Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Marijampolės šiaurinis mazgas
Foto 2024.10,
Vaizdai šeštadienio rytą - kitą dieną po "techniškai sudėtingiausio" ruožo atidarymo
A5 ruožas važiuojant iš Kauno link Marijampolės.
Sasnavos (Puskelnių) sankryža su senuoju kekliu KK230 Mauručiai–Vinčai–Puskelniai
Prieš Dženčialaukos - Puskelnių viaduką - magistralės pabaiga
Kažkur yra posūkis į Emsi degalinę.
Bet paskaitęs forume, kad į ją sunku patekti, prisipyliau degalų anksčiau
Norint patekti į Emsi degalinę reikia labain orėti ir turėti laiko paklaidžioti
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠiaip ženklas kelio darbai kabo ruožo pradžioje. Berods su lentele, kad darbų zona 14,... km.
Čia yra grynai biurokratinis dalykas, nes mes dar visi esame įstrige tame biurokratizme ir mažai kur situacijas sprendžiama pagal faktą, o ne popieriuje nustatytą tvarka.
Šeštadienį nebuvo jokio ženklo apie kelio darbus (ar bent tokio, kurį vairuotojai pastebėtų).
Nusukimas į Marijampolę
Priekyje - rekonstruotas įvažiavimo į Marijampolę viadukas
O čia tai geras LAKD ženklintojų numeris
Parašė ojojoj Rodyti pranešimąO perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
Pasirodo, apie 150 metrų atkarpoje yra leistinas greitis 130 km/ val, (jei matei paslėptą ženklą) o paskui iš karto reikia kirsti per stabžius ir važiuoti 70 km/ val.
Ribojimo iki 70 km/ val ženklai dubliuojami, kad ir lenkiantys fūras pamatytų tuos ženklus
Paskutinis taisė Romas; 2024.10.14, 23:06.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimąO perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
aip yra važiuojant nuo Lenkijos sienos link Kauno, neteko išbandyti. Tikriausiai viskas liko pagal geriauisas LAKD tradicijas - nesvarbu kad jau įvyko pompastiškas atidarymas, bet eismo ribojimo ženklai sustatyti, tartum pilnu tempu vyktų remontas. Tkėtina ,kad perėjimas nuo 130 iki 70 km / val yra toks pat kaip ir buvo remonto metu (šioje temoje pilna to ruožo nuotraukų ties Skardupiais) - 130 -> 110 -> 90 -> 70 km/val.
Ir taip 16 kilometrų iki Pietarių / Marijampolės šiaurinio mazgo .
Parašė thomcius Rodyti pranešimąAr kaip Lenkijoje vietomis 50km/h (Lomža) 60km/h (Elkas)Paskutinis taisė Romas; 2024.10.14, 19:23.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTas taip, bet čia labiau pykstama, ne kad neleidžia 130, o kodėl 70? Kodėl ne 80 ar 90?
Komentuoti:
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimąO perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Manau, nėra prasmės ginčytis dėl to, koks greitis tinkamas, čia savaičių reikalas. Slidinėt važiuosim jau baigta automagistrale.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tas taip, bet čia labiau pykstama, ne kad neleidžia 130, o kodėl 70? Kodėl ne 80 ar 90?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ir kuo ji ne autostrada? Atitvarai, sienelės, asfalto sluoksniai visi, linijos subraižytos, ženklai sukabinti... esmė turbūt lieka biurokratijoje, parašų skiltyse. Darbai tebevyksta jungiamuosiuose keliuose..
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Bent jau SQernelis nebegalės atidaryti jau atidarytos atkarpos
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Matyt, esmė kaip tik tame, kad ten dar ne autostrada.
Net dabar puikiai matosi , kaip srautas prisilėtina, ir jau už kilometro nieko nesupratę ima minti padalą, nes visiems toks jausmas, kad kažkas tiesiog pamiršo ženklus nusukt. Kas dažnai pas mus praktikuojama
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai gal nereikia rinkiminės pakazūchos daryt.
Tokia pusiau praverta autostrada su 70km/h ten jau kokias porą savaičių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Asfaltas ir jungiamuosiuose išlietas, per spalį turėtų pilnai užbaigti, bet kai kažkas minėjo, rangovo terminas yra gruodžio 2 d - neturėtų tiek tempti, o teoriškai galėtų. O rinkiminę pakazūchą šioje pozicijoje būtų darius absoliučiai bet kuri partija - tiesiog tai name of the game (ypač kai baigtumas projekto kokie 97 proc.). Dėl to 70km/h taip, juokinga, bet kaip sleader aukščiau minėjo, kol pro mūsų biurokratiją praeina pridavimo dokumentai, ant popieriaus tas objektas jau seniausiai yra naudojamas (kas realiai jau ir dabar yra).
Taipogi, manau spaudimas 'atidaryti' šitą ruožą taip pat padidėjo po Lenkijos laikraštyje išspausdintos kritikos dėl lėto Via Baltica rekonstrukcijos progreso Baltijos šalyse, įskaitant Lietuvą.Paskutinis taisė Laure23; 2024.10.14, 15:03.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai gal nereikia rinkiminės pakazūchos daryt.
Tokia pusiau praverta autostrada su 70km/h ten jau kokias porą savaičių.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Matyt, esmė kaip tik tame, kad ten dar ne autostrada.
Tokia pusiau praverta autostrada su 70km/h ten jau kokias porą savaičių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą130 autostradoje - savižudžiai?
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąIdealu būtų jei pasiaiškintų Via Lietuva kas čia per 70 km/h ribojimas, nes panašu, kad jo nereikia arba tik išimtiniais atvejais.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
nebūtų bmwinių savižudžių, nereiktų ir tiek radarų ir greičiai būt normalesni
Šiaip palyginus pas mus eismas visai lėtas ir ramus. Kam atrodo, kad pas mus blogai siūlau pravažiuot Varšuva - Lodzė piko metu. Kitur irgi panašu, kad žmonės pasimetę ar jie Lenkijoje, ar Vokietijoje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąŠalia ribojimo ženklo nekaba "kelio darbai". Tai kaip ir ribojimas su tuo nesisieja. Ir po to stebimasi, kodėl niekas nesilaiko ribojimų.
Nenustebčiau, kad greit ir trikojį numes, su argumentu "nesaugiausia, avaringa vieta"
Čia yra grynai biurokratinis dalykas, nes mes dar visi esame įstrige tame biurokratizme ir mažai kur situacijas sprendžiama pagal faktą, o ne popieriuje nustatytą tvarka. Kadangi statybos darbai objekte kaip visumoje nebaigti ir visas objektas nepriduotas, tai garantuotai leidime rangovui riboti eismą(išduotame darbų pradžioje ir tikriausiai galiojančiame dar iki planuotos darbų pabaigos) yra nurodyta, kad veikiančiame kelyje vykdyti darbus numatant 70 km/h ribojimą. Tai rangovas ir yra įrengęs atitinkamus kelio ženklus.
Kitas dalykas, kad pas mus kaip visada su ženklinimu yra chaosas. Važiuojant iš Lenkijos pusės visi automagistralės ženklai uždengti, jau veikiančiame automagistralės ruože yra ženklai automagistralės pabaiga. Kai tuo tarpu važiuojant nuo Kauno pusės, automagistralė nesibaigia, kai kuriuose įvažiavimuose automagistralės ženklai neuždengti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
nebūtų bmwinių savižudžių, nereiktų ir tiek radarų ir greičiai būt normalesni
Kažkaip Vilniaus radarai nepagavo anądien dviejų BMW, patys išsibarstė... Nedavažiavo iki magistralinio ruožo
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: