Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ne visai. Šiandien tarpmiestinis autobusas (į Širvintas ar pan) įsuko iš Naugarduko į Gerosios Vilties. Iš antro karto, Nes kažkas sugalvojo, jog santykinai nedidelis posūkio spindulys ir kelio ženklas saugumo salelės priekyje yra Gera Mintis. Taip, su lengvąja ten vietos pilna. Bet Kažkas Didesnio žiū ir nuvažinėja bortus.
    O kam tarpmiestiniam autobusui važiuoti gerosios vilties gatve? Ar ten ne D kategorija, kur autobusui iš vis būtų draudžiama važiuoti? Tokiomis gatvelėmis "kažkas didesnio" ir neturi važiuoti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu NATO susitikimo metu delegacijų maršrutas bus tik VNO-Litexo-VNO, ar ir dar kažkur kitur važinės? Pagal tai galima spėsti, kur gatvės ir aplinka bus sutvarkyta.
    Panašu, kad dalis gyvens Žalgirio stadione Bent žurnalistai, kurie atvyks dieną anksčiau ir išvyks vėliau dėl reguliarių skrydžių nevykdymo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Gal ruošiasi NATO suvažiavimui? Žalių dažų mačiau irgi nebeliko senukuose.
    Įdomu NATO susitikimo metu delegacijų maršrutas bus tik VNO-Litexpo-VNO, ar ir dar kažkur kitur važinės? Pagal tai galima spėti, kur gatvės ir aplinka bus sutvarkyta.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.04.25, 12:15.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Gal ruošiasi NATO suvažiavimui? Žalių dažų mačiau irgi nebeliko senukuose.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Chebra vietoj baltų dažų A juostoms pilkų nusipirko. Dabar dažo Šeimyniškių g. atraminius kontaktinio tinklo stulpus voleliu. Why?..

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Abi gatvės yra vidinės kvartalo ir ne tranzitinės. Nekalbam apie žiedus pvz. Švitrigailos g.
    Šiaip Naugarduko gatvę vis dėlto vadinčiau tranzitine. Ganėtinai svarbi jungtis tarp Senamiesčio ir Vakarinio aplinkelio, Savanorių ir t.t. Mano nuomone, pradinė klaida buvo Naugarduko gatvės pertvarka tokia, kokia buvo padaryta. Po to, kai automobilių parkingas atsidūrė vos ne gatvės viduryje, įvažiavimas iš Vytenio gatvės pasidarė itin sudėtingas, ir net pavojingas. Porą kartų ten patyriau pusiau avarines situacijas, nes tikrai labai prastai matėsi. Problema dar labiau išaugo, kai Migracijos departamentas persikėlė į Vytenio gatvę, ir dėl to čia taip pat natūraliai išaugo eismas. Tada atsirado ir realus poreikis žiedinei sankryžai. Neįsivaizduoju kito būdo, kaip būtų reikėję spręsti tos sankryžos problemą. Juk ne šviesoforą įkalti?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ten Vytenio g bardakas dėl to Migracijos departamento: statmenas parkavimas ir jo trūkumas, vidury gatvės stovintys automobiliai ant avarinio,dėl to nesaugūs ir neaiškūs lenkimai,greitis koks nuo 10km/h iki kokiu 70km/h, taip pat po gatvę lakstantantys pėstieji, nėra jokių perėjų, trumpai tariant betvarkė gatvės viduryje, o ne gatvės galuose esančiuose žieduose.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Ir nepastebite, kad parašėte oksimoroną? Tuo tas žiedas ir yra blogas, kad D kategorijos Vytenio gatvę sulygino su C kategorijos Naugarduko. Šiandien buvao migracijos departamente, tai gerai mačiau kiek automobilių važiuoja tranzitu ir kiek – su tikslu stoti Vytenio g.
    Ne taip turi būti gatvės humanizuojamos, oi ne taip.
    Abi gatvės yra vidinės kvartalo ir ne tranzitinės. Nekalbam apie žiedus pvz. Švitrigailos g.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tą pačią Naugarduko gatvę kirsti Vytenio gatve anksčiau būdavo didelis stresas ir reikdavo ilgai laukti, dabar ramiai pravažiuoji žiedu.
    Ir nepastebite, kad parašėte oksimoroną? Tuo tas žiedas ir yra blogas, kad D kategorijos Vytenio gatvę sulygino su C kategorijos Naugarduko. Šiandien buvao migracijos departamente, tai gerai mačiau kiek automobilių važiuoja tranzitu ir kiek – su tikslu stoti Vytenio g.
    Ne taip turi būti gatvės humanizuojamos, oi ne taip.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Su tuo žiedu toks truputį nesusišnekėjimas gavosi, savivaldybei reikėjo iš karto sakyti, kad ant vidurinio apskritimo bus galima "lipti", nes dabar humanizavimo priešininkai varė apie tai, kad nepravažiuos didesnės auto su ta mintim, kad vidurys bus užblokuotas.
    Kairieji posūkiai ne problema, problema yra smailaus kampo dešienieji. Ir todėl arba didini žiedo diametrą, arba didini tik tokio posūkio radiusą ir įvažiavimo plotį.
    Yra tokia protinga knyga, Ilja Irmsher. Parking Structures. Išleido Domus Publishing. Ją supratus, daugelio problemų galima išvengti.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Problema su pusūkių spinduliais, visų pirma, kyla dėl vairuotojų įgūdžių stokos. Tiesiog kai esi pripratęs važiuoti 2x platesnėmis, nei norma, eismo juostomis ir pravažiavimais ir staiga viskas pasikeičia, natūralu, kad mažiau įgudę vairuotojai gali sutrikti.
    Ne visai. Šiandien tarpmiestinis autobusas (į Širvintas ar pan) įsuko iš Naugarduko į Gerosios Vilties. Iš antro karto, Nes kažkas sugalvojo, jog santykinai nedidelis posūkio spindulys ir kelio ženklas saugumo salelės priekyje yra Gera Mintis. Taip, su lengvąja ten vietos pilna. Bet Kažkas Didesnio žiū ir nuvažinėja bortus.

    Aš irgi buvau per neapsižiūrėjimą uždėjęs per ilgą bortą ant parkingo įvažiavimo, teko jį apie metrą nudrožti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Mane labai neramina, kad tu + 12 palaikinusių turi rimtų problemų su teksto suvokimu. Aš nerašiau ar tos šiukšlės išvežamos ar neišvežamos. Jos beabejo išvežamos, ir apie tai parodo nuskemlti bordiūrai ties įvažiavimais. Be abejo, kaip teisingai pastebėjai - problemų kyla ir dėl visokių jurikų ir seriožų, kurie savo laužą pastato belenkaip ir tada šiukšliavežė irgi užstringa. Bet su posūkių spinduliais problema yra dirbtinai kuriama. Aš jau įkėliau sprendimo pavyzdį - lengvųjų vairuotojai, ypač jei teises išsilaikę jau nebesančioje šalyje, ant tokių bijo užvažiuoti, o šiukšliavežės/gaisrinės/autobusai jomis naudojasi dėl gabaritų (ir šiaip C ir D kategorijų vairuotojams žinių reikalavimai didesni negu lengvųjų).
    Problema su pusūkių spinduliais, visų pirma, kyla dėl vairuotojų įgūdžių stokos. Tiesiog kai esi pripratęs važiuoti 2x platesnėmis, nei norma, eismo juostomis ir pravažiavimais ir staiga viskas pasikeičia, natūralu, kad mažiau įgudę vairuotojai gali sutrikti.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vilniaus VASA man aptinka tuo, kad jie viešai pateikia visą šiukšlių išvežimo log'ą. Jei šiukšlės neišvežamos, tai nurodoma priežastis. Būtų įdomu pamatyti nors VIENĄ pavyzdį, kai šiukšlės kam nors buvo neišvežtos dėl "susiaurintų" gatvių art humanizacijos. Ne du, tris, o tik vieną. Aš, on the other hand, galiu nurodyti kruvą pavyzdžių vien iš savo kiemo, kai šiukšlės buvo neišvežtos dėl nelegaliai visokių dalbajobų priparkuotų mašinų iš serijos "bet tai nyera kūr parkocy mašyna". Kur b**t visi prokurorai su savo pastabomis? Šiuo metu visame Vilniuje galėčiau asmeniškai parodyti mažiausiai 100 vietų, kur suparkuoti laužai trukdytų pravažiuoti gaisrinėms. Kodėl tai niekam nerūpi? Gatvių humanizavimas čia yra išvis 576 vietoje.
    Mane labai neramina, kad tu + 12 palaikinusių turi rimtų problemų su teksto suvokimu. Aš nerašiau ar tos šiukšlės išvežamos ar neišvežamos. Jos beabejo išvežamos, ir apie tai parodo nuskemlti bordiūrai ties įvažiavimais. Be abejo, kaip teisingai pastebėjai - problemų kyla ir dėl visokių jurikų ir seriožų, kurie savo laužą pastato belenkaip ir tada šiukšliavežė irgi užstringa. Bet su posūkių spinduliais problema yra dirbtinai kuriama. Aš jau įkėliau sprendimo pavyzdį - lengvųjų vairuotojai, ypač jei teises išsilaikę jau nebesančioje šalyje, ant tokių bijo užvažiuoti, o šiukšliavežės/gaisrinės/autobusai jomis naudojasi dėl gabaritų (ir šiaip C ir D kategorijų vairuotojams žinių reikalavimai didesni negu lengvųjų).
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.04.24, 17:13.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pilnas interviu su V.Benkunsku

    LRT Savaitė 2023.04.23 nuo 23:00
    Benkunskas kratosi atsakomybės už Šimašiaus gatvių pertvarkas

    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...u-igyvendinimu

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Man vat įdomu kada prokurorai ir gaisrininkai pradės nagrinėti pvz šio devynaukščių komplekso griovimą? Nes na tikrai ten nepravažiuos 12 metrų sunkvežimis su kopėčiom... O kiek dar tokių vietų Vilniuje ir šiaip Lietuvoje? Tai ką darom?

    Click image for larger version

Name:	321.PNG
Views:	662
Size:	1,08 MB
ID:	2046039

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Labai gali būti, kad VMS pati ilgą laiką nežinojo, koks ten bus žiedas. Pamenu, mane šokiravo Nikitino klausimas FB Naujamiesčio gyventojams, kokio jie nori eismo Algirdo gatvėje, kai gatvės pertvarkymo darbai, galima sakyti, jau buvo pasibaigę. Ne veltui ten iki šiol vietomis neaiškus ženklinimas, ir niekas nieko nebetvarko.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai taip, žiedas toje vietoje yra labai gerai. Bet skaitant diskusijas atrodo, kad vos vos didesnis didesnis žiedas jau būtų nebehumaniška Ar net mulčiaus kiekį pamažinti jo vietoje padarant stambių akmenų grindinį jau atseit būtų blogiau. Nors dabar turim tiesiog purvo generatorius. Bet nuuu pusmetris mulčiaus yra kritiškai svarbu.
    Su tuo žiedu toks truputį nesusišnekėjimas gavosi, savivaldybei reikėjo iš karto sakyti, kad ant vidurinio apskritimo bus galima "lipti", nes dabar humanizavimo priešininkai varė apie tai, kad nepravažiuos didesnės auto su ta mintim, kad vidurys bus užblokuotas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai pats gatvių plotis ir nėra jokia problema. Problema yra tos vietos, kur kertasi srautai, tiek auto su pėsčiųjų/dviračių, tiek pačių automobilių. Dabar "humanizuotose" gatvėse ne tik saugiau pereiti per perėją, kuri yra pakelta ir neužblokuota stovinčių automobilių, tiek iš kiemų išsukti ar pravažiuoti humanizuotais žiedais. Tą pačią Naugarduko gatvę kirsti Vytenio gatve anksčiau būdavo didelis stresas ir reikdavo ilgai laukti, dabar ramiai pravažiuoji žiedu.
    Tai taip, žiedas toje vietoje yra labai gerai. Bet skaitant diskusijas atrodo, kad vos vos didesnis didesnis žiedas jau būtų nebehumaniška Ar net mulčiaus kiekį pamažinti jo vietoje padarant stambių akmenų grindinį jau atseit būtų blogiau. Nors dabar turim tiesiog purvo generatorius. Bet nuuu pusmetris mulčiaus yra kritiškai svarbu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Asmeniškai ir būčiau pradėjęs nuo kiemų tvarkymo, o ne gatvių siaurinimo. Išvis aftamabilizmo mažinimui svarbiausia, kad nebūtų kur padėt mašinos. O gatvės ir jų plotis antraeilis dalykas.
    Tai pats gatvių plotis ir nėra jokia problema. Automobiliai lekia plačiu vakariniu aplinkeliu ar net geležiaku pačiame centre ir tame nėra jokios problemos. Problema yra tos vietos, kur kertasi srautai, tiek auto su pėsčiųjų/dviračių, tiek pačių automobilių. Dabar "humanizuotose" gatvėse ne tik saugiau pereiti per perėją, kuri yra pakelta ir neužblokuota stovinčių automobilių, tiek iš kiemų išsukti ar pravažiuoti humanizuotais žiedais. Tą pačią Naugarduko gatvę kirsti Vytenio gatve anksčiau būdavo didelis stresas ir reikdavo ilgai laukti, dabar ramiai pravažiuoji žiedu.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.04.24, 09:25.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vilniaus VASA man aptinka tuo, kad jie viešai pateikia visą šiukšlių išvežimo log'ą. Jei šiukšlės neišvežamos, tai nurodoma priežastis. Būtų įdomu pamatyti nors VIENĄ pavyzdį, kai šiukšlės kam nors buvo neišvežtos dėl "susiaurintų" gatvių art humanizacijos. Ne du, tris, o tik vieną. Aš, on the other hand, galiu nurodyti kruvą pavyzdžių vien iš savo kiemo, kai šiukšlės buvo neišvežtos dėl nelegaliai visokių dalbajobų priparkuotų mašinų iš serijos "bet tai nyera kūr parkocy mašyna". Kur b**t visi prokurorai su savo pastabomis? Šiuo metu visame Vilniuje galėčiau asmeniškai parodyti mažiausiai 100 vietų, kur suparkuoti laužai trukdytų pravažiuoti gaisrinėms. Kodėl tai niekam nerūpi? Gatvių humanizavimas čia yra išvis 576 vietoje.
    Asmeniškai ir būčiau pradėjęs nuo kiemų tvarkymo, o ne gatvių siaurinimo. Išvis aftamabilizmo mažinimui svarbiausia, kad nebūtų kur padėt mašinos. O gatvės ir jų plotis antraeilis dalykas.

    Komentuoti:

Working...
X