Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet rodos sudėjo į tas pačias vietas? Ar praplatino apsisukant nuo Baltupių į Žalgirio gatvę?
    Ne, liks tos pačios 2 juostos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bordiūrai dar pakeisti, o šviestuvai panašu liks seni surūdiję.
    Bet rodos sudėjo į tas pačias vietas? Ar praplatino apsisukant nuo Baltupių į Žalgirio gatvę?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kas rekonstruota apart dangos remonto?
    Bordiūrai dar pakeisti, o šviestuvai panašu liks seni surūdiję.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Šią savaitę pagaliau rekonstruotas GV "kakliukas" atkaprpoje nuo Ukmergės iki Žalgirio g. važiuojant nuo centro. Tiesa, platinimo kaip važiuojant link centro atsisakyta, turbūt verslo centrai to nebefinansavo kaip atkarpos kitoje pusėje.
    Kas rekonstruota apart dangos remonto?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Šią savaitę pagaliau rekonstruotas GV "kakliukas" atkaprpoje nuo Ukmergės iki Žalgirio g. važiuojant nuo centro. Tiesa, platinimo kaip važiuojant link centro atsisakyta, turbūt verslo centrai to nebefinansavo kaip atkarpos kitoje pusėje.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.08.30, 10:53.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Mano greiti pasvarstymai.

    Šis transporto mazgas - vienas svarbiausių mieste, kuriam alternatyvų nelabai matau.
    GV gatve eismas turėtų vykti nepertraukiamai - neturi būti šviesoforų, perėjų - nes tai yra greitesnio eismo viena svarbiausių arterijų.
    Reikia spręsti pėsčiųjų / dviračių susisiekimą.

    Todėl, matyt, be kokio viaduko ar tunelio čia neišsiversime. Be to, tunelis ar viadukas galbūt paliktų vietos sklandesniam pėsčiųjų / dviračių susisiekimui.
    Bendrai tai sutinku, kad ten per miestą einanti magistralė. Toje sankryžoje, geriausia, būtų max kelios juostos srautams paskirstyti. GV vilko g. galėtų labiau priminti miesto greitkelį, o ne nei gatvę, nei greitkelį

    VT, pėstieji ir dviratininkai turėtų savo gatves, kurie galėtų aplenkti įvažiavimą į GV gatvę.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Mano greiti pasvarstymai.

    Šis transporto mazgas - vienas svarbiausių mieste, kuriam alternatyvų nelabai matau.
    GV gatve eismas turėtų vykti nepertraukiamai - neturi būti šviesoforų, perėjų - nes tai yra greitesnio eismo viena svarbiausių arterijų.
    Reikia spręsti pėsčiųjų / dviračių susisiekimą.

    Todėl, matyt, be kokio viaduko ar tunelio čia neišsiversime. Be to, tunelis ar viadukas galbūt paliktų vietos sklandesniam pėsčiųjų / dviračių susisiekimui.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Teisybės dėlei Lisabonoje užlipa ir į 13.8%, galima paleisti liniją iš senamiesčio į Vingio parką, bet įprastesnis 2-4%.

    O į reklaminius paistalus apie automobilių VDV emisijas, elektomobilio teorinę ridą ir Alstom Citadis X05 Tram Caen la Mer "up to eight percent gradient" reikėtų žiūrėti kritiškai.
    Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	986
Size:	62,5 kB
ID:	1931393

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Pažymėta grubiai pagal sklypo ribas, apvalinant kampus. Kiek tas projektas realiai apims teritorijos kol kas nėra aišku, nes čia buvo tik arch. konkursas, o jame pripaišyt galima daug ko. Bet seksim, kai tik bus naujienų, atnaujinsim ir žymėjimą.
    VMS visuomenės informavime teritorija tokia pat kaip ir laimėjusiam arch. konkursą projekte ir apima tą vietą, apie kurią dabar diskutuojama.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Tikrai taip, Ukmergės g. max gradientas 5.2%, kai populiariausių modelių tramvajai susitvarko su 8-10%. Vilniaus statesnių gatvių max gradientai praktiškai visi patenka į standartinius limitus, stačiausia man rodos Kalinausko su 9%.
    Teisybės dėlei Lisabonoje užlipa ir į 13.8%, galima paleisti liniją iš senamiesčio į Vingio parką, bet įprastesnis 2-4%.

    O į reklaminius paistalus apie automobilių VDV emisijas, elektomobilio teorinę ridą ir Alstom Citadis X05 Tram Caen la Mer "up to eight percent gradient" reikėtų žiūrėti kritiškai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na jo, smagu taip pasimėtyti tūščiais žodžiais apie dezinformacija, piliečio paregas, mojavimą pirštais, sielų suvirpinimą ir t.t., bet kažkaip apeit tą nepatogią dalį apie miško naikinimą, amerikietiškos automobilizacijos skatinimą, kad abu šie dalykai visiškai prieštarauja tiems principams ir standartams, kuriuos VMS viešai skelbia, plius kad šis projektas eina grynai per tik neseniai sukurtą Šeškinės komplekso prieigų projektą (kuris, beje, nevisai teisingai pažymėtas citify žemėlapyje Creatium )
    Pažymėta grubiai pagal sklypo ribas, apvalinant kampus. Kiek tas projektas realiai apims teritorijos kol kas nėra aišku, nes čia buvo tik arch. konkursas, o jame pripaišyt galima daug ko. Bet seksim, kai tik bus naujienų, atnaujinsim ir žymėjimą.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Autokratas Rodyti pranešimą

    Man Jūsų siūlomas apibendrinimas puikiai tinka. Laikykime, kad Jūs priskiedėte apie tai, kad bus sunaikinta Šeškinės kalvų draustinio dalis ir apie tai, kad bus pastatyta vaizdą sugadinsianti estakada. Aš, tuo tarpu, į tai atsakydamas pasimėčiau tuščiais žodžiais apie dezinformaciją, piliečio pareigas, mojavimą pirštais ir sielų suvirpinimą.

    Automobilizacijos ir gatvės poreikio klausimo, kad neprarast fokuso ties pačiais skiedalais, šįkart neliečiau. Kitąkart.
    Kad niekur nesakiau, kad bus pastatyta būtent estakada Na bet jūs teisus, kam diskutuoti apie automobilizaciją ir gatvės poreikį jai skirtoje temoje "Keliai, gatvės, autotransportas" skiltyje. Ypač kai argumetų nelabai ir yra...

    Komentuoti:


  • Autokratas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na jo, smagu taip pasimėtyti tūščiais žodžiais apie dezinformacija, piliečio paregas, mojavimą pirštais, sielų suvirpinimą ir t.t.
    Man Jūsų siūlomas apibendrinimas puikiai tinka. Laikykime, kad Jūs priskiedėte apie tai, kad bus sunaikinta Šeškinės kalvų draustinio dalis ir apie tai, kad bus pastatyta vaizdą sugadinsianti estakada. Aš, tuo tarpu, į tai atsakydamas pasimėčiau tuščiais žodžiais apie dezinformaciją, piliečio pareigas, mojavimą pirštais ir sielų suvirpinimą.

    Automobilizacijos ir gatvės poreikio klausimo, kad neprarast fokuso ties pačiais skiedalais, šįkart neliečiau. Kitąkart.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Autokratas Rodyti pranešimą

    Projektuojama gatvė Šeškinės kalvų geomorfologinio draustinio ribų nepažeidžia - priešingai nei teko perskaityti ugningame, bet, deja, klaidingame ankstesniame pasisakyme. Sielą suvirpinti skirtos frazės kaip "vos vos už draustinio ribų" arba "faktiškai tie patys šlaitai" mąstančiam skaitytojui, kuris suintriguotas laukė skandalo, tačiau maždaug įsivaizduoja kaip veikia draustiniai, jų ribos, ir ką galima ir ko negalima daryti "vos vos" už jų, spėju, kelia žiovulį.

    Jūsų papildomai rodomas vaizdas su brūzgynų ortografijomis bei ant jų pavaizduotomis izohipsėmis, kurių išraiškingiausios demonstruoja prieš porą dešimtmečių buldozeriais sustumdytas žemes aplink degalinės sklypą, taip pat kelia žiovulį. Su iš tiesų vertingu ir saugotinu ledynmečio suformuotu reljefu ir gražiu mišku tie vaizdeliai neturi daug bendrų taškų.

    Kadangi čia mano nustebimui buvo paskelbta apie tai, kad gatvė sunaikins dalį draustinio, o plius dar kažkokia susapnuota estakada uždengs vaizdingus šlaitus, mano pilietinė pareiga buvo pamojuoti pirštu ir pasakyti, kad meluoti negražu. Bandymas nuo nenusisekusios dezinformacijos peršokti į gerokai platesnę temą apie tai kas yra, o kas nėra amerikietiška automobilizacija ir jos skatinimas, lai lieka kitai diskusijai. Kaip ir filosofiškai-teisinės kategorijos "nusikaltimas prieš miestą" analizė. Nesimėtysiu dabar tiek, nes būtų kiek per daug raidžių.
    Na jo, smagu taip pasimėtyti tūščiais žodžiais apie dezinformacija, piliečio paregas, mojavimą pirštais, sielų suvirpinimą ir t.t., bet kažkaip apeit tą nepatogią dalį apie miško naikinimą, amerikietiškos automobilizacijos skatinimą, kad abu šie dalykai visiškai prieštarauja tiems principams ir standartams, kuriuos VMS viešai skelbia, plius kad šis projektas eina grynai per tik neseniai sukurtą Šeškinės komplekso prieigų projektą (kuris, beje, nevisai teisingai pažymėtas citify žemėlapyje Creatium )

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Mane gąsdina potencialus asfalto ploto padvibubėjimas. Iš kitos pusės, jei vadovautumės logika, kad šita vieta yra "miesto greitkelių sankirta", kurioje eiliniam piliečiui nelabai yra ką veikti (nėra traukos centro), tai gal nieko tokio? Juk traukos centrai (panorama su ofisais ar lvovo g. ofisai) yra į šoną nuo tos esamos (ir būsimos) gigantiškos sankirtos.
    Ir jeigu būtų sukurtos geros alternatyvos pasiekti minėtus traukos taškus dviračiu ar pėsčiomis ar VT, apeinant tą būsimą automobilių išmetamųjų dujų smarvės duobę, tai gal velniai nemato? Tik kad pagal planą kaip matau svarbiausia automobilių asfaltas, o ne kur bus stotelė (ir VT maršrutas), šaligatvis ar dviračių takas, įskaitant tranzitines ir netgi rekreacines dviračių/pėsčiųjų trasas.
    Bet čia nėra jokios greitkelių sankirtos, galim G.V. laikyti vieninteliu miesto greitkeliu šioje vietoje (nors toliau ir juo važiuoja autobusai), kuris nesikerta su jokiu kitu greitkeliu, nes visos kitos gatvės yra ne greitkeliai, o miesto gatvės kuriose važiuoja VT ir kurios turi kirstis viename lygyje, jog VT galėtų lengvai patekti iš vienos gatvės į kitą.

    Kai bus užtikrintas sklandus ir efektyvus VT judėjimas tuomet bus galima žiūrėti kaip sugadinti miestą estakadomis, o dabar net neturime patogių persėdimo taškų autobusų maršrutams svarbiausiose vietose ir daugumoje vietų būtent per visokias dviejų lygių sankryžas. Taip pat A juostos prie tokių mazgų dažniausiai nutrūksta arba VT priverstas jomis dalintis su kitu transportu.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.11.23, 21:57.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Va čia tai magistralės. Panašu, kad Žalgirio-Gelvilko estakados idėjos atsisakoma?
    TPD Nr.K-VT-13-21-293

    Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	500,1 kB ID:	1930765
    Mane gąsdina potencialus asfalto ploto padvibubėjimas. Iš kitos pusės, jei vadovautumės logika, kad šita vieta yra "miesto greitkelių sankirta", kurioje eiliniam piliečiui nelabai yra ką veikti (nėra traukos centro), tai gal nieko tokio? Juk traukos centrai (panorama su ofisais ar lvovo g. ofisai) yra į šoną nuo tos esamos (ir būsimos) gigantiškos sankirtos.
    Ir jeigu būtų sukurtos geros alternatyvos pasiekti minėtus traukos taškus dviračiu ar pėsčiomis ar VT, apeinant tą būsimą automobilių išmetamųjų dujų smarvės duobę, tai gal velniai nemato? Tik kad pagal planą kaip matau svarbiausia automobilių asfaltas, o ne kur bus stotelė (ir VT maršrutas), šaligatvis ar dviračių takas, įskaitant tranzitines ir netgi rekreacines dviračių/pėsčiųjų trasas.

    Komentuoti:


  • Autokratas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Taip, formaliai tai yra vos vos už draustinio ribų, bet faktiškai tai yra tie patys šlaitai ir tas pats miškas.
    Projektuojama gatvė Šeškinės kalvų geomorfologinio draustinio ribų nepažeidžia - priešingai nei teko perskaityti ugningame, bet, deja, klaidingame ankstesniame pasisakyme. Sielą suvirpinti skirtos frazės kaip "vos vos už draustinio ribų" arba "faktiškai tie patys šlaitai" mąstančiam skaitytojui, kuris suintriguotas laukė skandalo, tačiau maždaug įsivaizduoja kaip veikia draustiniai, jų ribos, ir ką galima ir ko negalima daryti "vos vos" už jų, spėju, kelia žiovulį.

    Jūsų papildomai rodomas vaizdas su brūzgynų ortografijomis bei ant jų pavaizduotomis izohipsėmis, kurių išraiškingiausios demonstruoja prieš porą dešimtmečių buldozeriais sustumdytas žemes aplink degalinės sklypą, taip pat kelia žiovulį. Su iš tiesų vertingu ir saugotinu ledynmečio suformuotu reljefu ir gražiu mišku tie vaizdeliai neturi daug bendrų taškų.

    Kadangi čia mano nustebimui buvo paskelbta apie tai, kad gatvė sunaikins dalį draustinio, o plius dar kažkokia susapnuota estakada uždengs vaizdingus šlaitus, mano pilietinė pareiga buvo pamojuoti pirštu ir pasakyti, kad meluoti negražu. Bandymas nuo nenusisekusios dezinformacijos peršokti į gerokai platesnę temą apie tai kas yra, o kas nėra amerikietiška automobilizacija ir jos skatinimas, lai lieka kitai diskusijai. Kaip ir filosofiškai-teisinės kategorijos "nusikaltimas prieš miestą" analizė. Nesimėtysiu dabar tiek, nes būtų kiek per daug raidžių.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Autokratas Rodyti pranešimą

    Ohoho koks kovingas užsidegimas! Smagu, kad diletantų šutvė miesto valdžioje susilaukia tokių stiprių kritikos smūgių, bet gal visgi sustokim sekundei ir susižiūrėkim, kad tie smūgiai nebūtų pro šalį.

    Pirma, pasitikrinkime kur yra draustinio ribos ir įsitikinkime ar šis planas į tas ribas tikrai pasikėsina.
    Taip, formaliai tai yra vos vos už draustinio ribų, bet faktiškai tai yra tie patys šlaitai ir tas pats miškas.

    Antra, pasitikrinkime kur tiksliai yra Jūsų minimas šlaitas ir įsitikinkime ar plane numatoma jį pasiekti ir kažką su juo padaryti.

    Trečia, pasitikrinkime kur prasideda ir baigiasi miškas, esantis draustinyje ir aplinkui.
    Čia ne miškas ir ne šlaitai?







    Tai gal tada: "Pasvarstykime ar neprirašėme nebūtų dalykų nesuklaidinome žmonių. O kitą kartą prieš rašant giliai pakvėpuokime, galbūt pasitarkime su gydytoju ar vaistininku."

    Pasiskaičiuokime kiek medžių būtų nukirsta tokio plano įgyvendinimui ir apmąstykime ar sąžininga gąsdinti miško naikinimu.
    O kas tai yra, jeigu ne miško naikinimas? Ir kokio tokio plano? Amerikietiško automobilizacijos skatinimo plano?

    Ketvirta, įsižiūrėkime į planą, pasistenkime suprasti ar jame tikrai vaizduojama nauja estakada, kuri uždengtų dalį šlaito.
    Ten net nėra svarbu ar tai bus estakada, ar paprastas kelias, bet kokiu atveju (nebent tai būtų tunelis) tai yra nusikaltimas prieš miestą.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kodėl amerikonika, o ne tarkim olandika? Pvz. čia Olandijoje esantis transporto mazgas pan. atstumu iki miesto centro kaip ir esantis šitas GV/Ukmergės mazgas Vilniuje. Bet tuoj ateis koks "urbanistikos ekspertas" ir pasakys, kad jokio tranzito čia nėra, reikia viską siaurinti iki vienos juostos, sovietai dar per daug juostų padarė ir vietoje fūrų pasiūlys krovinius dviračiais vežti.
    Čia miesto greitkelis, kur viešasis transportas nevažiuoja. G.V. tegu stato estakadą bet ne iš Žalgirio g. į Saltoniškių nukertant Ukmergės g. kur važiuoja autobusai ir ateityje turėtų važiuoti tramvajus

    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

    Mazai jus pakeliaves... Metro ir tramvajai dar ne i tokius slaitus be problemu uzvaziuoja.
    Tikrai taip, Ukmergės g. max gradientas 5.2%, kai populiariausių modelių tramvajai susitvarko su 8-10%. Vilniaus statesnių gatvių max gradientai praktiškai visi patenka į standartinius limitus, stačiausia man rodos Kalinausko su 9%.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.11.23, 18:51.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Va čia tai magistralės. Panašu, kad Žalgirio-Gelvilko estakados idėjos atsisakoma?
    TPD Nr.K-VT-13-21-293

    Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	500,1 kB ID:	1930765
    Amerikietiškus ultra-pro-car sprendimus norisi pavadinti tiesiog "Amerikonika"

    Šiaip sunku kažką pasakyti, šiaip nesu urban greitkelių priešininkas, nebent pradės masiškai nukasinėt greitkelius kokioje Kopenhagoje, ir šiaip čia Vilniaus greitkelių tinklo dalis (GV g. ir dalinai Ukmergės g.). Kuo man patinka miesto greitkeliai, nes jie padeda naikinti stroads, ir labiau vystyti normalias gatves

    Sutinku, kad nereikėtų persižaisti su juostomis, turime tokią situaciją, kad realybėje Dubajus yra laikomas urbanizmo parodija, o JAV šiaip yra urbanistikos antipavyzdys.

    Komentuoti:

Working...
X