Arba galima tiesiog padaryti tiesiog tokias užvažiuojamas trinkeles ant posūkio spindulių, kad ir gaisrininkai su prokurorėmis nesikištų į gatvių statybą, ir bachūriukai su bnb saugotų savo metalo laužo važiuoklę ir ant tokių neužvažinėtų.
Plius išsispęstų problema su dėl šiukšliavėžių trupančiais bortais Vieta
Man čia kvepia šiaudine baidykle. Yra daug daugiau požiūrių nei šaraniniai aftamabilistai ir stribašiniai siaurintojai. Bet kam šiais laikais įdomu detalės.
Visiems įdomu šiaip. Man nekvepia, IMHO John teisus - bandoma prisipisti prie humanizavimo (ar kaip vadina siaurinimo) bet kokiu būdu - tai dabar sugalvojo gaisrines.
Toks variantas irgi galimas, bet let's be real, tiems, kas skundžiasi, kad "neįmanoma pravažiuoti" , yra nusišvilpt ant to, kaip ten tos gaisrinės pravažiuos, kaip yra nusišvilpt dėl mašinomis neleistinose vietose užgriozdintų kiemų ir gatvių, kas, šiaip jau, yra nuolatinis priešgaisrinės saugos pavojus visame mieste. Tai, viso labo, pirmas susigalvotas lazy pretekstas kritikuoti tai, kam jie bet kokiu atveju prieštaraus ir kritikuos, nepriklausomai nuo to, ar ten bus mulčius, ar akmenys ar katinukų iškamšos.
Man čia kvepia šiaudine baidykle. Yra daug daugiau požiūrių nei šaraniniai aftamabilistai ir stribašiniai siaurintojai. Bet kam šiais laikais įdomu detalės.
Tam yra žiedo praplatinimas pvz stambių akmenų grindiniu. Marozai nelaužys BNB pažemintų pakabų, o rimtesnė technika ramiai pravažiuos neišvažinėdama mulčiaus.
Toks variantas irgi galimas, bet let's be real, tiems, kas skundžiasi, kad "neįmanoma pravažiuoti" , yra nusišvilpt ant to, kaip ten tos gaisrinės pravažiuos, kaip yra nusišvilpt dėl mašinomis neleistinose vietose užgriozdintų kiemų ir gatvių, kas, šiaip jau, yra nuolatinis priešgaisrinės saugos pavojus visame mieste. Tai, viso labo, pirmas susigalvotas lazy pretekstas kritikuoti tai, kam jie bet kokiu atveju prieštaraus ir kritikuos, nepriklausomai nuo to, ar ten bus mulčius, ar akmenys ar katinukų iškamšos.
Tam yra žiedo praplatinimas pvz stambių akmenų grindiniu. Marozai nelaužys BNB pažemintų pakabų, o rimtesnė technika ramiai pravažiuos neišvažinėdama mulčiaus.
Pilnai pritariu, galima is granitiniu trinkeliu padaryt, kad patogiau butu prvaziuot stambiagbaritei masinai, bet ne pralekt su bemsu. Atsakant John, ziedines sankryzos yra tuo geros, kad nereik sviesaforu ir jos gali buti "gumines" esant poreikiui. Siuo atveju mulciaus juosta nera logiska, nes panaikina galimybe transportui esant reikalui uzvaziuot ant jos ir siaip yra privaryta mulciaus, kuris po lietaus ar sniego tirpimo visur voliojas.
Sumažinti kokiu tikslu? Kad marozėliai galėtų pro sankryžas skraidyti "komfortabiliu greičiu" ir toliau komfortabiliai traiškyti žmones? Net iš gaisrininkų pateikto video matome, kad net didžiausi gaisrinės sunkvežimiai be problemų telpa net sukantis ažtriausiu kampu.
Tam yra žiedo praplatinimas pvz stambių akmenų grindiniu. Marozai nelaužys BNB pažemintų pakabų, o rimtesnė technika ramiai pravažiuos neišvažinėdama mulčiaus.
Cia elementariai uztektu sumazinti tas nereikalingas zonas su mulcium ir praplatint zieda ir visa problema butu isspresta. Jokiu didesniu problemu, apart to, kad zieda braize zmogus, kuris nezino, kaip ziedas veikia. vietos pakeist tai sociai yra, o maziau mulciaus busa, svaresnes gatves liks.
Sumažinti kokiu tikslu? Kad marozėliai galėtų pro sankryžas skraidyti "komfortabiliu greičiu" ir toliau komfortabiliai traiškyti žmones? Net iš gaisrininkų pateikto video matome, kad net didžiausi gaisrinės sunkvežimiai be problemų telpa net sukantis ažtriausiu kampu.
Kas nori garantuoti jog toje vietoje 36 ar 40 t automobilis neužstrigs? Eismo juostos pagrindas projektuojamas vienoms apkrovoms, šaligatvis - kitoms. O jei dar apačioje yra neapsaugotų inžinerinių tinklų - gali būti visai linksma.
Cia elementariai uztektu sumazinti tas nereikalingas zonas su mulcium ir praplatint zieda ir visa problema butu isspresta. Jokiu didesniu problemu, apart to, kad zieda braize zmogus, kuris nezino, kaip ziedas veikia. vietos pakeist tai sociai yra, o maziau mulciaus busa, svaresnes gatves liks.
Nesinori tikėti, kad gaisrininkų automobilius vairuoja tokie prasti vairuotojai, bet jeigu įsivaizduosime, kad taip yra ir žmogus nesugeba pasukti elementarioje vietoje, dar kartą: tu su švyturėliais važiuoji su extra pravažumo automobiliu į fakin gaisrą, kas tau trukdo užvažiuot ant borto ar išvis pravažiuot čia?
Kas nori garantuoti jog toje vietoje 36 ar 40 t automobilis neužstrigs? Eismo juostos pagrindas projektuojamas vienoms apkrovoms, šaligatvis - kitoms. O jei dar apačioje yra neapsaugotų inžinerinių tinklų - gali būti visai linksma.
Grįžtant iš gaisro manot su švyturėliais važiuojama?
O kas atsitiks užvažiavus ant tos nudažytos salelės viduryje, net jei nevažiuojama su švyturėliais? Sprogs ratas ar pan.? Čia šitas problemos ieškojimas ten kur jos nėra, yra tolygu kai kuriu vairuotojų gebėjimams pvz. nesugebėjus įsibėgėti greitėjimo juostoje, vietoje tolimesnio važiavimo I asfaltuota saugos juosta ir tvarkingai užbaigti manevrą, tai sustoti greitėjimo juostos pabaigoje, nes toks jausmas kad ta nudažyta linija tarsi kokia siena - jeigu kirsi, sudaužysi automobilį...
Gal kas nors iš avtamabilystų-antisiaurintojų gali man paaiškinti kokia turėtų būti bent teorinė situacija, kad tas gaisrininkų sunkvežimis važiuotų ten šiaip sau be švyturėlių ir turėtų sukti per žiedą pagal KET?
Dar su gaisrinė bando daryti ratą per žiedą... klounai Čia grynai yra puikus pavyzdys "kai nėro prie ko prisipist, bet labai jau norįsi...".
Gal kas nors iš avtamabilystų-antisiaurintojų gali man paaiškinti kokia turėtų būti bent teorinė situacija, kad tas gaisrininkų sunkvežimis važiuotų ten šiaip sau be švyturėlių ir turėtų sukti per žiedą pagal KET? Tipo jie važinės ir patruliuos ar nėra gaisrų?
Čia berods pilnas video koks siaubas važiuoti buvo remonto metu.
Video pradeda kaip blogai, kad negali atlikti kairiojo posūkio ir tada privažiuoja tą sankryžą tokiu kampu į kurią patektų tik su tuo kairiuoju posūkiu Švitrigailos g. Likęs posūkis tiesiog remonto metu, kai vengė centrinio apskritimo kaip kokios smegduobės.
Ten dar geras kadras nepertvarkytoj Vytenio g. kur abipus chaotiškas statmenas parkavimas - bet ten problemų matyt nėra. Pėstiesiems vietomis po pusmetrį praėjimai, bet viskas ok.
Idomi ziniu radijo laida, kurioje ir pati prokurore dalyvavo, apie jos kreipimasi del gatviu siaurinimo. Idomu, kad diidzioji dalis skambinusiu itaria korupcija
Būtent. Visa tai yra daroma be švyturėlių, žiede stovi kiti automobiliai, kurių ten neturi būti, o vairuotojas daro kažkokį keistą manevrą, nors matosi, kad be problemų galėjo pradėti sukti anksčiau, paskui dar važiuoja atbulai, nors aiškiai matosi, kad gali pravažiuoti ir taip. Ir net per tokį specialų bandymą prie kažko prisiknist gaunas, kad užtenka užasfaltuot štai šitą lopinėlį (nes na žinot, gaisrininkų 4x4 sunkvežimis skubantis į gaisrą per jį nesugebės pravažiuoti per pjuvenas) ir viskas bus ok?
Man panašiau, kad pradinėje stadijoje reikėjo kiek sumažinti/suploninti tą pjuvenų/krūmelių plotą, kur prie pat žiedo. Tiesą sakant, ir dabar tai būtų lengviausias būdas VMS „pataisyti“ ir pasakyti, kad štai, atsižvelgėme į pastabas.
Kodėl taip teigiu? Nes toje vietoje ir dabar nuolat matomos ratų žymės. Tvarkinga nebūna iš esmės niekada. Nėra šansų krūmeliams išaugti. Per daug prastų vairuotojų nesugeba posūkio atlikti. O ir daliai sunkios technikos, taip, gali būti sudėtinga. Tad jau geriau dalį paaukoti asfaltui, negu imtis naujų rimtesnių šios sankryžos pertvarkų.
Dėl kopėčių du variantai - arba vairuotojas žioplas, kuo nesinorėtų tikėti, arba tikslingai stengtasi neįtilpti.
Būtent. Visa tai yra daroma be švyturėlių, žiede stovi kiti automobiliai, kurių ten neturi būti, o vairuotojas daro kažkokį keistą manevrą, nors matosi, kad be problemų galėjo pradėti sukti anksčiau, paskui dar važiuoja atbulai, nors aiškiai matosi, kad gali pravažiuoti ir taip. Ir net per tokį specialų bandymą prie kažko prisiknist gaunas, kad užtenka užasfaltuot štai šitą lopinėlį (nes na žinot, gaisrininkų 4x4 sunkvežimis skubantis į gaisrą per jį nesugebės pravažiuoti per pjuvenas) ir viskas bus ok?
Nesinori tikėti, kad gaisrininkų automobilius vairuoja tokie prasti vairuotojai, bet jeigu įsivaizduosime, kad taip yra ir žmogus nesugeba pasukti elementarioje vietoje, dar kartą: tu su švyturėliais važiuoji su extra pravažumo automobiliu į fakin gaisrą, kas tau trukdo užvažiuot ant borto ar išvis pravažiuot čia?
Komentuoti: