Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tokio sprendimo problema, kad triukšmo tie medžiai realiai nelabai izoliuoja. Todėl Ozo draustinyje girdėsis auto triukšmas, ypač turint omenyje, kad tas pats tvenkinys būtų prie pat gatvės.
    Kad ten nėra jokių namų aplink, tai ir triukšmas neaktualu, o medžiai tikrai išpręstų estetinę/gamtinę problemą, kad gatvė įsipaišytų į aplinką. Kažkokių tunelių ten tikrai nereikia, kai pvz. ta pati GV gatvė eina tiek šalia Neries ties žvėrynu, tiek per šeškinės rezervatą. Tunelius reikia statyti, kur gatvės kerta gyvenamus kvartalus, o ne viduryje laukų.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    ten apie 60-70m, bet tuo paciu yra ir reljefo nelygumas, kuris dar pagilinus darant gatve (kas, manau, yra neisvengiama) tikrai prisides prie garso izoliacijos:
    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	406
Size:	1,25 MB
ID:	2084745

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nelabai ten ką kur apeisi. Nuo raudonųjų linijų iki ežeriuko yra vos keliasdešimt metrų.

    Tokiu atveju net sakyčiau viadukas virš visos teritorijos galbūt būtų geresnis variantas. Jeigu jau tunelio negalima įrengt. Bet čia tegul specai žiūri ką ir kaip įmanoma.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    kazkiek izoliuoja, bet nebaisiai. Daugiau psichologiskai veikia. O ezeriuka labai norint galima aplenkti pakeitus projekta.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tokio sprendimo problema, kad triukšmo tie medžiai realiai nelabai izoliuoja. Todėl Ozo draustinyje girdėsis auto triukšmas, ypač turint omenyje, kad tas pats tvenkinys būtų prie pat gatvės.

    Vilniuje tokių gatvių yra daug: Ukmergės, Laisvės pr., Geležinio vilko g., dalis Kalvarijų g., Narbuto, Pilaitės, Justiniškių ir pan. Tik jose ne visur yra tiek daug medžių.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    si gatve gali skirtis savo pobudziu priklausomai nuo atkarpos. Pavyzdziuj, nuo gelvonu iki kalvariju gatves si gatve galetu buti padaryta kaip park way. Po viena ar dvi juostas abiems pusems su placia zalia juosta, jokio parkingo, kuo maziau sankryzu, su medziais vidury, medziais aplink. Jokio kito eismo, visas masinu triuksmas izoliuojamas medziu mase. Pravaziuoji ir ate ate. Pesciuju takai ir dviraciu takai galetu buti nutiesti netoliese miskelyje, pritaikyti tiek susisiekimui, tiek rekreacijai. Butu issaugomas zaliasis koridorius. Kazkurioje veitoje isvis galima padaryti cut and cover intarpa ir virsuje palikti zalia plota su takais ir zeldynais laukinei gamtai, zmoniu rekreacijai.

    Panasiai kaip cia
    ar cia

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    "Bendruomenė" dažniausiai yra kelių aktyvistų-rėksnių grupelė, turinti laiko šlaistytis darbo dienos viduryje po visokius formalius ir neformalius renginius, o taip pat išsikovojusi tam tikras privilegijas ir statusą, kad į juos valdininkija reaguotų nervingai, nedelsiant ir net su baime (kaip Šiaurinės g. projekto atveju).
    Kiek žinau, tikrų gyventojų dauguma, bent jau prie atkarpos prie Taikos g., o tokių yra šimtai, jei ne tūkstančiai, yra už gatvės tiesimą. Bet jie kol kas neturi JOKIOS įtakos sprendimų priėmėjams. Beje, dalis rėksnių aktyvistų net negyvena tame rajone.
    Mano komentaras buvo apie III etapą. Dėl I etapo, pati savivaldybė negali apsispręsti, ar daryti greitkelį, ar paprastą gatvę.
    Tegu tyliosios daugumos automobilistai vienijasi ir demonstruojasi, kas jiems gi trukdo, tarsi jiems ir taip neatstovautų didžioji dauguma politikų ir transporto srities specialsitų, kurių nuomones ir atsilikusį požiūrį į transportą ir į aplinką apskritai kritikuoja ne vienas ir ne du šitame forume.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Oligarchai neatlaiko šuniukų šikintojų.

    O šiaip reikia tiems adekvatiems tūkstančiams susiorganizuoti ir stumti savo norus. ,,,.
    nu jo, kad pasijaustų "masės skirtumas", pasimatytų realūs gyventojų norai, susidarytų efektas ir visi šuniukai nustotų loti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Oligarchai neatlaiko šuniukų šikintojų.

    O šiaip reikia tiems adekvatiems tūkstančiams susiorganizuoti ir stumti savo norus. Deja taip veikia demokratija.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Beje, o kur dingo įtakingi NT oligarchai, kurie pagal vieną iš konspiracinių teorijų, minėtų net spaudoje, "stūmė" šios gatvės projektą (nors struktūriškai ji suplanuota dar tada, kai nebuvo jokių oligarchų) ?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Kartais paskutiniu metu apima toks jausmas kad tie "šuniukų š*kintojai" VMS'o skatinami garsiai patys paloti kad tik sukurt VMS'ui atmazkę nieko neveikt. Jokiu būdu neteigiu kad taip yra.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ta rėksminga šuniukų š*kintojų bendruomenė šaukianti apie infrastuktūros koridoriuje esančius :"rekreacinius potencialus" kur kas sėkmingiau skandina projektą nei jų pirmtakai.
    Savo laiku Vakarinio aplinkkelio statybas 20 metų nukėlė "žalieji" - žaliųjų Karoliniškių garažų savininkai. Dabar istorija kartojasi, tik projektas nukeliamas dar lgesniam laikui.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai bendruomenė tiesiog akivaizdžiai meluoja?
    "Bendruomenė" dažniausiai yra kelių aktyvistų-rėksnių grupelė, turinti laiko šlaistytis darbo dienos viduryje po visokius formalius ir neformalius renginius, o taip pat išsikovojusi tam tikras privilegijas ir statusą, kad į juos valdininkija reaguotų nervingai, nedelsiant ir net su baime (kaip Šiaurinės g. projekto atveju).
    Kiek žinau, tikrų gyventojų dauguma, bent jau prie atkarpos prie Taikos g., o tokių yra šimtai, jei ne tūkstančiai, yra už gatvės tiesimą. Bet jie kol kas neturi JOKIOS įtakos sprendimų priėmėjams. Beje, dalis rėksnių aktyvistų net negyvena tame rajone.
    Paskutinis taisė Sula; 2023.10.25, 07:13.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    bet bendruomenė priešinasi dėl to, kad jei būtų gatvė nutiesta paviršiuje, tai visiškai sugadintų rekreacinį tos žalios erdvės potencialą.
    Tai bendruomenė tiesiog akivaizdžiai meluoja?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Situacija tokia. Dėl sprendinio nesu tikras kolkas.
    Kokia situacija žinau ir tas pievutes pažįstu. Man užkliuvo šitas:

    Daug yra techninių variantų, mes turėsime juos patikrinti ir aplinkosauginiu aspektu, bet tą dalį padaryti po žeme dalį neišeina, nes mes turime Geležinio Vilko gatvę įsikirtusią.
    Kaip supranti „įsikirtusi“ turima omenyje, kad yra žemai. Na tai galim tą žemumą panaudot Žemutinės tunelio išvažiavimui, o GV paleist virš jos viaduku. Vistiek dėl antro punkto ten Šiaurinė turėtų intensyviai žemėti link Kalvarijų gatvės. Neįsivaizduoju kaip ten atrodytų Šiaurinė eidama virš GV. Nebent norėtų statyti viaduką ir virš Kalvarijų gatvės

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Naujoji architektė apie Šiaurinę g.. Man labai patinka ką ji kalba - reikia tikėtis tai neliks tik žodžiai, ar dar blogiau - paaiškės, kad eilinės manipuliacijos ir melas.

    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...izija-vilniui/


    Po viešo svarstymo turėjome šiek tiek pergalvoti koncepciją ir jau turime variantus, todėl grįšime netrukus su Šiaurinės gatvės pirmos dalies pristatymu ekspertams, urbanistams ir tada jau visuomenei.

    Kas link antro ir trečio etapų, aš juos labai noriu aktyvinti koncepcijos stadijoje ir pasidaryti tą matymą ir per Žirmūnų dalį, ir per Ozą. Ozo dalis yra ypatingai įdomi, nes ten visi bijo, ten ozas, bet šiaip bendrajam plane ten rezervuoti koridoriai.

    Turėjome neseniai su Ozo bendruomene konferenciją su mokslininkais ir savo poziciją išsakėme, kaip padaryti, kad ten ir ir gamta būtų išlaikyta, ir reikiamos infrastruktūros jungtys sukurtos. Daug yra techninių variantų, mes turėsime juos patikrinti ir aplinkosauginiu aspektu, bet tą dalį padaryti po žeme dalį neišeina, nes mes turime Geležinio Vilko gatvę įsikirtusią.''
    Įdomu būtų sužinoti, ar kažkiek ta konferencija padėjo surasti bendrą kalbą, nes jos žodžiuose vėl manipuliuojama - taip, ten yra koridorius gatvės trasai numatytas, bet bendruomenė priešinasi dėl to, kad jei būtų gatvė nutiesta paviršiuje, tai visiškai sugadintų rekreacinį tos žalios erdvės potencialą. Manau kad dėl Geležinio Vilko gatvės irgi meluojama. Šiaurinę gatvę galima laisvai žemiau GV projektuoti, tik turbūt neužtektų vietos visokiems dobilams.
    Vienu ar kitu atveju, čia tik III etapas, prieš tai verkiant reikia tvarkyti Valakampių tiltą ir Kareivių-Žirmūnų(Šiaurinės) g. sankryžą, II etapą (rytinį gatvės galą).

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kas trukdo Šiaurinės - GV jungtį padaryti su GV viršuje? Dėl reljefo ten turėtų lengvai gautis išlyginti GV ir po apačia pakišti Šiaurinę.
    Situacija tokia. Dėl sprendinio nesu tikras kolkas.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	207,8 kB ID:	2084513

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Net šitam forume nėr konsensuso, ar ten reikalinga rami gatvė su medžiais, šaligatviais, dvirtakiais ir vitrinomis, ar tranzitinė miesto arterija. Kompromisas kompromituoja abi funkcijas.
    Ten reikalinga tranzitinė miesto arterija su medžiais, šaligatviais, dvirtaliais ir vitrinomis. Viešojo transporto tranzitui.
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    varguolius į požemines sukišam, gatvė turi turėti min. 4 juostas į vieną pusę ir 130 kmh greičio ribojimą.
    Na varguoliai gali ir viaduku eiti, kaip daro ir dabar virš apleistų laukų šiaurinės trasoje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Naujoji architektė apie Šiaurinę g.. Man labai patinka ką ji kalba - reikia tikėtis tai neliks tik žodžiai, ar dar blogiau - paaiškės, kad eilinės manipuliacijos ir melas.

    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...izija-vilniui/

    ,,– Kaip sekasi su (...) Šiaurinės gatvės projektu?
    Dar anos miesto valdžios sprendimu buvo nuspręsta, kad mes nenorime turėti Minsko tokių magistralių ir tą gatvę reikia šiek tiek humanizuoti, padaryti ją žmogui draugiškesne įvedant tam tikrų kitų elementų.
    (...)
    Po viešo svarstymo turėjome šiek tiek pergalvoti koncepciją ir jau turime variantus, todėl grįšime netrukus su Šiaurinės gatvės pirmos dalies pristatymu ekspertams, urbanistams ir tada jau visuomenei.(...)

    Turėjome neseniai su Ozo bendruomene konferenciją su mokslininkais ir savo poziciją išsakėme, kaip padaryti, kad ten ir ir gamta būtų išlaikyta, ir reikiamos infrastruktūros jungtys sukurtos.
    Sprendžiant iš ryžtingų žodžių apie šimašinio nieko neveikimo tęstinumą ir prioritetą skiriant vienai bendruomenei galimi trys Šiaurinės gatvės variantai:
    1. Pusiau skustas pusiau luptas projektas - tokia šiek tiek paturbinta Taurupės ar Mykolo Lietuvio gatvė (vis dėlto ten dar ne visai užstatytas infrastruktūros koridorius - bus vietos platesniems šaligatviams) be jokių dviejų lygių sankryžų, su šviesoforai ir greičio ribojimo pilveliais ir erdviomis šunų vedžiojimo aikštelėmis.
    2. Per 8 metus bus nutiesta pirma 1+1 pločio atkarpėlė ir jį pagaliau bus pavadinta "Vienybės prospektu".
    3. Nebus nieko dar 30 - 40 metų. Arba kiek trumpiau, jei Ozo gatvė galutinai užsikimš su visais ozais ir akropoliais.

    Dabar sunku atspėti, kas ilgiau bus niekada nepastatytas - Nacionalinis stadionas ar nuo 1965 metų planuojama Šiaurinė gatvė.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kas trukdo Šiaurinės - GV jungtį padaryti su GV viršuje? Dėl reljefo ten turėtų lengvai gautis išlyginti GV ir po apačia pakišti Šiaurinę.

    Komentuoti:

Working...
X