Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Galiu tik patvirtint fakta. Tiesa banguotesne yra berods antrojo etapo dalis. Tuo metu, kai buvo statomas tas kelias, turejau kietesnes vaziuokles automobili - tai LABAI jautesi vibracijos vaziuojant tuo keliu. Pirma karta vaziuodamas net itariau koki automobilio gedima - tik po kurio laiko supratau, kad tai kelio nelygumas.
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKuriais metais buvo užbaigtas?
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...liai-56-340948
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kas svarbiausia, kad kelias toks "banguotas" tapo ne po metų ar poros eksploatacijos (tarkim susėdo pagrindai ar išlindo kitokie defektai), o jau buvo toks pačia pirmą užbaigimo ir atidarymo dieną. Čia maždaug - padarėm kreivą šleivą, bet ai sueis.
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąLietuvoje tikriausiai tragiškiausias naujo kelio "lygumo" pavyzdys yra Šiauliai - Radviliškis greitkelis. Mašina pastoviai linguoja ir kratosi, atrodo kaip kelias būtų nutiestas jau prieš daug daug metų. Tikiuosi Roko Masiulio auditų banga kiek įneš kokybės kelių tiesime.
Komentuoti:
-
Lietuvoje tikriausiai tragiškiausias naujo kelio "lygumo" pavyzdys yra Šiauliai - Radviliškis greitkelis. Mašina pastoviai linguoja ir kratosi, atrodo kaip kelias būtų nutiestas jau prieš daug daug metų. Tikiuosi Roko Masiulio auditų banga kiek įneš kokybės kelių tiesime.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąNeseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.
Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.
Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
Praktiškai visos autostrados turi lygiagrečiai šalutinius kelius. Nėra degalinių kas kilometrą.
Ir jie tų reikalavimų laikosi, gal yra greičiau reguliuojama, ne taip kaip pas mus, reglamentai priimti, bet niekas nesilaiko, nes galbūt verslas nukentės, ar pigiau nutiesti nesilaikant reglamento.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Dalis Lenkijos kelių yra betoniniai. Mes tokių nestatome išvis.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
Komentuoti:
-
Neseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.
Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.
Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jeigu įmonės gali išsilaikyt tik iš to, kad parduoda produktą pakeltom kainom, o praskaidrinus veiklą ir nusileidus iki rinkos kainų jos bankruotoja, tai sakyčiau net labai gerai, nes vistiek visuomenei nieko gero iš tokių įmonių, bus gera dezinfekcija nuo tokių veikėjų.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jeigu įmonės gali išsilaikyt tik iš to, kad parduoda produktą pakeltom kainom, o praskaidrinus veiklą ir nusileidus iki rinkos kainų jos bankruotoja, tai sakyčiau net labai gerai, nes vistiek visuomenei nieko gero iš tokių įmonių, bus gera dezinfekcija nuo tokių veikėjų.
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąAtsiradus naujai tvarkai kelininkai gąsdina – kelių būklė bus labai prasta
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...asta-11043737/
tarsi dabar kelių kokybė yra gera...
Komentuoti:
-
Atsiradus naujai tvarkai kelininkai gąsdina – kelių būklė bus labai prasta
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...asta-11043737/
Susisiekimo ministerijos noras skaidrinti kelių tvarkymo konkursus lėmė, kad nemažai įmonių juose dalyvauja su simboliniu uždarbiu. Dėl to jos skundžiasi bankrutuosiančios, rašo „Verslo žinios“. Anot „Kauno kelių“ vadovo Ramūno Šilinio, konkursų „lubos“ ir darbų sąmatos turėtų būti didesnės, o asociacijos „Lietuvos keliai“ vykdomasis direktorius Rimvydas Gradauskas sakė, kad jei niekas nesikeis, kelių tinklas šalyje bus labai prastos būklės, gali bankrutuoti iki trečdalio įmonių. Pasak ministro Roko Masiulio, siekiama objektyvių konkursų su objektyviomis kainomis, kad patys rangovai peržiūrėtų savo kaštus ir optimizuotų veiklą.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąTruputį offtopic'o - su šia tema tech.problemos - įeinant dažniausiai meta 1-2 psl atgal nuo paskutinio pranešimo.
-
Kažin koks mišinys pietinėse šalyse? Nes JAV ar Izraelyje pusdykumėse atrodo kelių asfaltas kaip be skaldos, bet nesilydo.
Komentuoti:
-
Na, kad kažkas su mišiniais pasidarė, tai faktas. prieš 10 metų dažniausiai darydavo per kietus - tada labai sutrūkinėdavo skersine kelio kryptimi ir greit duobės atsiranda, dabar plastiškesnius - smala(bitumas) per karščius išplaukia. Kaip šūds taip šūds
Komentuoti:
-
Parašė Xeonas Rodyti pranešimąNuo to kad bus atleistas R. Masiulis, kelių būklė kažin ar pagerės. Ar pablogės - sunku pasakyti, bet tikimybė, kad blogės manau padidės.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: