Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Nežymus praplatinimas Žalgirio šalia Rimi prieš sukant kalnan išsprendė labai daug ką ir ne keliems mėnesiams kaip senas bambeklis sakė.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Išsprendė keliems mėnesiams iki kol vėl viskas bus po senovei, tik su didesniu skaičiumi mašinų ir padidėjusia tarša. Nu ir, be abejo, dvigubai didesniu asfalto lauku vos ne miesto centre.
    Praplatinimas prieš pirmą šviesoforą jau virš metų rodos ir dar legendiniai kamščiai negrįžo.

    Aišku būtų smagiau, kad būtų normalus Šiaurinis aplinkelis / ML gatvė, Šiaurinė gatvė ir nereiktų važiuot pro centrą norint išvažiuot iš šiaurinės miesto dalies. Bet kol kas turim ką turim.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nuo Baltupių pusės lyg ir išsprendė.
    Išsprendė keliems mėnesiams iki kol vėl viskas bus po senovei, tik su didesniu skaičiumi mašinų ir padidėjusia tarša. Nu ir, be abejo, dvigubai didesniu asfalto lauku vos ne miesto centre.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nematytais kelio ženklais sieks sumažinti spūstis vienoje judriausių Vilniaus sankryžų https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...zu-221-1221374
    Ženklų įrengimo darbai pradedami šį trečiadienį, o veikti sankryžoje pradės dar šią savaitę, rašoma pranešime.
    Įrengus šiuos kintamus kelio ženklus, prognozuojamas ir didesnis saugumas Geležinio Vilko – Žalgirio g. sankryžoje, sumažinant eismo įvykių skaičių. Šiuo metu eismo įvykiai šioje sankryžoje neretai įvyksta rikiavimosi į kitą eismo juostą metu arba kai vairuotojai važiuoja iš pirmosios juostos tiesiai, o kiti pažeisdami KET iš antros juostos važiuoja į dešinę Žalgirio g. kryptimi. Planuojama, jog kintami kelio ženklai padės išvengti šių probleminių situacijų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nu nes platinimas, kaip žinom, sprendžia kamščius, ar ne?
    Nuo Baltupių pusės lyg ir išsprendė.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nu nes platinimas, kaip žinom, sprendžia kamščius, ar ne?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Bus avarijų pačioj pradžioj, kol visi išmoks žiūrėt į ženklus. Bet šiaip tai neblogai, kad bando sprendimus. Lieka biški neaišku kaip ten su ta gatvės rekonstrukcija. Juk kaip tik šita dalis turėtų keistis smarkiai ją praplatinus. Gal atsisakė?
    Tą patį pagalvojau, greičiausiai atsisakė arba nukėlė neribotam laikui. Šiaip keista, jog vienoje pusėje praplatino sankryžą, o kitoje (kur kamščių netgi dar daugiau) paliko kaip yra.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Bus avarijų pačioj pradžioj, kol visi išmoks žiūrėt į ženklus. Bet šiaip tai neblogai, kad bando sprendimus. Lieka biški neaišku kaip ten su ta gatvės rekonstrukcija. Juk kaip tik šita dalis turėtų keistis smarkiai ją praplatinus. Gal atsisakė?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    nei vieno zodzio apie atkarpa nuo centro link Santariskiu:



    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ekonstrukcija/
    Berods pernai buvo skelbta, kad nuo centro atkarpą rekonstruos 2020 ar 2021, tai pilnai bus baigti jų biurų projektai.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    nei vieno zodzio apie atkarpa nuo centro link Santariskiu:

    Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „M.M.M. projektai“ pabaigė beveik 2 mln. eurų vertės Geležinio Vilko gatvės atkarpos rekonstrukciją. Šia investicija į infrastruktūrą siekiama pagerinti bendrovės plėtojamo biurų komplekso „S7“ poveikį aplinkai – rekonstrukcija padidins Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių pralaidumą, o tai mažins automobilių spūstis bei aplinkos taršą.
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ekonstrukcija/

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Praeis dar koks pusmetis ir visi apsipras bei susiderins optimaliau judėjimas. Viskam reikia laiko.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Ties šio mazgo vingiais ir posūkiais labai išsiskiria žmonių sugebėjimas pataikyti į juostas, ypač iš kairiosios juostos. Prisideda žioplumas ir sunkusis transportas. Atsiranda dideli tarpai, nevienodi greičiai, daug stabčiojimo.

    O dešinioji juosta tikėtinai judėtų sklandžiau, jei būtų paisoma "geltonųjų korių" ir iš išvažiavimų tik adekvačiu metu išleidžiami automobiliai. Dabar dažnu atveju intensyvesnis eismas labai "banguoja" po keletą metrų kraštinėse juostose.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    idomu dalyka pastebejau, kai baige platint G.V. dali vaziuojant nuo Santariskiu iki centro. Uzsidegus zaliam sviesoforo signalui, pajuda visos 4 juostos ir pats judejimas atrodo efektyvus (link sankryzos su Ukmerges g.) taciau prabegus kokioms 30-45s normaliai juda tik 2-3 juostos ir toliau (uz sviesoforo) esancios juostos nera uzpildomos. Dar daugiau, juos atrodo tuscios, nes tiesiog automobiliai judedami nuo G.V. kalno juda letai ir neisnaudoja to isplatejimo taip efektyviai, kaip galetu.

    atrodo gan painiai parasiau, bet gal kas supras.
    Daug žmonių dar įpratę, kad kairiausia juosta tik sukantiems į Žalgirio gatvę. Dešiniausia irgi nelabai mėgiama, nes ją užblokuoja sukantys į dešinę. Tai visi ir lieka vidurinėse. Nors dabar bent kairiausia po truputi vis labiau išnaudojama.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    idomu dalyka pastebejau, kai baige platint G.V. dali vaziuojant nuo Santariskiu iki centro. Uzsidegus zaliam sviesoforo signalui, pajuda visos 4 juostos ir pats judejimas atrodo efektyvus (link sankryzos su Ukmerges g.) taciau prabegus kokioms 30-45s normaliai juda tik 2-3 juostos ir toliau (uz sviesoforo) esancios juostos nera uzpildomos. Dar daugiau, juos atrodo tuscios, nes tiesiog automobiliai judedami nuo G.V. kalno juda letai ir neisnaudoja to isplatejimo taip efektyviai, kaip galetu.

    atrodo gan painiai parasiau, bet gal kas supras.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Aš nesuprantu kas suprojektavo tokį šviesoforo veikimą ir jį leido įrengti.
    Situacija: Atvažiuoji GV nuo Centro pusės, užsidega žalias signalas su rodyklėmis į dešinę (apsaugotas dešinysis posūkis) ir po kelių sekundžių iš kairės atrieda autobusas, nes jam nuo kalno irgi dega žalia, o jis suka "per plytą". Autobusas įvažiuoja į sankryžą, vienoje juostoje kažkas sustoja, kitoje nesustoja, kyla avarinė situacija ir eismo chaosas. Čia grynai toks WTF....
    Neatitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių. Rodyklės reiškia pilnai apsaugotą posūkį.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Stotelė "Saltoniškės" link Žalgirio g. bus naikinama, o 5 autobusas (vienintelis ten) važiuos kitu maršrutu - tikiuosi ne per žiedą... Pokyčiai turėtų būti iki rudens.

    P.S. "Plyta" negalioja maršrutiniam transportui.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    Siekiant pagerinti sankryžos pralaidumo rodiklius, rekonstrukcijos metu įrengta papildoma eismo juosta Geležinio Vilko g. atvažiuojantiems nuo Žalgirio g. pusės, o didinant pėsčiųjų saugumą demontuota papildoma lentelė su žalia rodykle ties raudonu šviesoforų signalu atvažiuojantiems Geležinio Vilko g. nuo centro bei įrengti pėsčiųjų mygtukai. Jau šią savaitę koreguosime šviesoforų reguliavimo ir valdymo programas – po šių pakeitimų sankryža veiks lankstesniu visiems eismo dalyviams režimu, o važiuojantiems Geležinio Vilko g. nuo centro pusės raudonas šviesoforo signalas bus įjungiamas tik tuomet, kai per sankryžą norintys pereiti pėstieji aktyvuos sensorinį pėsčiųjų mygtuką”, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos” direktorė Modesta Gusarovienė.

    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...e-pestiesiems/
    Aš nesuprantu kas suprojektavo tokį šviesoforo veikimą ir jį leido įrengti.
    Situacija: Atvažiuoji GV nuo Centro pusės, užsidega žalias signalas su rodyklėmis į dešinę (apsaugotas dešinysis posūkis) ir po kelių sekundžių iš kairės atrieda autobusas, nes jam nuo kalno irgi dega žalia, o jis suka "per plytą". Autobusas įvažiuoja į sankryžą, vienoje juostoje kažkas sustoja, kitoje nesustoja, kyla avarinė situacija ir eismo chaosas. Čia grynai toks WTF....

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tuo pačiu ir Saltoniškių gatvėje buvo galima laisvai pridėti bent po vieną juostą iš abiejų pusių panaikinant šaligatvius ir dviračių taką, kuriuo niekas nevažiuoja. Dabar kamščiai visur, o papildomos dvi juostos būtų tą problemą išsprendusios. Nesuprantu, ką galvoja savivaldybė.
    Nereikia tų juostų pridedinėti. Tiesiog reikia leisti dviračių taku važiuoti ir automobiliams. Įrengti prie užvažiavimo tokį bortelį per vidurį, kad užvažiuoti galėtų tik visokie X5, TLC ir kitokie, taip apsaugant, kad varguoliai su Audi 80 ir visokiais Golfais nevažiuotų. Ir visos eismo problemos bus išspręstos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mayro Rodyti pranešimą
    Jau parasiau i savivaldybe del papildomu juostu, ziuresim ka atsakys.
    Būtinai pasidalink čia

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Jau parasiau i savivaldybe del papildomu juostu, ziuresim ka atsakys.

    Komentuoti:

Working...
X