Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liudasbar
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nelinkčiau taip dubliuot, bet gal gyventi galima Norėčiau panašius ženklus pamatyt ir prieš kitas svarbiausias Vilniaus sankryžas, kuriuose susitinka maršrutų numeriai.

    Šiaip norėčiau sužinot ką šitie ženklai rašo
    Užrašuose gatvių pavadinimai (į kur suki sulig tam tikra rodykle), o tie spalvoti ženkliukai - kelių numeriai

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ko norėti iš šalies, kur ir parkavimo vietų skaičių mažina, nors jis reikia dzidzinci.
    Teisingai daro nes sumažinus parkavimo vietų skaičių - sumažėja ir automobilių skaičius. Pas mus tokia pavyzdinė praktika taikoma pavyzdiniame Perkūnkiemio rajone. Ten vietų kaip ir yra, bet jos už pinigus tai galima sakyti nėra ir ką gi - visi Perkūnkiemio gyventojai jau seniai persėdo ant dviračių bei aktyviai naudojasi viešuoju transportu (kuo ne Olandija?). Labai žalias ir ekologiškas rajonas - rekomenduoju.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Skaičiau, kad Utrechte (toks kaimas Olandijoje), priimtas politinis sprendimas visas mieste esančias 2+2 gatves konvertuoti į 1+1. Tai atsilupėliai.
    Ko norėti iš šalies, kur ir parkavimo vietų skaičių mažina, nors jis reikia dzidzinci.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Skaičiau, kad Utrechte (toks kaimas Olandijoje), priimtas politinis sprendimas visas mieste esančias 2+2 gatves konvertuoti į 1+1. Tai atsilupėliai.
    Atsilikėliška politika, tikrai pažangios šalys jau konvertuoja iškart į 0,5+0,5.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ką jau kalbėti apie tai, kad būtina statyti estakadą į Saltoniškių gatvę (kuria, beje, reikia platinti).
    Skaičiau, kad Utrechte (toks kaimas Olandijoje), priimtas politinis sprendimas visas mieste esančias 2+2 gatves konvertuoti į 1+1. Tai atsilupėliai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ką jau kalbėti apie tai, kad būtina statyti estakadą į Saltoniškių gatvę (kuria, beje, reikia platinti).

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Reiktų ten požeminės perėjos manau. Juostų platinimas nepadėjo
    Tada būtinai reikės ir tvorelių. Jei vietoje jų iškart montuosime triukšmo sienutes, tai vienu šūviu du zuikiai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Reiktų ten požeminės perėjos manau. Juostų platinimas nepadėjo

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    agree. ta pirma juosta letai juda, nes sukantys i desine turi praleist pesciuosius ir labai stabdo visa eisma. To pasekoje daug kas lenda is antros juostas ir daznai sukelias konfliktines situacijas. Galejo gal bent jau paskutinius 15metru sukurt dar viena juosta sukt tik i desine (vietos ten yra tokio ilgio juostai). Aisku, tada pestiesiems reiketu kirsti 5 juostas, kas atrodo labai daug.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Turbūt kažką sumaišiau, bet galvojau, kad po rekonstrukcijos nauja pirma juosta bus atiduota tik sukantiems į dešinę. Antra važiuos ant žiedo. O 3-4 link tilto. Gaila, kad toliau paliko konfliktinę vietą.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Sukantys į dešinę dėl kokio nors pėsčiojo užkiš pirmą juostą ir norintiems patekti ant žiedo bus optimaliau važiuoti per 2 juostą...
    Kad ten visa laika taip buvo, kad pagal juostas tik pirma juosta važiavo link žiedo, bet kaip visada daug kas iš antros užkišdavo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Čia tokie įdomesni ženklai nuo Žalgirio g. pusės

    Nelinkčiau taip dubliuot, bet gal gyventi galima Norėčiau panašius ženklus pamatyt ir prieš kitas svarbiausias Vilniaus sankryžas, kuriuose susitinka maršrutų numeriai.

    Šiaip norėčiau sužinot ką šitie ženklai rašo

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Sukantys į dešinę dėl kokio nors pėsčiojo užkiš pirmą juostą ir norintiems patekti ant žiedo bus optimaliau važiuoti per 2 juostą...
    Tai bent pristabdys eismą link žiedo, nes ten ir taip kišasi tas žiedas Nebent kalbama ne apie piko metą, tada jo..

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Čia tokie įdomesni ženklai nuo Žalgirio g. pusės
    Sukantys į dešinę dėl kokio nors pėsčiojo užkiš pirmą juostą ir norintiems patekti ant žiedo bus optimaliau važiuoti per 2 juostą...

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Čia tokie įdomesni ženklai nuo Žalgirio g. pusės

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Atrodo kad vel bus galima sukt i kaire nusileidus nuo Šeškinės kalno, nes ant naujai sudetu ženklu iš kraštines juostos yra strėlite i kaire, nors ant jos ir yra plyta, bet įtariu kad ja nupleš baigus rekonstrukcija.
    P.S kaip kas sumažina nuotraukos svori per telefona? Negaliu ikelt, nes per didelė.
    Ta rodyklė į kairę (su plytos ženklu) yra nuo pat pradžių, kai tik panaikino posūkį. Jokie ženklai, kol kas, atvažiuojant Ukmergės gatve nėra pakeisti.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Pagaliau šulinio dangtis ne ant važiuojamosios dalies ar dvirtakio.
    Bet ant "aklųjų tako". Reik tikėtis kad kanalizacijos dangtis visą laik bus savo vietoj

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	ED7E9846-9356-4CB6-B0F8-9434DB52A394.jpeg
Views:	142
Size:	294,9 kB
ID:	1738125
    Pagaliau šulinio dangtis ne ant važiuojamosios dalies ar dvirtakio.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Atrodo kad vel bus galima sukt i kaire nusileidus nuo Šeškinės kalno, nes ant naujai sudetu ženklu iš kraštines juostos yra strėlite i kaire, nors ant jos ir yra plyta, bet įtariu kad ja nupleš baigus rekonstrukcija.
    P.S kaip kas sumažina nuotraukos svori per telefona? Negaliu ikelt, nes per didelė.
    Kažin. Berods ir dabar buvo "plytos" užklijuotos, nes jos negalioja maršrutiniam transportui.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Atrodo kad vel bus galima sukt i kaire nusileidus nuo Šeškinės kalno, nes ant naujai sudetu ženklu iš kraštines juostos yra strėlite i kaire, nors ant jos ir yra plyta, bet įtariu kad ja nupleš baigus rekonstrukcija.
    P.S kaip kas sumažina nuotraukos svori per telefona? Negaliu ikelt, nes per didelė.

    Komentuoti:

Working...
X