Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    /\ Na, tai savivaldybė + ES. Kelią į Nemenčinę tiesia Kelių direkcija (lyg tai) + ES. Kitaip tariant, akivaizdus tarpinsitucinio bendradarbiavimo nebuvimas. Galėjo laisvai skelbti bendrą konkursą ir pasidalinti lėšas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Fizinės ribos čia tiesiogiai ne prie ko. LR Vyriausybė paskirsto atsakomybes ribas, arba tiesiog paskiria save savininku. Sprendžiama LRV nutarimu, gal dar kažkokia sutartis su savivaldybe pasirašoma.
    Bet Vakarinį už savivaldybės ir ES lėšas tiesti galima - o 102 kelią miesto riboje pridedant juostų iki 4 ne. Kodėl?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Bet kas "iš principo" kaltas dėl tokios situacijos? Vilniaus miesto ribų kilnojimas?

    Jei Vilniaus raj. prijungia prie miesto, apie ką kalbėta 2015 m. rudenį, išeitų, kad visi keliai bus vienos juosto atitinkamai iki Molėtų, Šalčininkų rajonų ribos?
    Fizinės ribos čia tiesiogiai ne prie ko. LR Vyriausybė paskirsto atsakomybes ribas, arba tiesiog paskiria save savininku. Sprendžiama LRV nutarimu, gal dar kažkokia sutartis su savivaldybe pasirašoma.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Bet kas "iš principo" kaltas dėl tokios situacijos? Vilniaus miesto ribų kilnojimas?

    Jei Vilniaus raj. prijungia prie miesto, apie ką kalbėta 2015 m. rudenį, išeitų, kad visi keliai bus vienos juosto atitinkamai iki Molėtų, Šalčininkų rajonų ribos?

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Nu tai patys logiškai pagalvokit kad per penkis mėnesius tos likusios atkarpos tikrai nesutvarkys.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, nesuprasi. Greičiausiai čia parašyta formaliai, t.y. nuo Vilniaus ribos iki Nemenčinės. Tada jo, viskas ok. Tik bėda, kad toje Vilniaus riboje yra 2 juostų kelias ir visai nemaža atkarpa.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Taigi aiškiai parašyta:

    Rekonstrukcijos metu kelio ruožas tarp Vilniaus ir Nemenčinės bus sujungtas keturių eismo juostų keliu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nelabai aišku, apie kokią atkarpą čia šnekama. Juk dalis kelio jau rekonstruojama dar nuo pernai.
    Nu rašo taip, tarsi būtent jai ir buvo skirta. Nes straipsnio apačioje rašo, kad jau vykdomi darbai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nelabai aišku, apie kokią atkarpą čia šnekama. Juk dalis kelio jau rekonstruojama dar nuo pernai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Sunku suvokti. Straipsnyje rašo taip, tarsi visas ruožas bus 4 eismo juostų. Bet juk nebus visas, bent jau konkursas buvo tai ne visam ruožui. Ar aš klystu?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kelio Vilnius-Zarasai rekonstrukcijai – 11 mln. Eur ES lėšų
    Kelio Vilnius-Švenčionys-Zarasai (nr. 102) rekonstravimo darbams nutarta skirti 11,006 mln. Eur ES paramos lėšų.

    Tokia suma numatyta Lietuvos automobilių kelių bei Transporto investicijų direkcijų ir Susisiekimo ministerijos pasirašytoje rekonstrukcijos finansavimo bei administravimo sutartyje.

    Bendra darbų vertė siekia 12,8 mln. Eur. Rekonstrukcijos metu kelio ruožas tarp Vilniaus ir Nemenčinės bus sujungtas keturių eismo juostų keliu.
    Rangos darbus vykdo UAB „Lemminkainen Lietuva“ ir AB „Eurovia Lietuva“.
    Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. liepos 27 d.

    http://vz.lt/sektoriai/nekilnojamasi...ln-eur-es-lesu

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Jau dalis kelio netoli Nemenčinės išasfaltuota - http://foto.terpe.lt/inkelti/2015112...128_152603.jpg

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kelio Vilnius–Nemenčinė rekonstrukcija: ar pavyks atsikratyti „mirties kelio“ asociacijų?
    Yra video.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tokie ES projektai "5 kilometrams" yra nesuprantami.

    Vienu ypu galėjo sutvarkyti popierius Pailgė - Vilnius būtinai su jungtimi su 108 keliu ties Piliakalniu ar pan. Mieste ir 3 km gatvė yra labai daug, o užmiestyje 5 km miške - nei šis, nei tas. Sutaupymo - max viena minutė. Po to kai tęs - vėl tonos popierių, vizų, suderinimų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Xarru Rodyti pranešimą
    Sugadins gražų kelią. Mažinti mašinų skaičių reikia, o ne sienas, tvoras ir rampas statyti....
    Nei gražus nei ką ten tas kelias. Avaringas ir pavojingas ruožas. Puiku, kad platinamas, tik gaila, kad nuo vidurio.

    Komentuoti:


  • Xarru
    replied
    Sugadins gražų kelią. Mažinti mašinų skaičių reikia, o ne sienas, tvoras ir rampas statyti....

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Į tą pačią temą:
    Vilnių ir Nemenčinę sujungs keturių eismo juostų kelias

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Vilnių ir Nemenčinę sujungs keturių eismo juostų kelias:

    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69159882


    Galvojau visas bus 4 juostu bet va:
    "Kad visas kelias Vilnius–Nemenčinė taptų keturių eismo juostų, taip pat turės būti platinama ir Vilniaus miesto teritorijoje esanti siauresnė šio kelio dalis. Sostinės savivaldybės duomenimis, iki 2020 m. savivaldybė planuoja įgyvendinti Nemenčinės plento nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos rekonstravimo projektą. Preliminariai šio etapo rekonstrukcija numatoma 2017 m.
    "
    Paskutinis taisė evvt; 2015.10.01, 17:28.

    Komentuoti:


  • Leduks
    replied
    2015 m. kovo 9 d. įvyko atviras darbų „Krašto kelio Nr. 102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai rekonstravimas“ pirkimo konkursas, darbams Vilniaus rajone atlikti. Šiame konkurse dalyvavo 4 tiekėjai. Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos viešųjų pirkimų komisija pripažino ūkio subjektų grupę (partneriai UAB „Lemminkainen Lietuva“ ir AB „Eurovia Lietuva“) pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė pirkimo sutartį sudaryti su ūkio subjektų grupės atsakingu partneriu UAB „Lemminkainen Lietuva“. Kadangi pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonominį naudingumą, kurio vienas iš kriterijų buvo darbų atlikimo terminas, darbų trukmė sutrumpėjo nuo 15 mėn. iki 7 mėn. Priimta sutarties suma - 12 777 192,85 Eur.

    Projekto „Krašto kelio Nr. 102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai rekonstravimas“ darbus planuojama finansuoti Europos Sąjungos struktūrinės paramos lėšomis.

    Pagal 2015 m. rugsėjo 22 d. su ūkio subjektų grupės atsakingu partneriu UAB „Lemminkainen Lietuva“ pasirašytą rangos darbų sutartį Nr.S-825 (sutartis įsigaliojo 2015 m. spalio 1 d.) numatoma atlikti kelio Nr.102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai rekonstrukciją ruože nuo 16,202 iki 21,822 km.

    Projekto apimtyje:

    - bus įrengtos keturios eismo juostos, po dvi abiem kryptimis 2×(3,25+3,50) m pločio;

    - priešingos eismo krypties važiuojamosios dalys bus atskirtos 2,0 m pločio skiriamąja juosta su vejos danga ir su apsauginiu atitvaru viduryje;

    - bus atlikti naujo 2,5 m pločio pėsčiųjų ir dviračių tako 9–12 m atstumu nuo dešiniosios kelio briaunos tiesimo darbai. Bendras pėsčiųjų ir dviračių tako ilgis 5,63 km.

    Taip pat bus įrengta jungiamasis kelias Miškonių gyvenvietėje – 0,595 km; Nemenčinės sankryžos jungiamieji keliai – 0,594 km; Nemenčinės–Buivydžių kelias (Nemenčinės m. Vilniaus gatvė) – 0,373 km. Taip pat bus įdiegtos aplinkosauginės priemonės – tinklo tvoros, horizontalūs barjerai, rampos ir reflektoriai, apželdinimas, triukšmo slopinimo sienutės įrengimas. Sankryžose ties kelio Nr.102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai 17,10 km ir 21,04 km bus įrengtas apšvietimas, taip pat bus atnaujintas apšvietimas ir Nemenčinės m. Vilniaus gatvėje (kelyje Nr. 5220 Nemenčinė–Buivydžiai).
    http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...travimas/19993

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pašnekėjo Šimašius apie ruožą, kuris yra už miesto ribos - "kažkas ten gyvenantis ar lenkų rinkimų akcija prasimušė 4 juostų kelią iki Nemenčinės".
    O ką Vilniaus miesto meras darys Vilniaus mieste su Nemenčinės plentu, nutylėjo...

    Nors reikia sutikti, kad yra reikalingesnių įvažiavimų į Vilnių - pvz. Trakų plente.

    Komentuoti:

Working...
X