Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SoulMulticast
    replied
    O ziurek tu man atsimine kad egzistuoja STR. Kai reikia atsimena kai reikia kitaip, jau pamirsta.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    p.s. atrase is tvarkaus.vilnius.lt, kad saligatvis tiesiamas 1.5 metro plocio ir viskas ten gerai.
    Pastebėjau, kad visada akcentuoja, jog 1,5m tenkina STR normas. Minimalias normas. O didesnės už minimalias, tai jau prabanga? Po to sugalvoja kas kokį stulpą įbesti ir nebelieka ir tų minimalių.
    O šiuo atveju tai dar ir sukčiauja, įskaičiuodami vejos bortelio storį.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    p.s. atrase is tvarkaus.vilnius.lt, kad saligatvis tiesiamas 1.5 metro plocio ir viskas ten gerai.
    Jeigu traktuosime, kad žmonės gali eiti ir per vejos bortą, tuomet tie 1,5 m susidaro Iš esmės toks minimalus tako plotis, prie ten esančio pėsčiųjų srauto, yra pakankamas.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    p.s. atrase is tvarkaus.vilnius.lt, kad saligatvis tiesiamas 1.5 metro plocio ir viskas ten gerai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Click image for larger version

Name:	ED7E9846-9356-4CB6-B0F8-9434DB52A394.jpeg
Views:	142
Size:	294,9 kB
ID:	1738125Click image for larger version

Name:	20EFA5D7-1309-43CC-BDB0-58B0E67C9EDC.jpeg
Views:	151
Size:	301,1 kB
ID:	1738124Click image for larger version

Name:	277E2630-BB08-41FD-BA16-906F799636BE.jpeg
Views:	152
Size:	303,4 kB
ID:	1738123

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    ir visgi buvau teisus. ne pirstu nepaliesta ta atkarpa nuo centro link Santariskiu. Garantuoju, kad kitais metais isplatins iki Zalgirio g., o dar kitais nuo Zalgirio iki VGTU. tai bus nei daug nei mazai - 4 metai sankryzos pertvarkymui.
    Manau tai susiję ir su NT vystytojų finansavimu. Dabartinius darbus finansuoja M.M.M. ar kaip ten jis vadinasi, stato Saltoniškių verslo centrą.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    ir visgi buvau teisus. ne pirstu nepaliesta ta atkarpa nuo centro link Santariskiu. Garantuoju, kad kitais metais isplatins iki Zalgirio g., o dar kitais nuo Zalgirio iki VGTU. tai bus nei daug nei mazai - 4 metai sankryzos pertvarkymui.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Problema yra planavime, kai miestas sukurtas taip jog visas srautas sukisamas i chordas - GV, Narbuto, Zalgirio, Ukmerges. Ir aisku jos visos sueina vienoj vietoj. Trafikas turi pasiskirstyt tolygiai, o ne eiti miesto greitkeliais. Visi jie piko metu tampa kamsciais.
    Mano manymu, pastačius tiltą per pedagoginio žiedą, pagreitėtų eismo srautai įvažiuojant į žiedą iš Šeškinės bei Baltupių pusės, tada ir sumažėtų kamščiai, for real.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Problema dar ir tame, kad tas planas nėra pilnai įgyvendintas. Neužbaigta Ozo gatvė ir išvis nėra Šiaurinės gatvės. Pagal naują statybą aplink Santariškes, kurios rodos nebuvo anų laikų planuose, dar reiktų ir Mykolo Lietuvio.

    Ir šitą planą galima išpildyti nieko neperstatant iš naujo. Nes miestas ir statytas numatant šitas jungtis.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Žmonės iškelia lozungą ir nebando pamatyti bent realybes nuotrupas. Užteko praplatinti Žalgirio ties Rimi sukant į Santarų pusę ir atsikimšo kapitaliai Žalgirio. perkėlė apsisukimą iš GV į Žalgirio su 100 m juosta irgi pralaisvėjo. Pridės šituos 300 m ir tikrai pralaisvės be € 10 mln investisijų kitaip nei sušikta zuokulos goštauto estakada 200 mašinų per parą MG Baltic reikmėms
    Zuoko estakada cia ne prie ko, man rodos tikrai galima buvo apsieit ir be jos.

    Man keista kad prie sito komentaro net 6 laikai.

    Jus NIEKADA nepadarysite kad sioje vietoje nebutu kamsciu. Tai neimanoma . (nemaisom ir su Liepkalnio sankryza - ten dar imanoma ja rekonstravus). Platinant Zalgirio / GV sankryza ir vis pripaisant papildomas juostas problema tik igilinama. Palyginimui cia kaip turint alergija gerti kasdien po piliule, po metu jau viena doze nebeveikia reikia gerti dvi tabletes, po triju metu tris tabletes ir pan. Galiausiai jus mirsite nuo tableciu salutiniu povekiu, o alergija liks.
    Bemaz visi pagrindiai miesto srautai susieina siioje vietoje, paemus kartu is narbuto/GV zieda. Problemos sprendimas gali buti tik kompleksinis -
    mazinti automobilizacija. Tam prasme mazinti realiai - automobiliu mokesciais, ivedant normalu patogu VT kaip tramvajus, visur padarius dviraciu takus, pilnai uzdarius senamiesti bet kokiam tranzitui ir t.t.
    Problema yra planavime, kai miestas sukurtas taip jog visas srautas sukisamas i chordas - GV, Narbuto, Zalgirio, Ukmerges. Ir aisku jos visos sueina vienoj vietoj. Trafikas turi pasiskirstyt tolygiai, o ne eiti miesto greitkeliais. Visi jie piko metu tampa kamsciais. 3 nakties tokia gatve davaziuoji turbut greiciau, nei per 10 sankryzu siauresnemis gatvemis, uztat 17 val vakaro kasdien stovi kamsciuose, tuose gatvese, kurios turetu buti a-lia greito eismo. Taip padarant patogu mazumai ir nepatogu daugumai.
    Bet su planavimu mes nelabai kazka jau galim padaryt, miesto neperstatysi is naujo.

    Pralaidumas nera begalinis, jei mes pradedam praleidinet per sankryza tuo pat metu dvigubai daugiau masinu, pripaise papildomai keleta juostu, jos sustos kazkur kitur. Musu atveju jos sustoja ivaziuojant is GV i zieda. Visada bus butelio kakleliu. Del tos pacios priezasties NEGALIMA daryti besviesoforines Ukmerges gatves. Visas nestabdomas ir NEVALDOMAS srautas sustos ties Zalgirio/GV sankryza, o ivaziuot i zieda bus isvis neimanoma. Ir visi kalbes vaj vaj problema ka dabar daryt. O problema bus paprasciausiai tame kad piko metu vietoj keletos minuciu sviesoforuose isukant is Fabijoniskiu i Ukmerges visi stoves bendrame kamstyje su GV, bet jau valanda.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Lewis%...ridge_Position
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.06.23, 11:04.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Jo automobiliu daugeja, zmoniu keliaujanciu su automobiliu taip pat daugeja, bet kazkodel Vakaru Europoj zmones suprato kad platinti gatviu neapsimoka, nes is to nieko gero nebus. Ten atvirksciai - siaurina gatves, naikina parkavima, uzdeda tarsos mokescius, riboja automobiliu eisma centrinese miesto dalyse.

    Cia juokinga, sitoje Lietuveleje. Kalba apie darnu juduma, kalba apie "gerus" pokycius, bet kad toks infrastrukturos "tobulinimas" tik bando pasalinti pesciuosius, dviratininkus, ir kitus eismo dalyvius is to miesto dalies. Niekas nenores artintis prie tokio greitkelio miesto centre - jeigu nesinaudoji automobiliu. As kaip ejau pestute link Panoramos, kirtau Ukmerges g, tai pasijauciau kaip koks ateivis, kuris nepriklauso egzistuoti tokioje atmosferoje.
    Taip, riboja automobilių eismą centre. Ir pasirūpina aplinkeliais, kad nereiktų lįst į centrą jei tavo tikslas nėra važiuot į centrą.

    Šita sankryža buvo taip pat nedraugiška ir prieš pastatant Ukmergės gatvės estakadą. Viena juosta ten ar ten irgi nieko nepakeis. Nebent sumažins kamščius ir išmetamųjų dujų kiekį kurį tenka pauostyti kol ten praeini.

    O norint visą šitą mazgą perdaryti reiktų pirma padaryti normalią aplinkelių sistemą, kad pedagoginio tiltas taptų reikalingas tik tiems, kas važiuoja į centrą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gerai, man gali neaiškinti. Aš susisiekimo komunikacijose pradirbęs virš 15 metų ir puikiai žinau visas klaidas ir koks jų taisymo rezultatas lokaliai trumpuoju periodu ir globaliai ilguoju.
    Žodžiu sukišam n+k milijonų, pamatom, kad projektuotojai privėlė klaidų... Ir netaisom tų klaidų bei neišnaudojam padarytų investicijų?

    O Vakarinio įvažiavimas/išvažiavimo sutvarkymas į Gariūnų pusę irgi buvo nereikalingas pagal tą logiką?
    Paskutinis taisė mantasm; 2019.06.22, 13:46.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tą, kuris kasdien piko metu nusitesia nuo pat vakarinio iki IKEA, ir tai niekaip nesusiję su Liepkalnio sankryža. Veikiau atvirkščiai, kai sutvarkys sankryžą, kamštis dar pailgės. Kada platinsim?
    Kaip ir minėjau, šitas susidaro dėl labai probleminio išsukimo iš Oslo į Vakarinį. Kuris yra didelis projektuotojų lepsusas ir kurį nebrangiai galima pataisyti. Čia būtų ne platinimas, o klaidos ištaisymas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet tas čiliakas garantuotai sulaukdavo dešimčių tūkstančių lankytojų. Kurie praplatinus aplinkines gatves persėdo iš autobusų į nuosavus automobilius. Visi matėm legendines fotkes su pustuščiais parkingais tose vietose. O kas dabar darosi? Va taip ir gaunasi praplatinus kelias gatves
    Su praplatinimu tai neturi tiesioginio ryšio. Tiesiog automobilių padaugėjo dvigubai. O lyginant su sovietmečiu net ir dešimteriopai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ten kur Europa buvo tik čiliakas dykynėje. O kur Panorama tik pieno kombinatas kitoje dykynėje.
    Bet tas čiliakas garantuotai sulaukdavo dešimčių tūkstančių lankytojų. Kurie praplatinus aplinkines gatves persėdo iš autobusų į nuosavus automobilius. Visi matėm legendines fotkes su pustuščiais parkingais tose vietose. O kas dabar darosi? Va taip ir gaunasi praplatinus kelias gatves

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Šnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais
    Ten kur Europa buvo tik čiliakas dykynėje. O kur Panorama tik pieno kombinatas kitoje dykynėje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Turi omenyje aplinkkelių kaipo vakarinis, ar tiesiog gatvių jungčių? Nes elementarių C kategorijos gatvių Vilniuje yra katastrofiškas trūkumas. Turime begales atvejų, kai iš kiemų išsukama tiesiai į B kategorijos arterijas ir tuomet visi stovi bendroje eilėje, nors kelionės tikslai gal visiškai skirtingi - vienam tik reikia patekti į gretimą mikrorajoną, o kitam reikia į kitą miesto galą. Tai ir gaunasi, kad net Tūkstantmečio gatvė stovi kamštyje ir platink tu tuos kakliukus be galo.
    Kaipo vakarinis. Pvz iš Santariškių išvažiuot į rytus/pietus/vakarus greičiausia yra per centrą.

    Kokį Tūkstantmečio gatvės kamštį turi omenyje? Minsko sankryža yra labai aiškus probleminis butelio kakliukas. Išvažiavimas iš Oslo gatvės į Vakarinį taip pat yra labai konkreti projektuotojų klaida, kuri anksčiau ar vėliau bus sąlyginai nebrangiai pataisyta. Kaip buvo pataisytas išvažiavimas iš Vakarinio link Gariūnų ir įvažiavimas į Vakarinį nuo Gariūnų. Nepanašu, kad ten po poros metų vėl grįžtume prie ankstesnių kamščių.

    Gerosios Vilties tiltas + žiedas tai taip, probleminė vieta. Ir Tūkstantmečio su VA atvedimas į ją situacijos nepagerino. Kita vertus - srautai buvo perkelti iš kitų gatvių į stambesnes ir toliau nuo žmonių lankomų vietų. Negerai kai aplinkelis tuo pačiu yra ir miesto arterija.

    Dėl siaurų gatvelių pagrindinis dalykas yra bendras miesto suplanavimas. Dominuoja izoliuoti daugiabučių kvartalai su pravažiavimais per kiemus ir siaurom gatvelėm bei magistralinėm gatvėj tarp jų. Norint turėti kvartalinį smulkių gatvių tinklą reiktų iš principo perstatyti didelę dalį miesto. Reljefas tam irgi nelabai palankus.

    Šnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Esminis yra Ozo gatvės iš esmės akligatvis ties Ąžuolyno gatve, kaip pasekmė šio mazgo perkrova. Įrengus Šiaurinę pasikeistų situacija iš esmės, kaip įvyko po VA su Laisvės pr.
    Todėl tokie maži ir pigūs praplatinimai yra optimalus "operatyvus" (buvo rašyta iš VMSA pusės jau prieš 3 metus) sprendimas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Vienos sankryžos mastas irgi svarbu. Ypač kai tai yra butelio kakliukas tranzitiniam srautui dėl aplinkelių trūkumo.
    Turi omenyje aplinkkelių kaipo vakarinis, ar tiesiog gatvių jungčių? Nes elementarių C kategorijos gatvių Vilniuje yra katastrofiškas trūkumas. Turime begales atvejų, kai iš kiemų išsukama tiesiai į B kategorijos arterijas ir tuomet visi stovi bendroje eilėje, nors kelionės tikslai gal visiškai skirtingi - vienam tik reikia patekti į gretimą mikrorajoną, o kitam reikia į kitą miesto galą. Tai ir gaunasi, kad net Tūkstantmečio gatvė stovi kamštyje ir platink tu tuos kakliukus be galo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Vienos sankryžos mastas irgi svarbu. Ypač kai tai yra butelio kakliukas tranzitiniam srautui dėl aplinkelių trūkumo.

    Komentuoti:

Working...
X