Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    O kas Saulėtekio alėjoje padaryta dėl pėsčiųjų saugumo? Aš į tą gatvę žiūriu ir nematau jokių su eismo saugumu susijusių pokyčių, pastebiu tik pakeistą asfaltą.

    Vaizdas 2022-09-24
    Click image for larger version

Name:	2022-09-24 14val 04min 31sek.JPG
Views:	831
Size:	503,8 kB
ID:	2050265

    Vaizdas iš GSV (2019)
    https://goo.gl/maps/7FP563XTEejX1uaW7Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-05-11 181848.jpg
Views:	795
Size:	334,9 kB
ID:	2050266
    Reto toksiškumo esi. Susiradai vienintelę vietą, kur matyt pritaikė sustojimui 3,75m + 20cm skiriamąją ir kompromituoji visos atkarpos tikslingumą. Dabar aišku pulsi ginčyt, kad čia ne įvaža, todėl plotis ne tas, nu tebūnie, gi tamsta visad geriau žinai

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Žmogus, kuris niekada nevažinėjo ir nevažinėja viešu transportu, nenaudoja dviračio ar paspirtuko kaip transporto priemonės, nevaikšto pėsčiomis ilgų distancijų, negali nieko doro suplanuoti ar apskritai gimti kažkas adekvataus galvoje. Aš dar kadaise galvojau Šimašius provincialus žmogus požiūryje į miestą, bet atsiemu visus žodžius ir Viešpate apsaugok mus nuo šito regreso ir miesto degradacijos. Jau mes nesiorientuojame į kas geriausia, nebežiūrime į Vakarus, Pietus (net Rytus), Šiaure, o tiesiog maudomės savo pelkėje ir vedlys yra to meras. Dar tas "higienos" įvedimas kelia juoką, kai kiemai yra baisioje būklėje, įvažos pusėje miesto tragiškos, kelių būklė prasta, bet rinkiminėje programoje nieko apie tai, t.y. kaip spręsti nebuvo. Bet jeigu nupaišys juostas šitas d*bi*as bent jau Dariau ir Girėno g. iš oro uosto iki Naujininkų, atleisiu pusę nuodėmių, nes geresnio mero ilgai nebus, visuomenės poreikio nėra, įvairiams romams tinka.
    Paskutinis taisė R.D.; 2023.05.12, 12:37.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Klausimas buvo apie tvarkomų gatvių pasirinkimus. Kada nors imtis Saulėtekio alėjos – kodėl ne? Bet kam dabar ją reikėjo tvarkyti, kol apskritai vyksta kova dėl naujo standarto, šito nesuprantu. Vis dar pilna ramaus eismo gatvių, labiau greitkelius primenančių.
    Tas pats ir dėl dvirtakių. Kam perkloti Jeruzalės g. dviračių taką? Asfaltas nėra ten labai blogas. Kai tuo tarpu kitose vietose išvis to dviračių tako net nėra.

    Nemokama dėlioti normalių prioritetų arba kažkas korumpuotas

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Vilniaus valdžia nutyli, kiek kainuos susiaurintos Saltoniškių gatvės „atplatinimas“: tikisi darbams išleisti mažiau, nei planuota

    Neįtikėtina, ką rangovai nemokamai sudėjo, išardė ir vėl sudėjo, kad atpigs darbai???

    Civilizuotoje šalyje projekto pakeitimai daromi išleidžiant naujas projekto laidas, jas suderinant, vėliau suderinant papildomų statybos darbų sąmatas.
    Bet ne mieste be cirkų, ar vis dėlto su cirkais?

    Click image for larger version

Name:	324019025_694713565656897_7307850091263073577_n.jpg
Views:	559
Size:	525,9 kB
ID:	2050453

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Benkunskas nustebino, kad taip greit sureagavo į pasipiktinomą ir panaikino tą idiotišką Saltoniškių sankryžos siaurinimą.
    Susidaro toks įspūdis, kad kiek yra šimašinių siaurinimų šalininkų, tai tiek ir telpa šioje forumo temoje.
    Biškį offtopic, bet Vilniaus mero rinkimai sujaukė gatvių rekonstrukcijas ir provincijoje. Transliuojamos tokios žinutės:
    1. Tik per mano lavoną.
    2. Vilniuje jau platina - per teliką rodė (prokuratūra liepė).
    3. STRus debilai rašė, jie mano savivaldybėje negalioja.
    4. Svabu, kad būtų patogu (t.y. patogu vairuotojams).
    5. Niekas čia nevaikšto.
    6. Standartą ISO 21542:2021 kūrė debilai.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Benkunskas nustebino, kad taip greit sureagavo į pasipiktinomą ir panaikino tą idiotišką Saltoniškių sankryžos siaurinimą.
    Susidaro toks įspūdis, kad kiek yra šimašinių siaurinimų šalininkų, tai tiek ir telpa šioje forumo temoje.
    Teisingai, px projektai, px STR reikalavimai, px išleisti pinigai - keli kaimiečiai paverkė, kad nesugeba įvažiuot į gatvę ir viską atšaukiam, susirenkam bortus ir namo.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Ok, ne taip supratau. Ačiū.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.05.12, 10:04.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Šaltinis dėl "reikalaujamų 350 cm"?
    STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 201 ir 202 punktai:
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	579
Size:	40,3 kB
ID:	2050406

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Skaitau Jūsų pykčio protrūkius kūmečių tautos atstovui, suburbijos mero adresu nukreiptus už nesąmonių darymą ir širdis džiaugiasi, kad balsavau už Artūrą, tad mano sąžinė rami, turėkite tai, ko nusipelnėt, t.y. miesto degradaciją artimiausiems metams ir kaltinkite save

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Ačiū, Kapitone, už paaiškinimą. Tik su juo yra viena bėdelė – Saulėtekio alėjoje „A“ juosta yra 380 cm pločio vietoje reikalaujamų 350 cm, tad nelabai aišku kaip tas dažų sluoksnis pristabdys gretima eismo juosta važiuojančiuosius. Negi šis fenomenas veikia ne tik per baimę sugadinti pakabą, bet ir per baimę užvažiuoti ant dažų?
    Click image for larger version

Name:	2022-09-24 14val 04min 23sek.JPG
Views:	826
Size:	371,1 kB
ID:	2050294
    Šaltinis dėl "reikalaujamų 350 cm"?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Stebint A. Tapino tyrimą apie tarybos narius, FB komentarus, Jus ir pan. man susidaro įspūdis, kad Lietuvai gal NEBEREIK jokių teisinių dokumentų, gyvenam ir kuriam kaip kam atrodo, pirštais pamosikuodami, FB komentarus paskaitydami... Sutinkate?
    Faktiškai taip ir gyvenam praktiškai visose srityse.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Benkunskas nustebino, kad taip greit sureagavo į pasipiktinomą ir panaikino tą idiotišką Saltoniškių sankryžos siaurinimą.
    Susidaro toks įspūdis, kad kiek yra šimašinių siaurinimų šalininkų, tai tiek ir telpa šioje forumo temoje.

    Laukiau Jūsų komentaro
    Galite tada paaiškinti kam skirti Statybos reglamantai? Kam skirti teritorjų planavimo dokumentai? Kam skirti teisiniai dokumentai reglamentuojantys valstybės tarnautojo pareigas?

    Stebint A. Tapino tyrimą apie tarybos narius, FB komentarus, Jus ir pan. man susidaro įspūdis, kad Lietuvai gal NEBEREIK jokių teisinių dokumentų, gyvenam ir kuriam kaip kam atrodo, pirštais pamosikuodami, FB komentarus paskaitydami... Sutinkate?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Užtenka FB paskaityti komentarus šis tema - visi (su retomis išimtimis) sveikina šį sprendimą ir dergia ankstesnius humanizavimo darbus bei juos vykdžiusius..
    Benkunskas nustebino, kad taip greit sureagavo į pasipiktinimą ir panaikino tą idiotišką Saltoniškių sankryžos siaurinimą.
    Susidaro toks įspūdis, kad kiek yra šimašinių siaurinimų šalininkų, tai tiek ir telpa šioje forumo temoje.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.05.15, 08:16.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Klausimas buvo apie tvarkomų gatvių pasirinkimus. Kada nors imtis Saulėtekio alėjos – kodėl ne? Bet kam dabar ją reikėjo tvarkyti, kol apskritai vyksta kova dėl naujo standarto, šito nesuprantu. Vis dar pilna ramaus eismo gatvių, labiau greitkelius primenančių.
    Kaip pasakytų forumo ekspertai - matyt Gilma taip nusprendė.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Ačiū, Kapitone, už paaiškinimą. Tik su juo yra viena bėdelė – Saulėtekio alėjoje „A“ juosta yra 380 cm pločio vietoje reikalaujamų 350 cm, tad nelabai aišku kaip tas dažų sluoksnis pristabdys gretima eismo juosta važiuojančiuosius. Negi šis fenomenas veikia ne tik per baimę sugadinti pakabą, bet ir per baimę užvažiuoti ant dažų?
    Be abejo - kiek važiuoju, stengiuosi neužvažiuoti ir paprastai nevažiuoju ant dažų. Manau, kad kažkiek tikrai padeda.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    TrippleA, pažiūrėkite ir ankstesnio BP kategorijas. VISA Saltoniškių gatvė buvo D, o dabar ji patapo B. Jau ankstesnio BP metu ta sankryža buvo įrengta nelegaliai, nes B ir D gatvės jungtis negalėjo. O dabar aplink Pedagoginio žiedą turime B kat. gatves su sankryžomis kas 100 metrų. Kaip po tokių planų tvirtinimo galima diskutuoti apie eismo organizavimo logiką ir kelių hierarchiją?
    Atskirų aplodismentų, žinoma, susilaukia BP2030 įrašytos STR'uose neegzistuojančios gatvių kategorijos, tačiau į žemėlapius jos perkeltos dar kitais pavadinimais, t.y. su indeksais.
    Click image for larger version

Name:	2023-05-12_00-17.jpg
Views:	754
Size:	56,2 kB
ID:	2050345

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Viską ką paminėjote yra labai prasto planavimo ir organizavimo pasekmė.
    Kad įrengs taką, o po to planuoja daryt gatvės projektą kaip ir viskas gerai, tačiau nėra aišku kada ją tvarkys. Sutinku, kad reikia tvarkyti visą sankryžą, bet iš to taupymo turime tvarkomus gabaliukus ar lipdomus elementus, o ne daroma kompleksiškai.
    D kategoriją ne aš sugalvojau, o savivaldybė ir teritorijų planavimo specialistai, todėl infrastruktūros savininkas turėtų vadovautis teisės aktais ir gatves tvarkyti taip kaip numatyta, o ne taip kaip mužikai sėdėdami prie vairo surašo FB komentaruose ir tuo labiau ne merui aiškinti kiek juostų, kur turi būti.
    Dabar ka tik pasiziurejau gatviu kategrijas aplinkui. Nu blemba, bespridielas kazkoks. Slatoniskiu gatve Panoramos pusej -B2, o Zveryno pusej- D1 vienas, o Seliu g. atkarpa, kur iki sankryzos su Kestucio gatve- C2, nors eismo Saltoniskiu g. Zveryno atkarpoj ir Seliu atkarpoj iki Kestucio bene tiek pat. As suprantu, kai pries kokius 30 metu, kai vietoj Panoramos buvo Pieno kombiantas, Ukmerges g. buvo i kalna buvo tik dvieju juostu ir Snipiskese tik lusnos stovejo, D1 gatve buvo logiska, bet per tiek metu ten viskas kardinaliai pasikeite ir Saltoniskes tapo normalia miesot dalim generuojancia srautus, o tuo paciu ir Siauriniam Zveryne irgi namu padaugejo. Zodziu, VMS laiko gatviu kategorijas nepakeistas nuo bala zino kada ir ant to toliau planuoja infrastruktura.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Bnet jau pagal, kiek as dabar suprantu, tai buvo daromos 2 juostos. Kaid, man tai is viso nebera aisku, kas ir kaip daroma, nes kai prasidejo dviraciu tako tiesimas, bent jau man atrode, kad nuties dviraciu taka, o paskui tvarkys visa gatve su sankryza, o ne tik sankryza. Kitas momentas, Saltoniskiu g. yra ne siaip gatvele, kur galima nuvaziuoti i aplinkines Zveryno gatves, bet ja galima patekti nuo Narbuto g. i Vytauto g. ir iki Gedimo pr. ar J.Jasinskio gatves ar i Upes g., taip pat i Seliu ar Kestucio g., tai eismo ten tikrai buna. Siaip bent jau man noretusi normalios Saltoniskiu g. abejose Narbuto g. pusese, bet bent jau dabar man bendrai sunku suvokt, kas yra daroma ir kas bus daroma ateity. Manau prasta ir neaiski komunikacijair sukele daugeliu zmoniu pykti.
    Viską ką paminėjote yra labai prasto planavimo ir organizavimo pasekmė.
    Kad įrengs taką, o po to planuoja daryt gatvės projektą kaip ir viskas gerai, tačiau nėra aišku kada ją tvarkys. Sutinku, kad reikia tvarkyti visą sankryžą, bet iš to taupymo turime tvarkomus gabaliukus ar lipdomus elementus, o ne daroma kompleksiškai.
    D kategoriją ne aš sugalvojau, o savivaldybė ir teritorijų planavimo specialistai, todėl infrastruktūros savininkas turėtų vadovautis teisės aktais ir gatves tvarkyti taip kaip numatyta, o ne taip kaip mužikai sėdėdami prie vairo surašo FB komentaruose ir tuo labiau ne merui aiškinti kiek juostų, kur turi būti.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Keista, kai pėsčiųjų saugumas yra vadinamas "nesuvokiama".
    Klausimas buvo apie tvarkomų gatvių pasirinkimus. Kada nors imtis Saulėtekio alėjos – kodėl ne? Bet kam dabar ją reikėjo tvarkyti, kol apskritai vyksta kova dėl naujo standarto, šito nesuprantu. Vis dar pilna ramaus eismo gatvių, labiau greitkelius primenančių.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai ir buvo daromos 3 juostos – 2 link Panoramos, viena – į Žvėryną. Nelabai suprantu, iš kur nusprendėt, kad 2 juostos.

    Komentuoti:

Working...
X