Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Neseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.

    Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
    Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.

    Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
    Pas lenkus dėl kelių statybos reikalavimai daug aukštesni nei pas mus, net patys lenkai stebisi, kad kai kurie reikalavimai yra pertekliniai, kaip gyvūnų perėjų ar priešgaisrinių baseinų gausa.
    Praktiškai visos autostrados turi lygiagrečiai šalutinius kelius. Nėra degalinių kas kilometrą.
    Ir jie tų reikalavimų laikosi, gal yra greičiau reguliuojama, ne taip kaip pas mus, reglamentai priimti, bet niekas nesilaiko, nes galbūt verslas nukentės, ar pigiau nutiesti nesilaikant reglamento.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
    Su keliais nedirbu, bet mano spėjimas būtų, kad šitoj vietoj skirtumai, dėl skirtingos rangovų turimos technikos. Pas lenkus greičiausiai brangesnė/geresnė.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Lenkijoje naujas kelias nuo Katovicų iki sienos su Čekija labai nelygus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Dalis Lenkijos kelių yra betoniniai. Mes tokių nestatome išvis.
    Keliai, apie kuriuos kalbu, nebetonianiai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
    Dalis Lenkijos kelių yra betoniniai. Mes tokių nestatome išvis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Neseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.

    Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
    Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.

    Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Jeigu įmonės gali išsilaikyt tik iš to, kad parduoda produktą pakeltom kainom, o praskaidrinus veiklą ir nusileidus iki rinkos kainų jos bankruotoja, tai sakyčiau net labai gerai, nes vistiek visuomenei nieko gero iš tokių įmonių, bus gera dezinfekcija nuo tokių veikėjų.
    Būtent šneka apie tai, kad negali dirbti rinkos kaina, nes nustatytos žemos kainų lubos. Kone kaip Venesueloje - jei negali padaryti už valdininko sugalvotą kainą - tavo bėdos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Jeigu įmonės gali išsilaikyt tik iš to, kad parduoda produktą pakeltom kainom, o praskaidrinus veiklą ir nusileidus iki rinkos kainų jos bankruotoja, tai sakyčiau net labai gerai, nes vistiek visuomenei nieko gero iš tokių įmonių, bus gera dezinfekcija nuo tokių veikėjų.
    Kad tokio dalyko kaip rinkos kaina nėra, privatūs užsakovai nestato autostradų ar viadukų, bent tokios apimties kaip valstybiniai.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Atsiradus naujai tvarkai kelininkai gąsdina – kelių būklė bus labai prasta
    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...asta-11043737/



    tarsi dabar kelių kokybė yra gera...
    Jeigu įmonės gali išsilaikyt tik iš to, kad parduoda produktą pakeltom kainom, o praskaidrinus veiklą ir nusileidus iki rinkos kainų jos bankruotoja, tai sakyčiau net labai gerai, nes vistiek visuomenei nieko gero iš tokių įmonių, bus gera dezinfekcija nuo tokių veikėjų.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Atsiradus naujai tvarkai kelininkai gąsdina – kelių būklė bus labai prasta
    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...asta-11043737/

    Susisiekimo ministerijos noras skaidrinti kelių tvarkymo konkursus lėmė, kad nemažai įmonių juose dalyvauja su simboliniu uždarbiu. Dėl to jos skundžiasi bankrutuosiančios, rašo „Verslo žinios“. Anot „Kauno kelių“ vadovo Ramūno Šilinio, konkursų „lubos“ ir darbų sąmatos turėtų būti didesnės, o asociacijos „Lietuvos keliai“ vykdomasis direktorius Rimvydas Gradauskas sakė, kad jei niekas nesikeis, kelių tinklas šalyje bus labai prastos būklės, gali bankrutuoti iki trečdalio įmonių. Pasak ministro Roko Masiulio, siekiama objektyvių konkursų su objektyviomis kainomis, kad patys rangovai peržiūrėtų savo kaštus ir optimizuotų veiklą.
    tarsi dabar kelių kokybė yra gera...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    commented on 's reply
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Truputį offtopic'o - su šia tema tech.problemos - įeinant dažniausiai meta 1-2 psl atgal nuo paskutinio pranešimo.
    Man taip pat.

  • RamasN
    commented on 's reply
    Truputį offtopic'o - su šia tema tech.problemos - įeinant dažniausiai meta 1-2 psl atgal nuo paskutinio pranešimo.

  • Sula
    replied
    Kažin koks mišinys pietinėse šalyse? Nes JAV ar Izraelyje pusdykumėse atrodo kelių asfaltas kaip be skaldos, bet nesilydo.

    Komentuoti:


  • Xeonas
    replied
    Na, kad kažkas su mišiniais pasidarė, tai faktas. prieš 10 metų dažniausiai darydavo per kietus - tada labai sutrūkinėdavo skersine kelio kryptimi ir greit duobės atsiranda, dabar plastiškesnius - smala(bitumas) per karščius išplaukia. Kaip šūds taip šūds

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Xeonas Rodyti pranešimą
    Nuo to kad bus atleistas R. Masiulis, kelių būklė kažin ar pagerės. Ar pablogės - sunku pasakyti, bet tikimybė, kad blogės manau padidės.
    Kad ir šiuo metu nekokia ta kokybė. Prie namų 2 metų senumo asfaltas, kurio jau 40-50% pasidengė smala. Su seniau darytais ruožais tokių problemų nėra.

    Komentuoti:


  • Xeonas
    replied
    Nuo to kad bus atleistas R. Masiulis, kelių būklė kažin ar pagerės. Ar pablogės - sunku pasakyti, bet tikimybė, kad blogės manau padidės.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Rokas Masiulis bus atleistas, tai galite džiaugtis, daugiau jo PR nebebus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vat ir taip mąstau kodėl trūksta finansavimo. Jei ir regionai (regionų mokesčių mokėtojai) turėtų iš ko finansuoti kelius, turbūt tie geresni keliai ir gautųsi, jei ne... tai turim tik didžiuosius miestus, kuriuose dar kažkoks ekonomikos judėjimas, vystymasis egzistuoja ir dar įmanoma pastebėti šiokį tokį progresą su dangos būkle ir šiaip gyvenamos aplinkos kokybės gerėjimu. Dar savivaldybių centrai šiek tiek pramuša finansavimo, pvz. Jonava gan apsitvarkius.

    Netgi Kauno rajonas, nors ir turi daugiau vystomos pramonės (bet tik Kauno priemiesčiuose), man vietomis paliko didesnį neūkiško tvarkymosi įspūdį negu Kauno miestas. Su PR irgi galima padaryt daug teigiamų dalykų, o kai apie Kauno rajono PR nieko neesu girdėjęs, tai užtenka pasidžiaugt ES parama sutvarkyta random atkarpa, kuri nuves į nesutvarkytą ir dar kažkokiais luitais užgriozdintą šaligatvį kaip man atsitiko Ramučiuose važiuojant dviračiu Grįžau tada labai nusivylęs Kauno rajono tvarkymosi kokybe, kai atvažiavau į Kauną, kažkokia kita atmosfera pasijuto, ypač dėl to, kad pasirinkau maršrutą iš Ramučių į Kauno intermodalinį terminalą, kur sutvarkyta atkarpa prasidėjo ties Kauno riboženkliu ir stebino paskui sutvarkytos ir paženklintos Palemono gatvės.

    Rajonai neturi iš ko finansuoti tiek savo vietinių kelių, tiek paskui ir valstybinių LAKD kelių.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.06, 18:25.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dėl betonkės tvarkymo ir kai kurių kitų projektų Masiulis pasisakė per interviu su A.Ramanausku: pagrindinė problema - finansavimas. Neužtenka pinigų, dėl to reikalai užsitęsia.

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Ten gerų perliukų tam "plane". Realiai visiškas šnipštas, iki 2030 pabaigs A14 betonkę tvarkyt tik. Skaitai ir baisiesi. Per 15 metų sutvarkys visus dabar esančius blogos būklės kelius, o per 15 metų kiti keliai būklės nepakeis Nu jo, labai logiška. Reklama ir tiek, t.y. švaistomi pinigai kas rengė tokią "strategiją".

    Su tom nesąmonėm apie kelių kokybę, tai elementaru, jei neasfaltuojama kasmet pakankamai km, nu tai kaip gali nebūti gerai. Dėl įrangos - ir anksčiau buvo tokia, gal ne tiek pažangi bet.

    Jei darbai priimti, tai kam skiesti apie storius? Patys LAKD kalti kad priimdavo objektus, taip pat techninė priežiūra. Kiekviename etape yra atliekami tyrimai, dokumentuojama. Reiškia viskas "tiko" arba buvo "priimtina".
    Ką rangovas pažeidė, jei darbai priimti? - Nieko, per garantinį laikotarpį ištaiso defektus jei tokių atsiranda ir viskas.

    Komentuoti:

Working...
X