Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Autokratas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Visų pirma, net jeigu kažkoks debilas sugalvojo, kad tai gali būti gera idėja (nenuvertinkime VMS potencialo, ten gali būti ir tokių genialių individų), kas jiems leis sunaikinti dalį Šeškinės kalvų draustinio šlaito su mišku (dėl kurių NMC net ribojamas pastatų aukštis, kad jų neuždengtų) ir nutiesti 6 juostų kelią ar estakadą, kuri dar ir uždengtų dalį nesunaikinto šlaito?
    Ohoho koks kovingas užsidegimas! Smagu, kad diletantų šutvė miesto valdžioje susilaukia tokių stiprių kritikos smūgių, bet gal visgi sustokim sekundei ir susižiūrėkim, kad tie smūgiai nebūtų pro šalį.

    Kalbate apie dalies Šeškinės kalvų geomorfologinio draustinio naikinimą. Pirma, pasitikrinkime kur yra draustinio ribos ir įsitikinkime ar šis planas į tas ribas tikrai pasikėsina. Antra, pasitikrinkime kur tiksliai yra Jūsų minimas šlaitas ir įsitikinkime ar plane numatoma jį pasiekti ir kažką su juo padaryti. Trečia, pasitikrinkime kur prasideda ir baigiasi miškas, esantis draustinyje ir aplinkui. Pasiskaičiuokime kiek medžių būtų nukirsta tokio plano įgyvendinimui ir apmąstykime ar sąžininga gąsdinti miško naikinimu. Ketvirta, įsižiūrėkime į planą, pasistenkime suprasti ar jame tikrai vaizduojama nauja estakada, kuri uždengtų dalį šlaito. Pasvarstykime ar neprirašėme nebūtų dalykų nesuklaidinome žmonių. O kitą kartą prieš rašant giliai pakvėpuokime, galbūt pasitarkime su gydytoju ar vaistininku.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Į Ukmergės g. kalną galintis užvažiuoti bėginis transportas vadinamas FUNIKULIERIUMI, ne tramvajumi.
    Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti
    Mazai jus pakeliaves... Metro ir tramvajai dar ne i tokius slaitus be problemu uzvaziuoja.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Nu gi tas viadukas miesto BP numatytas, nieko čia naujo šiuo DP neišradinėja.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Šiuo atveju iš vis neesu tikras kas čia. Lyg ir iniciatorius Circle K, lyg ir daugiau sklypų bei raudonųjų linijų ribos koreaguojama. Kai rengė pradžioje supratau, kad nori sklypą pasididinti iki Ukmergės estakados.

    Transporto brėžinys tikrai orientacinis (gan atsainiai sužymėtas), į pasiūlymus apie jį tikriausiai atsakys "ne detaliojo plano svarstymo apimtis", nebent gal tiks pasiūlymai dėl pačių teritorijų priskyrimo transporto koridoriams, bet ir ten įtariu sakys, kad geomorfologinio Šeškinės draustinio neliečia. Paaiškės esmė per pristatymą

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Va čia tai magistralės. Panašu, kad Žalgirio-Gelvilko estakados idėjos atsisakoma?
    TPD Nr.K-VT-13-21-293

    Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	500,1 kB ID:	1930765
    Tai juk kažkoks bajeris arba tik vienas iš variantų, kurio niekas nevertina rimtai, ane? Nes jeigu ne, tai čia yra vienas didžiausių išpuolių prieš miestą visoje nepriklausomos Lietuvos istorijoje.

    Bet netikiu, kad tai gali būti rimtas projektas:

    Visų pirma, net jeigu kažkoks debilas sugalvojo, kad tai gali būti gera idėja (nenuvertinkime VMS potencialo, ten gali būti ir tokių genialių individų), kas jiems leis sunaikinti dalį Šeškinės kalvų draustinio šlaito su mišku (dėl kurių NMC net ribojamas pastatų aukštis, kad jų neuždengtų) ir nutiesti 6 juostų kelią ar estakadą, kuri dar ir uždengtų dalį nesunaikinto šlaito?

    Antra, kaip dėl pačių kurtų planų tai vietai?



    Trečia, what about "pirmoji taisyklė - medis visada yra pirmas", kai ruošiesi naikinti draustinio mišką, kad nutiesti amerikietišką highway'jų, nors tuo pačiu metu bėgioji po visokias laidas ir facebook'e pasakoji, kad tai yra didžiausias blogis ir Vilniuje infrastruktūra turi tapti jauki ir europietiška?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Va čia tai magistralės. Panašu, kad Žalgirio-Gelvilko estakados idėjos atsisakoma?
    TPD Nr.K-VT-13-21-293

    Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	500,1 kB ID:	1930765
    amerikietiski vaizdeliai ... siaip tai ziauroka

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Į Ukmergės g. kalną galintis užvažiuoti bėginis transportas vadinamas FUNIKULIERIUMI, ne tramvajumi.
    Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti
    Tramvajui Ukmergės kalnas (o ir Narbuto, ar be tkuris kitas Vilniuje esantis "kalnas" ) nesudarytų absoliučiai jokių problemų.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    ...
    Aš suprantu, jog tramvajaus turbūt dar penkioliką metų neturėsime kad ir kaip sparčiai Vilnius augtų, bet tokie projektai (tikiuos kad čia nesusipratimas) kartu su estakadomis Šiaurinės g. projekte yra sabotažas ne penkiolikai metų o visam amžiui
    Į Ukmergės g. kalną galintis užvažiuoti bėginis transportas vadinamas FUNIKULIERIUMI, ne tramvajumi.
    Nebent tunelį nuo Senukų/Šiaurinės g. pradėti

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    O tai pala jūs norit pasakyti jog tas brėžinys su maximum kiek įmanoma sutalpinti juostų, nuliu dėmesio VT, pėstiesiems, dviratininkams, trejomis juostomis G.V. prieš Žalgirio sankryžą, kur kažkokiu stebuklingu būdu galima važiuoti tiesiai ir sukti į dešinę, yra tai apie ką bus diskutuojama 2021-12-14, o ne kažkoks penkių metų senumo netyčiukas?

    Aš suprantu, jog tramvajaus turbūt dar penkioliką metų neturėsime kad ir kaip sparčiai Vilnius augtų, bet tokie projektai (tikiuos kad čia nesusipratimas) kartu su estakadomis Šiaurinės g. projekte yra sabotažas ne penkiolikai metų o visam amžiui

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Problemų yra ir daugiau. Pavyzdžiui, atrodo nesprendžiamas pėsčiųjų susisiekimas daugeliu krypčiu. Juostų beveik visomis kryptimis galima nuimti po 1/3 juostų ir eismo pralaidumas visai nesikeis.

    Na ir pats faktas, kad jeigu jau norima sujungti Saltoniškių g. su Žalgirio g., tai geriau būtų kasti tunelį, negu statyt 3 aukštų viaduką.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Gal aš pernelyg negatyviai žiūriu, priedo čia dar tik preliminarus brėžinys pagal teritorijų planavimą, bet pinigų bus panaudota daug, o naudos bus mažai
    1: vis tiek liktų šviesoforas Ukmergės/GV sankryžoje link centro (žr. juostų susikirtimus), nors nauja estakada kaip ir leistų nukreipti visus tuos, kurie iš GV nori patekti ant žiedo (vis tiek ten 90% vėliau važiuoja Pilaitės link) ir tada nereikėtų šviesoforo, nes nesikirstų srautai;
    2: priedo bus daug gudručių, kurie, važiuojant nuo Žvėryno link Santariškių, važiuos ne per žiedą, o per estakadą ir taip ją užkimš;
    3:dar, kaip jau kažkas minėjo, amen visoms naujoms VT rūšims ir net paprastai įdėjai 3G nukreipti Saltoniškių->Narbuto->Konstitucijos per žiedą darant kažkokį viaduką (nežinau kiek tai buvo rimtai planuojama, buvau nugirdęs šią įdėją iš žmonių, šiek tiek susijusiu su projektavimu);
    4: reikalingesnis būtų viadukas GV/Žalgirio sankryžoje, nes, kaip jau minėjau, šis spręstu tik šviesoforo būtinybę Ukmergės/GV sankryžoje dėl susikertančių srautų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Primenu, kad galima siųsti pasiūlymus arba juos teikti gyvai.

    Daugiau: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...sutarties-pag/

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Va čia tai magistralės. Panašu, kad Žalgirio-Gelvilko estakados idėjos atsisakoma?
    TPD Nr.K-VT-13-21-293

    Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	500,1 kB ID:	1930765

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Siaurina gatvės raud. linijas tai matyt nebeplanuoja mega sprendimų. Svarbiausia kad kvailais sprendimais nesugadintų dar vienos vietos ateities viešajam transportui. Zuoko laikų VT studijos viename variantų visai protingai buvo siūloma į Saltoniškių g. nukreipti tramvajų iš Ukmergės g. Tik pagal tokį planą buvo greičiausiai numatyta statyti tą kitą pažymėtą estakadą virš Žalgirio g.

    Click image for larger version

Name:	zuokas.png
Views:	687
Size:	891,8 kB
ID:	1930763

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Nieko nesuprantu... Iš Žalgirio g reiks važiuot pro Saltoniškiu g kad papult i GV? O GV i miesta su Ukmerges g vistiek lieka šviesoforine? Ar man vienam atrodo kad tai sugalvojo narkomanas?
    Pro Saltoniškių g. nuimtų srautą nuo žiedo kažkiek, nes nemaža dalis į Narbuto g. nusuktų. Bet, kaip suprantu, būtų skirta tik tai daliai srauto, kuriai aktualu. Bet Bardako pasiūlymas būtų paprastesnis.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Nieko nesuprantu... Iš Žalgirio g reiks važiuot pro Saltoniškiu g kad papult i GV? O GV i miesta su Ukmerges g vistiek lieka šviesoforine? Ar man vienam atrodo kad tai sugalvojo narkomanas?

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Gal aš kažko nesuprantu, bet ne paprasčiau tiesiog padaryti taip?

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	741
Size:	185,1 kB
ID:	1930744

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Žiūrint į kas yra dabar, tai tiesiog nustatomos naujos siauresnės gatvių linijos visoje teritorijoje. Saltoniškių g. irgi raudonos linijos yra arčiau važiuojamosios dalies, toliau nuo pastatų.

    O kur dabar yra parkingai, panašu, paliekama galimybė kažkokiai mini gatvelei tuo puslankiu.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-11-22 133227.jpg Views:	0 Size:	142,3 kB ID:	1930701

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    dar keicia ir raudonasias linijas salia Danske Bank ofiso (to senojo, tamsaus). Idomu kas ten keisis? nes ten ta stovejimo aikstele jau yra gatves raudonose linijose

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    O aš vis galvojau ką jie ten planuoja... buvau nusprendęs, kad likus kokia nors sena DP korektūra.

    Bet nelabai įsivaizduoju kaip ten būtų tikimasi įkišti estakadą po (ar virš) esančia estakada? Panašiau į tunelį man.

    Komentuoti:

Working...
X