Parašė Laure23
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąBet ar nėra taip, kad didžioji dauguma supranta ir džiaugiasi naujovėmis, o rėkia atitinkama mažuma?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Bet ar nėra taip, kad didžioji dauguma supranta ir džiaugiasi naujovėmis, o rėkia atitinkama mažuma?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na, tai būdas suprasti, kokioje gi iš tikrųjų visuomenėje gyvenam. Kuo mažiau iliuzijų, tuo geriau. Reikia atlikti dar daug darbo šviečiant žmones.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Atėjo laikai, kai dėl saugumo vairuotojai širsta
Vairuotojai širsta: Edukologijos žiede įrenginėjamos papildomos saugumo salelės
https://madeinvilnius.lt/transportas...y9xeui1Kw8xJko
https://www.facebook.com/madeinvilni...45509110929275
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jie dažnai meluoja. Tiesiog taip, bukai, iš serijos "ai gal nesusigaudys". Kažkada panašiai man atrašė, kad nelegalūs želdinių tarpai Kernavės g. šaligatvyje buvo įrengti "pagal projektą", nors tai yra netiesa. Tik iš antro karto, paprašius nemeluoti ir prisegus projekto screenshotą, nusiuntė Statybų inspekcijai, kuri formaliai atrašė, kad tokie nukrypimai yra "nieko blogo" ir kad nebus nieko imtasi. Pagalvojus, tai net šiurpas ima, kokia nekompetentinga ir užleista pelkė tebėra VMS ir kai kurios valstybės institucijos. Turbūt net sovietmečiu taip žostkai nebuvo.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Užklausus Susisiekimo Paslaugų dėl sprendimo palikti 5 eismo juostas Saltoniškių g., atsakė, jog nusprenė koreguoti šitą vietą kartu su Saltoniškių g. projektu. Na netikiu, kad jie realiai planuoja artimiausiu metu įgyvendinti Saltoniškų gatvės projektą, o jei ir darys po poros metų, nežinau kaip ūkiškai racionalus sprendimas gyventojų akyse atrodys, kai vėl atgal griaus šitą vietą ties perėja.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pusė apklaustųjų – 54 proc. (1747 balsai) mano, kad toks sprendimas buvo teisingas, nes susiaurinta gatve nebuvo įmanoma pravažiuoti. Dar 15 proc. (496 balsai) mano, kad sprendimas siaurinti gatvę buvo beprasmis ir šioje gatvėje išvis nieko nereikėjo daryti. Visgi yra ir manančių kitaip. 28 proc. respondentų (908 balsai) atsakė, kad gatvę reikėjo palikti susiaurintą. Dar 3 proc. (106 balsai) klausimas pasirodė neaktualus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąDu dalykai, kurie užkliūna dabartinėje suburbijos pseudomero komunikacijoje - kažkokia absurdiška PR kampanija su "higienos" žodžio įvedimu ir nenormalus PR dėl 100 km išasfaltuotų gatvių. jau nebesuprantu, negi elementari kelių ir šaligatvių priežiūra turėtų būti pristatoma su pompa. Beliko sulaukti, kad paleistų PR kampaniją apie tai, kad keičiant šaligatvius bus įrenginėjami vandens nubėgimo loveliai, ko paprastai dažniausiai nebūna... 2023 m., ponai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Du dalykai, kurie užkliūna dabartinėje suburbijos pseudomero komunikacijoje - kažkokia absurdiška PR kampanija su "higienos" žodžio įvedimu ir nenormalus PR dėl 100 km išasfaltuotų gatvių. jau nebesuprantu, negi elementari kelių ir šaligatvių priežiūra turėtų būti pristatoma su pompa. Beliko sulaukti, kad paleistų PR kampaniją apie tai, kad keičiant šaligatvius bus įrenginėjami vandens nubėgimo loveliai, ko paprastai dažniausiai nebūna... 2023 m., ponai.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kaip tai netrukdo? Sakai tramvajus pirmą kartą važkiuodamas nuskins visus tuos medelius? Tramvajaus linija ir turi būti gatvės centre, o medžiai šonuose. Jūs siūlote atvirkščią variantą.
Update. Va, prašom, Konstitucijos pr. ties Europa, konceptas įsivaizdavimui.
Galima ir taip:
Paskutinis taisė Creatium; 2023.05.19, 13:20.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Labiau panašu į 20 cm, bet esmės tai nekeičia. 30 cm atsirado kai NVTKA ir Anton Nikitin pasiūlė, o AM be diskusijų tą skaičių įrašė. Dalyvavau tame pasitarime, tai prisimenu. Man tas skaičius irgi atrodė įtartinas, bet tema ne mano, tai nesiginčijau.
Įstatymų reikia laikytis arba juos keisti, o ne užsiimti saviveikla. Ne?
Taigi, kuo yra pateisinama paskutinė Saulėtekio rekonstrukcija kol kas taip ir neatsakėte. Kad kažkam kažką parodyti – prastas argumentas, nes kol kas ten matosi tik lėšų švaistymas ir geros idėjos diskreditavimas. Ir visa tai daroma nesilaikant nei STR, nei „gatvių standarto“, tad „parodymas“ veikia ne į tą pusę.
Jei tai tikrai yra rimtas nusižengimas, negi nėra, kam būti galima pateikti skundo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Labiau panašu į 20 cm, bet esmės tai nekeičia. 30 cm atsirado kai NVTKA ir Anton Nikitin pasiūlė, o AM be diskusijų tą skaičių įrašė. Dalyvavau tame pasitarime, tai prisimenu. Man tas skaičius irgi atrodė įtartinas, bet tema ne mano, tai nesiginčijau.
Įstatymų reikia laikytis arba juos keisti, o ne užsiimti saviveikla. Ne?
Taigi, kuo yra pateisinama paskutinė Saulėtekio rekonstrukcija kol kas taip ir neatsakėte. Kad kažkam kažką parodyti – prastas argumentas, nes kol kas ten matosi tik lėšų švaistymas ir geros idėjos diskreditavimas. Ir visa tai daroma nesilaikant nei STR, nei „gatvių standarto“, tad „parodymas“ veikia ne į tą pusę.
Tą STR punktelį reiktų inicijuot pakeitimą, bet jau gal pirma pasidomėjus užsienio patirtimi
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Jonavoje visos stotelės perdarytos į 30 cm aukščio
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O.k. štai vienas argumentas iš Švedijos. 17cm. Iš kur kaip ir kodėl mūsų STR atsirado unikalus bezanalogov 30cm - mistika. Tai gal ir gerai, kad niekur dar nepradėjo tokių daryti.
Įstatymų reikia laikytis arba juos keisti, o ne užsiimti saviveikla. Ne?
Taigi, kuo yra pateisinama paskutinė Saulėtekio rekonstrukcija kol kas taip ir neatsakėte. Kad kažkam kažką parodyti – prastas argumentas, nes kol kas ten matosi tik lėšų švaistymas ir geros idėjos diskreditavimas. Ir visa tai daroma nesilaikant nei STR, nei „gatvių standarto“, tad „parodymas“ veikia ne į tą pusę.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O.k. štai vienas argumentas iš Švedijos. 17cm. Iš kur kaip ir kodėl mūsų STR atsirado unikalus bezanalogov 30cm - mistika. Tai gal ir gerai, kad niekur dar nepradėjo tokių daryti.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
„Radau“ ne nepatikusį, bet STR neatitinkantį ir per didelį matmenį, kuris rodo, kad „susiaurinimas“ neįvyko. Tuo tarpu pats nepateikei NEI VIENO argumento, išskyrus „parodyti ateinančioms projektuotojų kartoms šioje kalvėje, jog sovietmetis jau praėjo“, kodėl toks plotis laikytinas tinkamu ar kad kitose vietose plotis gavosi kitoks. Čia tikrai laikote argumentu Saulėtekio rekonstrukcijos pateisinimui?
Ir nemanau, kad jei Vilniuje daugiau nėra 30 cm aukščio peronų, tai STR laikytis tampa neprivaloma. Juk STR atitinkančio pločio gatvių, pagal gatvių kategorijas įrengtų sankryžų irgi nėra daug, bet daugelis lyg ir sutaria, kad projektuoti reiktų pagal reglamentus, o ne iš akies ir įstatymų reikalavimus atitinkantį projektavimą nelaiko „toksišku“.
Citata iš STR: „211. Stotelės perono ir važiuojamosios dalies aukščių skirtumas turi būti 300 mm. Keleivių paviljonas statomas ne arčiau kaip 1,5 m nuo perono krašto.“
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tramvajaus linijai medžiai gatvės viduryje netrukdo. Gatvės pas mus yra plačios, stulpus galima statyti arba tarp medžių arba šonuose. Visiškai nėra reikalo Vilniuje tokiose gatvėse kaip Narbuto, Laisvės pr. tramvajaus liniją tiesti pačiame gatvės centre nepaliekant jokių želdynų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąSvarbiausio neįkėlete kad ponas tarybos narys nemėgsta dviratininkų, dviračių ir dviračių takų
Komentuoti:
-
Komentuoti: