Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Nemenčinės pl platinimu irgi galėtų LAKD užsiimti, nes įtariu kad Vilniečių poreikiams pakaktų ir dabartinės dviejų juostų gatvės.
    Kai kurių vilniečių, kurie neišvažiuoja iš miesto, ar seniai važiavo Nemenčinės plentu - juos gal ir dabartinė tenkintų dabartinė avaringa atkarpa nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos.
    Kai kurių vilniečių specifinius poreikius tenkintų išplatintas dvirtakis vietoj Nemenčinės plento rekonstrukcijos.

    Yra kitų vilniečių (ir jų turbūt kur kas daugiau), kurie kasdien važinėja į darbą Vilniuje, Nemenčinėje ar Pabradėje.
    Kai vėl bus vasaros karščiai, atsiras šimtai grįžtančių iš rekreacinės Balžio -Tapelių ežerų zonos vilniečių, kurie stovės pusvalandį norėdami sekmadienį pasukti į kairę ir tik rizikuodami sugebės įsukti į plentą,

    Gal būtų galima pakomentuoti, kuo gi tenkina dabartinis Nemenčinės plentas.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Šiaip tai Šiaurinė gatvė būtų visų pirma kaip Fabijoniškių, Pašilaičių, Šeškinės jungtis su Vakariniu aplinkkeliu, kad Talino ir Rygos gatvėse gyvenantys galėtų pagaliau ramiai gyventi, kaip ir turi būti D statuso gatvėje.

    Nemenčinės plentas yra jungtis Vilniaus priemesčiui Nemenčinei, kur geležinkelio nėra, kaip kad Trakuose, ir iš kur žmonės važiuoja dirbti/mokytis į Vilnių.

    Mykolo Lietuvio gatvė (...)
    Pavilionių gatvė (...)
    Taurupės ir Gilužio gatvės (...)
    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.21, 20:37. Priežastis: Kopija iš temos "Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai":

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
    Tegu ex-kaimiečiai susipranta, kad savaitgalius reikia leist kaip padoriems miestiečiams paspirtukais suvažiavus į senamiestį. Kas čia per nesąmonė važiuot į gamtą ir išvežinėt €€€ į Trakus/Druskininkus/Merkines.

    Nemenčinės plentui irgi tas pats galioja.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Deja, tai ne Nemenčinės plentas Vilniaus miesto ribose, o privažiavimas nuo 102 kelio Vilniu - Švenčionys link Nemenčinės.
    Labiau - Vilniaus Šiaurinio aplinkkelio esama atkarpa per Nemenčinę (kada nors ją apeis).

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kelias lyg turėtų platėti į kitą pusę nuo esamo dviračių tako.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Klausimas, ar plentas bus iš vis tvarkomas, kadangi pradėjo tiesti naują dvirtakį vietoje seno.
    Jo panašu, kad dviračių takas atnaujinamas. Lyg ir toje pusėje kur turėtų būti naujas kelias. Ar gal visgi kitoje pusėje?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Klausimas, ar plentas bus iš vis tvarkomas, kadangi pradėjo tiesti naują dvirtakį vietoje seno.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Deja, tai ne Nemenčinės plentas Vilniaus miesto ribose, o privažiavimas nuo 102 kelio Vilniu - Švenčionys link Nemenčinės.

    LRT.lt 2021.09.17
    Gerinamas susisiekimas su Nemenčine – vyks į miestą vedančio kelio remontas
    Iš viso bus suremontuota 1180 m ilgio į Nemenčinę vedančio kelio atkarpa. (...)
    Privažiuojamojo kelio prie Nemenčinės nuo kelio Vilnius–Švenčionys–Zarasai ruožo remonto darbai pradėti birželį. Juos buvo numatyta užbaigti iki šių metų pabaigos, tačiau dėl atsiradusių papildomų darbų poreikio projekto pabaiga gali persikelti į kitus metus

    http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...kelio-remontas

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Prieš valandą kaip tik dviračiu grįžau namo – tai dėl kritulių, ten viskas plaukė toje senoje Nemenčinės pl. išdaužytoje atkarpoje. Realiai, pėdas naudojau vietoj irklų. Mašinos su avariniais stovi įvairiose vietose. Visa ta nuokalnė Balžio g. link Nemenčinės pl. pilnai stovėjo automobiliai ir miesto autobusas. Panašu, ne dėl užtvinimo, bet negalėjo saugiai įsukti į plentą. Gerai, kad dvirtakyje neužgriuvo medis, nes buvo nuvirtusių, kurių aišku niekas ten netvarko. Miestas gi beveik nesamdo genėtojų (išskyrus Gedimino prospekte). Ar ties skersiniais gatvių įvažiavimais ar išilgai tako, taip pat keliose vietose pačiame plente – viena didelė upė.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    O kas išlaikys, kad LT provincija nebūtų Ukrainos/Moldovos lygio... (nebaigsiu sakinio)

    P. S. Aš esu už tai, kad neturėtų būti tokios situacijos, kai 2x2 neišbaigtas ir kelias nelogiškai susiaurėja ir vėl išplatėja.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Iš esmės taip, bet yra ir kitas banalus aspektas - nėra daugeliui reikalingų projektų babkių ir todėl bando iš kažkur kitur išmelžti. Jei Vilnius gautų 90% o ne kokius 50% nuo surinkto GPM, arba skaičiuojant kitaip analogiškas/capita įplaukas kaip kitose šalia esančių šalių sostinės, tai nebūtų tokių išvedžiojimų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Alfa.lt 2021.07.07
    Tušti valdžios pažadai: Nemenčinės plento rekonstrukcija atidėliojama šešerius metus
    Idiotai.
    Tai jei kelias miesto teritorijoje - miestui ir tvarkyti.
    Jei kelias už miesto teritorijos - tuomet kitom institucijom.
    Išplėčia miesto ribas vos ne iki Saharos ir tada skundžiasi kiek infrai reikia pinigų.
    Tai sutrauk miesto ribas ir tuomet mažiau reikės už infrą mokėti laukuose.
    (jei kažkuo klystu - be abejonės pakeisiu laikyseną)

