Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • kutas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Na bet be grynai statistikos, reikėtų turėti ir supratimą apie patogumą ir psichologinį saugumo pojūtį, ko neatspindės ko gero jokia statistika. Pvz. asmeniškai posūkis iš Balžio gatvės į miestą yra viena iš labiausiai nesaugumo jausmą sukeliančių vietų Vilniuje, ypač tai pastebima, kai vasaros metu ten susidaro kamštis. Net nėra taip būtina platinti to kelio, kaip perdaryti kai kurias sankryžas - kažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.
    Ta trumpa atkarpa yra gumos tempimo ir laukimo, kada kas nors skirs pinigų (šiuo atveju LAKD), auka. VMS tikriausiai sukrapštytų pinigų keliems pavojingiausiems taškams (kaip minima sankryžą su Balžio g.) rekonstruoti, juo lab, kad projektas jau seniausiai patvirtintas ir gauti reikiami leidimai. Bet savivaldybei rekonstravus šias vietas savo lėšomis, bus dar mažiau argumentų, kodėl LAKD turėtų finansuoti likusią projekto dalį. Tai guma tempiama toliau.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    kažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.
    Pažiūrėkite į žemėlapio JD ir pamatysite, kad Vilniuje tikrai yra ką labiau verta tobulinti. O subjektyvus nesaugumo jausmas dažnai yra geriau, nei perdėtas netikro saugumo jausmas. Tai yra vienas iš fundamentalių eismo saugumo principų. Kaip tik juo vadovaudamiesi gatves ir siaurina.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Tas prierašas apie K&R aikšteles buvo ne mano, o automatiškai sugeneruotas pagal nuorodą forumo softo
    Išsiaiškinome, kad tą nukrypimą parašė kažkoks robotas (nebūtinai forumo robotas - tokių prierašų čia neteko matyti).
    Grįžtame į temą.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Na bet be grynai statistikos, reikėtų turėti ir supratimą apie patogumą ir psichologinį saugumo pojūtį, ko neatspindės ko gero jokia statistika. Pvz. asmeniškai posūkis iš Balžio gatvės į miestą yra viena iš labiausiai nesaugumo jausmą sukeliančių vietų Vilniuje, ypač tai pastebima, kai vasaros metu ten susidaro kamštis. Net nėra taip būtina platinti to kelio, kaip perdaryti kai kurias sankryžas - kažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Avaringumas YRA esminis argumentas kaip civilizuotos šalys parenka rekonstrukcijų prioritetus. LAKD irgi turi tam metodiką, tik kad dažnai politikų įgeidžiai ją „koreguoja“ ir remontuojami ne patys kritiškiausi keliai.
    Tas prierašas apie K&R aikšteles buvo ne mano, o automatiškai sugeneruotas pagal nuorodą forumo softo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Avaringumas nustatomas ne iš pokvailių žurnalistų teiginių, o iš statistikos. Romai, ar bent žinote kur jos ieškoti ir kiek KARTŲ Nemenčinės plentas yra saugesnis ir rečiau užsikemšantis už kokią Antakalnio gatvę?
    Ne argumentas, kad kažkur kitur mieste yra daugiau avarijų, tai nereikia tvarkyti Nemenčinės plento. nemenčinės pelnte daug avarijų kyla, nes nėra galimybės aplenkti.

    Nemenčinės plentas ne tik avaringas, bet ir nepatogus.
    Čia yra išvažiavimas iš miesto, kur miške beveik visus turėtų būti bent 90 - 110 km/ val. greitis ir galimybė saugiai palenkti.
    Apie Karačiūnų sankryžas sekmadienais čia jau buvo kalbėta.
    Tiesą sakant, vis dažniau tenka apvažiuoti 102 kelią Nemenčinė - Vilnius, nes kelias per Ažulaukę KK108 - A14 jau tampa geresnė alternatyva, ypač po Valakampių tilto susiaurinimo.

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Transporto temoje rasite informaciją apie rinkliavos zonas, kiss and ride stoteles, vaizdo stebėsenos vietas, viešąjį transportą, dviračių trasas, eismo įvykius, juodąsias dėmes
    Parkavimo rinkliavų zonos ir "Kiss & Ride" mažai ką turi bendro su šia tema.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Tai kad nenukreipiu kalbos. Tiesiog diskutuojant reikia nors truputį suvokti kas tai yra avaringumas, eismo intensyvumas ir kam reikalingi keliai. Pastudijavus nuorodą turėtumėte pamatyti, kad Nemenčinės plentas yra viena saugiausių Vilniaus gatvių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prašom nenukreipinėti kalbos nuo Nemenčinės plento problematikos.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Avaringumas nustatomas ne iš pokvailių žurnalistų teiginių, o iš statistikos. Romai, ar bent žinote kur jos ieškoti ir kiek KARTŲ Nemenčinės plentas yra saugesnis ir rečiau užsikemšantis už kokią Antakalnio gatvę?
    Pasigrožėkite, jei nematėte.
    Transporto temoje rasite informaciją apie rinkliavos zonas, kiss and ride stoteles, vaizdo stebėsenos vietas, viešąjį transportą, dviračių trasas, eismo įvykius, juodąsias dėmes

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Taip, milijonus užkasinėti reikia pagal kalbančių tetų pasisakymus.
    Jos nenuvažiuoja į darbą, stringa VT ar kodėl ten reikia kažką keisti?
    Nemanote, kad tuos platinimui reikalingus 22 milijonus labiau verta sukišti į darželių bei mokyklų Antaviliuose ar kiek arčiau Vilniaus statybą?

    Ten neseniai įvyko avarija, labai taikliai atsipindinti dabartinės Vilniaus valdžios požiūrį į kelių visišką infrastruktūros neplėtojimą (išskyrus siaurinimus ir dvirtakius).
    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
    Vilniuje per masinę avariją nukentėjo 82 m. senjoras, mašinų eismas tęsiamas dviračių taku
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...aku-59-1584594
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?
    Vis dėlto avaringumo mažinimui nepadės darželių ar mokyklų stayba Antaviliuose (jei ką tai ten yra senelių namai), nei dvirtakio pagrindo rekonstrukcija, kad atlaikytų juo važiuojančias mašinas.
    Norint išvengti tokių absurdiškų važinėjimų per dvirtakius teks rekonstruoti Nemenčinės plentą.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Taip, milijonus užkasinėti reikia pagal kalbančių tetų pasisakymus.
    Jos nenuvažiuoja į darbą, stringa VT ar kodėl ten reikia kažką keisti?
    Nemanote, kad tuos platinimui reikalingus 22 milijonus labiau verta sukišti į darželių bei mokyklų Antaviliuose ar kiek arčiau Vilniaus statybą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Nesupratau kodėl yra toks didelis noras kišti pinigus į Nemenčinės plentą.
    Tiesą sakant, nebloga mintis. Tereikėtų tik pabaigti dviračių taką. Jis patenkins 90% susisiekimo poreikių.
    O tos tetos kalbančios per TV tegul važinėja aplink per Nemenčinę, jei kuo nors nepatenkintos

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Mažiau reikėtų švaistyti pinigų beprasmiškiems gatvių siaurinimams, tuomet užtektų pinigų ir Galvės gatvei, ir Nemenčinės plentui.
    Trakų Vokės, Tarandės, Nemenčinės plento ar Laurų kvartalo gyventojų mokečių Vilniaus m. savivaldybė turbūt nenori atiduoti Vilniaus rajonui ar Kelių direkcijai.
    Esme tame kad visi tie siaurinimai ir perdarinejimai yra gana pigus. O dabar kitas klausimas kodel vilnius turi moket uz gatves is kuriu vaziuoja zmones gyvenantys rajone i Vilniu ir net nemoka gmp? Pritarciau kad sitos /automagistrales/ pereitu valstybes zinion. Kazkokia turi but sukurta metodika. Arba vilniuj padidinti GMP procenta pasiliekanti biudzete.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Nesupratau kodėl yra toks didelis noras kišti pinigus į Nemenčinės plentą. 5 žuvę ten yra tik vienoje vietoje vienos avarijos metu, o visa kita gatvės dalis net JD neturi. Eismo laidumo problemų plente nėra. Problemos kyla tik ties pora sankryžų, kai reikia įsukti iš šalutinių kelių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Čia matyčiau gana paprastą sprendimą. Pagrindinės gatvės Vilniuje su užmiesčio kelio požymiais turi priklausyti LAKD. Tai yra, Nemenčinės pl., Galvės g., Minsko pl. atkarpa, Vilniaus greito eismo gatvės. (...)
    ---
    Nemenčinės pl. savivaldybė galėtų valdyti užstatytą teritoriją tarp Antakalnio žiedo ir kažkur ties Maxima (tarp Svajonių g. ir Nugalėtojų g.). Toliau jau LAKD.
    Mažiau reikėtų švaistyti pinigų beprasmiškiems gatvių siaurinimams, tuomet užtektų pinigų ir Galvės gatvei, ir Nemenčinės plentui.
    Trakų Vokės, Tarandės, Nemenčinės plento ar Laurų kvartalo gyventojų mokečių Vilniaus m. savivaldybė turbūt nenori atiduoti Vilniaus rajonui ar Kelių direkcijai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Čia matyčiau gana paprastą sprendimą. Pagrindinės gatvės Vilniuje su užmiesčio kelio požymiais turi priklausyti LAKD. Tai yra, Nemenčinės pl., Galvės g., Minsko pl. atkarpa, Vilniaus greito eismo gatvės.

