Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Žiedinė sankryža Nemenčinės aplinkkelyje

    Šioje Nemenčinės vietoje, kur stovi "inkilas", ketinama rekonstruoti sankryžą į žiedinę


    Įvažiavimas į Gėlą (matosi kiek toliau) iš 102 kelio bus naikinamas ir yra numatomas iš šalutinio kelio


    Patvirtinto kelio Nr. 102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai esančios sankryžos rekonstrukcijos specialiojo plano aiškinamasis raštas ir brėžinys:
    http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3643

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Man tai keisčiausia būna antraštės. Tipo tas kainavo tiek ir tiek. Galėtų geriau džiaugtis, kad pagaliau baigėsi statybos, kurios pagerino infrastruktūra taip ir taip, o čia kainas surašo, o tada liaudis rėkauja, kad oj kaip brangu, pinigai kaip į balą ir panašiai...
    Anyway, džiugu, kad pabaigė

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Laikinai uždaromas eismas tiltu per Nerį

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=25519027
    Nuo lapkričio 11 d. iki 2010 m. liepos 30 d., dėl tilto per Neries upę rekonstrukcijos kelyje Nr.102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai 21,86 km bus uždarytas eismas, praneša Automobilių kelių direkcija.

    Darbų laikotarpiu transporto eismas bus nukreiptas per Nemenčinės gyvenvietę.Visų vairuotojų, ypač sunkiasvorių transporto priemonių, kurie dėl tam tikrų priežasčių negali važiuoti apylanka, prašoma pasirinkti kitą, iš anksto numatytą, apvažiavimo maršrutą.
    Iš komentarų:
    „Šį tiltą jau rementuos trečią kartą per penkerius metus, beje antrasis buvo kapitalinis remontas.“

    „Babkiu plovimas. Praejusiais metais atliko jo pilna rekonstrukcija - nauji atskyrimai pestiesiems ir dviraciams, nauji apsvietimo stulpai etc. Dabar is naujo rekonstruos. Problema, kad pernykscio remonto metu buvo "neapskaiciuota", kad beveik simtas tonu papildomo betono - neatlaikoma nasta tiltui. Ten viska dare kazkokie savamoksliai, net ne vidutinio lygio inzinieriai. Ir runkeliui aisku, kad tokio ilgio tiltas yra labai jautrus bet kokiam papildomam svoriui, nekalbant apie tokius kiekius. Konkretus lesu svaistymas ir grobstymas: pirma padarom lievai, tada tvarkysime is naujo. Trojano variantas - o tai neuzskaitoma rimtu nusikaltimu?“
    Paskutinis taisė digital; 2009.11.10, 01:22.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tilto per Merą statyba

    Nuotraukos Švenčionių - Pabradės - Vilniaus kryptimi
















    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tilto per Merą statyba



    Foto 2009 07
    Nuotraukos Pabradės - Švenčionių kryptimi








    Šone - senasis kelias










    Paskutinis taisė Romas; 2009.09.26, 10:50. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Ačiū už puikų ir detalų reportažą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    II pervaža - Pabradė





    Atsišakoja nauja kelio trasa


    Šioje vietoje statomas naujas tiltas per Merą


    Kelio susiaurėjimas. Anksčiau visas kelias tarp Pavoverės ir Zalavo buvo tokio pločio


    Artėja tas staigus posūkis. 60 km/h


    40 km/h






    Mera




    Žvilgsnis į statomą tiltą






    Tarp Pavoverės ir Pabradės


    Pabradės geležinkelio viadukas


    Ačiū už kantrybę

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Zalavas - II pervaža



















    Šioje vietoje kelias ėjo dešine puse
    Foto 2008.12


    Dabar seno kelio žymės beveik neliko


    II pervaža


    Kairėje - nukastas buv. Pabradės - Adutiškio geležinkelio pylimas


    Paskutinis taisė Romas; 2009.08.08, 13:46.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Zalavas

    Nuo Švenčionių į Vilniaus pusę








    Prieš Zalavą dar vyksta kelio rekonstrukcija








    Sukame į senajį kelią pro Zalavą. Tie, kas nenori dulkėti, irgi važiuoja pro gyvenvietę




    Žvilgsnis atgal




    Kairėje matosi naujas kelias










    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelios nuotraukos atkarpoje iki Švenčionių
    66 km, poilsio aikštelė




    70 km, Šutai


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Zalavas

    Zalave kelias kerta kampą iki buv. geležinkelio pylimo

    Žemėlapis iš: http://beta.maps.lt

    Vaizdas nuo geležinkelio sankasos


    Kairėje dar matomi pylimo likučiai




    Žvilgsnis į Vilniaus pusę.


    Buv. geležinkelis nueina į dešinę




    Vėl vaizdas į Švenčionių pusę. Ten, kur buvo III pervaža ir Zalavo stotelė, kelias grįžta į seną trasą.


    Zalavo pervaža (dab. sankryža) 2008 m. gruodžio mėn.


    Foto 2009.07




    Sankryža nuo Zalavo pusės




    Tie kuoliukai ir skirtukai visai įdomiai žiūrisi


    Senasis kelias


    Vaizdas nuo sankryžos į dulkantį naują kelią


    Paskutinis taisė Romas; 2009.08.08, 13:45.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    II pervaža - Zalavas

    Atkarpa nuo Meros upės iki Zalavo anksčiau buvo pati bjauriausia


    Kairėje anksčiau buvo kelias


    60,0 km Posūkis į Zalavo dvarą




    Kelias prieš Zalavą anksčiau buvo apsodintas medžiais
    Foto 2008.11


    Dabar medžiai iškirsti, eismą reguliuoje šviesoforas




    Dešinėje - Zalavo dvaras, kuriame gimė J.Pilsudskis






    Nauja kelio trasa nusuka link buv. Pabradės - Adutiškio geležinkelio pylimo
    Paskutinis taisė Romas; 2009.08.08, 00:10.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    II pervaža

    Anksčiau kelias trijose vietose kirto Pabradės- Adutiškio geležinkelį - Pavoverėje, už Baliulių ir Zalave.
    Antroji pervaža iš pradžių ėjo įkypai, po to padaryta statmenai, o dabar neliko jokių pervažos pėdsakų


    II pervaža 2008 m. gruodžio mėn.


    Foto 2009 m. liepos mėn.






    Anksčiau kelias ėjo kairėje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pavoverė - II pervaža

    Už Pavoverės, nuo 55 km, prasideda kelio rekonstrukcija








    Į dešinę - nauja atkarpa su tiltu per Merą




    Dešinėje - naujo tilto statyba


    Už tilto - staigus posūkis, kur greitis ribojamas iki 40 km/h


    Iki II pervažos kelias jau prapaltintas
    Paskutinis taisė Romas; 2015.04.04, 12:35.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pabradė - Pavoverė

    Ryte važiavau tuo keliu, vakare grįžau. Keliose vietose, kur vyksta kelio rekonstrukcija (tilto statyba, II pervaža, Zalavas) fotografuota daugiau. Nuotraukos iš pradžių į vieną pusę, po to atgal.

    Foto 2009 07
    Bus nemažai nuotraukų

    Pabradė


    Tiltas per Žeimeną


    Iki Pavoverės anksčiau šalia ėjo Pabradės-Adutiškio geležinkelis, dabar - dviračių takas




    Pavoverė


    Anksčiau šioje vietoje buvo I pervaža ir Pavoverės stotelė. Dar galima įžiūrėti geležinkelio likučius
    .
    Paskutinis taisė Romas; 2015.04.04, 12:34.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Klausimas iš Kelių direkcijos tinklapio:

    Ar planuojama išplatinti iki keturių juostų kelio ruožą nuo Vilniaus iki Nemenčinės? Jei planuojama - kada?
    Eismo intensyvumas šiame ruože ypač didelis savaitgaliais ir švenčių dienomis, susidaro kamščiai.
    ( 2009-06-28 )

    >> Šio ruožo projektas yra parengtas, bet dėl finansų trūkumo atidėtas.

    http://www.lra.lt/lt.php/klausimai/129#

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tilto per Nerį kelio Nr.102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai 21,86 km rekonstravimas

    Tilto per Nerį kelio Nr.102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai 21,86 km rekonstravimas
    paskelbta: 2009-06-24 „Informaciniai pranešimai“ Nr. 49. Pirkimo numeris: 76793
    Komisijos posėdžio, kuriame bus atplėšiami vokai su pasiūlymais data, laikas ir vieta. Data: 2009-07-15
    http://www.lra.lt/lt.php/pirkimai/ti...stravimas/6155

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Gal kelkraštis reikalingas tam, kad būtų galima kur sostoti sugedus ar kitai bėdai nutikus? Ant žvyro praktiškiau nei ant pievos.
    Kame praktiškumas? Kaip tik visas išsipurvintum, jei padangą reiktų keisti ar po mašiną palisti...
    Man atrodo, kad tiesiog deda todėl, kad žemės geros gaila, o žemės ir smėlio mišinį lietus išplauna greičiau nei žolė pradeda augti. Nebent toks paaiškinimas būtų...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Gal kelkraštis reikalingas tam, kad būtų galima kur sostoti sugedus ar kitai bėdai nutikus? Ant žvyro praktiškiau nei ant pievos.

    Komentuoti:

Working...
X