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Techniniame projekte buvo numatyta 5,6 km atkarpą išplatinti iki keturių eismo juostų, taip pat iš abiejų kelio pusių įrengti dviračių takus, penkias šviesoforais reguliuojamas sankryžas ir vieną šviesoforais reguliuojamą pėsčiųjų perėją
    Šita dalis yra visiškas nesusipratimas. Kiek pamenu ten priprojektavo 2 šviesoforus Antaviliuose ir dar vieną apačioj kur Laurų gatvė. Realiai užtektų vos vieno šviesoforo Antaviliuose vietoj šitų 3. Pėsčiųjų šviesoforai yra ok, nes pėsčiųjų ten nėra daug. Bet garantuoju kad šituo atveju bus taip kad užsidegs raudona pagrindiniam srautui vos kažkas privažiuoja iš šalutinio kelio. Ties kiekvienu šviesoforu. Kaip dabar Miškiniuose.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ten prastai su eismo saugumu. Tos pušys ne vieną suluošino ar nužudė, o atitvarus kažin ar iki šiol pastatė.
    Būtent. Nežinau, kaip su statistika, bet iš savo patyrimo galiu pasakyti, kad dažnai tenka ten visko matyti. Ir ar gali būti kitaip, jei pilna apsisukimų per skiriamąją juostą arba posūkių į žvyrkelį be jokių lėtėjimo/greitėjimo juostų tiesiai iš 80 km/h kelio? Jau nekalbu apie šaligatvių nebuvimą ir skersai kelio neriančius pėsčiuosius.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Su dabartine 2x2 blogai, kad ten pilna posūkių į visokius žvyrkelius ir net individualių namų kiemus. Taip neturėtų būti tokioje gatvėje - ji turėtų būti tranzitui, o ne vietiniam susisiekimui. Reiktų bent numatyti dubliuojančias gatves (Nugalėtojų, Žuvėdrų, Gelvadiškių g. pratęsiant ir sujungiant su visomis aplinkinėmis gatvėmis), nes su laiku bus didelės problemos. Bet pas mus nemėgstama žiūrėti į priekį, nebet tai būtų mega projektai.
    Ten prastai su eismo saugumu. Tos pušys ne vieną suluošino ar nužudė, o atitvarus kažin ar iki šiol pastatė.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Su dabartine 2x2 blogai, kad ten pilna posūkių į visokius žvyrkelius ir net individualių namų kiemus. Taip neturėtų būti tokioje gatvėje - ji turėtų būti tranzitui, o ne vietiniam susisiekimui. Reiktų bent numatyti dubliuojančias gatves (Nugalėtojų, Žuvėdrų, Gelvadiškių g. pratęsiant ir sujungiant su visomis aplinkinėmis gatvėmis), nes su laiku bus didelės problemos. Bet pas mus nemėgstama žiūrėti į priekį, nebet tai būtų mega projektai.
    Finansiškai skausmingas dalykas tie jungiamieji keliai. Netgi Estijoje, kur vyrauja sovietiniai 2x2 su tuo mažai daroma, bei Lenkijoje, jei kelias neįtrauktas į greitkelių tinklo programą, kelias lieka daug kur toks koks buvo nutiestas 1980-aisiais.

    Ką galima daryti, tai žiūrėti avaringumą. Jungiamieji keliai gali atsirasti, jei dėl nuovažų kelyje įvyksta daug avarijų. Nežinau kaip yra su Nemenčinės pl.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Su dabartine 2x2 blogai, kad ten pilna posūkių į visokius žvyrkelius ir net individualių namų kiemus. Taip neturėtų būti tokioje gatvėje - ji turėtų būti tranzitui, o ne vietiniam susisiekimui. Reiktų bent numatyti dubliuojančias gatves (Nugalėtojų, Žuvėdrų, Gelvadiškių g. pratęsiant ir sujungiant su visomis aplinkinėmis gatvėmis), nes su laiku bus didelės problemos. Bet pas mus nemėgstama žiūrėti į priekį, nebet tai būtų mega projektai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Tai kad, kaip supratau, kalbama apie 2x1 atkarpą, o ne apie 2x2, esančią meisto ribose.
    Taip, rekonstrukcija numatyta dabartinei 1x1 atkarpai, o 2x2 tiesiog atnaujinta ir tobulinama.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai kad, kaip supratau, kalbama apie 2x1 atkarpą, o ne apie 2x2, esančią miesto ribose.
    Nemenčinės plento 2 x 1 atkarpa ir yra miesto ribose. Techninis projektas yra seniai parengtas, tačiau Vilniaus miesto savivaldybė nieko nedaro.
    Labai blogai kai šiai savivaldybei gatvių rekonstrukcija yra paskutinėje vietoje.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Blogiausia, kad jau pradėjo „tvarkyti”. Patikrinau pakartotinai, tai tikrai ties stotelėmis Smėlynė pastatytas naujas šviesoforas su dviračių pervaža. Taip pat dabar ten testuoja modernų greičio matuoklį (judant iš miesto). Jei planuotų pilną rekonstrukciją, tai į smulkmenas neinvestuotų. Praeitais metais dar dvirtakyje pora duobių užlopė. Galim pamiršt rimtesnius darbus.
    Tai kad, kaip supratau, kalbama apie 2x1 atkarpą, o ne apie 2x2, esančią meisto ribose.

    Komentuoti:

Working...
X