Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro
    replied
    Galiu tik patvirtint fakta. Tiesa banguotesne yra berods antrojo etapo dalis. Tuo metu, kai buvo statomas tas kelias, turejau kietesnes vaziuokles automobili - tai LABAI jautesi vibracijos vaziuojant tuo keliu. Pirma karta vaziuodamas net itariau koki automobilio gedima - tik po kurio laiko supratau, kad tai kelio nelygumas.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kas svarbiausia, kad kelias toks "banguotas" tapo ne po metų ar poros eksploatacijos (tarkim susėdo pagrindai ar išlindo kitokie defektai), o jau buvo toks pačia pirmą užbaigimo ir atidarymo dieną. Čia maždaug - padarėm kreivą šleivą, bet ai sueis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kuriais metais buvo užbaigtas?
    2013 m.
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...liai-56-340948

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kas svarbiausia, kad kelias toks "banguotas" tapo ne po metų ar poros eksploatacijos (tarkim susėdo pagrindai ar išlindo kitokie defektai), o jau buvo toks pačia pirmą užbaigimo ir atidarymo dieną. Čia maždaug - padarėm kreivą šleivą, bet ai sueis.
    Kuriais metais buvo užbaigtas?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Lietuvoje tikriausiai tragiškiausias naujo kelio "lygumo" pavyzdys yra Šiauliai - Radviliškis greitkelis. Mašina pastoviai linguoja ir kratosi, atrodo kaip kelias būtų nutiestas jau prieš daug daug metų. Tikiuosi Roko Masiulio auditų banga kiek įneš kokybės kelių tiesime.
    Kas svarbiausia, kad kelias toks "banguotas" tapo ne po metų ar poros eksploatacijos (tarkim susėdo pagrindai ar išlindo kitokie defektai), o jau buvo toks pačia pirmą užbaigimo ir atidarymo dieną. Čia maždaug - padarėm kreivą šleivą, bet ai sueis.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Lietuvoje tikriausiai tragiškiausias naujo kelio "lygumo" pavyzdys yra Šiauliai - Radviliškis greitkelis. Mašina pastoviai linguoja ir kratosi, atrodo kaip kelias būtų nutiestas jau prieš daug daug metų. Tikiuosi Roko Masiulio auditų banga kiek įneš kokybės kelių tiesime.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Neseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.

    Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
    Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.

    Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
    Pas lenkus dėl kelių statybos reikalavimai daug aukštesni nei pas mus, net patys lenkai stebisi, kad kai kurie reikalavimai yra pertekliniai, kaip gyvūnų perėjų ar priešgaisrinių baseinų gausa.
    Praktiškai visos autostrados turi lygiagrečiai šalutinius kelius. Nėra degalinių kas kilometrą.
    Ir jie tų reikalavimų laikosi, gal yra greičiau reguliuojama, ne taip kaip pas mus, reglamentai priimti, bet niekas nesilaiko, nes galbūt verslas nukentės, ar pigiau nutiesti nesilaikant reglamento.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
    Su keliais nedirbu, bet mano spėjimas būtų, kad šitoj vietoj skirtumai, dėl skirtingos rangovų turimos technikos. Pas lenkus greičiausiai brangesnė/geresnė.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Lenkijoje naujas kelias nuo Katovicų iki sienos su Čekija labai nelygus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Dalis Lenkijos kelių yra betoniniai. Mes tokių nestatome išvis.
    Keliai, apie kuriuos kalbu, nebetonianiai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
    Dalis Lenkijos kelių yra betoniniai. Mes tokių nestatome išvis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Neseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.

    Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
    Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.

    Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Jeigu įmonės gali išsilaikyt tik iš to, kad parduoda produktą pakeltom kainom, o praskaidrinus veiklą ir nusileidus iki rinkos kainų jos bankruotoja, tai sakyčiau net labai gerai, nes vistiek visuomenei nieko gero iš tokių įmonių, bus gera dezinfekcija nuo tokių veikėjų.
    Būtent šneka apie tai, kad negali dirbti rinkos kaina, nes nustatytos žemos kainų lubos. Kone kaip Venesueloje - jei negali padaryti už valdininko sugalvotą kainą - tavo bėdos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Jeigu įmonės gali išsilaikyt tik iš to, kad parduoda produktą pakeltom kainom, o praskaidrinus veiklą ir nusileidus iki rinkos kainų jos bankruotoja, tai sakyčiau net labai gerai, nes vistiek visuomenei nieko gero iš tokių įmonių, bus gera dezinfekcija nuo tokių veikėjų.
    Kad tokio dalyko kaip rinkos kaina nėra, privatūs užsakovai nestato autostradų ar viadukų, bent tokios apimties kaip valstybiniai.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Atsiradus naujai tvarkai kelininkai gąsdina – kelių būklė bus labai prasta
    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...asta-11043737/



    tarsi dabar kelių kokybė yra gera...
    Jeigu įmonės gali išsilaikyt tik iš to, kad parduoda produktą pakeltom kainom, o praskaidrinus veiklą ir nusileidus iki rinkos kainų jos bankruotoja, tai sakyčiau net labai gerai, nes vistiek visuomenei nieko gero iš tokių įmonių, bus gera dezinfekcija nuo tokių veikėjų.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Atsiradus naujai tvarkai kelininkai gąsdina – kelių būklė bus labai prasta
    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...asta-11043737/

    Susisiekimo ministerijos noras skaidrinti kelių tvarkymo konkursus lėmė, kad nemažai įmonių juose dalyvauja su simboliniu uždarbiu. Dėl to jos skundžiasi bankrutuosiančios, rašo „Verslo žinios“. Anot „Kauno kelių“ vadovo Ramūno Šilinio, konkursų „lubos“ ir darbų sąmatos turėtų būti didesnės, o asociacijos „Lietuvos keliai“ vykdomasis direktorius Rimvydas Gradauskas sakė, kad jei niekas nesikeis, kelių tinklas šalyje bus labai prastos būklės, gali bankrutuoti iki trečdalio įmonių. Pasak ministro Roko Masiulio, siekiama objektyvių konkursų su objektyviomis kainomis, kad patys rangovai peržiūrėtų savo kaštus ir optimizuotų veiklą.
    tarsi dabar kelių kokybė yra gera...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    commented on 's reply
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Truputį offtopic'o - su šia tema tech.problemos - įeinant dažniausiai meta 1-2 psl atgal nuo paskutinio pranešimo.
    Man taip pat.

  • RamasN
    commented on 's reply
    Truputį offtopic'o - su šia tema tech.problemos - įeinant dažniausiai meta 1-2 psl atgal nuo paskutinio pranešimo.

  • Sula
    replied
    Kažin koks mišinys pietinėse šalyse? Nes JAV ar Izraelyje pusdykumėse atrodo kelių asfaltas kaip be skaldos, bet nesilydo.

    Komentuoti:


  • Xeonas
    replied
    Na, kad kažkas su mišiniais pasidarė, tai faktas. prieš 10 metų dažniausiai darydavo per kietus - tada labai sutrūkinėdavo skersine kelio kryptimi ir greit duobės atsiranda, dabar plastiškesnius - smala(bitumas) per karščius išplaukia. Kaip šūds taip šūds

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Xeonas Rodyti pranešimą
    Nuo to kad bus atleistas R. Masiulis, kelių būklė kažin ar pagerės. Ar pablogės - sunku pasakyti, bet tikimybė, kad blogės manau padidės.
    Kad ir šiuo metu nekokia ta kokybė. Prie namų 2 metų senumo asfaltas, kurio jau 40-50% pasidengė smala. Su seniau darytais ruožais tokių problemų nėra.

    Komentuoti:

Working...
X