Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mindzius-LT
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Šiandien perpiet spūstis iki Šeškinės PC, tad vargu ar galima vienareikšmiškai teigti.
    Kalėdinis maratonas - visi per pietus važiuoja dovanų. Realiai situaciją vertinti galėsime tik sausį/vasarį - po mokinių/darželinukų atostogų.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė giead675 Rodyti pranešimą
    Papildant, 8:40 iš viso kamščio leidžiantis Ukmergės g. nebebuvo, išskyrus tą tašką prie serviso su kelių policija - visi nervingai stabteldavo.
    Norisi tikėti, kad VA keičia situaciją.
    Šiandien perpiet spūstis iki Šeškinės PC, tad vargu ar galima vienareikšmiškai teigti.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Ar pasikeite srautai ties Ukmerges - GV - Zalgirio sankriza atidarius Vakarini aplinkeli?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Kaip pasake kalbintas ekspertas situacijoje su Vilnius-Kaunas keliu kad išvažiuojant į pagrindinį kelią turi praleist juo važiuojančius nesvarbu ka jie daro, ar važiuoja tiesiai ar persirikiuoja... Čia tik tuo atveju jeigu neveiktu šviesoforas..
    Būtent. Šviesoforas į dešinę juk suteikia pirmenybę. Kliūties iš dešinės tai nėra.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Būtent. Ir laidoje kalbėjo, kad trikampis kažkur toli. Nesuprantu, kam jis. Privažiuoji Geležinio Vilko gatvę, o ten už ištisinės ta juosta tęsiasi. Kodėl reikia praleisti kažką, kas nori persirikiuoti?
    Kaip pasake kalbintas ekspertas situacijoje su Vilnius-Kaunas keliu kad išvažiuojant į pagrindinį kelią turi praleist juo važiuojančius nesvarbu ka jie daro, ar važiuoja tiesiai ar persirikiuoja... Čia tik tuo atveju jeigu neveiktu šviesoforas..

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Lygiai taip pat galima paklausti kokiu tikslu iki šiol buvo (ir yra) statomi ženklai "duoti kelią" prieš įvažiavimus į greitėjimo juostas? Juk pagrindiniu keliu važiuojantis transportas greitėjimo juostoje neturi atsidurti, tai kam ten duoti kelią prieš sankirtą. Čia sakyčiau iš seno įpročio taip daroma, nors jokios loginės prasmės tai neturi ir netgi pagal taisykles yra neteisinga.
    Video buvo situacija, greitėjimo juosta tuo pačiu gali būti ir letėjimo juosta, tuomet turi pirmenybę besirikiuojantys išvažiuoti iš pagrindinio.
    Čia prie rimi aiškiai iš horizontalaus žymėjimo norėta padaryti lygiavertes juostas , bet tas ženklas šiuo atveju ne į temą.

    BEt kokiu atveju tas nusukimas į Rimi yra blogas sprendimas saugumo atžvilgiu toje vietoje, kad ir kokie ženklai būtų. Jį reiktų stumti kaip įmanoma šiauriau

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Taip, neveikiant šviesoforui tektu vadovautis trikampiu. Kokiu tikslu ji pakabino? Tikriausiai norėjo suteikt pirmenybe GV, bet kompetencijos per mažai..
    Būtent. Ir laidoje kalbėjo, kad trikampis kažkur toli. Nesuprantu, kam jis. Privažiuoji Geležinio Vilko gatvę, o ten už ištisinės ta juosta tęsiasi. Kodėl reikia praleisti kažką, kas nori persirikiuoti?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
    Tik įdomu kokiu tikslu Žalgirio g. (ties vingiu) pakabintas ženklas "duoti kelią". Neveikiant šviesoforui reikėtų vadovautis šiuo ženklu ir tokioje situacijoje iš lygiareikšmių kelių taptų nebelygiareikšmiai - išsukantiems iš Žalgirio g. reikėtų praleisti važiuojančius G. Vilko gatve?
    Lygiai taip pat galima paklausti kokiu tikslu iki šiol buvo (ir yra) statomi ženklai "duoti kelią" prieš įvažiavimus į greitėjimo juostas? Juk pagrindiniu keliu važiuojantis transportas greitėjimo juostoje neturi atsidurti, tai kam ten duoti kelią prieš sankirtą. Čia sakyčiau iš seno įpročio taip daroma, nors jokios loginės prasmės tai neturi ir netgi pagal taisykles yra neteisinga.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
    Iš reportažo reikia suprasti, kad šita situacija vairavimo mokyklos "Autologija" vadovo, Kastyčio Povilaičio, traktuojama kaip dviejų lygiareikšmių kelių susiliejimas.
    Visiškai teisingai.

    Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
    Tik įdomu kokiu tikslu Žalgirio g. (ties vingiu) pakabintas ženklas "duoti kelią". Neveikiant šviesoforui reikėtų vadovautis šiuo ženklu ir tokioje situacijoje iš lygiareikšmių kelių taptų nebelygiareikšmiai - išsukantiems iš Žalgirio g. reikėtų praleisti važiuojančius G. Vilko gatve?
    Taip, neveikiant šviesoforui tektu vadovautis trikampiu. Kokiu tikslu ji pakabino? Tikriausiai norėjo suteikt pirmenybe GV, bet kompetencijos per mažai..

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    "Pavojingos ir klaidinančios eismo situacijos Vilniuje: susiorientuoti sunku visiems"

    Eksperto komentaras:
    <...>tie kas išvažinėja iš šalutinio kelio kaip ir bus įsitikinę, kad jų yra pirmumas<...> Kastytis Povilaitis, vairavimo mokyklos "Autologija" vadovas.
    <...>Dešinės rankos taisyklė<...>jokios reikšmės čia neturi<...> Delfi korespondentės komentaras.
    <...>šiuo atveju galbūt reiktų eismo organizatorių tikslesnio sprendimo kam jie norėtų suteikti prioritetą<...> Kastytis Povilaitis, vairavimo mokyklos "Autologija" vadovas.

    Iš reportažo reikia suprasti, kad šita situacija vairavimo mokyklos "Autologija" vadovo, Kastyčio Povilaičio, traktuojama kaip dviejų lygiareikšmių kelių susiliejimas.
    Tik įdomu kokiu tikslu Žalgirio g. (ties vingiu) pakabintas ženklas "duoti kelią". Neveikiant šviesoforui reikėtų vadovautis šiuo ženklu ir tokioje situacijoje iš lygiareikšmių kelių taptų nebelygiareikšmiai - išsukantiems iš Žalgirio g. reikėtų praleisti važiuojančius G. Vilko gatve?
    Paskutinis taisė M1gdas; 2016.12.19, 21:12.

    Komentuoti:


  • Plents
    replied
    Važiuojant iš Žalgirio g. ir sukant į dešinę GV gatvėn yra ženklas "Duoti kelią". Šioje situacijoje nematau jo prasmės.
    Gaila, bet laidoje apie tą ženklą nebuvo užsiminta.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Kaip ir sakiau anksčiau..

    Taip pat pritariu kad jei savivaldybe norejo suteikt pirmenybe važiuojantiems GV turėjo sukantiems nuo Žalgirio g. pastatyt antra trikampį toliau už šviesoforo.

    P.S nuoroda į KMŽ: http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1...masinos_zmones
    Aš ir pritariu. Ten tiesiog dvi lygiagrečios lygiavertės eismo juostos.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Sukantiems iš Žalgirio gatves stovi šviesoforas (ne su rodykle, ne su papildoma sekciją, o normalus šviesoforas), ir į ženklą visiems turi but nusispjaut (kol jis veikia).
    Ir važiuojantis iš Žalgirio g. ir G. Vilko g. važiuoja savo juosta, tad nieko praleidinet neturi, kol kas nors nepradeda persirikinet. Tada kas persirikiuoja turi praleist ta kuris važiuoja gretimais, ka ir nurodo punktas 104.
    Kaip ir sakiau anksčiau..

    Taip pat pritariu kad jei savivaldybe norejo suteikt pirmenybe važiuojantiems GV turėjo sukantiems nuo Žalgirio g. pastatyt antra trikampį toliau už šviesoforo.

    P.S nuoroda į KMŽ: http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1...masinos_zmones

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    2016-12-17 laidoje "Keliai, mašinos, žmonės" buvo nagrinėta situacija, kas ką turi praleist, kai sukama į Rimi, tai atsakymas, kad tie, kas persirikiuoja. Kas iš Žalgirio į GV suka, važiuoja ramiai tiesiai ir neturi nieko praleidinėti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tikras Rodyti pranešimą
    padarius nuo zalgirio iki ukmerges 5 juostas efektyvumas nebutu didelis, nes labai kemsasi ties pedagoginiu ziedu, grudasi abiem juostom i desine puse ir stabdo srauta link GV. O juosta skirta sukti tik i ukmerges g vaziuotu visokie chamai ir suktu i GV.
    As manau kad GV praplatinimas nuo Ozo viaduko iki Zalgirio g tikrai butu efektyvus.
    Nėra prasmės platinti nuo Ozo viaduko ar kur nors ties Baltupiais, jei pralaidumais pagrindinėje vietoje ties Ukmergės g. nėra didinamas. Ukmergės g. vien penktą kairiausią juosta prailginus pralaidumas gerokai padidėjo, o čia papildomos 2 juostos tikrai padėtų. Beje, vien nuo Žalgirio g. atvažiuoja nemažas srautas ir visą tą atkarpą užkemša, ir ypač dešinę juostą, iš kurios dauguma suka į Ukmergės g.
    Žiedas dar labiau užsikimšo uždraudus sukti Ukmergės g. į kairę, seniau tik rytais drausdavo. Geriau būtų uždraudę GV važiuoti į Ukmergės g. ne per viaduką.
    Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.08, 22:59.

    Komentuoti:


  • Tikras
    replied
    padarius nuo zalgirio iki ukmerges 5 juostas efektyvumas nebutu didelis, nes labai kemsasi ties pedagoginiu ziedu, grudasi abiem juostom i desine puse ir stabdo srauta link GV. O juosta skirta sukti tik i ukmerges g vaziuotu visokie chamai ir suktu i GV.
    As manau kad GV praplatinimas nuo Ozo viaduko iki Zalgirio g tikrai butu efektyvus.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Reikia ir iki Žalgirio platint ir už, nes vis tiek kamštis atsiremia į šviesoforą ties Ukmergės g.
    Atvaizdas
    Aš irgi manau, kad dabartinėje situacijoje būtų galima stipriai padidinti pralaidumą vien padidinus juostų skaičių.

    Vizualizacijose ateities viadukai kaip ir ambicingai atrodo, bet vis tiek pasigilinus panašu į brangią investiciją, kuri spręs vienas problemas , o kurs naujas.

    t.y. nesprendžiama patekimo į žiedą nuo G.vilko ir Žalgirio gatvių problema, reiktų jau siūlyto šitoj temoj tuneliuko, bet tai irgi klausimas kaip kirstųsi/jungtųsi G.Vilko ir Žalgirio srautai jau už viaduko link žiedo.

    Galų gale norint išvengti šviesaforo spėčiau Ukmergės gatvė arba G.Vilko turėtų susiaurėti iki vienos juostos, nes po žiedu į vieną pusę vis tiek tik trys juostos telpa, o vietos susilieti srautam iš daugiau juostų iki pirmojo žiedo tilto irgi trūksta.

    Mano nedrąsus spėjimas būtų, kad dviejų lygių izoliuotas Žalgirio ir G.Vilko mazgas perkėlus jį šiek tiek šiauriau (kur jau stovi Rimi) būtų atnešęs daugiausia naudos šitoj gatvių makalynėj...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ties ta troba, kurioje parduoda krosneles beveik nereikia atskiros juostos, pirmiausia kemšasi GV/Žalgirio ir nesugeba "paduoti" srauto į GV/Ukmergės, kai ten atsidaro, nes kairę juostą užkiša sukantys į Žalgirio.
    Reikia ir iki Žalgirio platint ir už, nes vis tiek kamštis atsiremia į šviesoforą ties Ukmergės g.
    Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.08, 09:52.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Kitose šalyse kalnus nukasa norėdami patogiai trasą pravesti, o čia degalinė, trobos
    Taip, kalnus nuversti paprasčiau nei trobą ar degalinę, kurios užsiprašytų milijonų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Taip, pirma reikia praplatint atkarpą nuo Ukmergės iki Žalgirio g. iki 5 juostų, tik tiek, kad ten taip plačiai kaip leidžiantis nuo Ukmergės kalno nėra kaip padaryti, degalinė, trobos... Manau jau senai būtų praplatinta kaip ir ta pati Žalgirio g., jei būtų vietos.
    Ties ta troba, kurioje parduoda krosneles beveik nereikia atskiros juostos, pirmiausia kemšasi GV/Žalgirio ir nesugeba "paduoti" srauto į GV/Ukmergės, kai ten atsidaro, nes kairę juostą užkiša sukantys į Žalgirio.

    Komentuoti:

Working...
X