Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    "Pasidarė rajonas"

    Komentuoti:


  • Ramunasb
    replied
    Kas ten gyvena ir kasdien važineja, supranta, kad turi būti tvarkinga gatvė su apšvietimu ir šviesoforais - tokia, kokią pasidarė rajonas.
    O sapaliot, kad ten mažai gyventojų, mažas srautas, nėra incidentų ir taip toliau yra beprasmiška. Tą rodo ir visai neseniai įvykusi 7 automobilų avarija.
    Pabandykit penktadienį išsukt pvz. iš Karačiūnų gatvės link centro, arba žmonoms leiskit, ir pamatysit situaciją, reikia tvarkingo plento, ar ne.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jeigu valstybei reikia patogaus įvažiavimo į miestą, tai tegul ir daro. Nemenčinė, last time I checked, nėra Vilniaus dalis. O Vilniaus gyventojų aplink Nemenčinės plentą yra sąlyginai mažai, ypač kai eina kalba apie tą 2 juostų atkarpą, ten išvis yra niekinis skaičius.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą

    Su tokiu požiūriu, kad nereikia normalių įvažiavimų į Vilnių, taršos ir darnaus eimo judrumo problemos tik didės. Kuo vėliau tas bus padaryta, tuo tas kainuos žymia brangiau.
    Kas yra normalus įvažiavimas į miesta?
    Parodykit man tyrimą, kad padarius greitkelį ir padidinus važiavimo greitį sumažės oro tarša. Net kasdien važinėjant manau įmanoma pastebėti, kad važiuojant 70 km/h yra mažesnės kuro sąnaudos, nei važiuojant 100 km/h, o kuro sąnaudos tiesiogiai daro įtaką išmetamų teršalų kiekiui.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Super argumentas - Nemenčinės plentą reikia rekonstruoti, nes nepatogu lenkti

    Kiek tekę važiuoti, laikantis leistino greičio (60-70 km/h) jokių problemų nebūna, nei lenkimų reik daryt, nei kamščiuojasi ir pan.
    Nustokit lenktyniauti su laiku, važiuokit leistinu greičiu ir būsit laimingesni.
    Su tokiu požiūriu, kad nereikia normalių įvažiavimų į Vilnių, taršos ir darnaus eimo judrumo problemos tik didės. Kuo vėliau tas bus padaryta, tuo tas kainuos žymia brangiau.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Super argumentas - Nemenčinės plentą reikia rekonstruoti, nes nepatogu lenkti

    Kiek tekę važiuoti, laikantis leistino greičio (60-70 km/h) jokių problemų nebūna, nei lenkimų reik daryt, nei kamščiuojasi ir pan.
    Nustokit lenktyniauti su laiku, važiuokit leistinu greičiu ir būsit laimingesni.
    žmOgus nekaltas, kad nusipirko "sportinę" mašiną ir neturi kur lenkti!

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ne argumentas, kad kažkur kitur mieste yra daugiau avarijų, tai nereikia tvarkyti Nemenčinės plento. nemenčinės pelnte daug avarijų kyla, nes nėra galimybės aplenkti.

    Nemenčinės plentas ne tik avaringas, bet ir nepatogus.
    Čia yra išvažiavimas iš miesto, kur miške beveik visus turėtų būti bent 90 - 110 km/ val. greitis ir galimybė saugiai palenkti.
    Super argumentas - Nemenčinės plentą reikia rekonstruoti, nes nepatogu lenkti

    Kiek tekę važiuoti, laikantis leistino greičio (60-70 km/h) jokių problemų nebūna, nei lenkimų reik daryt, nei kamščiuojasi ir pan.
    Nustokit lenktyniauti su laiku, važiuokit leistinu greičiu ir būsit laimingesni.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Reportažas "Panoramoje" apie vieną svarbiausių Vilniaus gatvių, kurio rekonstukkcija mirtinai įstrigusi, nes ši absoliučiai neveikli savivaidybė ne nesirengia to kelio rekonstruoti. Nors kelias priklausio Vilniaus m. savivaldybei, ji kažkodėl mano, kad kažkas kitas turi finansuoti miesto balanse esančio turto rekonstrukciją.


    Visiškai nesvarbu, kad ten yra prasta danga, ir miškingi ruožai yra neapšviesti
    Nieko nuostabaus, tai remia savivaldybės pagrindinis rinkėjas su savo gelžbetonine pozicija:

    Vajė. Kokie vargšeliai vairuotojai.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Na bet be grynai statistikos, reikėtų turėti ir supratimą apie patogumą ir psichologinį saugumo pojūtį, ko neatspindės ko gero jokia statistika. Pvz. asmeniškai posūkis iš Balžio gatvės į miestą yra viena iš labiausiai nesaugumo jausmą sukeliančių vietų Vilniuje, ypač tai pastebima, kai vasaros metu ten susidaro kamštis. Net nėra taip būtina platinti to kelio, kaip perdaryti kai kurias sankryžas - kažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.
    Ta trumpa atkarpa yra gumos tempimo ir laukimo, kada kas nors skirs pinigų (šiuo atveju LAKD), auka. VMS tikriausiai sukrapštytų pinigų keliems pavojingiausiems taškams (kaip minima sankryžą su Balžio g.) rekonstruoti, juo lab, kad projektas jau seniausiai patvirtintas ir gauti reikiami leidimai. Bet savivaldybei rekonstravus šias vietas savo lėšomis, bus dar mažiau argumentų, kodėl LAKD turėtų finansuoti likusią projekto dalį. Tai guma tempiama toliau.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    kažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.
    Pažiūrėkite į žemėlapio JD ir pamatysite, kad Vilniuje tikrai yra ką labiau verta tobulinti. O subjektyvus nesaugumo jausmas dažnai yra geriau, nei perdėtas netikro saugumo jausmas. Tai yra vienas iš fundamentalių eismo saugumo principų. Kaip tik juo vadovaudamiesi gatves ir siaurina.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Tas prierašas apie K&R aikšteles buvo ne mano, o automatiškai sugeneruotas pagal nuorodą forumo softo
    Išsiaiškinome, kad tą nukrypimą parašė kažkoks robotas (nebūtinai forumo robotas - tokių prierašų čia neteko matyti).
    Grįžtame į temą.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Na bet be grynai statistikos, reikėtų turėti ir supratimą apie patogumą ir psichologinį saugumo pojūtį, ko neatspindės ko gero jokia statistika. Pvz. asmeniškai posūkis iš Balžio gatvės į miestą yra viena iš labiausiai nesaugumo jausmą sukeliančių vietų Vilniuje, ypač tai pastebima, kai vasaros metu ten susidaro kamštis. Net nėra taip būtina platinti to kelio, kaip perdaryti kai kurias sankryžas - kažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Avaringumas YRA esminis argumentas kaip civilizuotos šalys parenka rekonstrukcijų prioritetus. LAKD irgi turi tam metodiką, tik kad dažnai politikų įgeidžiai ją „koreguoja“ ir remontuojami ne patys kritiškiausi keliai.
    Tas prierašas apie K&R aikšteles buvo ne mano, o automatiškai sugeneruotas pagal nuorodą forumo softo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Avaringumas nustatomas ne iš pokvailių žurnalistų teiginių, o iš statistikos. Romai, ar bent žinote kur jos ieškoti ir kiek KARTŲ Nemenčinės plentas yra saugesnis ir rečiau užsikemšantis už kokią Antakalnio gatvę?
    Ne argumentas, kad kažkur kitur mieste yra daugiau avarijų, tai nereikia tvarkyti Nemenčinės plento. nemenčinės pelnte daug avarijų kyla, nes nėra galimybės aplenkti.

    Nemenčinės plentas ne tik avaringas, bet ir nepatogus.
    Čia yra išvažiavimas iš miesto, kur miške beveik visus turėtų būti bent 90 - 110 km/ val. greitis ir galimybė saugiai palenkti.
    Apie Karačiūnų sankryžas sekmadienais čia jau buvo kalbėta.
    Tiesą sakant, vis dažniau tenka apvažiuoti 102 kelią Nemenčinė - Vilnius, nes kelias per Ažulaukę KK108 - A14 jau tampa geresnė alternatyva, ypač po Valakampių tilto susiaurinimo.

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Transporto temoje rasite informaciją apie rinkliavos zonas, kiss and ride stoteles, vaizdo stebėsenos vietas, viešąjį transportą, dviračių trasas, eismo įvykius, juodąsias dėmes
    Parkavimo rinkliavų zonos ir "Kiss & Ride" mažai ką turi bendro su šia tema.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Tai kad nenukreipiu kalbos. Tiesiog diskutuojant reikia nors truputį suvokti kas tai yra avaringumas, eismo intensyvumas ir kam reikalingi keliai. Pastudijavus nuorodą turėtumėte pamatyti, kad Nemenčinės plentas yra viena saugiausių Vilniaus gatvių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prašom nenukreipinėti kalbos nuo Nemenčinės plento problematikos.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Avaringumas nustatomas ne iš pokvailių žurnalistų teiginių, o iš statistikos. Romai, ar bent žinote kur jos ieškoti ir kiek KARTŲ Nemenčinės plentas yra saugesnis ir rečiau užsikemšantis už kokią Antakalnio gatvę?
    Pasigrožėkite, jei nematėte.
    Transporto temoje rasite informaciją apie rinkliavos zonas, kiss and ride stoteles, vaizdo stebėsenos vietas, viešąjį transportą, dviračių trasas, eismo įvykius, juodąsias dėmes

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Taip, milijonus užkasinėti reikia pagal kalbančių tetų pasisakymus.
    Jos nenuvažiuoja į darbą, stringa VT ar kodėl ten reikia kažką keisti?
    Nemanote, kad tuos platinimui reikalingus 22 milijonus labiau verta sukišti į darželių bei mokyklų Antaviliuose ar kiek arčiau Vilniaus statybą?

    Ten neseniai įvyko avarija, labai taikliai atsipindinti dabartinės Vilniaus valdžios požiūrį į kelių visišką infrastruktūros neplėtojimą (išskyrus siaurinimus ir dvirtakius).
    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
    Vilniuje per masinę avariją nukentėjo 82 m. senjoras, mašinų eismas tęsiamas dviračių taku
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...aku-59-1584594
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?
    Vis dėlto avaringumo mažinimui nepadės darželių ar mokyklų stayba Antaviliuose (jei ką tai ten yra senelių namai), nei dvirtakio pagrindo rekonstrukcija, kad atlaikytų juo važiuojančias mašinas.
    Norint išvengti tokių absurdiškų važinėjimų per dvirtakius teks rekonstruoti Nemenčinės plentą.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Taip, milijonus užkasinėti reikia pagal kalbančių tetų pasisakymus.
    Jos nenuvažiuoja į darbą, stringa VT ar kodėl ten reikia kažką keisti?
    Nemanote, kad tuos platinimui reikalingus 22 milijonus labiau verta sukišti į darželių bei mokyklų Antaviliuose ar kiek arčiau Vilniaus statybą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Nesupratau kodėl yra toks didelis noras kišti pinigus į Nemenčinės plentą.
    Tiesą sakant, nebloga mintis. Tereikėtų tik pabaigti dviračių taką. Jis patenkins 90% susisiekimo poreikių.
    O tos tetos kalbančios per TV tegul važinėja aplink per Nemenčinę, jei kuo nors nepatenkintos

    Komentuoti:

Working...
X