Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Tai matyt tų kelių metrų ir nėra specialiai, o ne netyčia.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    maps.lt pasididinus nematau kaip.
    Ten tik soduose keletas metrų, kad gatveles sujungti ir vieno šviesoforo nelieka.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    /\ Parašyk tą patį vilnius.lt kaip komentarą arba nusiųsk projektuotojams. Jie privalės reaguoti į tavo komentarus.
    Nusiunčiau, bet ar sureaguos tai abejoju, nes nei karto negavau jokio atsakymo į pateiktus pasiūlymus. Deja. Gal reik, kad daugiau žmonių tą patį pasiūlytų, tai tada atkreiptų dėmesį.
    Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.03.12, 14:22.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
    5. Naikinti šviesoforinę sankryžą su Antavilių Sodų 1-ąja g., nes iš Antavilių Sodų 1-ojos g. galima patekti į Nemenčinės pl. abiem kryptimis per Antavilių g.
    maps.lt pasididinus nematau kaip.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Parašyk tą patį vilnius.lt kaip komentarą arba nusiųsk projektuotojams. Jie privalės reaguoti į tavo komentarus.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Mano kelios pastabos dėl Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos, rekonstravimo:

    1. Talkos sodų 4-oji g. įvažą į Nemenčinės pl. naikinimas, nes yra jungiamasis kelias. Arba bent įrengti lėtėjimo greitėjimo juostas dėl saugumo;
    2. Miškininkų g. įrengti lėtėjimo greitėjimo juostas dėl saugumo;
    3. Kitoje Nemenčinės pl. pusėje ties Pečiukų g įrengti lėtėjimo greitėjimo juostas dėl saugumo;
    4. J. Biliūno g. įrengti lėtėjimo greitėjimo juostas dėl saugumo;
    5. Naikinti šviesoforinę sankryžą su Antavilių Sodų 1-ąja g., nes iš Antavilių Sodų 1-ojos g. galima patekti į Nemenčinės pl. abiem kryptimis per Antavilių g., o kitoje Nemenčinės pl. pusėje galima pratęsti lygiagrečią gatvę iki Mikalojaus Husoviano g.
    Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.03.12, 14:23.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Bet pamenu, kad berods praeitamet dar šnekėjo, kad yra ir svarbesnių projektų nei Nemenčinės pl. rekonstrukcija ir artimiausiu metu ji neplanuojama rekonstruoti. Šiaurinė gatvė, šiaurinis aplinkelis ir pan.
    Šiaip džiugu, kad neparodo, kad Vilnius dėl savo finansinių problemų, turi atsilikti nuo LAKD, dėl kelio į Nemenčinę Gal, vardan lygybės, sutvarkys ir likusią, jau 2+2 dalį?

    Įdomu, kaip su Minsko pl.-Liepkalnio g. sankryžos rekonstrukcija?
    Paskutinis taisė PoDV; 2016.03.11, 23:11.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Gal valstybė numatė pinigus skirti? Galų gale, juk nuo Vilniaus ribos tai rekonstruoja...

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Bet pamenu, kad berods praeitamet dar šnekėjo, kad yra ir svarbesnių projektų nei Nemenčinės pl. rekonstrukcija ir artimiausiu metu ji neplanuojama rekonstruoti. Šiaurinė gatvė, šiaurinis aplinkelis ir pan.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Visuomenės informavimas apie numatomą Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos, rekonstravimą
    Atrodo, turėsim naują Ukmergės g. su šviesoforu prie kiekvienos sankryžėlės į sodus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą Nemenčinės pl. nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos, rekonstravimą
    Paskutinis taisė Arunasx; 2016.03.10, 15:04.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Bet Vakarinį už savivaldybės ir ES lėšas tiesti galima - o 102 kelią miesto riboje pridedant juostų iki 4 ne. Kodėl?
    Tikrai nedraužiama. Tik savivaldybės pajėgumai menkesni, ir nepavelka kelių stambesnių projektų vienu metu. Man atrodo, apie tai net buvo minėta.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Na, tai savivaldybė + ES. Kelią į Nemenčinę tiesia Kelių direkcija (lyg tai) + ES. Kitaip tariant, akivaizdus tarpinsitucinio bendradarbiavimo nebuvimas. Galėjo laisvai skelbti bendrą konkursą ir pasidalinti lėšas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Fizinės ribos čia tiesiogiai ne prie ko. LR Vyriausybė paskirsto atsakomybes ribas, arba tiesiog paskiria save savininku. Sprendžiama LRV nutarimu, gal dar kažkokia sutartis su savivaldybe pasirašoma.
    Bet Vakarinį už savivaldybės ir ES lėšas tiesti galima - o 102 kelią miesto riboje pridedant juostų iki 4 ne. Kodėl?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Bet kas "iš principo" kaltas dėl tokios situacijos? Vilniaus miesto ribų kilnojimas?

    Jei Vilniaus raj. prijungia prie miesto, apie ką kalbėta 2015 m. rudenį, išeitų, kad visi keliai bus vienos juosto atitinkamai iki Molėtų, Šalčininkų rajonų ribos?
    Fizinės ribos čia tiesiogiai ne prie ko. LR Vyriausybė paskirsto atsakomybes ribas, arba tiesiog paskiria save savininku. Sprendžiama LRV nutarimu, gal dar kažkokia sutartis su savivaldybe pasirašoma.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Bet kas "iš principo" kaltas dėl tokios situacijos? Vilniaus miesto ribų kilnojimas?

    Jei Vilniaus raj. prijungia prie miesto, apie ką kalbėta 2015 m. rudenį, išeitų, kad visi keliai bus vienos juosto atitinkamai iki Molėtų, Šalčininkų rajonų ribos?

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Nu tai patys logiškai pagalvokit kad per penkis mėnesius tos likusios atkarpos tikrai nesutvarkys.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, nesuprasi. Greičiausiai čia parašyta formaliai, t.y. nuo Vilniaus ribos iki Nemenčinės. Tada jo, viskas ok. Tik bėda, kad toje Vilniaus riboje yra 2 juostų kelias ir visai nemaža atkarpa.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Taigi aiškiai parašyta:

    Rekonstrukcijos metu kelio ruožas tarp Vilniaus ir Nemenčinės bus sujungtas keturių eismo juostų keliu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nelabai aišku, apie kokią atkarpą čia šnekama. Juk dalis kelio jau rekonstruojama dar nuo pernai.
    Nu rašo taip, tarsi būtent jai ir buvo skirta. Nes straipsnio apačioje rašo, kad jau vykdomi darbai.

    Komentuoti:

Working...
X