    Tik pridursiu, kad aš net panaikinčiau greito eismo gatvės statusą, geriau jau tegul pritaiko užmiesčio kelio I arba Ia kategoriją ir tvarko bei ženklina pagal tą standartą.

    Netgi kažkaip man nesiriša kodėl tokius kelius turėtų prižiūrėti savivaldybė. Tegul skiria jėgas vidinėms miestų gatvėms ir nebent tokiais neužstatytų teritorijų keliais, kurie šiaip nepriklausytų LAKD bet kokioje savivaldybėje.

    ---
    Nemenčinės pl. savivaldybė galėtų valdyti užstatytą teritoriją tarp Antakalnio žiedo ir kažkur ties Maxima (tarp Svajonių g. ir Nugalėtojų g.). Toliau jau LAKD.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.07, 22:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Reportažas "Panoramoje" apie vieną svarbiausių Vilniaus gatvių, kurio rekonstukkcija mirtinai įstrigusi, nes ši absoliučiai neveikli savivaidybė ne nesirengia to kelio rekonstruoti. Nors kelias priklausio Vilniaus m. savivaldybei, ji kažkodėl mano, kad kažkas kitas turi finansuoti miesto balanse esančio turto rekonstrukciją.

    LRT "Panorama" 2021.11.07
    Vilniui priklausančios Nemenčinės plento dalies rekonstukcija stringa
    Nemenčinės plentas, jungiantis Vilniaus miestą su rajonu, pasak į „LRT GIRDI“ besikreipusių gyventojų – juoda skylė, kuria važiuojantys rizikuoja savo gyvybe. Anot jų, plentui būtina rekonstrukcija.

    http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2...meciu-bedarbiu
    Video apie nemenčinės plento rekonstrukciją - nuo 00:15:00 min


    Visiškai nesvarbu , kad ten per parą pravažiuoja 24.000 automobilių


    Visiškai nesvarbu kad per pastaruosius kelerius metus žuvo 5 ir sužeisti 46 žmonės.


    Visiškai nesvarbu, kad ten yra prasta danga, ir miškingi ruožai yra neapšviesti


    Anot Vilniaus m. "vyriausiojo inžinieriaus" A.Nikitino:
    "Blogiausia šio kelio dalis turbūt yra dviračių takas"



    Dviračių takas rekonstruojamas


    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000184813/panorama
    Įrašas - nuo 00:15:00 min

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
    Kad to net nebuvo minėta.
    Atvirkščiai, kažkur dingsta mūsų anti-automobilistai, kai svarstomi nauji projektai.
    Kai siūliau rekonstruojant A1 nutiesti dviračių taką, pasirodo (sujungiant abi dalis), pasirodo, aš vienintėlis kreipiausi su tokiu pasiūlymu! Išvada - nėra poreikio.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai aš irgi puikiai suprantu

    Tik jau nervina tas šiuolaikinių "luditų" požiūris.
    Luditai yra patys Lietuvos vairuotojai nuolat viršijantys greitį ir vairuojamtys išgėrę

    Niekas nesako, kad nereikia platinti Nemenčinės plento, bet tiesiog juokinga, kai dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Turi ne vieną, o visas dvi! Virš 90% Lietuvos dvirtakių ir šaligatvių iš viso nėra. Tai ten visur, ko gero, vairuotojų rojus.Šaudyti juos reikia.
    Suprantų ironiją, bet kaip ir esu rašęs Vilniaus savivaldybės pozicija turėtų būti tokia, jog rekonstrukciją turėtų atlikti LAKD. Kelias jungia dvi savivaldybes ir juo juda ženklus tarpsavivaldybinis srautas (nesvarbu kuria kryptimi ir kur gyvenančiųjų).

    Vilniaus rajono savivaldybės ribose LAKD vykdė projektą ir pasitelkė ES fondų lėšas, nelabai suprantu kuo situacija kita Vilniaus miesto savivaldybėje jeigu kelias tas pats, didžioji dalis srauto taip pat.

    Komentuoti:

Working...
X