Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
ten apie 60-70m, bet tuo paciu yra ir reljefo nelygumas, kuris dar pagilinus darant gatve (kas, manau, yra neisvengiama) tikrai prisides prie garso izoliacijos:
Komentuoti:
-
Nelabai ten ką kur apeisi. Nuo raudonųjų linijų iki ežeriuko yra vos keliasdešimt metrų.
Tokiu atveju net sakyčiau viadukas virš visos teritorijos galbūt būtų geresnis variantas. Jeigu jau tunelio negalima įrengt. Bet čia tegul specai žiūri ką ir kaip įmanoma.
Komentuoti:
-
kazkiek izoliuoja, bet nebaisiai. Daugiau psichologiskai veikia. O ezeriuka labai norint galima aplenkti pakeitus projekta.
Komentuoti:
-
Tokio sprendimo problema, kad triukšmo tie medžiai realiai nelabai izoliuoja. Todėl Ozo draustinyje girdėsis auto triukšmas, ypač turint omenyje, kad tas pats tvenkinys būtų prie pat gatvės.
Vilniuje tokių gatvių yra daug: Ukmergės, Laisvės pr., Geležinio vilko g., dalis Kalvarijų g., Narbuto, Pilaitės, Justiniškių ir pan. Tik jose ne visur yra tiek daug medžių.
Komentuoti:
-
si gatve gali skirtis savo pobudziu priklausomai nuo atkarpos. Pavyzdziuj, nuo gelvonu iki kalvariju gatves si gatve galetu buti padaryta kaip park way. Po viena ar dvi juostas abiems pusems su placia zalia juosta, jokio parkingo, kuo maziau sankryzu, su medziais vidury, medziais aplink. Jokio kito eismo, visas masinu triuksmas izoliuojamas medziu mase. Pravaziuoji ir ate ate. Pesciuju takai ir dviraciu takai galetu buti nutiesti netoliese miskelyje, pritaikyti tiek susisiekimui, tiek rekreacijai. Butu issaugomas zaliasis koridorius. Kazkurioje veitoje isvis galima padaryti cut and cover intarpa ir virsuje palikti zalia plota su takais ir zeldynais laukinei gamtai, zmoniu rekreacijai.
Panasiai kaip cia
ar cia
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
"Bendruomenė" dažniausiai yra kelių aktyvistų-rėksnių grupelė, turinti laiko šlaistytis darbo dienos viduryje po visokius formalius ir neformalius renginius, o taip pat išsikovojusi tam tikras privilegijas ir statusą, kad į juos valdininkija reaguotų nervingai, nedelsiant ir net su baime (kaip Šiaurinės g. projekto atveju).
Kiek žinau, tikrų gyventojų dauguma, bent jau prie atkarpos prie Taikos g., o tokių yra šimtai, jei ne tūkstančiai, yra už gatvės tiesimą. Bet jie kol kas neturi JOKIOS įtakos sprendimų priėmėjams. Beje, dalis rėksnių aktyvistų net negyvena tame rajone.
Tegu tyliosios daugumos automobilistai vienijasi ir demonstruojasi, kas jiems gi trukdo, tarsi jiems ir taip neatstovautų didžioji dauguma politikų ir transporto srities specialsitų, kurių nuomones ir atsilikusį požiūrį į transportą ir į aplinką apskritai kritikuoja ne vienas ir ne du šitame forume.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąOligarchai neatlaiko šuniukų šikintojų.
O šiaip reikia tiems adekvatiems tūkstančiams susiorganizuoti ir stumti savo norus. ,,,.
Komentuoti:
-
Oligarchai neatlaiko šuniukų šikintojų.
O šiaip reikia tiems adekvatiems tūkstančiams susiorganizuoti ir stumti savo norus. Deja taip veikia demokratija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Beje, o kur dingo įtakingi NT oligarchai, kurie pagal vieną iš konspiracinių teorijų, minėtų net spaudoje, "stūmė" šios gatvės projektą (nors struktūriškai ji suplanuota dar tada, kai nebuvo jokių oligarchų) ?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kartais paskutiniu metu apima toks jausmas kad tie "šuniukų š*kintojai" VMS'o skatinami garsiai patys paloti kad tik sukurt VMS'ui atmazkę nieko neveikt. Jokiu būdu neteigiu kad taip yra.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ta rėksminga šuniukų š*kintojų bendruomenė šaukianti apie infrastuktūros koridoriuje esančius :"rekreacinius potencialus" kur kas sėkmingiau skandina projektą nei jų pirmtakai.
Savo laiku Vakarinio aplinkkelio statybas 20 metų nukėlė "žalieji" - žaliųjų Karoliniškių garažų savininkai. Dabar istorija kartojasi, tik projektas nukeliamas dar lgesniam laikui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai bendruomenė tiesiog akivaizdžiai meluoja?
Kiek žinau, tikrų gyventojų dauguma, bent jau prie atkarpos prie Taikos g., o tokių yra šimtai, jei ne tūkstančiai, yra už gatvės tiesimą. Bet jie kol kas neturi JOKIOS įtakos sprendimų priėmėjams. Beje, dalis rėksnių aktyvistų net negyvena tame rajone.Paskutinis taisė Sula; 2023.10.25, 07:13.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąbet bendruomenė priešinasi dėl to, kad jei būtų gatvė nutiesta paviršiuje, tai visiškai sugadintų rekreacinį tos žalios erdvės potencialą.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąSituacija tokia. Dėl sprendinio nesu tikras kolkas.
Daug yra techninių variantų, mes turėsime juos patikrinti ir aplinkosauginiu aspektu, bet tą dalį padaryti po žeme dalį neišeina, nes mes turime Geležinio Vilko gatvę įsikirtusią.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąNaujoji architektė apie Šiaurinę g.. Man labai patinka ką ji kalba - reikia tikėtis tai neliks tik žodžiai, ar dar blogiau - paaiškės, kad eilinės manipuliacijos ir melas.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...izija-vilniui/
Po viešo svarstymo turėjome šiek tiek pergalvoti koncepciją ir jau turime variantus, todėl grįšime netrukus su Šiaurinės gatvės pirmos dalies pristatymu ekspertams, urbanistams ir tada jau visuomenei.
Kas link antro ir trečio etapų, aš juos labai noriu aktyvinti koncepcijos stadijoje ir pasidaryti tą matymą ir per Žirmūnų dalį, ir per Ozą. Ozo dalis yra ypatingai įdomi, nes ten visi bijo, ten ozas, bet šiaip bendrajam plane ten rezervuoti koridoriai.
Turėjome neseniai su Ozo bendruomene konferenciją su mokslininkais ir savo poziciją išsakėme, kaip padaryti, kad ten ir ir gamta būtų išlaikyta, ir reikiamos infrastruktūros jungtys sukurtos. Daug yra techninių variantų, mes turėsime juos patikrinti ir aplinkosauginiu aspektu, bet tą dalį padaryti po žeme dalį neišeina, nes mes turime Geležinio Vilko gatvę įsikirtusią.''
Vienu ar kitu atveju, čia tik III etapas, prieš tai verkiant reikia tvarkyti Valakampių tiltą ir Kareivių-Žirmūnų(Šiaurinės) g. sankryžą, II etapą (rytinį gatvės galą).
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKas trukdo Šiaurinės - GV jungtį padaryti su GV viršuje? Dėl reljefo ten turėtų lengvai gautis išlyginti GV ir po apačia pakišti Šiaurinę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Net šitam forume nėr konsensuso, ar ten reikalinga rami gatvė su medžiais, šaligatviais, dvirtakiais ir vitrinomis, ar tranzitinė miesto arterija. Kompromisas kompromituoja abi funkcijas.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
varguolius į požemines sukišam, gatvė turi turėti min. 4 juostas į vieną pusę ir 130 kmh greičio ribojimą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąNaujoji architektė apie Šiaurinę g.. Man labai patinka ką ji kalba - reikia tikėtis tai neliks tik žodžiai, ar dar blogiau - paaiškės, kad eilinės manipuliacijos ir melas.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...izija-vilniui/
,,– Kaip sekasi su (...) Šiaurinės gatvės projektu?
Dar anos miesto valdžios sprendimu buvo nuspręsta, kad mes nenorime turėti Minsko tokių magistralių ir tą gatvę reikia šiek tiek humanizuoti, padaryti ją žmogui draugiškesne įvedant tam tikrų kitų elementų.
(...)
Po viešo svarstymo turėjome šiek tiek pergalvoti koncepciją ir jau turime variantus, todėl grįšime netrukus su Šiaurinės gatvės pirmos dalies pristatymu ekspertams, urbanistams ir tada jau visuomenei.(...)
Turėjome neseniai su Ozo bendruomene konferenciją su mokslininkais ir savo poziciją išsakėme, kaip padaryti, kad ten ir ir gamta būtų išlaikyta, ir reikiamos infrastruktūros jungtys sukurtos.
1. Pusiau skustas pusiau luptas projektas - tokia šiek tiek paturbinta Taurupės ar Mykolo Lietuvio gatvė (vis dėlto ten dar ne visai užstatytas infrastruktūros koridorius - bus vietos platesniems šaligatviams) be jokių dviejų lygių sankryžų, su šviesoforai ir greičio ribojimo pilveliais ir erdviomis šunų vedžiojimo aikštelėmis.
2. Per 8 metus bus nutiesta pirma 1+1 pločio atkarpėlė ir jį pagaliau bus pavadinta "Vienybės prospektu".
3. Nebus nieko dar 30 - 40 metų. Arba kiek trumpiau, jei Ozo gatvė galutinai užsikimš su visais ozais ir akropoliais.
Dabar sunku atspėti, kas ilgiau bus niekada nepastatytas - Nacionalinis stadionas ar nuo 1965 metų planuojama Šiaurinė gatvė.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Kas trukdo Šiaurinės - GV jungtį padaryti su GV viršuje? Dėl reljefo ten turėtų lengvai gautis išlyginti GV ir po apačia pakišti Šiaurinę.
Komentuoti:
Komentuoti: