Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mexas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai ne visas kelias gi platintas. Tik nuo Antavilių.
    O likusio ruozo netvarkys?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai ne visas kelias gi platintas. Tik nuo Antavilių.

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Radau toki straipsneli kad 2016m. liepos 27 diena turejo buti 4 juostos.
    http://auto.lrytas.lt/naujienos/keli...riu-juostu.htm
    Kas esat neseniai vaziave siuo keliu?

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Idomu gal kas zino ar ruosiamas platinti kelias link nemencines?

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
    Xmaster - sauniai atrodo.
    O kokie greicio ribojimai?
    Didžiojoje dalyje 90 km/h, o prieš sankryžas 70 km/h, o prieš šviesofor prie Miškonių jei gerai pamenu ir 50 km/h.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Xmaster - sauniai atrodo.
    O kokie greicio ribojimai?

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Parašė Creatium
    Link Vilniaus jau yra Vilniaus teritorija, tad čia savivaldybės prioritetų klausimas. Bet projektas yra paruoštas, buvo diskusija apie jį ar tai šioje temoje ar VLN Infrastruktūros. Lyg tai turėtų perdaryt ruožą nuo 4 eismo juostų link Nemenčinės kur eina tik 2 juostos.
    Ačiū už info.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Man kazkaip sunku patiketi kad 21 amziuj tiesiant naujus kelius paliekami nesutvarkyti kelkrasciai dulkems kelti. Only in Lituania

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Keletas šiandien darytų ruožo nuotraukų važiuojant Vilniaus kryptimi:








    Ir istorinė nuotrauka kaip atrodė ruožas prieš rekonstrukciją. Nuotrauka iš Google Street View

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Anksčiau keikėme lenkus dėl daugybės šviesoforų magistraliniuose keliuose, dabar patys elgiamės panašiai.
    Aukso žodžiai.
    2020 m pradės projektuoti kaip čia viską pakeisti, perstatyti, kad jų nereiktų. Ir vėl statybos, pinigai.
    Kaip Lenkijoje. Iškart pasimokyti negalėjo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai čia nieko, dar prie Antavilių bus 3 šviesoforai, šviesoforas prie posūkio į Laurų sodus, šviesoforas prie posūkio į Lakštingalos sodus, dar prie posūkio į Pečiukus, prie posūkio į Balžio ežerą, Tapelius, na ir dar sankryžoj su Kairėnų/Rudausių g.
    Anksčiau keikėme lenkus dėl daugybės šviesoforų magistraliniuose keliuose, dabar patys elgiamės panašiai.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai čia nieko, dar prie Antavilių bus 3 šviesoforai, šviesoforas prie posūkio į Laurų sodus, šviesoforas prie posūkio į Lakštingalos sodus, dar prie posūkio į Pečiukus, prie posūkio į Balžio ežerą, Tapelius, na ir dar sankryžoj su Kairėnų/Rudausių g.

    Welcome to Vilnius!
    Bus Ukmergės II gatvė pagal šviesoforus.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai čia nieko, dar prie Antavilių bus 3 šviesoforai, šviesoforas prie posūkio į Laurų sodus, šviesoforas prie posūkio į Lakštingalos sodus, dar prie posūkio į Pečiukus, prie posūkio į Balžio ežerą, Tapelius, na ir dar sankryžoj su Kairėnų/Rudausių g.

    Welcome to Vilnius!
    Paskutinis taisė abruo; 2016.07.19, 00:11.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Teko vakar pravažiuot rekonstruojama atkarpa tarp Miškonių ir Nemenčinės. Padaryta jau gal daugiau nei 90% darbų, eismas vyksta abejomis pusėmis. Tik vat visai nesupratau kam ten prie EMSI degalinės prireikė šviesoforo kai netoli yra dviejų lygių sankryža (dėl tų kelių namų prie antenos?), o Miškonyse pastatė net 2 šviesoforus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Daugiausiai diskusijų sukėlė kelio šonuose įrengiami kalniukai, kurių į mišką atsukta pusė yra išbetonuota siena. Tik atsidaręs projektą išsiaiškinau, kad tai yra "nušokimo rampos", skirtos gyvūnams, kurie kažkokiu būdu išbėga į gatvę, kad jie galėtų sugrįžti atgal į mišką.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Džiugiu, kad atnaujinamas dviračių takas. Dabar belieka Vilniaus savivaldybės pusėje jį suremontuoti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nemenčinės prieigos







    Dabartinis nusukimas į Nemenčinę


    Iš abiejų pusių įrengiamos nuovažos į Nemenčinę ir iš Nemenčinės

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2016.06
    Miškonys


    Kažkas skuba




    Nauja autobusų stotelė


    Tvora ties arti stovinčia namų valda

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašiau aš vilnius.lt komentarą:

    Puiku, kad pagaliau ruošiamasi tvarkyti šį ruožą. Tačiau kyla keletas klausimų dėl paties projekto:
    1. Kodėl nenaikinama Talkos sodų 4-osios g. įvaža, jeigu bus greta tiesiama jungiamoji gatvė su šviesoforiniu reguliavimu ties Kairėnų g.?
    2. Miškininkų g. neįrengiamos lėtėjimo/greitėjimo juostos?
    3. Kodėl nenaikinamas įvažiavimas į Girinaičių g., kai galima sujungimą padaryti per Žemuosius Karačiūnus į kuriuos bus atskiras įvažavimas per Karačiūnų g.? Užtektų nutiesti kokį 100 metrų papildomos kelio dangos ir būtų išvengta pavojingo įvažiavimo/išvažiavimo, kuris be kita ko dar ir be greitėjimo/lėtėjimo juostų.
    4. J. Biliūno g. įvažiavimas nereikalingas, nes galima sujungimą padaryti per Antavilių g., kur projektuojamas šviesoforinis reguliavimas. Reikėtų nutiesti 60 metrų papildomos kelio dalies ir J. Biliūno g. sujungti su Lazdynų Pelėdos g. Būtų išvengta pavojingo įsukimo į J. Biliūno g., kuris be kita ko ir be greitėjimo/lėtėjimo juostų projektuojamas.
    5. Kodėl projektuojamas Skarbelio g. įsukimas, jeigu kelias puikiai susijungia su Antavilių g. (kur bus šviesoforas)? Galima išvengti dar vieno papildomo įsukimo/išsukimo.
    6. Kodėl projektuojamas įsukimas į Mikalojaus Husoviano g., jeigu numatomas jungiamasis kelias su Antavilių g. sankryža?
    7. Kodėl ties Antavilių Sodų 1-ąja g. projektuojamas dar vienas šviesoforas, kai pastaroji jungiasi su Skarbelio g. ir Antavilių g., kur bus kitas šviesoforas? Kitoje Nemenčinės pl. pusėje galima būtų pratęsti planuojamą jungiamąjį M. Husoviano g. kelią. Taip išvis būtų išvengta vienos papildomos šviesoforinės sankryžos.

    Išvada: padarius minėtus pakeitimus sąlygos Nemenčinės pl. dar labiau pagerėtų, o sodų ir miestelių gyventojams - nepakistų. Dar daugiau, galima papildomai suprojektuoti ir minėtų jau esančių jungiamųjų kelių išasfaltavimą, kas tų teritorijų gyventojams būtų didesnė nauda, negu papildomas įsukimas į Nemenčinės pl.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai matyt tų kelių metrų ir nėra specialiai, o ne netyčia.
    Ponai nenori, kad pro juos daug eismo būtų.

    Komentuoti:

Working...
X