Aš nesuprantu, ką jūs turit prieš radarus? Greitis žudo, technologinės priemonės pinga, kodėl neužpildžius radarais visos šalies? Galime nustoti lakstyti ir tiesiog pasikliauti greičio palaikymo sistemomis su kelio ženklų atpažinimu.
Aš nesuprantu, ką jūs turit prieš radarus? Greitis žudo, technologinės priemonės pinga, kodėl neužpildžius radarais visos šalies? Galime nustoti lakstyti ir tiesiog pasikliauti greičio palaikymo sistemomis su kelio ženklų atpažinimu.
Na bet uždėti ženklai, kad greičio matuoklis. Kai vinjetes skaito, tai nededa informacinio ženklo, kad greičio matuoklis.
Ar tikrai? Šiaip tai ženklas vadinasi taip:
Automatinė eismo kontrolė - Kelio ruožas, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami)nustatyto greičio režimo ar kitus pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai
Nuoroda duota nerodo iš vis jokių radarų, bet nu panašiai tikrai, va radau kažkokį maps, tai suskaičiuoju aštuonis 90 km atkarpoje, dabar gal dar jau daugiau.
Vieniems ten radarai, kitiems tik kameros dėl kelių mokesčio vinječių kontroliuoti. Bet kiekvienas gali traktuoti kaip tik nori
Nuoroda duota nerodo iš vis jokių radarų, bet nu panašiai tikrai, va radau kažkokį maps, tai suskaičiuoju aštuonis 90 km atkarpoje, dabar gal dar jau daugiau.
Na taip. Šiaip keistoka kodėl šiame kelyje jų prismaigstė. Nors aišku A2 atitikimas AM kategorijai kelia šiokių tokių klausimų.
Iki Ukmergės - tik poroj vietų kelio danga prasta. Arčiau Panevėžio tai taip, tie vieno lygio apsisukimai nekažką. Prie jų ir vertėtų statyt matuoklius. O ne gerose dalyse.
Čia viskas susiję su pavojumi. Važiuoti šiek tiek greičiau nei leistina AM keliuose nėra didelio pavojaus, tikriausiai todėl A1 kelyje ir nėra greičio matuoklių (išskyrus pradžioje, pabaigoje ir ties tiltu per Kruną). Jeigu kažkas traktuotų, kad aukščiausio lygio kelyje greitis keltų didelį pavojų, taip kaip kokiame dviejų juostų plente su daugybe sankryžų, vingių ir t.t., tai situacija būtų kiek kitokia.
Čia viskas susiję su pavojumi. Važiuoti šiek tiek greičiau nei leistina AM keliuose nėra didelio pavojaus, tikriausiai todėl A1 kelyje ir nėra greičio matuoklių (išskyrus pradžioje, pabaigoje ir ties tiltu per Kruną). Jeigu kažkas traktuotų, kad aukščiausio lygio kelyje greitis keltų didelį pavojų, taip kaip kokiame dviejų juostų plente su daugybe sankryžų, vingių ir t.t., tai situacija būtų kiek kitokia.
Visa mano paverkimo esmė yra ne tai, kad kažkam baudą įkalė už greičio viršyjimą. Paverkimo esmė yra tai, kad baudos už greičio viršyjimą yra tik lengvas pasipinigavimas, kuriam reikia minimaliai pastangų. Trikojai visiškai neprisideda prie saugumo keliuose, nes visi žino kur jie stovi ir kada stovi. Niekas net nesiruošia gerinti situacijos keliuose kai galima lengvai rinkti baudas už greičio viršyjimą. Naujausias baudų pakėlimas tai tik įrodo. Pagaus mane netyčia viršyjantį greitį kartą per 5 metus - susimoku tą 20 eurų ir toliau skraidau. Jeigu jau kovoti su greičiu, tai bauda turi būti bauda, o ne mokestis. 20km/h viršyjimas mieste - 200 eurų, užmiestyje - 300 eurų, kaip minimum. Bet kai net ir padidintos baudos yra juokingos ir jų dydis tik palaiko pastovias įplaukas į biudžetą, daugiau nėra jokios kontrolės keliuose tiek vairuotojų, tiek pėsčiųjų atžvilgiu, tai chaosas ir yra.
Visiškai sutinku. Dabartinės baudos tėra mokestis už leidimą važinėti greičiau. Bet jei Vilnius-Kaunas neatsirado sektorinio matuoklio, tai apie baudų pakėlimą kalbėti irgi nėra labai realu.
Visos KET baudos turėtų būti pakeltos 10 kartų, o 10km/h tolerancija sumažinta iki 5 km/h.
Nu nereik nusiristi iki tokių absurdiškų pavyzdžių. Ar kada kas matė jog kažkas matuotų greitį degalinės teritorije, arba ten stovėtų trikojis? Jau realiai ir dabar galima būtų visus bausti, nes tikriausiai retas ten važiuoja mažiau nei 30 km/h.
Tai apie tai ir kalba, pristato absurdiškų ženklų ir pratina pažeidinėti.
Komentuoti: