Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Stadionas
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Taip - aktyviai Facebook'e, arba bendrai svetainių komentaruose besireiškiantys asmenys, yra atitinkama ir labai savotiška mažuma - turės kokią BMW/merso geliko viršelio nuotrauka, kokia 'ot dushy' citatą kad parodyti koks gilus esąs ir dar nusistatęs gyvenamąją vietą 'Magadan'.
    dar dalis yra kurie Vilniuje būna tik per Kaziuko mugę su gėlėm profilio nuotraukoje, arba dar kurie kirilica rašo vardą ir pavardė, arba visokios Jol Anta ir/ar Saulius nesvarbu/ne tavo reikalas.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    Bet ar nėra taip, kad didžioji dauguma supranta ir džiaugiasi naujovėmis, o rėkia atitinkama mažuma?
    Taip - aktyviai Facebook'e, arba bendrai svetainių komentaruose besireiškiantys asmenys, yra atitinkama ir labai savotiška mažuma - turės kokią BMW/merso geliko viršelio nuotrauką, kokią 'ot dushy' citatą kad parodyti koks gilus esąs ir dar nusistatęs gyvenamąją vietą 'Magadan'.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Bet ar nėra taip, kad didžioji dauguma supranta ir džiaugiasi naujovėmis, o rėkia atitinkama mažuma?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Na, tai būdas suprasti, kokioje gi iš tikrųjų visuomenėje gyvenam. Kuo mažiau iliuzijų, tuo geriau. Reikia atlikti dar daug darbo šviečiant žmones.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Atėjo laikai, kai dėl saugumo vairuotojai širsta

    Vairuotojai širsta: Edukologijos žiede įrenginėjamos papildomos saugumo salelės

    https://madeinvilnius.lt/transportas...y9xeui1Kw8xJko

    https://www.facebook.com/madeinvilni...45509110929275


    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	345
Size:	36,7 kB
ID:	2057798

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Jie dažnai meluoja. Tiesiog taip, bukai, iš serijos "ai gal nesusigaudys". Kažkada panašiai man atrašė, kad nelegalūs želdinių tarpai Kernavės g. šaligatvyje buvo įrengti "pagal projektą", nors tai yra netiesa. Tik iš antro karto, paprašius nemeluoti ir prisegus projekto screenshotą, nusiuntė Statybų inspekcijai, kuri formaliai atrašė, kad tokie nukrypimai yra "nieko blogo" ir kad nebus nieko imtasi. Pagalvojus, tai net šiurpas ima, kokia nekompetentinga ir užleista pelkė tebėra VMS ir kai kurios valstybės institucijos. Turbūt net sovietmečiu taip žostkai nebuvo.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Užklausus Susisiekimo Paslaugų dėl sprendimo palikti 5 eismo juostas Saltoniškių g., atsakė, jog nusprenė koreguoti šitą vietą kartu su Saltoniškių g. projektu. Na netikiu, kad jie realiai planuoja artimiausiu metu įgyvendinti Saltoniškų gatvės projektą, o jei ir darys po poros metų, nežinau kaip ūkiškai racionalus sprendimas gyventojų akyse atrodys, kai vėl atgal griaus šitą vietą ties perėja.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Pusė apklaustųjų – 54 proc. (1747 balsai) mano, kad toks sprendimas buvo teisingas, nes susiaurinta gatve nebuvo įmanoma pravažiuoti. Dar 15 proc. (496 balsai) mano, kad sprendimas siaurinti gatvę buvo beprasmis ir šioje gatvėje išvis nieko nereikėjo daryti. Visgi yra ir manančių kitaip. 28 proc. respondentų (908 balsai) atsakė, kad gatvę reikėjo palikti susiaurintą. Dar 3 proc. (106 balsai) klausimas pasirodė neaktualus.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Du dalykai, kurie užkliūna dabartinėje suburbijos pseudomero komunikacijoje - kažkokia absurdiška PR kampanija su "higienos" žodžio įvedimu ir nenormalus PR dėl 100 km išasfaltuotų gatvių. jau nebesuprantu, negi elementari kelių ir šaligatvių priežiūra turėtų būti pristatoma su pompa. Beliko sulaukti, kad paleistų PR kampaniją apie tai, kad keičiant šaligatvius bus įrenginėjami vandens nubėgimo loveliai, ko paprastai dažniausiai nebūna... 2023 m., ponai.
    Ameniškai man labiausiai patinka jo "ДЫ kategorijos gatvės"

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Du dalykai, kurie užkliūna dabartinėje suburbijos pseudomero komunikacijoje - kažkokia absurdiška PR kampanija su "higienos" žodžio įvedimu ir nenormalus PR dėl 100 km išasfaltuotų gatvių. jau nebesuprantu, negi elementari kelių ir šaligatvių priežiūra turėtų būti pristatoma su pompa. Beliko sulaukti, kad paleistų PR kampaniją apie tai, kad keičiant šaligatvius bus įrenginėjami vandens nubėgimo loveliai, ko paprastai dažniausiai nebūna... 2023 m., ponai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kaip tai netrukdo? Sakai tramvajus pirmą kartą važkiuodamas nuskins visus tuos medelius? Tramvajaus linija ir turi būti gatvės centre, o medžiai šonuose. Jūs siūlote atvirkščią variantą.
    Tramvajus gali važiuoti gatvės centre, bet tai nebūtinai turi būti du visiškai vienas prie kito einantys keliai. Kaip neprivalo būti automobilių keliuose, taip neprivalo būti ir tramvajaus linijoje. Pas mus vietos keliuose yra, nėra absoliučiai jokio reikalo viską spaust.

    Update. Va, prašom, Konstitucijos pr. ties Europa, konceptas įsivaizdavimui.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-05-19 141851.png
Views:	869
Size:	221,7 kB
ID:	2052092


    Galima ir taip:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-05-19 141953.png
Views:	853
Size:	129,2 kB
ID:	2052093
    Paskutinis taisė Creatium; 2023.05.19, 13:20.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Labiau panašu į 20 cm, bet esmės tai nekeičia. 30 cm atsirado kai NVTKA ir Anton Nikitin pasiūlė, o AM be diskusijų tą skaičių įrašė. Dalyvavau tame pasitarime, tai prisimenu. Man tas skaičius irgi atrodė įtartinas, bet tema ne mano, tai nesiginčijau.
    Įstatymų reikia laikytis arba juos keisti, o ne užsiimti saviveikla. Ne?
    Taigi, kuo yra pateisinama paskutinė Saulėtekio rekonstrukcija kol kas taip ir neatsakėte. Kad kažkam kažką parodyti – prastas argumentas, nes kol kas ten matosi tik lėšų švaistymas ir geros idėjos diskreditavimas. Ir visa tai daroma nesilaikant nei STR, nei „gatvių standarto“, tad „parodymas“ veikia ne į tą pusę.
    Bet tai kokia prasmė apie tai ČIA kalbėti? Tiesiog vardan pakalbėjimo? Gerai, konstatavai neatitikimą - kokia dar iš to diskusija gali būti? Jei reikalavimai juodu ant balto parašyti, pamatavus - neatitinka, na tai kaip ir tada laikyčiau faktu, o ne nuomone.
    Jei tai tikrai yra rimtas nusižengimas, negi nėra, kam būti galima pateikti skundo?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Labiau panašu į 20 cm, bet esmės tai nekeičia. 30 cm atsirado kai NVTKA ir Anton Nikitin pasiūlė, o AM be diskusijų tą skaičių įrašė. Dalyvavau tame pasitarime, tai prisimenu. Man tas skaičius irgi atrodė įtartinas, bet tema ne mano, tai nesiginčijau.
    Įstatymų reikia laikytis arba juos keisti, o ne užsiimti saviveikla. Ne?
    Taigi, kuo yra pateisinama paskutinė Saulėtekio rekonstrukcija kol kas taip ir neatsakėte. Kad kažkam kažką parodyti – prastas argumentas, nes kol kas ten matosi tik lėšų švaistymas ir geros idėjos diskreditavimas. Ir visa tai daroma nesilaikant nei STR, nei „gatvių standarto“, tad „parodymas“ veikia ne į tą pusę.
    Dėl lėšų nešvaistymo nieko nesakiau ir neginčysiu. Man ir pačiam buvo keista, nes lyg ir nereikėjo ten taip labai remonto. Nu bet nesunku atsekti priežastinį ryšį su mūsų pačių nubrėžtomis gairėmis, tik kad vis lieka kliurkų.
    Tą STR punktelį reiktų inicijuot pakeitimą, bet jau gal pirma pasidomėjus užsienio patirtimi

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Jonavoje visos stotelės perdarytos į 30 cm aukščio
    Ir kaip? Autobusai privažiuoja prie pat krašto ar visgi lieka tarpeklis kojai išsisukti?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O.k. štai vienas argumentas iš Švedijos. 17cm. Iš kur kaip ir kodėl mūsų STR atsirado unikalus bezanalogov 30cm - mistika. Tai gal ir gerai, kad niekur dar nepradėjo tokių daryti.
    Labiau panašu į 20 cm, bet esmės tai nekeičia. 30 cm atsirado kai NVTKA ir Anton Nikitin pasiūlė, o AM be diskusijų tą skaičių įrašė. Dalyvavau tame pasitarime, tai prisimenu. Man tas skaičius irgi atrodė įtartinas, bet tema ne mano, tai nesiginčijau.
    Įstatymų reikia laikytis arba juos keisti, o ne užsiimti saviveikla. Ne?
    Taigi, kuo yra pateisinama paskutinė Saulėtekio rekonstrukcija kol kas taip ir neatsakėte. Kad kažkam kažką parodyti – prastas argumentas, nes kol kas ten matosi tik lėšų švaistymas ir geros idėjos diskreditavimas. Ir visa tai daroma nesilaikant nei STR, nei „gatvių standarto“, tad „parodymas“ veikia ne į tą pusę.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O.k. štai vienas argumentas iš Švedijos. 17cm. Iš kur kaip ir kodėl mūsų STR atsirado unikalus bezanalogov 30cm - mistika. Tai gal ir gerai, kad niekur dar nepradėjo tokių daryti.
    Jonavoje visos stotelės perdarytos į 30 cm aukščio

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    „Radau“ ne nepatikusį, bet STR neatitinkantį ir per didelį matmenį, kuris rodo, kad „susiaurinimas“ neįvyko. Tuo tarpu pats nepateikei NEI VIENO argumento, išskyrus „parodyti ateinančioms projektuotojų kartoms šioje kalvėje, jog sovietmetis jau praėjo“, kodėl toks plotis laikytinas tinkamu ar kad kitose vietose plotis gavosi kitoks. Čia tikrai laikote argumentu Saulėtekio rekonstrukcijos pateisinimui?
    Ir nemanau, kad jei Vilniuje daugiau nėra 30 cm aukščio peronų, tai STR laikytis tampa neprivaloma. Juk STR atitinkančio pločio gatvių, pagal gatvių kategorijas įrengtų sankryžų irgi nėra daug, bet daugelis lyg ir sutaria, kad projektuoti reiktų pagal reglamentus, o ne iš akies ir įstatymų reikalavimus atitinkantį projektavimą nelaiko „toksišku“.
    Citata iš STR: „211. Stotelės perono ir važiuojamosios dalies aukščių skirtumas turi būti 300 mm. Keleivių paviljonas statomas ne arčiau kaip 1,5 m nuo perono krašto.“
    O.k. štai vienas argumentas iš Švedijos. 17cm. Iš kur kaip ir kodėl mūsų STR atsirado unikalus bezanalogov 30cm - mistika. Tai gal ir gerai, kad niekur dar nepradėjo tokių daryti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tramvajaus linijai medžiai gatvės viduryje netrukdo. Gatvės pas mus yra plačios, stulpus galima statyti arba tarp medžių arba šonuose. Visiškai nėra reikalo Vilniuje tokiose gatvėse kaip Narbuto, Laisvės pr. tramvajaus liniją tiesti pačiame gatvės centre nepaliekant jokių želdynų.
    Kaip tai netrukdo? Sakai tramvajus pirmą kartą važkiuodamas nuskins visus tuos medelius? Tramvajaus linija ir turi būti gatvės centre, o medžiai šonuose. Jūs siūlote atvirkščią variantą.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Svarbiausio neįkėlete kad ponas tarybos narys nemėgsta dviratininkų, dviračių ir dviračių takų

    O aš su Nemunaičiu bendradarbiauju net ir po to leptelėjimo (jis jau ne pirmas), tuo tarpu mane kažkodėl nekurie vadina „kategorišku“. Nes kai nėra geresnių sąjungininkų, reikia rinktis mažiausias blogybes.

    Komentuoti:


  • Myliu miestus
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą
    Automobilizacijos lobistai dirba, juda

    Komentuoti:

Working...
X