Važiuojant nesimatė už ženklų paslepto magistralės ženklo.
Pasirodo, apie 150 metrų atkarpoje yra leistinas greitis 130 km/ val, (jei matei paslėptą ženklą) o paskui iš karto reikia kirsti per stabžius ir važiuoti 70 km/ val.
Nepaslėptas tas ženklas, ten jis skirtas atvažiuojantiems nuo Marijampolės (bet turėtų būti uždengtas), o po tokios kilpos abejoju ar kas labai spės įsibėgėti iki 130 km/h. Pagrindiniu keliu važiuojantiems nomalus sumažėjimas nuo 90 iki 70 km/h.
Foto 2024.10,
Vaizdai šeštadienio rytą - kitą dieną po "techniškai sudėtingiausio" ruožo atidarymo
A5 ruožas važiuojant iš Kauno link Marijampolės.
Sasnavos (Puskelnių) sankryža su senuoju kekliu KK230 Mauručiai–Vinčai–Puskelniai
Prieš Dženčialaukos - Puskelnių viaduką - magistralės pabaiga
Kažkur yra posūkis į Emsi degalinę.
Bet paskaitęs forume, kad į ją sunku patekti, prisipyliau degalų anksčiau
Norint patekti į Emsi degalinę reikia labain orėti ir turėti laiko paklaidžioti
Šiaip ženklas kelio darbai kabo ruožo pradžioje. Berods su lentele, kad darbų zona 14,... km.
Čia yra grynai biurokratinis dalykas, nes mes dar visi esame įstrige tame biurokratizme ir mažai kur situacijas sprendžiama pagal faktą, o ne popieriuje nustatytą tvarka.
Deja, šios žinios pasenusios. Darbai baigti - ką savo atvykimu patvirtino Premjerė Ingrida Šimonytė ir ministras M. Skuodis nepaisydami itin įtemotos dienotvarkės prieš rinkimus (o gal kaip tik dėl to atvyko prieš rinkimus)
Šeštadienį nebuvo jokio ženklo apie kelio darbus (ar bent tokio, kurį vairuotojai pastebėtų).
Nusukimas į Marijampolę
Priekyje - rekonstruotas įvažiavimo į Marijampolę viadukas
O perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
Važiuojant nesimatė už ženklų paslepto magistralės ženklo.
Pasirodo, apie 150 metrų atkarpoje yra leistinas greitis 130 km/ val, (jei matei paslėptą ženklą) o paskui iš karto reikia kirsti per stabžius ir važiuoti 70 km/ val.
Ribojimo iki 70 km/ val ženklai dubliuojami, kad ir lenkiantys fūras pamatytų tuos ženklus
O perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
Važiuojant A5 nuo Kauno prieš Puskelnių / Dženčialaukos sankryžą yra magistralės pabaiga. Vadinasi reikia važiuoti 90 km/ h greičiu, o nuo Marijampolės šiaurinio mazgo - jau tik 70 km/val. greičiu.
aip yra važiuojant nuo Lenkijos sienos link Kauno, neteko išbandyti. Tikriausiai viskas liko pagal geriauisas LAKD tradicijas - nesvarbu kad jau įvyko pompastiškas atidarymas, bet eismo ribojimo ženklai sustatyti, tartum pilnu tempu vyktų remontas. Tkėtina ,kad perėjimas nuo 130 iki 70 km / val yra toks pat kaip ir buvo remonto metu (šioje temoje pilna to ruožo nuotraukų ties Skardupiais) - 130 -> 110 -> 90 -> 70 km/val.
Ir taip 16 kilometrų iki Pietarių / Marijampolės šiaurinio mazgo .
Ir kuo ji ne autostrada? Atitvarai, sienelės, asfalto sluoksniai visi, linijos subraižytos, ženklai sukabinti... esmė turbūt lieka biurokratijoje, parašų skiltyse. Darbai tebevyksta jungiamuosiuose keliuose..
Kol jungiamieji keliai nebaigti, "ne autostrada" gali važiuoti kombainai, važnyčiotojai, vadeliotojai, elektromopedininkai, dviratininkai ir pan. Kai baigs jungiamuosius kelius, uždraus eismą tiems, kam automagistralėse draudžiama pagal KET 174 straipsnį, ir tada 130 km/h taps saugu.
