Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Blaze
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jei avarija būtų už Antavilių (kur kelias rekonstruotas), tai nebūtų galima.
    O šiaip toje Nemenčinės g. atkarpoje avarijos yra įprastas kasdienis dalykas, nes vairuotojų gyvenimas turi būti sudėtingesnis.
    Vajė. Kokie vargšeliai vairuotojai. Turi tik vieną juostą. Dviračiu ten iš viso buvo neįmanoma važiuoti. Tokio lygio nusidėvėjimo gatvių dangos kaip buvo tas dvirtakis Lietuvoje paprasčiausiai nėra.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Bet kokios kitos avarijos atveju tą patį būtų galima parašyti.
    Jei avarija būtų už Antavilių (kur kelias rekonstruotas), tai nebūtų galima.
    O šiaip toje Nemenčinės g. atkarpoje avarijos yra įprastas kasdienis dalykas, nes vairuotojų gyvenimas turi būti sudėtingesnis.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Bet kokios kitos avarijos atveju tą patį būtų galima parašyti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ta avarija Nemenčinės plente šiek tiek groteskiška, iliustruojanti "darnų judumą" praktikoje.

    Vilniaus mieste nerekonstruojamos gatvės, visiškai neinvestuojama į eismo sąlygų gerinimą. Priešingai - investuojama vien į tai, kad vairuotojų gyvenimas būtų sudėtingesnis.
    Savotiška situacija, kai naujas dviračių takas naudojamas sunkvežimių apylankai
    ​​​​​Kaip buvo sudėlioti prioritetai ir finansai, toks ir rezultatas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Pati policija organizuoja apvažiavimą per dvirtakį.. Tikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?

    Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1634761075052.jpg Views:	236 Size:	104,0 kB ID:	1921602

    Click image for larger version  Name:	image_116009.jpg Views:	165 Size:	104,0 kB ID:	1921631
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

    Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.
    Primena to seno rusiško YouTube kanalo Stop Xam epizodą, kuomet važiuojama šaligatviais...

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Vilniuje per masinę avariją nukentėjo 82 m. senjoras, mašinų eismas tęsiamas dviračių taku

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...aku-59-1584594
    Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Geriau Vilniaus rajono savivaldybė sumestų ant Nemenčinės plento rekonstrukcijos, kuriuo vos ne visa Nemenčinė į darbus važinėja.
    Nuo kada Vilniaus rajonas turi pareigą finansuoti Vilniaus mieste esančią Nemenčinės plento atkarpą?

    Jei Vilniaus miesto savivaldybė mažiau taškytų pinigų beprasmiškiems projektams, užtektų pinigų ir 102 kelio rekonstrukcijai.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Geriau Vilniaus rajono savivaldybė sumestų ant Nemenčinės plento rekonstrukcijos, kuriuo vos ne visa Nemenčinė į darbus važinėja.
    Pasižiūrėk kur prasideda/baigiasi šio kelio rekonstruotas ruožas

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkas pajudės po 5-6 metų tylos.
    Etaplius 2021.10.13
    Vilniaus rajono savivaldybė prisidės prie valstybinės reikšmės kelių Nr. 101, 106 ir 171 infrastruktūros gerinimo
    Geriau Vilniaus rajono savivaldybė sumestų ant Nemenčinės plento rekonstrukcijos, kuriuo vos ne visa Nemenčinė į darbus važinėja.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.14, 10:55. Priežastis: Pridėta citata iš temos "171. Bukiškis-Dūkštos"

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Dėl posūkio į kairę ir rizikavimo - tai man irgi nepatinka, bet tai su viso kelio rekonstrukcija platinant neturi nieko bendro, pakaktų toje vietoje įrengti žiedą ir situacija iškart išsispręstų.
    Bent jau piko metu jokio rizikavimo ten nėra. Vieta, kurioje bene geriausiai visame Vilniuje visi suvažiuoja užtrauktuko principu link Vilniaus.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Kai kurių vilniečių, kurie neišvažiuoja iš miesto, ar seniai važiavo Nemenčinės plentu - juos gal ir dabartinė tenkintų dabartinė avaringa atkarpa nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos.
    Kai kurių vilniečių specifinius poreikius tenkintų išplatintas dvirtakis vietoj Nemenčinės plento rekonstrukcijos.

    Yra kitų vilniečių (ir jų turbūt kur kas daugiau), kurie kasdien važinėja į darbą Vilniuje, Nemenčinėje ar Pabradėje.
    Kai vėl bus vasaros karščiai, atsiras šimtai grįžtančių iš rekreacinės Balžio -Tapelių ežerų zonos vilniečių, kurie stovės pusvalandį norėdami sekmadienį pasukti į kairę ir tik rizikuodami sugebės įsukti į plentą,

    Gal būtų galima pakomentuoti, kuo gi tenkina dabartinis Nemenčinės plentas.
    Manau jog vilniečių važinėjančių į darbą Nemenčinėn yra mažiau nei gyvenančių Nemenčinėje ir važiuojančių į darbą Vilniuje, bet ne tame point'as - kai kalbu apie vilniečių poreikius tai aš nebandau priešinti miesto ir rajono gyventojų, o tik išskiriu vilniečių keliones prie tų pačių ežeriukų (ar nuosavų namų aplinkui dar miesto teritorijoje) neišvažiuojant iš miesto, t.y. vidines keliones. O jei kažkas juda tarp miesto ir rajono (nesvarbu kuria kryptimi), tuomet tai jau tarprajoninis srautas ir jeigu kas ir turėtų rūpintis jo pralaidumu, tai LAKD. Ir nereikia į tai žiūrėti neigiamai, jeigu taip būtų, tai gal jau seniai būtų praplatintas plentas ir visi laimingi būtų?

    Dėl vasarą važiuojančių miestiečių prie ežeriukų, kurie neišvažiuoja iš miesto tokiam maršrute, tai vėlgi jų nėra tiek daug jog jiems nepakaktų dviejų juostų (nes Balžio g. nėra platesnė) bet didžiausias srautas vėlgi bus tuo metu nuo tų kurie važiuoja dar toliau į užmiestį ar grįžta (nes juk oras geras, o už miesto traukos centrų gamtoje daug daugiau, yra kas vasarą ta kryptimi iki pat Visagino ir toliau važiuoja savaitgaliams), ir vėlgi nesvarbu kur jie gyvena, o tai kad jie juda tarp rajonų.

    Dėl posūkio į kairę ir rizikavimo - tai man irgi nepatinka, bet tai su viso kelio rekonstrukcija platinant neturi nieko bendro, pakaktų toje vietoje įrengti žiedą ir situacija iškart išsispręstų.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.09.21, 22:40.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Nemenčinės pl platinimu irgi galėtų LAKD užsiimti, nes įtariu kad Vilniečių poreikiams pakaktų ir dabartinės dviejų juostų gatvės.
    Kai kurių vilniečių, kurie neišvažiuoja iš miesto, ar seniai važiavo Nemenčinės plentu - juos gal ir dabartinė tenkintų dabartinė avaringa atkarpa nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos.
    Kai kurių vilniečių specifinius poreikius tenkintų išplatintas dvirtakis vietoj Nemenčinės plento rekonstrukcijos.

    Yra kitų vilniečių (ir jų turbūt kur kas daugiau), kurie kasdien važinėja į darbą Vilniuje, Nemenčinėje ar Pabradėje.
    Kai vėl bus vasaros karščiai, atsiras šimtai grįžtančių iš rekreacinės Balžio -Tapelių ežerų zonos vilniečių, kurie stovės pusvalandį norėdami sekmadienį pasukti į kairę ir tik rizikuodami sugebės įsukti į plentą,

    Gal būtų galima pakomentuoti, kuo gi tenkina dabartinis Nemenčinės plentas.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Šiaip tai Šiaurinė gatvė būtų visų pirma kaip Fabijoniškių, Pašilaičių, Šeškinės jungtis su Vakariniu aplinkkeliu, kad Talino ir Rygos gatvėse gyvenantys galėtų pagaliau ramiai gyventi, kaip ir turi būti D statuso gatvėje.

    Nemenčinės plentas yra jungtis Vilniaus priemesčiui Nemenčinei, kur geležinkelio nėra, kaip kad Trakuose, ir iš kur žmonės važiuoja dirbti/mokytis į Vilnių.

    Mykolo Lietuvio gatvė (...)
    Pavilionių gatvė (...)
    Taurupės ir Gilužio gatvės (...)
    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.21, 21:37. Priežastis: Kopija iš temos "Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai":

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
    Tegu ex-kaimiečiai susipranta, kad savaitgalius reikia leist kaip padoriems miestiečiams paspirtukais suvažiavus į senamiestį. Kas čia per nesąmonė važiuot į gamtą ir išvežinėt €€€ į Trakus/Druskininkus/Merkines.

    Nemenčinės plentui irgi tas pats galioja.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Deja, tai ne Nemenčinės plentas Vilniaus miesto ribose, o privažiavimas nuo 102 kelio Vilniu - Švenčionys link Nemenčinės.
    Labiau - Vilniaus Šiaurinio aplinkkelio esama atkarpa per Nemenčinę (kada nors ją apeis).

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kelias lyg turėtų platėti į kitą pusę nuo esamo dviračių tako.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Klausimas, ar plentas bus iš vis tvarkomas, kadangi pradėjo tiesti naują dvirtakį vietoje seno.
    Jo panašu, kad dviračių takas atnaujinamas. Lyg ir toje pusėje kur turėtų būti naujas kelias. Ar gal visgi kitoje pusėje?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Klausimas, ar plentas bus iš vis tvarkomas, kadangi pradėjo tiesti naują dvirtakį vietoje seno.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Deja, tai ne Nemenčinės plentas Vilniaus miesto ribose, o privažiavimas nuo 102 kelio Vilniu - Švenčionys link Nemenčinės.

    LRT.lt 2021.09.17
    Gerinamas susisiekimas su Nemenčine – vyks į miestą vedančio kelio remontas
    Iš viso bus suremontuota 1180 m ilgio į Nemenčinę vedančio kelio atkarpa. (...)
    Privažiuojamojo kelio prie Nemenčinės nuo kelio Vilnius–Švenčionys–Zarasai ruožo remonto darbai pradėti birželį. Juos buvo numatyta užbaigti iki šių metų pabaigos, tačiau dėl atsiradusių papildomų darbų poreikio projekto pabaiga gali persikelti į kitus metus

    http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...kelio-remontas

    Komentuoti:

Working...
X