Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Horn
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
    Tikrai taip. Aišku beveik metus į priekį niekuo negali būti tikras.


    Parašė John Rodyti pranešimą

    Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.
    Aš taip pat už gatvių siaurinimą, parkavimo vietų mažinimą ir branginimą, bet ši sankryža tarp kelių išimčių, kur ją kiek paplatinti reikia.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?
    o kur buvo parasyta, kad atsaukia? baigs statyt 4 pastata MMM, baigs platint sankryza (tik terminas yra 2021 Q2), tai klausimas 2020 platins ar 2021 (ar vel etapais)

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Ženklas keisis ne nuo dienos meto, o nuo šviesoforų, t.y. iš kur srautas bus paleidžiamas. Gatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.
    Geriau jau atšauktų, nes ko toje vietoje daugiau NEreikia, tai gatvių platinimo. Jau ir taip asfalto jūra vos ne miesto centre.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Gatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.
    Ar tikrai? Iš kur tokia informacija?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Ženklas keisis ne nuo dienos meto, o nuo šviesoforų, t.y. iš kur srautas bus paleidžiamas. Gatvės platinimo kitamet taip pat niekas neatšaukia.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Pranešime gan aiškiai parašyta, kad ženklas bus įjungiamas priklausomai nuo to iš kur leidžiamas srautas, o ne paros laiko:

    Eismo kryptys sankryžoje (507 Kelių eismo taisyklių kelio ženklas) veiks tokiu principu, jog važiuojantiems nuo Geležinio Vilko g. link Žalgirio g. ir apsisukant, kai degs žalias šviesoforo signalas, bus įjungiamas tokio tipo ženklas ir vairuotojai galės drąsiai važiuoti abiem juostomis į Žalgirio g.

    Visais kitais atvejais prioritetas bus skiriamas važiuojantiems Geležinio Vilko g. link Molėtų pl. (nuo tunelio).

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...zu-221-1221374

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Na kaitalioti ženkla pagal laika tikrai nesamoninga ideja. Taip teorijoje tai butu geras sprendimas išnaudot pilnai kelio galimybes, bet realybeje tai sukels tikra chaosa.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tai atlieka VMS, o Pumputis yra ne prie ko.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Man atrodo, kad daug kas klysta ar bent aš tikiuosi, kad bus skirtingas režimas priklausomai nuo to, iš kur atidarytas eismas nepriklausomai nuo dienos laiko. Tiesiog reikia įdėmiau skaityti kas parašyta:
    Eismo kryptys sankryžoje (507 Kelių eismo taisyklių kelio ženklas) veiks tokiu principu, jog važiuojantiems nuo Geležinio Vilko g. link Žalgirio g. ir apsisukant, kai degs žalias šviesoforo signalas, bus įjungiamas tokio tipo ženklas ir vairuotojai galės drąsiai važiuoti abiem juostomis į Žalgirio g.
    Visais kitais atvejais prioritetas bus skiriamas važiuojantiems Geležinio Vilko g. link Molėtų pl. (nuo tunelio). Tuo metu bus įjungiamas tokio tipo ženklas.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Mano nuomone toks reguliavimas butu nelogiskas - tikrai pakanka vienos juostos i zalgirio g. tiems, kurie vaziuoja nuo pedagoginio ziedo. Didžiausia eismo srauto dalis juda gel. vilko g. tolyn link Ozo g. Todėl ryte leidus link ozo g. (molėtų) judėti tik viena juosta kamščiai bus belekokio didumo, o ir rizika, kad žalgirio g. nuo padidėjusio srauto užsikiš, didelė.

    Atvažiavusiems nuo ozo g. ir norintiems sukti link žalgirio turbūt bet kuriuo paros metu būtų geriau, jei į žalgirio galėtų sukt iš dviejų juostų, nes žmonės ten ir suka tik dėl žalgirio g. (su menkom išimtim - kam reikia Škodą nusipirkt arba kas pravažiavo posūkį link Ozo g.).






    Parašė Riedis

    Tik dabar supratau, kur įprotis paveiks sankryžą. Pasirodo, kad gali būti taip važiuojant iš centro:

    Ryto/Dienos? metu 2 juostos bus tiesiai į Žalgirio g.
    Iš pirmos į Geležinį link Ozo g. negalima (įprotis)

    Vakarinio piko metu 2 juostos bus link Ozo g.
    Iš antros į Žalgirio g. negalima.

    Neįvertinau, kad ir taip gali reguliuoti. Gali sukelti įdomių persirikiavimų atvažiavus nuo žiedo dienos metu.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Atsakymas labai paprastas - lenta yra pigiau nei asfaltavimas, plius lenta yra "inovacija" kuria galima pasireklamuot žiniasklaidoje.
    Sakau, norėčiau pamatyti samatas. Gal yra pas mus kelininkų, kiek kainuoja 100m vienos juostos asfalto ir darbų atsižvelgiant, kad technika ir darbininkai jau vietoje (sakykim, kad buvo galima nutiesti kartu kai buvo stumiamas ir platinamas nusukimas link Žalgirio g.) ?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Vakar vakare šitoj vietoj darbavosi kelininkai, tai greičiausiai tvarke ženklinima.
    Siandien vaziavau, jau is istisines padarytas punktyras.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Na šiuo metu ties lankstu kalno link tarp pirmos ir antros juostos eina ištisinė linija. Todėl turės koreguoti ir horizontalų ženklinimą nubraižant punktyrines linijas.
    Vakar vakare šitoj vietoj darbavosi kelininkai, tai greičiausiai tvarke ženklinima.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Taip kaip atrodo dabar, bei atrodė iki šiol. Juk iki sankryžos reikonstrukcijos buvo lygiai tas pats, kas dabar realizuojama šiuo ženklu: atvažiuojantys nuo kalno ir sukantys į Žalgirio g. abiejomis juostomis važiuoja į pastarąją, o atvažiuojantys nuo Saltoniškių abiejomis važiuoja GV link Baltupių.
    Ženklinimas ten niekuom neklaidina, nes tiesiog nepaženklinta prieš atsišakojimą iš kuriuos juostos kuria kryptimi gali važiuoti.
    Na šiuo metu ties lankstu kalno link tarp pirmos ir antros juostos eina ištisinė linija. Todėl turės koreguoti ir horizontalų ženklinimą nubraižant punktyrines linijas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Kaip teisingai turi atrodyti horizontalus ženklinimas (žinau, kad juo čia nereikia vadovautis, bet jis neturi ir klaidinti)?
    Taip kaip atrodo dabar, bei atrodė iki šiol. Juk iki sankryžos reikonstrukcijos buvo lygiai tas pats, kas dabar realizuojama šiuo ženklu: atvažiuojantys nuo kalno ir sukantys į Žalgirio g. abiejomis juostomis važiuoja į pastarąją, o atvažiuojantys nuo Saltoniškių abiejomis važiuoja GV link Baltupių.
    Ženklinimas ten niekuom neklaidina, nes tiesiog nepaženklinta prieš atsišakojimą iš kuriuos juostos kuria kryptimi gali važiuoti.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Kodėl nebuvo galima tiesiog pridėti 100m juostą iš kairės pusės ir šitoj trumpoj atkarpoje padarant tris juostas (prieštaraujantiems bet kokiama platinimui, šitai būtų išskirtinai dėl saugumo ir neplatintų gatvės realiai, nes būtų skirtiamojoj juostoje)?
    Atsakymas labai paprastas - lenta yra pigiau nei asfaltavimas, plius lenta yra "inovacija" kuria galima pasireklamuot žiniasklaidoje.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Realiai manau ten problemas visiškai išspręstų gatvės praplatinimas po 2 juostas iš kiekvienos pusės. Abiejose pusėse pėsčiųjų beveik nėra, tai būtų galima tai padaryti dviračių tako ir šaligatvio sąskaitą. Taip pat panaikinti pėsčiųjų ciklą prie šviesaforo ir pastatyti požeminę perėją.
    Šita ironija nevietoje, kalbam apie saugumą, papildoma juosta visiškai nieko nekeistų pėsčiųjų infrastruktūroje ir neužkirstų kelio jos gerinime. Švieslentė daroma dėl pralaidumo taip pat tikintis, kad išaugs saugumas. Bet aš manau kad liks tokia pat nesaugi kaip ir iki šiol (tai jei esam prieš pralaidumą, tai geriau nieko nedaryti, sutaupysim tiesiog pinigų).
    Mano pozicija, kad 100m asfalto šioje vietoje būtų greičiausiai praktiškesnis sprendimas IR saugesnis už švieslentę. Nesakau, kad esu teisus, bet norėčiau pamatyti jos pačios kainą, įrengimo kainą, palaikymo kainą ir potencialaus remonto kainą. Dabar aišku laikas parodys, jeigu pasiteisints - pripažinsiu klydęs.
    Paskutinis taisė themanual; 2019.10.24, 11:13.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Riedis
    Sprendimas pažangus ir yra skirtas pilniau išnaudoti naujai padarytas juostas, nebeasfaltuojant.

    Srautų "stabdžiai" šioje atkarpoje yra įsiliejantys srautai iki šviesoforo su naująja lentele. Gatvių platinimas už sankryžos beprasmis, nes dažnai viena juosta bus tusčia (dėl šviesoforo).
    Kryptimi link viaduko su Ozu galėtų nuožulnumą sutvarkyti, net ortofoto matosi kaip dažnu atveju šiuo metu vyksta prasilenkimas.
    Teoriškai, o praktiškai kas bus kai atvažiavęs nevietinis vairuotojas pamatys tą švieslentę? Ar tikrai visi susigaudys? Kaip teisingai turi atrodyti horizontalus ženklinimas (žinau, kad juo čia nereikia vadovautis, bet jis neturi ir klaidinti)? Ir aš sutikčiau, jeigu būtų bent praktiška, bet aš tuo abejoju. Asfaltas nepigu, bet norėčiau pamatyti tos švieslentės samatą ir išlaikymo kaštų analizę.
    Dėl srautų stabdžių, tai aš ne dėl pralaidumo platinčiau, o dėl saugumo.
    Paskutinis taisė themanual; 2019.10.24, 11:09.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Realiai manau ten problemas visiškai išspręstų gatvės praplatinimas po 2 juostas iš kiekvienos pusės. Abiejose pusėse pėsčiųjų beveik nėra, tai būtų galima tai padaryti dviračių tako ir šaligatvio sąskaitą. Taip pat panaikinti pėsčiųjų ciklą prie šviesaforo ir pastatyti požeminę perėją.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Čia ta išmani lenta pasirodyti, kad esam labai pažangūs? O vairuotojai pakankamai pažangūs tai lentai? Kodėl nebuvo galima tiesiog pridėti 100m juostą iš kairės pusės ir šitoj trumpoj atkarpoje padarant tris juostas (prieštaraujantiems bet kokiama platinimui, šitai būtų išskirtinai dėl saugumo ir neplatintų gatvės realiai, nes būtų skirtiamojoj juostoje)?

    Komentuoti:

Working...
X