Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bordiūrai dar pakeisti, o šviestuvai panašu liks seni surūdiję.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas rekonstruota apart dangos remonto?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠią savaitę pagaliau rekonstruotas GV "kakliukas" atkaprpoje nuo Ukmergės iki Žalgirio g. važiuojant nuo centro. Tiesa, platinimo kaip važiuojant link centro atsisakyta, turbūt verslo centrai to nebefinansavo kaip atkarpos kitoje pusėje.
Komentuoti:
-
Šią savaitę pagaliau rekonstruotas GV "kakliukas" atkaprpoje nuo Ukmergės iki Žalgirio g. važiuojant nuo centro. Tiesa, platinimo kaip važiuojant link centro atsisakyta, turbūt verslo centrai to nebefinansavo kaip atkarpos kitoje pusėje.Paskutinis taisė Lettered; 2022.08.30, 10:53.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąMano greiti pasvarstymai.
Šis transporto mazgas - vienas svarbiausių mieste, kuriam alternatyvų nelabai matau.
GV gatve eismas turėtų vykti nepertraukiamai - neturi būti šviesoforų, perėjų - nes tai yra greitesnio eismo viena svarbiausių arterijų.
Reikia spręsti pėsčiųjų / dviračių susisiekimą.
Todėl, matyt, be kokio viaduko ar tunelio čia neišsiversime. Be to, tunelis ar viadukas galbūt paliktų vietos sklandesniam pėsčiųjų / dviračių susisiekimui.
VT, pėstieji ir dviratininkai turėtų savo gatves, kurie galėtų aplenkti įvažiavimą į GV gatvę.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Mano greiti pasvarstymai.
Šis transporto mazgas - vienas svarbiausių mieste, kuriam alternatyvų nelabai matau.
GV gatve eismas turėtų vykti nepertraukiamai - neturi būti šviesoforų, perėjų - nes tai yra greitesnio eismo viena svarbiausių arterijų.
Reikia spręsti pėsčiųjų / dviračių susisiekimą.
Todėl, matyt, be kokio viaduko ar tunelio čia neišsiversime. Be to, tunelis ar viadukas galbūt paliktų vietos sklandesniam pėsčiųjų / dviračių susisiekimui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Teisybės dėlei Lisabonoje užlipa ir į 13.8%, galima paleisti liniją iš senamiesčio į Vingio parką, bet įprastesnis 2-4%.
O į reklaminius paistalus apie automobilių VDV emisijas, elektomobilio teorinę ridą ir Alstom Citadis X05 Tram Caen la Mer "up to eight percent gradient" reikėtų žiūrėti kritiškai.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pažymėta grubiai pagal sklypo ribas, apvalinant kampus. Kiek tas projektas realiai apims teritorijos kol kas nėra aišku, nes čia buvo tik arch. konkursas, o jame pripaišyt galima daug ko. Bet seksim, kai tik bus naujienų, atnaujinsim ir žymėjimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąTikrai taip, Ukmergės g. max gradientas 5.2%, kai populiariausių modelių tramvajai susitvarko su 8-10%. Vilniaus statesnių gatvių max gradientai praktiškai visi patenka į standartinius limitus, stačiausia man rodos Kalinausko su 9%.
O į reklaminius paistalus apie automobilių VDV emisijas, elektomobilio teorinę ridą ir Alstom Citadis X05 Tram Caen la Mer "up to eight percent gradient" reikėtų žiūrėti kritiškai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na jo, smagu taip pasimėtyti tūščiais žodžiais apie dezinformacija, piliečio paregas, mojavimą pirštais, sielų suvirpinimą ir t.t., bet kažkaip apeit tą nepatogią dalį apie miško naikinimą, amerikietiškos automobilizacijos skatinimą, kad abu šie dalykai visiškai prieštarauja tiems principams ir standartams, kuriuos VMS viešai skelbia, plius kad šis projektas eina grynai per tik neseniai sukurtą Šeškinės komplekso prieigų projektą (kuris, beje, nevisai teisingai pažymėtas citify žemėlapyje Creatium )
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Autokratas Rodyti pranešimą
Man Jūsų siūlomas apibendrinimas puikiai tinka. Laikykime, kad Jūs priskiedėte apie tai, kad bus sunaikinta Šeškinės kalvų draustinio dalis ir apie tai, kad bus pastatyta vaizdą sugadinsianti estakada. Aš, tuo tarpu, į tai atsakydamas pasimėčiau tuščiais žodžiais apie dezinformaciją, piliečio pareigas, mojavimą pirštais ir sielų suvirpinimą.
Automobilizacijos ir gatvės poreikio klausimo, kad neprarast fokuso ties pačiais skiedalais, šįkart neliečiau. Kitąkart.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na jo, smagu taip pasimėtyti tūščiais žodžiais apie dezinformacija, piliečio paregas, mojavimą pirštais, sielų suvirpinimą ir t.t.
Automobilizacijos ir gatvės poreikio klausimo, kad neprarast fokuso ties pačiais skiedalais, šįkart neliečiau. Kitąkart.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Autokratas Rodyti pranešimą
Projektuojama gatvė Šeškinės kalvų geomorfologinio draustinio ribų nepažeidžia - priešingai nei teko perskaityti ugningame, bet, deja, klaidingame ankstesniame pasisakyme. Sielą suvirpinti skirtos frazės kaip "vos vos už draustinio ribų" arba "faktiškai tie patys šlaitai" mąstančiam skaitytojui, kuris suintriguotas laukė skandalo, tačiau maždaug įsivaizduoja kaip veikia draustiniai, jų ribos, ir ką galima ir ko negalima daryti "vos vos" už jų, spėju, kelia žiovulį.
Jūsų papildomai rodomas vaizdas su brūzgynų ortografijomis bei ant jų pavaizduotomis izohipsėmis, kurių išraiškingiausios demonstruoja prieš porą dešimtmečių buldozeriais sustumdytas žemes aplink degalinės sklypą, taip pat kelia žiovulį. Su iš tiesų vertingu ir saugotinu ledynmečio suformuotu reljefu ir gražiu mišku tie vaizdeliai neturi daug bendrų taškų.
Kadangi čia mano nustebimui buvo paskelbta apie tai, kad gatvė sunaikins dalį draustinio, o plius dar kažkokia susapnuota estakada uždengs vaizdingus šlaitus, mano pilietinė pareiga buvo pamojuoti pirštu ir pasakyti, kad meluoti negražu. Bandymas nuo nenusisekusios dezinformacijos peršokti į gerokai platesnę temą apie tai kas yra, o kas nėra amerikietiška automobilizacija ir jos skatinimas, lai lieka kitai diskusijai. Kaip ir filosofiškai-teisinės kategorijos "nusikaltimas prieš miestą" analizė. Nesimėtysiu dabar tiek, nes būtų kiek per daug raidžių.
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąMane gąsdina potencialus asfalto ploto padvibubėjimas. Iš kitos pusės, jei vadovautumės logika, kad šita vieta yra "miesto greitkelių sankirta", kurioje eiliniam piliečiui nelabai yra ką veikti (nėra traukos centro), tai gal nieko tokio? Juk traukos centrai (panorama su ofisais ar lvovo g. ofisai) yra į šoną nuo tos esamos (ir būsimos) gigantiškos sankirtos.
Ir jeigu būtų sukurtos geros alternatyvos pasiekti minėtus traukos taškus dviračiu ar pėsčiomis ar VT, apeinant tą būsimą automobilių išmetamųjų dujų smarvės duobę, tai gal velniai nemato? Tik kad pagal planą kaip matau svarbiausia automobilių asfaltas, o ne kur bus stotelė (ir VT maršrutas), šaligatvis ar dviračių takas, įskaitant tranzitines ir netgi rekreacines dviračių/pėsčiųjų trasas.
Kai bus užtikrintas sklandus ir efektyvus VT judėjimas tuomet bus galima žiūrėti kaip sugadinti miestą estakadomis, o dabar net neturime patogių persėdimo taškų autobusų maršrutams svarbiausiose vietose ir daugumoje vietų būtent per visokias dviejų lygių sankryžas. Taip pat A juostos prie tokių mazgų dažniausiai nutrūksta arba VT priverstas jomis dalintis su kitu transportu.Paskutinis taisė themanual; 2021.11.23, 21:57.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Ir jeigu būtų sukurtos geros alternatyvos pasiekti minėtus traukos taškus dviračiu ar pėsčiomis ar VT, apeinant tą būsimą automobilių išmetamųjų dujų smarvės duobę, tai gal velniai nemato? Tik kad pagal planą kaip matau svarbiausia automobilių asfaltas, o ne kur bus stotelė (ir VT maršrutas), šaligatvis ar dviračių takas, įskaitant tranzitines ir netgi rekreacines dviračių/pėsčiųjų trasas.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąTaip, formaliai tai yra vos vos už draustinio ribų, bet faktiškai tai yra tie patys šlaitai ir tas pats miškas.
Jūsų papildomai rodomas vaizdas su brūzgynų ortografijomis bei ant jų pavaizduotomis izohipsėmis, kurių išraiškingiausios demonstruoja prieš porą dešimtmečių buldozeriais sustumdytas žemes aplink degalinės sklypą, taip pat kelia žiovulį. Su iš tiesų vertingu ir saugotinu ledynmečio suformuotu reljefu ir gražiu mišku tie vaizdeliai neturi daug bendrų taškų.
Kadangi čia mano nustebimui buvo paskelbta apie tai, kad gatvė sunaikins dalį draustinio, o plius dar kažkokia susapnuota estakada uždengs vaizdingus šlaitus, mano pilietinė pareiga buvo pamojuoti pirštu ir pasakyti, kad meluoti negražu. Bandymas nuo nenusisekusios dezinformacijos peršokti į gerokai platesnę temą apie tai kas yra, o kas nėra amerikietiška automobilizacija ir jos skatinimas, lai lieka kitai diskusijai. Kaip ir filosofiškai-teisinės kategorijos "nusikaltimas prieš miestą" analizė. Nesimėtysiu dabar tiek, nes būtų kiek per daug raidžių.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Autokratas Rodyti pranešimą
Ohoho koks kovingas užsidegimas! Smagu, kad diletantų šutvė miesto valdžioje susilaukia tokių stiprių kritikos smūgių, bet gal visgi sustokim sekundei ir susižiūrėkim, kad tie smūgiai nebūtų pro šalį.
Pirma, pasitikrinkime kur yra draustinio ribos ir įsitikinkime ar šis planas į tas ribas tikrai pasikėsina.
Antra, pasitikrinkime kur tiksliai yra Jūsų minimas šlaitas ir įsitikinkime ar plane numatoma jį pasiekti ir kažką su juo padaryti.
Trečia, pasitikrinkime kur prasideda ir baigiasi miškas, esantis draustinyje ir aplinkui.
Tai gal tada: "Pasvarstykime ar neprirašėme nebūtų dalykų nesuklaidinome žmonių. O kitą kartą prieš rašant giliai pakvėpuokime, galbūt pasitarkime su gydytoju ar vaistininku."
Pasiskaičiuokime kiek medžių būtų nukirsta tokio plano įgyvendinimui ir apmąstykime ar sąžininga gąsdinti miško naikinimu.
Ketvirta, įsižiūrėkime į planą, pasistenkime suprasti ar jame tikrai vaizduojama nauja estakada, kuri uždengtų dalį šlaito.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl amerikonika, o ne tarkim olandika? Pvz. čia Olandijoje esantis transporto mazgas pan. atstumu iki miesto centro kaip ir esantis šitas GV/Ukmergės mazgas Vilniuje. Bet tuoj ateis koks "urbanistikos ekspertas" ir pasakys, kad jokio tranzito čia nėra, reikia viską siaurinti iki vienos juostos, sovietai dar per daug juostų padarė ir vietoje fūrų pasiūlys krovinius dviračiais vežti.
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Mazai jus pakeliaves... Metro ir tramvajai dar ne i tokius slaitus be problemu uzvaziuoja.Paskutinis taisė themanual; 2021.11.23, 18:51.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Šiaip sunku kažką pasakyti, šiaip nesu urban greitkelių priešininkas, nebent pradės masiškai nukasinėt greitkelius kokioje Kopenhagoje, ir šiaip čia Vilniaus greitkelių tinklo dalis (GV g. ir dalinai Ukmergės g.). Kuo man patinka miesto greitkeliai, nes jie padeda naikinti stroads, ir labiau vystyti normalias gatves
Sutinku, kad nereikėtų persižaisti su juostomis, turime tokią situaciją, kad realybėje Dubajus yra laikomas urbanizmo parodija, o JAV šiaip yra urbanistikos antipavyzdys.
Komentuoti:
Komentuoti: