Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
- 5 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu NATO susitikimo metu delegacijų maršrutas bus tik VNO-Litexo-VNO, ar ir dar kažkur kitur važinės? Pagal tai galima spėsti, kur gatvės ir aplinka bus sutvarkyta.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGal ruošiasi NATO suvažiavimui? Žalių dažų mačiau irgi nebeliko senukuose.Paskutinis taisė Lettered; 2023.04.25, 12:15.
Komentuoti:
-
Gal ruošiasi NATO suvažiavimui? Žalių dažų mačiau irgi nebeliko senukuose.
Komentuoti:
-
Chebra vietoj baltų dažų A juostoms pilkų nusipirko. Dabar dažo Šeimyniškių g. atraminius kontaktinio tinklo stulpus voleliu. Why?..
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Abi gatvės yra vidinės kvartalo ir ne tranzitinės. Nekalbam apie žiedus pvz. Švitrigailos g.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ten Vytenio g bardakas dėl to Migracijos departamento: statmenas parkavimas ir jo trūkumas, vidury gatvės stovintys automobiliai ant avarinio,dėl to nesaugūs ir neaiškūs lenkimai,greitis koks nuo 10km/h iki kokiu 70km/h, taip pat po gatvę lakstantantys pėstieji, nėra jokių perėjų, trumpai tariant betvarkė gatvės viduryje, o ne gatvės galuose esančiuose žieduose.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Ir nepastebite, kad parašėte oksimoroną? Tuo tas žiedas ir yra blogas, kad D kategorijos Vytenio gatvę sulygino su C kategorijos Naugarduko. Šiandien buvao migracijos departamente, tai gerai mačiau kiek automobilių važiuoja tranzitu ir kiek – su tikslu stoti Vytenio g.
Ne taip turi būti gatvės humanizuojamos, oi ne taip.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tą pačią Naugarduko gatvę kirsti Vytenio gatve anksčiau būdavo didelis stresas ir reikdavo ilgai laukti, dabar ramiai pravažiuoji žiedu.
Ne taip turi būti gatvės humanizuojamos, oi ne taip.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Su tuo žiedu toks truputį nesusišnekėjimas gavosi, savivaldybei reikėjo iš karto sakyti, kad ant vidurinio apskritimo bus galima "lipti", nes dabar humanizavimo priešininkai varė apie tai, kad nepravažiuos didesnės auto su ta mintim, kad vidurys bus užblokuotas.
Yra tokia protinga knyga, Ilja Irmsher. Parking Structures. Išleido Domus Publishing. Ją supratus, daugelio problemų galima išvengti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Problema su pusūkių spinduliais, visų pirma, kyla dėl vairuotojų įgūdžių stokos. Tiesiog kai esi pripratęs važiuoti 2x platesnėmis, nei norma, eismo juostomis ir pravažiavimais ir staiga viskas pasikeičia, natūralu, kad mažiau įgudę vairuotojai gali sutrikti.
Aš irgi buvau per neapsižiūrėjimą uždėjęs per ilgą bortą ant parkingo įvažiavimo, teko jį apie metrą nudrožti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Mane labai neramina, kad tu + 12 palaikinusių turi rimtų problemų su teksto suvokimu. Aš nerašiau ar tos šiukšlės išvežamos ar neišvežamos. Jos beabejo išvežamos, ir apie tai parodo nuskemlti bordiūrai ties įvažiavimais. Be abejo, kaip teisingai pastebėjai - problemų kyla ir dėl visokių jurikų ir seriožų, kurie savo laužą pastato belenkaip ir tada šiukšliavežė irgi užstringa. Bet su posūkių spinduliais problema yra dirbtinai kuriama. Aš jau įkėliau sprendimo pavyzdį - lengvųjų vairuotojai, ypač jei teises išsilaikę jau nebesančioje šalyje, ant tokių bijo užvažiuoti, o šiukšliavežės/gaisrinės/autobusai jomis naudojasi dėl gabaritų (ir šiaip C ir D kategorijų vairuotojams žinių reikalavimai didesni negu lengvųjų).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vilniaus VASA man aptinka tuo, kad jie viešai pateikia visą šiukšlių išvežimo log'ą. Jei šiukšlės neišvežamos, tai nurodoma priežastis. Būtų įdomu pamatyti nors VIENĄ pavyzdį, kai šiukšlės kam nors buvo neišvežtos dėl "susiaurintų" gatvių art humanizacijos. Ne du, tris, o tik vieną. Aš, on the other hand, galiu nurodyti kruvą pavyzdžių vien iš savo kiemo, kai šiukšlės buvo neišvežtos dėl nelegaliai visokių dalbajobų priparkuotų mašinų iš serijos "bet tai nyera kūr parkocy mašyna". Kur b**t visi prokurorai su savo pastabomis? Šiuo metu visame Vilniuje galėčiau asmeniškai parodyti mažiausiai 100 vietų, kur suparkuoti laužai trukdytų pravažiuoti gaisrinėms. Kodėl tai niekam nerūpi? Gatvių humanizavimas čia yra išvis 576 vietoje.Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.04.24, 17:13.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pilnas interviu su V.Benkunsku
LRT Savaitė 2023.04.23 nuo 23:00
Benkunskas kratosi atsakomybės už Šimašiaus gatvių pertvarkas
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...u-igyvendinimu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man vat įdomu kada prokurorai ir gaisrininkai pradės nagrinėti pvz šio devynaukščių komplekso griovimą? Nes na tikrai ten nepravažiuos 12 metrų sunkvežimis su kopėčiom... O kiek dar tokių vietų Vilniuje ir šiaip Lietuvoje? Tai ką darom?
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Labai gali būti, kad VMS pati ilgą laiką nežinojo, koks ten bus žiedas. Pamenu, mane šokiravo Nikitino klausimas FB Naujamiesčio gyventojams, kokio jie nori eismo Algirdo gatvėje, kai gatvės pertvarkymo darbai, galima sakyti, jau buvo pasibaigę. Ne veltui ten iki šiol vietomis neaiškus ženklinimas, ir niekas nieko nebetvarko.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai taip, žiedas toje vietoje yra labai gerai. Bet skaitant diskusijas atrodo, kad vos vos didesnis didesnis žiedas jau būtų nebehumaniška Ar net mulčiaus kiekį pamažinti jo vietoje padarant stambių akmenų grindinį jau atseit būtų blogiau. Nors dabar turim tiesiog purvo generatorius. Bet nuuu pusmetris mulčiaus yra kritiškai svarbu.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai pats gatvių plotis ir nėra jokia problema. Problema yra tos vietos, kur kertasi srautai, tiek auto su pėsčiųjų/dviračių, tiek pačių automobilių. Dabar "humanizuotose" gatvėse ne tik saugiau pereiti per perėją, kuri yra pakelta ir neužblokuota stovinčių automobilių, tiek iš kiemų išsukti ar pravažiuoti humanizuotais žiedais. Tą pačią Naugarduko gatvę kirsti Vytenio gatve anksčiau būdavo didelis stresas ir reikdavo ilgai laukti, dabar ramiai pravažiuoji žiedu.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Asmeniškai ir būčiau pradėjęs nuo kiemų tvarkymo, o ne gatvių siaurinimo. Išvis aftamabilizmo mažinimui svarbiausia, kad nebūtų kur padėt mašinos. O gatvės ir jų plotis antraeilis dalykas.Paskutinis taisė Lettered; 2023.04.24, 09:25.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vilniaus VASA man aptinka tuo, kad jie viešai pateikia visą šiukšlių išvežimo log'ą. Jei šiukšlės neišvežamos, tai nurodoma priežastis. Būtų įdomu pamatyti nors VIENĄ pavyzdį, kai šiukšlės kam nors buvo neišvežtos dėl "susiaurintų" gatvių art humanizacijos. Ne du, tris, o tik vieną. Aš, on the other hand, galiu nurodyti kruvą pavyzdžių vien iš savo kiemo, kai šiukšlės buvo neišvežtos dėl nelegaliai visokių dalbajobų priparkuotų mašinų iš serijos "bet tai nyera kūr parkocy mašyna". Kur b**t visi prokurorai su savo pastabomis? Šiuo metu visame Vilniuje galėčiau asmeniškai parodyti mažiausiai 100 vietų, kur suparkuoti laužai trukdytų pravažiuoti gaisrinėms. Kodėl tai niekam nerūpi? Gatvių humanizavimas čia yra išvis 576 vietoje.
Komentuoti:
Komentuoti: