Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kitur nepadidėtų, nes už sankryžos srautas išsiskirsto į kitas gatves, todėl ir vadinasi bottleneck'u. Yra sėkmingų pavyzdžių kitose sankryžose, kur užteko tik po juostą pridėti ir pralaidumas ilgam stipriai padidėjo. Tarkim viadukas virš pedagoginio žiedo tikrai padadėtų, nes ten į visas puses stovi kamščiai taip ar taip, o čia visai kita situacija.
    Na tai juk padidėtų "kitose gatvėse". Ar tos mašinos už sankryžos išskristų į kosmosą?
    Sumoje būtų daugiau mašinų, kas prieštarauja bet kokiems sveiku protu ir civilizuoto miesto idėja grįstiems tikslams.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pagerintų tam kartui toje vietoje, bet padidintų kitur dėl jau ne kartą minėto induced damand. Man tai kelia siaubą toks mastymas. Kam daryti, kad būtų blogiau?
    Kitur nepadidėtų, nes už sankryžos srautas išsiskirsto į kitas gatves, todėl ir vadinasi bottleneck'u. Yra sėkmingų pavyzdžių kitose sankryžose, kur užteko tik po juostą pridėti ir pralaidumas ilgam stipriai padidėjo. Tarkim viadukas virš pedagoginio žiedo tikrai nepadadėtų, nes ten į visas puses stovi kamščiai taip ar taip, o čia visai kita situacija.

    Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.29, 13:22.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck'as mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai stipriai pagerintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros pirmiausia būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimas į VT, dviračių takus ir šaligatvius.
    Pagerintų tam kartui toje vietoje, bet padidintų kitur dėl jau ne kartą minėto induced damand. Man tai kelia siaubą toks mastymas. Kam daryti, kad būtų blogiau?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    ČIa panašiai efektyvu kaip į seną automobilį naują salono apdailos detalę įdėti.
    O ką jūs siūlot? Aišku galima už šimtus milijonų pristatyti dar n naujų viadukų/tunelių, kad šiame mazge net šviesoforų neliktų, bet čia būtų perteklinės investicijos, o platinimas kaip tik yra pigus ir gan efektyvus sprendimas.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai gererintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimą į VT, dviračių takus ir šaligatvius.
    ČIa panašiai efektyvu kaip į seną automobilį naują salono apdailos detalę įdėti.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Manau tau puikiai atsake. Techniniai autoįvykiai taip pat _ne_saugumo dalis, o pastarųjų ten nutinka dažnai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.
    Toje vietoje yra turbūt didžiausias bottleneck'as mieste, tai platinimas šiuo atveju kaip tik sąlyginai labai pigiai stipriai pagerintų eismą. Ko nereikia, tai visokių šiaurinių gatvių su n viadukų, tuos pinigus reiktų panaudoti kaip šioje vietoje platinimams ties bottleneck'ais, kad vietoje plėtros pirmiausia būtų maksimaliai išnaudojamas esamas gatvių tinklas ir aišku investavimas į VT, dviračių takus ir šaligatvius.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas pats
    Kad ir dabar ten nėra taip blogai, kad atkratytų važiuot su nuosava auto. Blogai būdavo rytinis kamštis nuo Baltupių perėjos Nuo Pedagoginio tilto prašaut kiaurai galima net pačiu piko metu visai greitai. Šikna yra tik atvažiuot nuo Narbuto. Bet ir tada galima važiuot pro Akropolį. Labai blogai būna tik tada kai įvyksta techninė avarija.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pabaigus rekonstrukciją su tuo likusiu gabaliuku minėtos problemos kaipo ir išsispręstų. Dabar tai taip, pusiau daryta pusiau nedadaryta. Apie žiedą turbūt reikėjo galvot prieš padarant 2/3 darbo pagal šitą projektą
    Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas pats (o vėl užsikišus gatvei pablogės saugumas, nes greit atsiras visokių "gudručių", kurie sugalvos kaip kur nors užlįsti, kokią nors juostą apvažiuoti etc.). Kai tuo tarpu yra būdų kaip spręsti vairavimo konfliktus ir didinti saugumą tuo pačiu nedarant važiavimo nuosavu automobiliu patogesniu ir to neskatinant. Užtektų perdaryti keletą išvažiavimų ir turėtum kažką tokio (ir šviesoforų atsisakyti būtų galima, kas irgi saugumą padidintų, nes ten daug bandančių per raudoną šviesoforą pravažiuoti, vienas šiemet ir į mane taip atsitrenkė). Žiedas dar padidina saugumą ir tuo, kad sulėtina eismą ir priverčia vairuotojus būti atidesniais ir dairytis, vietoj lėkimo kaip akis išdegus nežinia kur.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Persirikiavimo/išsukimo konfliktus labai padeda spręsti mažesnis greitis, kurio pasiekti galima ženklais ir radarais ar saugumo kalneliais. Nors šiaip ta sankryža yra absurdiška iš principo ir ten situaciją geriausiai pataisytų žiedas.
    Pabaigus rekonstrukciją su tuo likusiu gabaliuku minėtos problemos kaipo ir išsispręstų. Dabar tai taip, pusiau daryta pusiau nedadaryta. Apie žiedą turbūt reikėjo galvot prieš padarant 2/3 darbo pagal šitą projektą

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.
    Persirikiavimo/išsukimo konfliktus labai padeda spręsti mažesnis greitis, kurio pasiekti galima ženklais ir radarais ar saugumo kalneliais. Nors šiaip ta sankryža yra absurdiška iš principo ir ten situaciją geriausiai pataisytų žiedas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Nežinau kiek dar aktualus šis postas iš anksčiau, kalbant apie platinimą iš centro.
    Creatium gal yra brėžinių, kuriuose matytųsi kaip tas 5 ar kitokį skaičių juostų naudingai pritaikyti?
    Ne, nemačiau nieko detalesnio.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kas ten tiksliai blogai su saugumu?
    Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jau padarytai pertvarkymo daliai kaipo ir neveikia. Pertvarkymo nuo centro reikia ir dėl saugumo. Net jei sumoj bus tie patys kamščiai.
    Kas ten tiksliai blogai su saugumu?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Sakai induced demand fenomenas šiuo konkrečiu atveju negalioja? Kodėl? Yra atlikti kažkokie moksliniai tyrimai būtent dėl šios sankryžos, kurie tai įrodo? Gal galima į juos nuorodą? Nes juk tikrai nesugalvojai tiesiog šiaip iš lempos, kad būtent šita sankryža turi būti išimtis?
    Jau padarytai pertvarkymo daliai kaipo ir neveikia. Pertvarkymo nuo centro reikia ir dėl saugumo. Net jei sumoj bus tie patys kamščiai.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    themanual Šios potemės postas #1 su panašia fantazija iš 2014 ar anksčiau.
    Man tokios estakados nelabai patinka Su platinimu šitoje vietoje blogai dar tas kad atvažiuojant G.V. nebus nė vienos juostos link Žalgirio g., reikės būtinai persirikiuoti, o tuo pačiu atvažiuojantys nuo žiedo link Ozo g. irgi turės toje pačioje vietoje rikiuotis. Dar jeigu nebūtų to šviesoforo vidury, tai gal judant srautams ir susimaišytų šiaip ne taip, o dabar ta atkarpa dar sutrumpėja ir įdomu kas ten dėsis užsidegus žaliai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą



    Aš taip pat už gatvių siaurinimą, parkavimo vietų mažinimą ir branginimą, bet ši sankryža tarp kelių išimčių, kur ją kiek paplatinti reikia.
    Sakai induced demand fenomenas šiuo konkrečiu atveju negalioja? Kodėl? Yra atlikti kažkokie moksliniai tyrimai būtent dėl šios sankryžos, kurie tai įrodo? Gal galima į juos nuorodą? Nes juk tikrai nesugalvojai tiesiog šiaip iš lempos, kad būtent šita sankryža turi būti išimtis?
    Paskutinis taisė John; 2019.10.28, 19:57.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Nežinau kiek dar aktualus šis postas iš anksčiau, kalbant apie platinimą iš centro.
    Creatium gal yra brėžinių, kuriuose matytųsi kaip tas 5 ar kitokį skaičių juostų naudingai pritaikyti?
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Pagal brėžinį, tai taip ir turėtų būti:

    Click image for larger version  Name:	asd.png Views:	1 Size:	356,1 kB ID:	1643689
    Horn Ar esate už tokio pobūdžio platinimą?

    themanual Šios potemės postas #1 su panašia fantazija iš 2014 ar anksčiau.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Būtume turtingi, tai reiktų ne platinti, o pora G.V. juostų pakišti po žeme važiuojant nuo centro ir taip prašokant visus tris šviesoforus.
    Taip pat reikėjo padaryti su Konstitucijos pr, ten esanti asfalto jūra daug šlykštesnė, geriau ant gatvės būtų statomi visokie verslo centrai.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
    Tikrai taip. Aišku beveik metus į priekį niekuo negali būti tikras.


    Parašė John Rodyti pranešimą

    Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.
    Aš taip pat už gatvių siaurinimą, parkavimo vietų mažinimą ir branginimą, bet ši sankryža tarp kelių išimčių, kur ją kiek paplatinti reikia.

    Komentuoti:

Working...
X