Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Tai čia nieko, dar prie Antavilių bus 3 šviesoforai, šviesoforas prie posūkio į Laurų sodus, šviesoforas prie posūkio į Lakštingalos sodus, dar prie posūkio į Pečiukus, prie posūkio į Balžio ežerą, Tapelius, na ir dar sankryžoj su Kairėnų/Rudausių g.

    Welcome to Vilnius!
    Paskutinis taisė abruo; 2016.07.18, 23:11.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Teko vakar pravažiuot rekonstruojama atkarpa tarp Miškonių ir Nemenčinės. Padaryta jau gal daugiau nei 90% darbų, eismas vyksta abejomis pusėmis. Tik vat visai nesupratau kam ten prie EMSI degalinės prireikė šviesoforo kai netoli yra dviejų lygių sankryža (dėl tų kelių namų prie antenos?), o Miškonyse pastatė net 2 šviesoforus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Daugiausiai diskusijų sukėlė kelio šonuose įrengiami kalniukai, kurių į mišką atsukta pusė yra išbetonuota siena. Tik atsidaręs projektą išsiaiškinau, kad tai yra "nušokimo rampos", skirtos gyvūnams, kurie kažkokiu būdu išbėga į gatvę, kad jie galėtų sugrįžti atgal į mišką.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Džiugiu, kad atnaujinamas dviračių takas. Dabar belieka Vilniaus savivaldybės pusėje jį suremontuoti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nemenčinės prieigos







    Dabartinis nusukimas į Nemenčinę


    Iš abiejų pusių įrengiamos nuovažos į Nemenčinę ir iš Nemenčinės

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2016.06
    Miškonys


    Kažkas skuba




    Nauja autobusų stotelė


    Tvora ties arti stovinčia namų valda

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašiau aš vilnius.lt komentarą:

    Puiku, kad pagaliau ruošiamasi tvarkyti šį ruožą. Tačiau kyla keletas klausimų dėl paties projekto:
    1. Kodėl nenaikinama Talkos sodų 4-osios g. įvaža, jeigu bus greta tiesiama jungiamoji gatvė su šviesoforiniu reguliavimu ties Kairėnų g.?
    2. Miškininkų g. neįrengiamos lėtėjimo/greitėjimo juostos?
    3. Kodėl nenaikinamas įvažiavimas į Girinaičių g., kai galima sujungimą padaryti per Žemuosius Karačiūnus į kuriuos bus atskiras įvažavimas per Karačiūnų g.? Užtektų nutiesti kokį 100 metrų papildomos kelio dangos ir būtų išvengta pavojingo įvažiavimo/išvažiavimo, kuris be kita ko dar ir be greitėjimo/lėtėjimo juostų.
    4. J. Biliūno g. įvažiavimas nereikalingas, nes galima sujungimą padaryti per Antavilių g., kur projektuojamas šviesoforinis reguliavimas. Reikėtų nutiesti 60 metrų papildomos kelio dalies ir J. Biliūno g. sujungti su Lazdynų Pelėdos g. Būtų išvengta pavojingo įsukimo į J. Biliūno g., kuris be kita ko ir be greitėjimo/lėtėjimo juostų projektuojamas.
    5. Kodėl projektuojamas Skarbelio g. įsukimas, jeigu kelias puikiai susijungia su Antavilių g. (kur bus šviesoforas)? Galima išvengti dar vieno papildomo įsukimo/išsukimo.
    6. Kodėl projektuojamas įsukimas į Mikalojaus Husoviano g., jeigu numatomas jungiamasis kelias su Antavilių g. sankryža?
    7. Kodėl ties Antavilių Sodų 1-ąja g. projektuojamas dar vienas šviesoforas, kai pastaroji jungiasi su Skarbelio g. ir Antavilių g., kur bus kitas šviesoforas? Kitoje Nemenčinės pl. pusėje galima būtų pratęsti planuojamą jungiamąjį M. Husoviano g. kelią. Taip išvis būtų išvengta vienos papildomos šviesoforinės sankryžos.

    Išvada: padarius minėtus pakeitimus sąlygos Nemenčinės pl. dar labiau pagerėtų, o sodų ir miestelių gyventojams - nepakistų. Dar daugiau, galima papildomai suprojektuoti ir minėtų jau esančių jungiamųjų kelių išasfaltavimą, kas tų teritorijų gyventojams būtų didesnė nauda, negu papildomas įsukimas į Nemenčinės pl.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai matyt tų kelių metrų ir nėra specialiai, o ne netyčia.
    Ponai nenori, kad pro juos daug eismo būtų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai matyt tų kelių metrų ir nėra specialiai, o ne netyčia.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    maps.lt pasididinus nematau kaip.
    Ten tik soduose keletas metrų, kad gatveles sujungti ir vieno šviesoforo nelieka.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    /\ Parašyk tą patį vilnius.lt kaip komentarą arba nusiųsk projektuotojams. Jie privalės reaguoti į tavo komentarus.
    Nusiunčiau, bet ar sureaguos tai abejoju, nes nei karto negavau jokio atsakymo į pateiktus pasiūlymus. Deja. Gal reik, kad daugiau žmonių tą patį pasiūlytų, tai tada atkreiptų dėmesį.
    Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.03.12, 13:22.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
    5. Naikinti šviesoforinę sankryžą su Antavilių Sodų 1-ąja g., nes iš Antavilių Sodų 1-ojos g. galima patekti į Nemenčinės pl. abiem kryptimis per Antavilių g.
    maps.lt pasididinus nematau kaip.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Parašyk tą patį vilnius.lt kaip komentarą arba nusiųsk projektuotojams. Jie privalės reaguoti į tavo komentarus.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Mano kelios pastabos dėl Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos, rekonstravimo:

    1. Talkos sodų 4-oji g. įvažą į Nemenčinės pl. naikinimas, nes yra jungiamasis kelias. Arba bent įrengti lėtėjimo greitėjimo juostas dėl saugumo;
    2. Miškininkų g. įrengti lėtėjimo greitėjimo juostas dėl saugumo;
    3. Kitoje Nemenčinės pl. pusėje ties Pečiukų g įrengti lėtėjimo greitėjimo juostas dėl saugumo;
    4. J. Biliūno g. įrengti lėtėjimo greitėjimo juostas dėl saugumo;
    5. Naikinti šviesoforinę sankryžą su Antavilių Sodų 1-ąja g., nes iš Antavilių Sodų 1-ojos g. galima patekti į Nemenčinės pl. abiem kryptimis per Antavilių g., o kitoje Nemenčinės pl. pusėje galima pratęsti lygiagrečią gatvę iki Mikalojaus Husoviano g.
    Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.03.12, 13:23.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Bet pamenu, kad berods praeitamet dar šnekėjo, kad yra ir svarbesnių projektų nei Nemenčinės pl. rekonstrukcija ir artimiausiu metu ji neplanuojama rekonstruoti. Šiaurinė gatvė, šiaurinis aplinkelis ir pan.
    Šiaip džiugu, kad neparodo, kad Vilnius dėl savo finansinių problemų, turi atsilikti nuo LAKD, dėl kelio į Nemenčinę Gal, vardan lygybės, sutvarkys ir likusią, jau 2+2 dalį?

    Įdomu, kaip su Minsko pl.-Liepkalnio g. sankryžos rekonstrukcija?
    Paskutinis taisė PoDV; 2016.03.11, 22:11.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Gal valstybė numatė pinigus skirti? Galų gale, juk nuo Vilniaus ribos tai rekonstruoja...

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Bet pamenu, kad berods praeitamet dar šnekėjo, kad yra ir svarbesnių projektų nei Nemenčinės pl. rekonstrukcija ir artimiausiu metu ji neplanuojama rekonstruoti. Šiaurinė gatvė, šiaurinis aplinkelis ir pan.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Visuomenės informavimas apie numatomą Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos, rekonstravimą
    Atrodo, turėsim naują Ukmergės g. su šviesoforu prie kiekvienos sankryžėlės į sodus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos, rekonstravimą
    Paskutinis taisė Arunasx; 2016.03.10, 14:04.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Bet Vakarinį už savivaldybės ir ES lėšas tiesti galima - o 102 kelią miesto riboje pridedant juostų iki 4 ne. Kodėl?
    Tikrai nedraužiama. Tik savivaldybės pajėgumai menkesni, ir nepavelka kelių stambesnių projektų vienu metu. Man atrodo, apie tai net buvo minėta.

    Komentuoti:

Working...
X