Matyt, esmė kaip tik tame, kad ten dar ne autostrada.
Ir kuo ji ne autostrada? Atitvarai, sienelės, asfalto sluoksniai visi, linijos subraižytos, ženklai sukabinti... esmė turbūt lieka biurokratijoje, parašų skiltyse. Darbai tebevyksta jungiamuosiuose keliuose.. bet marinuojam viską kaip bendrą objektą? Tebūnie, ne 130, tai gal 100, gal pagaliau 90? Vis būtų saugiau dėl mažesnių skirtumų nei dabar 98 proc. važiuoja 130, o likusieji - dvigubai lėčiau.
Net dabar puikiai matosi , kaip srautas prisilėtina, ir jau už kilometro nieko nesupratę ima minti padalą, nes visiems toks jausmas, kad kažkas tiesiog pamiršo ženklus nusukt. Kas dažnai pas mus praktikuojama
Asfaltas ir jungiamuosiuose išlietas, per spalį turėtų pilnai užbaigti, bet kai kažkas minėjo, rangovo terminas yra gruodžio 2 d - neturėtų tiek tempti, o teoriškai galėtų. O rinkiminę pakazūchą šioje pozicijoje būtų darius absoliučiai bet kuri partija - tiesiog tai name of the game (ypač kai baigtumas projekto kokie 97 proc.). Dėl to 70km/h taip, juokinga, bet kaip sleader aukščiau minėjo, kol pro mūsų biurokratiją praeina pridavimo dokumentai, ant popieriaus tas objektas jau seniausiai yra naudojamas (kas realiai jau ir dabar yra).
Taipogi, manau spaudimas 'atidaryti' šitą ruožą taip pat padidėjo po Lenkijos laikraštyje išspausdintos kritikos dėl lėto Via Baltica rekonstrukcijos progreso Baltijos šalyse, įskaitant Lietuvą.
Idealu būtų jei pasiaiškintų Via Lietuva kas čia per 70 km/h ribojimas, nes panašu, kad jo nereikia arba tik išimtiniais atvejais.
Ribojimas ten yra nes kelias dar nėra baigtas, daro įvairius darbus kelininkai pasistatę techniką. Paleidus 130 tikriausiai nebūtų saugu. Tiesiog reikėjo PR prieš rinkimus.
nebūtų bmwinių savižudžių, nereiktų ir tiek radarų ir greičiai būt normalesni
130 autostradoje - savižudžiai?
Šiaip palyginus pas mus eismas visai lėtas ir ramus. Kam atrodo, kad pas mus blogai siūlau pravažiuot Varšuva - Lodzė piko metu. Kitur irgi panašu, kad žmonės pasimetę ar jie Lenkijoje, ar Vokietijoje.
Šalia ribojimo ženklo nekaba "kelio darbai". Tai kaip ir ribojimas su tuo nesisieja. Ir po to stebimasi, kodėl niekas nesilaiko ribojimų.
Nenustebčiau, kad greit ir trikojį numes, su argumentu "nesaugiausia, avaringa vieta"
Šiaip ženklas kelio darbai kabo ruožo pradžioje. Berods su lentele, kad darbų zona 14,... km.
Čia yra grynai biurokratinis dalykas, nes mes dar visi esame įstrige tame biurokratizme ir mažai kur situacijas sprendžiama pagal faktą, o ne popieriuje nustatytą tvarka. Kadangi statybos darbai objekte kaip visumoje nebaigti ir visas objektas nepriduotas, tai garantuotai leidime rangovui riboti eismą(išduotame darbų pradžioje ir tikriausiai galiojančiame dar iki planuotos darbų pabaigos) yra nurodyta, kad veikiančiame kelyje vykdyti darbus numatant 70 km/h ribojimą. Tai rangovas ir yra įrengęs atitinkamus kelio ženklus.
Kitas dalykas, kad pas mus kaip visada su ženklinimu yra chaosas. Važiuojant iš Lenkijos pusės visi automagistralės ženklai uždengti, jau veikiančiame automagistralės ruože yra ženklai automagistralės pabaiga. Kai tuo tarpu važiuojant nuo Kauno pusės, automagistralė nesibaigia, kai kuriuose įvažiavimuose automagistralės ženklai neuždengti.
Komentuoti: