Tai čia nieko, dar prie Antavilių bus 3 šviesoforai, šviesoforas prie posūkio į Laurų sodus, šviesoforas prie posūkio į Lakštingalos sodus, dar prie posūkio į Pečiukus, prie posūkio į Balžio ežerą, Tapelius, na ir dar sankryžoj su Kairėnų/Rudausių g.
Welcome to Vilnius!
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
Teko vakar pravažiuot rekonstruojama atkarpa tarp Miškonių ir Nemenčinės. Padaryta jau gal daugiau nei 90% darbų, eismas vyksta abejomis pusėmis. Tik vat visai nesupratau kam ten prie EMSI degalinės prireikė šviesoforo kai netoli yra dviejų lygių sankryža (dėl tų kelių namų prie antenos?), o Miškonyse pastatė net 2 šviesoforus.
Komentuoti:
-
Daugiausiai diskusijų sukėlė kelio šonuose įrengiami kalniukai, kurių į mišką atsukta pusė yra išbetonuota siena. Tik atsidaręs projektą išsiaiškinau, kad tai yra "nušokimo rampos", skirtos gyvūnams, kurie kažkokiu būdu išbėga į gatvę, kad jie galėtų sugrįžti atgal į mišką.
Komentuoti:
-
Džiugiu, kad atnaujinamas dviračių takas. Dabar belieka Vilniaus savivaldybės pusėje jį suremontuoti.
Komentuoti:
-
Nemenčinės prieigos
Dabartinis nusukimas į Nemenčinę
Iš abiejų pusių įrengiamos nuovažos į Nemenčinę ir iš Nemenčinės
Komentuoti:
-
Foto 2016.06
Miškonys
Kažkas skuba
Nauja autobusų stotelė
Tvora ties arti stovinčia namų valda
Komentuoti:
-
Parašiau aš vilnius.lt komentarą:
Puiku, kad pagaliau ruošiamasi tvarkyti šį ruožą. Tačiau kyla keletas klausimų dėl paties projekto:
1. Kodėl nenaikinama Talkos sodų 4-osios g. įvaža, jeigu bus greta tiesiama jungiamoji gatvė su šviesoforiniu reguliavimu ties Kairėnų g.?
2. Miškininkų g. neįrengiamos lėtėjimo/greitėjimo juostos?
3. Kodėl nenaikinamas įvažiavimas į Girinaičių g., kai galima sujungimą padaryti per Žemuosius Karačiūnus į kuriuos bus atskiras įvažavimas per Karačiūnų g.? Užtektų nutiesti kokį 100 metrų papildomos kelio dangos ir būtų išvengta pavojingo įvažiavimo/išvažiavimo, kuris be kita ko dar ir be greitėjimo/lėtėjimo juostų.
4. J. Biliūno g. įvažiavimas nereikalingas, nes galima sujungimą padaryti per Antavilių g., kur projektuojamas šviesoforinis reguliavimas. Reikėtų nutiesti 60 metrų papildomos kelio dalies ir J. Biliūno g. sujungti su Lazdynų Pelėdos g. Būtų išvengta pavojingo įsukimo į J. Biliūno g., kuris be kita ko ir be greitėjimo/lėtėjimo juostų projektuojamas.
5. Kodėl projektuojamas Skarbelio g. įsukimas, jeigu kelias puikiai susijungia su Antavilių g. (kur bus šviesoforas)? Galima išvengti dar vieno papildomo įsukimo/išsukimo.
6. Kodėl projektuojamas įsukimas į Mikalojaus Husoviano g., jeigu numatomas jungiamasis kelias su Antavilių g. sankryža?
7. Kodėl ties Antavilių Sodų 1-ąja g. projektuojamas dar vienas šviesoforas, kai pastaroji jungiasi su Skarbelio g. ir Antavilių g., kur bus kitas šviesoforas? Kitoje Nemenčinės pl. pusėje galima būtų pratęsti planuojamą jungiamąjį M. Husoviano g. kelią. Taip išvis būtų išvengta vienos papildomos šviesoforinės sankryžos.
Išvada: padarius minėtus pakeitimus sąlygos Nemenčinės pl. dar labiau pagerėtų, o sodų ir miestelių gyventojams - nepakistų. Dar daugiau, galima papildomai suprojektuoti ir minėtų jau esančių jungiamųjų kelių išasfaltavimą, kas tų teritorijų gyventojams būtų didesnė nauda, negu papildomas įsukimas į Nemenčinės pl.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai matyt tų kelių metrų ir nėra specialiai, o ne netyčia.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąmaps.lt pasididinus nematau kaip.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Parašyk tą patį vilnius.lt kaip komentarą arba nusiųsk projektuotojams. Jie privalės reaguoti į tavo komentarus.Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.03.12, 13:22.
Komentuoti:
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą5. Naikinti šviesoforinę sankryžą su Antavilių Sodų 1-ąja g., nes iš Antavilių Sodų 1-ojos g. galima patekti į Nemenčinės pl. abiem kryptimis per Antavilių g.
Komentuoti:
-
/\ Parašyk tą patį vilnius.lt kaip komentarą arba nusiųsk projektuotojams. Jie privalės reaguoti į tavo komentarus.
Komentuoti:
-
Mano kelios pastabos dėl Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos, rekonstravimo:
1. Talkos sodų 4-oji g. įvažą į Nemenčinės pl. naikinimas, nes yra jungiamasis kelias. Arba bent įrengti lėtėjimo greitėjimo juostas dėl saugumo;
2. Miškininkų g. įrengti lėtėjimo greitėjimo juostas dėl saugumo;
3. Kitoje Nemenčinės pl. pusėje ties Pečiukų g įrengti lėtėjimo greitėjimo juostas dėl saugumo;
4. J. Biliūno g. įrengti lėtėjimo greitėjimo juostas dėl saugumo;
5. Naikinti šviesoforinę sankryžą su Antavilių Sodų 1-ąja g., nes iš Antavilių Sodų 1-ojos g. galima patekti į Nemenčinės pl. abiem kryptimis per Antavilių g., o kitoje Nemenčinės pl. pusėje galima pratęsti lygiagrečią gatvę iki Mikalojaus Husoviano g.Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.03.12, 13:23.
Komentuoti:
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąBet pamenu, kad berods praeitamet dar šnekėjo, kad yra ir svarbesnių projektų nei Nemenčinės pl. rekonstrukcija ir artimiausiu metu ji neplanuojama rekonstruoti. Šiaurinė gatvė, šiaurinis aplinkelis ir pan.Gal, vardan lygybės, sutvarkys ir likusią, jau 2+2 dalį?
Įdomu, kaip su Minsko pl.-Liepkalnio g. sankryžos rekonstrukcija?Paskutinis taisė PoDV; 2016.03.11, 22:11.
Komentuoti:
-
/\ Gal valstybė numatė pinigus skirti? Galų gale, juk nuo Vilniaus ribos tai rekonstruoja...
Komentuoti:
-
Bet pamenu, kad berods praeitamet dar šnekėjo, kad yra ir svarbesnių projektų nei Nemenčinės pl. rekonstrukcija ir artimiausiu metu ji neplanuojama rekonstruoti. Šiaurinė gatvė, šiaurinis aplinkelis ir pan.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos, rekonstravimą
Komentuoti:
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos, rekonstravimą
Paskutinis taisė Arunasx; 2016.03.10, 14:04.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBet Vakarinį už savivaldybės ir ES lėšas tiesti galima - o 102 kelią miesto riboje pridedant juostų iki 4 ne. Kodėl?
Komentuoti:
Komentuoti: