Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas
Collapse
X
-
Geležinio Vilko, Lvovo, Žalgirio, Ukmergės, Paribio ir Saltoniškių gatvių detaliojo plano dalies sprendinių keitimo teritorijų planavimo proceso inicijavimas (nuoroda)
Planavimo tikslai ir uždaviniai:
keisti Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2010 m. kovo 17 d. sprendimu Nr. 1-1427 ,,Dėl teritorijos prie Geležinio Vilko, Lvovo, Žalgirio, Ukmergės, Paribio ir Saltoniškių gatvių detaliojo plano tvirtinimo“ (registro Nr. T00061283) patvirtinto teritorijos prie Geležinio Vilko, Lvovo, Žalgirio, Ukmergės, Paribio ir Saltoniškių gatvių detaliojo plano dalies sprendinius apie 16,2 (šešiolikos ir dviejų dešimtųjų) ha teritorijoje planavimo proceso inicijavimo sutarties pagrindu:- nustatyti gatvių raudonąsias linijas ir koreguoti detaliuoju planu nustatytas gatvių raudonąsias linijas,
- suformuoti valstybinės žemės sklypus esamoms susisiekimo komunikacijoms (Geležinio Vilko ir Saltoniškių gatvių atkarpoms) eksploatuoti,
- suplanuojant ir pagrindžiant susisiekimo komunikacijoms reikalingų plotų, priskirtų valstybinės reikšmės miškui, pavertimą kitomis naudmenomis,
- suprojektuojant ir pagrindžiant plotą, reikalingą visuomenės poreikiui, nustatyti esamoms susisiekimo komunikacijoms formuojamiems žemės sklypams reikalingus naudojimo reglamentus,
- atskirose teritorijose nustatyti galimas žemės sklypų ribas ir (ar) žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo principus, teritorijos naudojimo tipą, atitinkantį vietovės lygmens bendrąjį planą, arba konkrečią pagrindinę žemės naudojimo paskirtį, konkrečius naudojimo būdus bei kitus teritorijai taikomus naudojimo reglamentus,
- suformuoti šalia žemės sklypo Nr. 13 Geležinio Vilko g. 4 (kadastro Nr. 0101/0020:39) įsiterpusį žemės sklypą,
- pertvarkyti žemės sklypą Geležinio Vilko g. 4, prijungiant prie jo laisvos valstybinės žemės dalį ir suprojektuojant vieną bendrą sujungimo būdu pertvarkytą žemės sklypą, nustatyti šiam žemės sklypui reikalingus teritorijos naudojimo reglamentus vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendruoju planu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąTen yra kryptys, tik nuotraukoje prastai matosi (dešiniau mėlynos ir žalios reklamos)
Galėtų atnaujinti didesniais skydais ir įrengti ant abejų viadukų.
Komentuoti:
-
Ten yra kryptys, tik nuotraukoje prastai matosi (dešiniau mėlynos ir žalios reklamos)
Komentuoti:
-
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą<...> nuo centro važiuojantiems užsidegus žaliam šviesoforui ženklas dar nieko nerodo.
<...> reikėtų kažkokio stendo su info, kad ženklai kinta.
Pats kintamas ženklas apie save galėtų įspėti sinchronizuojant su besikeičiančiais šviesoforo signalais.
Pvz. Šauktuko simbolio įsijungimas užsidegus raudonai (iš apsisukimo) su perėjimu į pakitusį eismo ženklą beužsidegant geltonai važiuojantiems iš centro.
Dabar buvo pojūtis, kad lentelė "sugedo" ir netikėtai pavėluotai atsikvošėjo. Tai šiuo atveju seni įpročiai tik gelbėja situaciją važiuojant iš centro.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Vakar ten apsisukinėjau atvažiavęs iš Baltupių ir persukęs galvą stebėjau kaip vyksta ženklų pasikeitimas - kai man užsidegė žalia, pasikeitė ženklas ir aš jau įvažinėjau antra juosta į Žalgirio g., dar turėjau praleisti sukančius į Geležinio Vilko gatvę iš užsikišusios pirmos juostos, kurie atvažiavo nuo centro pusės it pradėjo savo manevrą degant vienam ženklui, o buvo priversti baigti jau degant pasikeitusiam ir faktiškai pažeidė taisykles.
Darau išvadą, kad tikrai bus įvykių ir teisininkams teks sukurti precedentą arba kažką dar reikia tobulinti. Paprasčiausia būtų padidinti laiko taip, kad užsidegus raudonai važiuojantiems nuo centro, dar ilgai neužsidegtų žalia apsisukantiems.Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.31, 09:06.
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąŠiandienos ryto išvados - reikėtų kažkokio stendo su info, kad ženklai kinta. Mergaitė iš pirmos juostos nuoširdžiai bandė persirikiuoti į antrą juostą, nes stovėdama prie raudonos matė, kad pirma juosta suka tik į žalgirio g. Vėliau į ženklus matyt nebežiūrėjo.
Darau išvadą, kad tikrai bus įvykių ir teisininkams teks sukurti precedentą arba kažką dar reikia tobulinti. Paprasčiausia būtų padidinti laiko taip, kad užsidegus raudonai važiuojantiems nuo centro, dar ilgai neužsidegtų žalia apsisukantiems.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiandienos ryto išvados - reikėtų kažkokio stendo su info, kad ženklai kinta. Mergaitė iš pirmos juostos nuoširdžiai bandė persirikiuoti į antrą juostą, nes stovėdama prie raudonos matė, kad pirma juosta suka tik į žalgirio g. Vėliau į ženklus matyt nebežiūrėjo.
Komentuoti:
-
Mirktelėjimo prasmę aš suprasčiau, bet dabar yra taip, kad nuo centro važiuojantiems užsidegus žaliam šviesoforui ženklas dar nieko nerodo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąKas kliuvo - ženklui keičiantis ilgoką laiko tarpa kintamo ženklo panelė nieko nerodo - tarpas ilgokas, gal kokia sekundė ar net kiek daugiau.
Komentuoti:
-
Ryte eismas vyksta jau pagal naujuosius kintamus ženklus. Aišku reikia laiko, kol vairuotojai susipažins su pasikeitusia eismo tvarka - kol kas dar srautas nuo apsisukimui naudoja vieną juostą.
Kas kliuvo - ženklui keičiantis ilgoką laiko tarpa kintamo ženklo panelė nieko nerodo - tarpas ilgokas, gal kokia sekundė ar net kiek daugiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Keičiu šiek tiek jūsų nuo temos nukrypusią tematiką. Įrengti nauji kitantys ženklai. Tiesiai dviem juostom į Žalgirio gatvę dega kai atvažiuojama nuo Baltupių (apsisukant), tiesiai dviem juostom į Geležinio vilko gatvę dega kai atvažiuojama nuo centro (tiesiai). Nelabai kažkuo ypatingi. Paprastos LED panelės, kurios užgesta ir vėl užsidega prieš besikeičiant šviesoforų ciklui.
Paskutinis taisė liudasbar; 2019.10.29, 23:29.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Na kalba eina apie platinima iš centro, o toliau už šios sankryžos nera ka užkišt.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nustumus i sona sveika prota yra ir matematiniai skaiciavimai, irodantys kad papildomos juostos, kurios per visa gatves ilgi, neprisideda prie pralaidumo didinimo. Efektyviausia pralaidumo prasme gatve yra 2x2. Irengus 3x3 pralaidumas padideja, bet ne trecdaliu, o maziau.
Padeda tik papildomos juostos prie sankryzu, nes visi bottleneckai yra ties ivaziavimais / isvaziavimais. Bet GV/Ukmerges mazge greitai jau fiziskai nebebus kur dadedineti juostas. Kai baigiasi vieta pradeda makaloti viadukus.
Kaip cia kazkas tesiginai parase - jei visus automobilius, kuriuos piko metu pristabdo GV sankryza praleist, jie tiesiog uzkis kazka toliau - ivaziavima i pedagoginio zieda, isvaziavima is GV pries tuneli ir t.t. Tai pasaka be galo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Papildoma juosta turės būti ilga, kad padidėtų pralaidumas. Pridedant pvz. 1 juostą, ji turėtų siekti viaduką į Ukmergės g. ir tęstis iki Ozo g.
Tačiau tai sukurs papildomų stabčiojimų dėl atvažiuojančių nuo žiedo, kurie privalės išsukti į naują juostą ir persirikiuoti, norėdami patekti į Geležinį Vilką.
Tad galutiniame rezultate neesu tikras kaip čia iš esmės padidinti pralaidumą vakarinio piko metu.
Kalbant apie važiavimą iš centro piko metu, tai papildomai pavadinčiau problemomis:
Patekimą į Geležinį Vilką.
2 srautai nuo Goštauto g. (Sukantys į dešinę nereguliuojamai atima galimybę sukantiems į kairę, greitai bus ištaisyta)
2 srautai nuo Lukšio ir Gynėjų g. Visi konkuruoja į tą pačią juostą.
Persirikiavimas Geležiniame Vilke.
Visi srautai patenka į pirmą juostą, didžioji dalis persirikiuoja per 1-2 juostas kairėn.
Šie manevrai stabdo teoriškai laisvą juostą tilte, vedančią į Ukmergės g. viaduką.
2 Eismo juostų virtimas 3 eismo juostų srautu Geležiniame Vilke (nuo Pakalnės g.)
Nemažai gudručių, kurie "apvažinėja" spūstį per pirmą juostą (skirtą norintiems išsukti iš Geležinio Vilko, bei persirikiuojantiems), taip sukuria papildomus stabčiojimus nesiblaškantiems.
https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/ matosi net dabar beveik 19h šie fenomenai.Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.29, 17:54.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na tai juk padidėtų "kitose gatvėse". Ar tos mašinos už sankryžos išskristų į kosmosą?
Sumoje būtų daugiau mašinų, kas prieštarauja bet kokiems sveiku protu ir civilizuoto miesto idėja grįstiems tikslams.
Beje, kodėl tada statom Šiaurinę gatvę ir dar su krūna viadukų? Kad pravažiavęs viaduką greičiau kamštį privažiuotum?
Komentuoti:
Komentuoti: