Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė SoulMulticast
    vyksta "dorozhnaja revoliucija" pagal sekminga Celiabinsko pavyzdi. Kasmet reikia dadet po viena juosta ir kamsciai stebuklingai sumazeja!
    Žmonės iškelia lozungą ir nebando pamatyti bent realybes nuotrupas. Užteko praplatinti Žalgirio ties Rimi sukant į Santarų pusę ir atsikimšo kapitaliai Žalgirio. perkėlė apsisukimą iš GV į Žalgirio su 100 m juosta irgi pralaisvėjo. Pridės šituos 300 m ir tikrai pralaisvės be € 10 mln investisijų kitaip nei sušikta zuokulos goštauto estakada 200 mašinų per parą MG Baltic reikmėms

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    ^^ Jo as biski nesuprantu ka jie galvoja su tuo pasiekti. Visa teritorija aplink Panoramos zieda atrodo kaip koks Chicagos priemiescio 60-70metais statytas ofisu kvartalas su tokiais greitkeliais ir parkingu.
    Spekit kuri nuotrauka Vilnius.


    Click image for larger version

Name:	lolvilnius.png
Views:	109
Size:	299,5 kB
ID:	1730415Click image for larger version

Name:	lolchicago.png
Views:	106
Size:	281,7 kB
ID:	1730416

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Kažkas čia forume tik rašė, jog šiemet platins tik 1 juostą link centro, o nuo centro kitamet. Juokingai skamba taip išmėtyti darbus per 3 metus, bet MMM moka skaičiuoti pinigus ir matyt taip jiems geriau.
    Kol biurai visi nepastatyti, nėra tikslo įšaldyti pinigus.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Kažkas čia forume tik rašė, jog šiemet platins tik 1 juostą link centro, o nuo centro kitamet. Juokingai skamba taip išmėtyti darbus per 3 metus, bet MMM moka skaičiuoti pinigus ir matyt taip jiems geriau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    ^^ As nesuprantu, ar jie dar platina ta gatve?
    Taip. Reikia.

    Komentuoti:


  • MarioVilnius
    replied

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    As nemaciau, kad apie kita puse rasytu apskritai. Buvo rasyta, kad bandys zieda keist siemet

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kitoje pusėje berods tik kitais metais platins, šiemet tik tą vieną juostą link centro padarys ir viskas, ar jau pasikeitė planai?
    O buvo kažkur apie tai pranešta?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kitoje pusėje berods tik kitais metais platins, šiemet tik tą vieną juostą link centro padarys ir viskas, ar jau pasikeitė planai?
    Argi jūs nesuprantat kad gatvę praplatint tai tikrai ne vienerių metų gigagrandijozinys darbus? Tai net ne vienos o gal pusantros kadencijos reikalas.Tai kaip minimum miestui didžiulis įššūkis. Ilgalaikė ambicija!.Jūs naivuoliai spirgantys kažkokie .
    Paskutinis taisė evvt; 2019.05.30, 07:25.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Būtų logiška, kad vykdytų darbus dalimis. Spėju taip ir bus. Juolab, kad dabar daro lengviausią dalį. Sunkesnę gali palikti vasarai, kai apmažėja srautai.
    Kitoje pusėje berods tik kitais metais platins, šiemet tik tą vieną juostą link centro padarys ir viskas, ar jau pasikeitė planai?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Būtų logiška, kad vykdytų darbus dalimis. Spėju taip ir bus. Juolab, kad dabar daro lengviausią dalį. Sunkesnę gali palikti vasarai, kai apmažėja srautai.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Su tuo įsukimu iš Geležinio Vilko buvo ta, kad greitėjimo juosta, išsukant iš Žalgirio gatvės, tapdavo ir lėtėjimo juosta sukantiems iš Geležinio Vilko į Rimi. Dėl ko ten teko matyti daug pavojingų situacijų, kai sukantis į Rimi stabdydamas užlįsdavo priešais greitėjantį ir išsukinėjantį iš Žalgirio į Geležinio Vilko gatvę.
    Taip. Tereikejo padaryti ivaziavima toliau, uz Rimi.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    as suprantu kad GAL taip saugiau, bet daryti toki lanka vardan ivaziavimo i aikstele? Tai gal dar papaisom po tris juostas ir vazinejam ratais sitoj vietoj nuo ryto iki vakaro..
    Su tuo įsukimu iš Geležinio Vilko buvo ta, kad greitėjimo juosta, išsukant iš Žalgirio gatvės, tapdavo ir lėtėjimo juosta sukantiems iš Geležinio Vilko į Rimi. Dėl ko ten teko matyti daug pavojingų situacijų, kai sukantis į Rimi stabdydamas užlįsdavo priešais greitėjantį ir išsukinėjantį iš Žalgirio į Geležinio Vilko gatvę.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bl*t
    Šiaip pats Šimašius ir Pakalnis ne kartą yra šaipęsi iš šito Rimi, kaip ypač blogo urbanizacijos pavyzdžio. Tai gal sugalvojo tokį "kerštą" šito sklypo developeriams? Nes šiaip ir važiuojant kairėn į Linkmenų g. iš Žalgirio g. stovi ženklas, draudžiantis sukti į kairę (nebent nuėmė po paskutinių pakeitimų, kažkaip nepatikrinau) į Rimi aptarnaujančią gatvę. Tai patekti iš GV į tą Rimi, bent jau laikantis KET, tampa beveik neįmanoma.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dar kartą apie Geležinio Vilko / Žalgirio mazgą, kuris turbūt pretenduoja tapti geriausiu pavyzdžiu, rodančiu, kokia katastrofiškai bloga yra mūsų vairavimo kultūra ir nebaudžjamumas. Ten neseniai padarė porą pakeitimų:
    - nebegalima sukti į Rimi važiuojant Geležinio Vilko g. link Ozo g.
    - Nebegalima apsisukti Žalgirio ir Linkmenų g sankryžoje važiuojant Žalgirio g. link Kalvarijų g.

    Papaišiau schemoje, kaip tai atrodo.



    Spėkit, ar kas nors laikosi draudimo kirsti ištisinę ir paiso apsisukimą draudžiančių ženklų. Čia neskaitant to šviesoforo, kur visi važiuoja per raudoną. Ir viskas dėl to, kad labai reykia važoti.
    as suprantu kad GAL taip saugiau, bet daryti toki lanka vardan ivaziavimo i aikstele? Tai gal dar papaisom po tris juostas ir vazinejam ratais sitoj vietoj nuo ryto iki vakaro..

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Čia nuo kada uždraudė iš GV pasukt? Įdomu ar pats iš įpratimo nenukirtau kampo.

    Sprendimas turbūt būtų nebent sustatyt kuoliukus. Ištisinė linija ten greitai nusivažinės nuo persirikiuojančių. Arba išvis uždaryt tą įvažiavimą. Po šitų pakeitimų jis nebereikalingas.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    tiksliau toje G.V. dalyje kur link centro, salia Circle K viena juosta atsiras. kitoje puseje lyg ir nieko nemaciau, kad vyktu

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dar kartą apie Geležinio Vilko / Žalgirio mazgą, kuris turbūt pretenduoja tapti geriausiu pavyzdžiu, rodančiu, kokia katastrofiškai bloga yra mūsų vairavimo kultūra ir nebaudžjamumas. Ten neseniai padarė porą pakeitimų:
    - nebegalima sukti į Rimi važiuojant Geležinio Vilko g. link Ozo g.
    - Nebegalima apsisukti Žalgirio ir Linkmenų g sankryžoje važiuojant Žalgirio g. link Kalvarijų g.

    Papaišiau schemoje, kaip tai atrodo.



    Spėkit, ar kas nors laikosi draudimo kirsti ištisinę ir paiso apsisukimą draudžiančių ženklų. Čia neskaitant to šviesoforo, kur visi važiuoja per raudoną. Ir viskas dėl to, kad labai reykia važoti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiandien prasidėjo konkretūs žemių darbai šioje sankryžoje, likusioje dalyje.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kodėl iš viso ten būtina laikyti tarpmiestinio stotelę, jei kenčia 10'000 kartų daugiau miesto keleivių kamščiuose? Tarytum negalima naudotis tarpmiestinio stotele prie Benedikto turgaus?

    Komentuoti:

Working...
X