasmiška. Tą rodo ir visai neseniai įvykusi 7 automobilų avarija.
Pabandykit penktadienį išsukt pvz. iš Karačiūnų gatvės link centro, arba žmonoms leiskit, ir pamatysit situaciją, reikia tvarkingo plento, ar ne.
Komentuoti:
-
Jeigu valstybei reikia patogaus įvažiavimo į miestą, tai tegul ir daro. Nemenčinė, last time I checked, nėra Vilniaus dalis. O Vilniaus gyventojų aplink Nemenčinės plentą yra sąlyginai mažai, ypač kai eina kalba apie tą 2 juostų atkarpą, ten išvis yra niekinis skaičius.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė luknas Rodyti pranešimą
Su tokiu požiūriu, kad nereikia normalių įvažiavimų į Vilnių, taršos ir darnaus eimo judrumo problemos tik didės. Kuo vėliau tas bus padaryta, tuo tas kainuos žymia brangiau.
Parodykit man tyrimą, kad padarius greitkelį ir padidinus važiavimo greitį sumažės oro tarša. Net kasdien važinėjant manau įmanoma pastebėti, kad važiuojant 70 km/h yra mažesnės kuro sąnaudos, nei važiuojant 100 km/h, o kuro sąnaudos tiesiogiai daro įtaką išmetamų teršalų kiekiui.
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Super argumentas - Nemenčinės plentą reikia rekonstruoti, nes nepatogu lenkti
Kiek tekę važiuoti, laikantis leistino greičio (60-70 km/h) jokių problemų nebūna, nei lenkimų reik daryt, nei kamščiuojasi ir pan.
Nustokit lenktyniauti su laiku, važiuokit leistinu greičiu ir būsit laimingesni.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Super argumentas - Nemenčinės plentą reikia rekonstruoti, nes nepatogu lenkti
Kiek tekę važiuoti, laikantis leistino greičio (60-70 km/h) jokių problemų nebūna, nei lenkimų reik daryt, nei kamščiuojasi ir pan.
Nustokit lenktyniauti su laiku, važiuokit leistinu greičiu ir būsit laimingesni.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNe argumentas, kad kažkur kitur mieste yra daugiau avarijų, tai nereikia tvarkyti Nemenčinės plento. nemenčinės pelnte daug avarijų kyla, nes nėra galimybės aplenkti.
Nemenčinės plentas ne tik avaringas, bet ir nepatogus.
Čia yra išvažiavimas iš miesto, kur miške beveik visus turėtų būti bent 90 - 110 km/ val. greitis ir galimybė saugiai palenkti.
Kiek tekę važiuoti, laikantis leistino greičio (60-70 km/h) jokių problemų nebūna, nei lenkimų reik daryt, nei kamščiuojasi ir pan.
Nustokit lenktyniauti su laiku, važiuokit leistinu greičiu ir būsit laimingesni.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąReportažas "Panoramoje" apie vieną svarbiausių Vilniaus gatvių, kurio rekonstukkcija mirtinai įstrigusi, nes ši absoliučiai neveikli savivaidybė ne nesirengia to kelio rekonstruoti. Nors kelias priklausio Vilniaus m. savivaldybei, ji kažkodėl mano, kad kažkas kitas turi finansuoti miesto balanse esančio turto rekonstrukciją.
Visiškai nesvarbu, kad ten yra prasta danga, ir miškingi ruožai yra neapšviesti
Vajė. Kokie vargšeliai vairuotojai.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNa bet be grynai statistikos, reikėtų turėti ir supratimą apie patogumą ir psichologinį saugumo pojūtį, ko neatspindės ko gero jokia statistika. Pvz. asmeniškai posūkis iš Balžio gatvės į miestą yra viena iš labiausiai nesaugumo jausmą sukeliančių vietų Vilniuje, ypač tai pastebima, kai vasaros metu ten susidaro kamštis. Net nėra taip būtina platinti to kelio, kaip perdaryti kai kurias sankryžas - kažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąkažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąTas prierašas apie K&R aikšteles buvo ne mano, o automatiškai sugeneruotas pagal nuorodą forumo softo
Grįžtame į temą.
Komentuoti:
-
Na bet be grynai statistikos, reikėtų turėti ir supratimą apie patogumą ir psichologinį saugumo pojūtį, ko neatspindės ko gero jokia statistika. Pvz. asmeniškai posūkis iš Balžio gatvės į miestą yra viena iš labiausiai nesaugumo jausmą sukeliančių vietų Vilniuje, ypač tai pastebima, kai vasaros metu ten susidaro kamštis. Net nėra taip būtina platinti to kelio, kaip perdaryti kai kurias sankryžas - kažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Avaringumas YRA esminis argumentas kaip civilizuotos šalys parenka rekonstrukcijų prioritetus. LAKD irgi turi tam metodiką, tik kad dažnai politikų įgeidžiai ją „koreguoja“ ir remontuojami ne patys kritiškiausi keliai.
Tas prierašas apie K&R aikšteles buvo ne mano, o automatiškai sugeneruotas pagal nuorodą forumo softo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąAvaringumas nustatomas ne iš pokvailių žurnalistų teiginių, o iš statistikos. Romai, ar bent žinote kur jos ieškoti ir kiek KARTŲ Nemenčinės plentas yra saugesnis ir rečiau užsikemšantis už kokią Antakalnio gatvę?
Nemenčinės plentas ne tik avaringas, bet ir nepatogus.
Čia yra išvažiavimas iš miesto, kur miške beveik visus turėtų būti bent 90 - 110 km/ val. greitis ir galimybė saugiai palenkti.
Apie Karačiūnų sankryžas sekmadienais čia jau buvo kalbėta.
Tiesą sakant, vis dažniau tenka apvažiuoti 102 kelią Nemenčinė - Vilnius, nes kelias per Ažulaukę KK108 - A14 jau tampa geresnė alternatyva, ypač po Valakampių tilto susiaurinimo.
Parašė KEdas Rodyti pranešimąTransporto temoje rasite informaciją apie rinkliavos zonas, kiss and ride stoteles, vaizdo stebėsenos vietas, viešąjį transportą, dviračių trasas, eismo įvykius, juodąsias dėmes
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad nenukreipiu kalbos. Tiesiog diskutuojant reikia nors truputį suvokti kas tai yra avaringumas, eismo intensyvumas ir kam reikalingi keliai. Pastudijavus nuorodą turėtumėte pamatyti, kad Nemenčinės plentas yra viena saugiausių Vilniaus gatvių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Prašom nenukreipinėti kalbos nuo Nemenčinės plento problematikos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Avaringumas nustatomas ne iš pokvailių žurnalistų teiginių, o iš statistikos. Romai, ar bent žinote kur jos ieškoti ir kiek KARTŲ Nemenčinės plentas yra saugesnis ir rečiau užsikemšantis už kokią Antakalnio gatvę?
Pasigrožėkite, jei nematėte.Transporto temoje rasite informaciją apie rinkliavos zonas, kiss and ride stoteles, vaizdo stebėsenos vietas, viešąjį transportą, dviračių trasas, eismo įvykius, juodąsias dėmes
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąTaip, milijonus užkasinėti reikia pagal kalbančių tetų pasisakymus.
Jos nenuvažiuoja į darbą, stringa VT ar kodėl ten reikia kažką keisti?
Nemanote, kad tuos platinimui reikalingus 22 milijonus labiau verta sukišti į darželių bei mokyklų Antaviliuose ar kiek arčiau Vilniaus statybą?
Ten neseniai įvyko avarija, labai taikliai atsipindinti dabartinės Vilniaus valdžios požiūrį į kelių visišką infrastruktūros neplėtojimą (išskyrus siaurinimus ir dvirtakius).
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąVilniuje per masinę avariją nukentėjo 82 m. senjoras, mašinų eismas tęsiamas dviračių taku
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...aku-59-1584594Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?
Norint išvengti tokių absurdiškų važinėjimų per dvirtakius teks rekonstruoti Nemenčinės plentą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip, milijonus užkasinėti reikia pagal kalbančių tetų pasisakymus.
Jos nenuvažiuoja į darbą, stringa VT ar kodėl ten reikia kažką keisti?
Nemanote, kad tuos platinimui reikalingus 22 milijonus labiau verta sukišti į darželių bei mokyklų Antaviliuose ar kiek arčiau Vilniaus statybą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąNesupratau kodėl yra toks didelis noras kišti pinigus į Nemenčinės plentą.
O tos tetos kalbančios per TV tegul važinėja aplink per Nemenčinę, jei kuo nors nepatenkintos
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: