Pasirodė A1/E85 rekonstrukcijos brėžiniai. Nuoroda: http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo..._Breziniai.pdf Turiu pastabų dėl kelio maršrutinio orientavimosi. Norėčiau, kad mano post'ą pastebėtų LAKD ir atsižvelgtų
1) Brėžiniai rodo, koks daugmaž bus maršrutinis orientavimasis kelyje. Trūkumas: neaišku, kur pirma juosta nuves. Pradiniam brėžinyje rodo, kad visos trys juostos yra "tranzitinės", nors pirma juosta tokia nėra, apribotas greitis iki 90 km/h. Štai kaip galėtų atrodyti maršrutų ženklų schema. Manau, kad tikslingiau yra padubliuoti ženklą 507, nei įrengti 514:
Ši schema parodytų, kad antra ir trečia juosta yra tranzitinės - "į Vilnių", o pirma juosta - "į Senamiestį". Šiaip čia turbūt reikėtų keisti maršrutinio orientavimosi taisykles, tačiau daug tikslingiau būtų kryptys - "KLEBONIŠKIS CENTRAS" vietoj dab. "Senamiestis, Centras, Aleksotas".
Ta pati situacija yra ir kitoje pusėje. Ten iš jungiamojo kelio atsišakoja atšaka į tranzitines juostas. Brėžinyje neparodyta, kad iš anksto yra įspėjama apie nuvažiavimą į tranzitines juostas už posūkio į 232. Kartu su ženklu nr. 604 "232 Vilijampolė Šėta", virš antros jungiamojo kelio eismo juostos būtų įrengtas ženklas 602: tiesiai - "Vandžiogala Šilainiai Vytėnai", į kairę - "Klaipėda Ryga".
2) Nuorodos po Megos viaduku:
Pirmame ženkle nurodomos kryptys: "VILIJAMPOLĖ ŠILAINIAI VYTĖNAI ŠĖTA", tačiau vietinės krypčių rodyklės yra tik VYTĖNAI, ŠĖTA. Daleiskim, kad vairuotojas supras, kad Vytėnų kryptimi yra išvažiavimas į Šėtą, tačiau rodyklė tiesiai ties posūkiu į Vytėnus sukuria betvarkės jausmą. Vairuotojas gali pamanyti, kad tarp baltų nuorodų bus pametęs Vilijampolę. Tikslinga būtų įrengti tik nuorodą į Vytėnus, o kryptį tiesiai nurodyti ženklu 623 "Trasos numeris", kur būtų nurodomas trasos numeris 232. Krypčių rodyklės tarsi žymėtų, kad jos skirtos Megos viadukui. Panašiai padaryta šiaurinėje sankryžos pusėje, ten yra tik nuoroda į Šilainius, nors tiesiai toliau yra Vandžiogala. Ten galėtų eiti rodyklė tiesiai maršrutui 222.
Kadangi aiškūs tik 1 ir 2 etapai, neaišku, kokios įvažos ir nuovažos bus tarp tranzitinių ir vietinių juostų. Būtų įdomu patyrinėti, kaip nuorodos dėstomos ten.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąBeje, važiuojant nuo Lazdynų link Ukmergės, ties sankryža su Pilaitės pr. vis dar bepakeisti kelio ženklai ir rodo, kad reikia sukti į dešinę norint važiuoti į Ukmergę/Panevėžį
Komentuoti:
-
Beje, važiuojant nuo Lazdynų link Ukmergės, ties sankryža su Pilaitės pr. vis dar bepakeisti kelio ženklai ir rodo, kad reikia sukti į dešinę norint važiuoti į Ukmergę/PanevėžįPaskutinis taisė Romas; 2016.12.23, 21:14. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus Vakarinio aplinkkelio III etapas"
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTaigi pas mus toks požiūris: "Juk visi ir taip žino, kam čia tie ženklai. Kadangi pareikalavo sudėti, tai sudėjom tik tam, kad jie būtų."
Ženklams sunaudoja kokį 50 kg skardos, bet rėmą jiems laikyti padaro, kad atlaikytų kokias 3 tonas. Gal čia su perspektyva užkelti kokią Audi dėl reklamos?
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąŽiūronus dalins prie įvažiavimų ar reiks iš namų imt?
Ženklams sunaudoja kokį 50 kg skardos, bet rėmą jiems laikyti padaro, kad atlaikytų kokias 3 tonas. Gal čia su perspektyva užkelti kokią Audi dėl reklamos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimą2016 09 18
Paskutinis taisė Romas; 2016.09.18, 20:40. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąEismo saugos ekspertas privalo inicijoti taisykliu pakeitima, jei jis mato kad taisykles atsilieka nuo gyvenimo ir neaprupina saugaus eismo.
Gera žinia tik ta, kad "savivaldybėse" situacija kažkiek geresnė nei "užmiestyje" matyt todėl, kad politikai daugiau sveiko proto įkrečia Saugaus eismo komisijoms. LAKD žodis iniciatyva užmirštas.
Komentuoti:
-
Eismo saugos ekspertas privalo inicijoti taisykliu pakeitima, jei jis mato kad taisykles atsilieka nuo gyvenimo ir neaprupina saugaus eismo.
Komentuoti:
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąNeseniai per Žinių radiją transliavo laidą, kurioje buvo diskutuojama apie aukštąjį mokslą. Buvo paminėta, kad Lietuvoje visiškai nėra rengiami kelių saugaus eismo įrengino ir organizavimo specialistai (ar bent jau kažkaip panašiai). Manau, kad tokie saugaus eismo įrengimo ir organizavimo specialistai ne tik projektuotų ir įrenginėtų su eismo saugumu susijusius inžinerinius sprendimus, bet užsiimtų ir informatyviu kelių ženklinimu. Pradedant 2016/17 mokslo metais bus pradėti ruošti tokie specialistai, todėl yra vilties, kad kryptingas specialistų parengimas pagerins situciją keliuose ir ženklinimo srityje
Tik yra kitas dalykas, kad esminiai problemos dėl krypčių ženklinimo (ir kito ženklų naudojimo) sprendimai slypi ne projektavime ir įrengime, o normatyvuose ir teisės aktuose, kurie reglamentuoja visą ženklinimą. Jeigu teisės aktai nurodo, kad nuoroda turi būti į miestą ar gyvenvietę, tai net ir paruoštas specialistas (projektuotojas) neįrengs ženklo "LANKSTAS (arba ŽIEDAS) - šiaurė/vakara", nes tokio niekas nesuderins bei neleis pastatyti.
Komentuoti:
-
Nesenai per radiją kalbėjo valstybinius kelius prižiūrinčios įstaigos vadovas. Į klausimą kodėl pvz. išvažiuojant iš Palangos nėra nė vienos nuorodos pvz. į Vilnių ar Kauną jis atsakė, kad pro Palangą einantis kelias A13 veda iš Klaipėdos į Liepoją. Suprask - Vilnius čia ne prie ko. Į visus kitus žurnalistų ar klausytojų klausimus ir pastabas atsakymai buvo tokie patys - tokios taisyklės, nepristatysim mes tų ženklų, atsikniskit.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKažkiek yra vilties, kad situacija pagerės, nes skaičiau LAKD klausimų/atsakymų skiltį, kur teigiama, kad rengiama nauja maršrutinio orientavimosi tvarka. Gal sutvarkys ir šitą jovalą. Nuorodos galbūt bus aiškesnės ir dažnesnės.
Keliuose esu už tai, kad viskas būtų įrengta pagal reglamentus, interpretacijos paliekant kuo mažiau vietos: kelio ženklų dizainas, kelio ženklų įrengimas, sankryžų formos, maršrutai. Taip pat reglamentai neturi būti absurdiški, ar nepatogūs vairuotojui, o stengtis juos tobulinti ir pritaikyti taip, kad būtų kuo patogesni vairuotojui
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Lietuvoje kryžčių nuorodose vengiama naudoti baltus ženklus, pvz., Vilnius-Baltupiai, Kaunas-Vilijampolė ar Klaipėda-Mažasis Kaimelis.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSkirstant srautus, atvažiavus A1 ties Gariūnais (sankryža su A19), turėtu būti nurodytos tokios kryptys: Tiesiai: Vilnius - Centras, Vilnius - Žemieji paneriai; Kairėn: ŽIEDAS - vakarai/šiaurė, (Oro uostas) Vilnius, Vilnius - Stotis; Dešinėn: ŽIEDAS - pietūs/rytai.
T.y. atsižvelgiant į būtinybė aiškiai pažymėti kryptis ir į tai, kad iš aplinkkelių galima pasiekti daug įvairių krypčių, reikalingas naujas apvažiavimų žymėjimas (ŽIEDAS ar pan.) nurodant tik geografines kryptis (šiaurė, pietūs, rytai, vakarai).
Iš seniau likusi nuoroda Lazdynai šiuo metu jau visiškai nebeatitinka realybės, nes anksčiau pro ten buvo įmanoma pasiekti tik Lazdynus, o kiti objektai buvo jau pravažiavus Lazdynus. Dabar pravažiavus Gariūnus per aplinkkelį galima pasiekti Lazdynus, Karoliniškes, Viršuliškes, Justiniškes (pabaigus aplinkkelį), Pašilaičius (pabaigus aplinkkelį) ir kt. šiaurinius rajonus, taip pat Panevėžio, Utenos kryptis.
Važiavimas aplinkkeliu neturėtų skaitytis kaip važiavimas miestu, o į miestą turėtume įvažiuoti tik išsukę iš aplinkkelio.
Čia ir pasitarnautu atskiras apvažiavimo ženklinimas (pvz. ŽIEDAS - šiaurė/vakarai), kuris be konkrečios krypties nurodytų, kad šia kryptimi galima apvažiuojant pasiekti miesto šiaurines ir vakarines dalis. Tų krypčių pernelyg daug, kad be bendro vardiklio jas pavyktų išvardinti.
O vietiniai gyventojai ir be tikslių nuorodų, manau žino kaip patogiausia pasiekti savo namus.
Čia pati didžiausia mūsų krypčių ženklinimo problema, kad visur tiesiog rašomas miesto pavadinimas, neskirstant pvz. Klaipėda - šiaurė, Klaipėda - centras, Klaipėda - pietūs ar pan. Dar absurdiškiau kai pvz. tik išvažiuoji iš Klaipėdos Liepų g. ir matai ženklą "Klaipėda 4" į dešinę. Logika vadovaujantis, jeigu tik išvažiavęs iš Klaipėdos, norėčiau vėl važiuoti į ją, tai tiesiog apsisukčiau ir grįžčiau atgal.
P.S. ir apskritai kelių ženkluose gal reikėtų pagaliau pradėti naudoti didžiąsias ir mažąsias raides kaip priklauso, o ne rašyti viską vien didžiosiomis. Juk ne kirilica rašome, kad visos raidės turi būti "didžiosios". Taip atsirastų daugiau galimybių ženklinti kryptis.
Slovakija neseniai perėjo prie mažųjų raidžių ir TERN šrifto. TERN - austrų sugalvotas šriftas keliams, šiuo metu pradėtas naudotas pas juos ir taip pat pradėtas naudoti Slovakijoje. Žodis TERN reiškia: 'Trans-European road network', tai reiškia, kad tai kaip ir teiktinas šriftas visoms ES šalims, todėl ir Lietuvai, manau, neprošal būtų įsivesti tokį šriftą. Bent jau man, jis neblogai žiūrisi :
http://www.hakom.sk/userfiles/images...s/pb210419.JPG
Taip atrodo senasis jų šriftas (didžiosios raidės) :
http://farm5.static.flickr.com/4084/...af9d245393.jpg
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDrįsiu paprieštarauti. Nereikia keisti A1 krypties
Jei nebūtų Gariūnų turgaus ir Gerosios Vilties žiedo, gal ši idėja link centor per Gariūnų tiltą ir būtų gera.
Per Gariūnus nuo Kauno pusės tenka važiuojau kur kas rečiau, ir tik kai padarė dalį vakarinio aplinkkelį, kurio pabaiga kol kas nenuteikia optimistiškai. Norint patekti į miesto centrą kur kas greičiau važiuoti Geležinio Vilko gatve ir per seimo tunelį.
T.y. atsižvelgiant į būtinybė aiškiai pažymėti kryptis ir į tai, kad iš aplinkkelių galima pasiekti daug įvairių krypčių, reikalingas naujas apvažiavimų žymėjimas (ŽIEDAS ar pan.) nurodant tik geografines kryptis (šiaurė, pietūs, rytai, vakarai).
Iš seniau likusi nuoroda Lazdynai šiuo metu jau visiškai nebeatitinka realybės, nes anksčiau pro ten buvo įmanoma pasiekti tik Lazdynus, o kiti objektai buvo jau pravažiavus Lazdynus. Dabar pravažiavus Gariūnus per aplinkkelį galima pasiekti Lazdynus, Karoliniškes, Viršuliškes, Justiniškes (pabaigus aplinkkelį), Pašilaičius (pabaigus aplinkkelį) ir kt. šiaurinius rajonus, taip pat Panevėžio, Utenos kryptis.
Važiavimas aplinkkeliu neturėtų skaitytis kaip važiavimas miestu, o į miestą turėtume įvažiuoti tik išsukę iš aplinkkelio.
Kur kas didesnė ženklinimo problema, kai atvažiuojant nuo Trakų ar Alytaus prie A19 sankryžos yra nuoroda į Kauną (kas gali važiuoti Kauno kryptimi į rytus), tačiau nėra į Lazdynus ar kitus miegamuosius rajonus. Turbūt iki šiol yra Lazdynuose ar Karoliniškėse gyvenančių žmonių, kurie nuo Trakų namo važiuoja per Gerosios Vilties žiedą.
O vietiniai gyventojai ir be tikslių nuorodų, manau žino kaip patogiausia pasiekti savo namus.
Ypač absurdiškai atrodo nuorodos kelyje A13, važiuojant link Jakų - Klaipėda, o keli posūkiai į dešinę - irgi Klaipėda.
P.S. ir apskritai kelių ženkluose gal reikėtų pagaliau pradėti naudoti didžiąsias ir mažąsias raides kaip priklauso, o ne rašyti viską vien didžiosiomis. Juk ne kirilica rašome, kad visos raidės turi būti "didžiosios". Taip atsirastų daugiau galimybių ženklinti kryptis.Paskutinis taisė sleader; 2016.05.08, 21:06.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąŽmonės klaidinami. Yra du ženklai: CENTRAS ir LAZDYNAI. Ir asilui aišku, kad abiem keliais nuvažiuosi ne tik į Centrą, ir ne tik į Lazdynus.
Čia sena tema apie Lietuvos kelių ženklinimą, kuris labai atsilieka (pirmiausiai savo logika ir tikslumu) nuo kitų ES valstybių.
Kelias į centrą per Oslo g. arba aplinkkeliu ir per Narbuto g. yra geresnis, naujiesnis, patogesnis, greitesnis. Pagaliau tai miesto įvaizdžio klausimas. Kodėl visi Vakarų turistai prie pat miesto nukreipiami į lopytą ir tarybiniais apšvietimo stulpais apstatytą sandėlių gatvę?Parašė PoDV Rodyti pranešimąTokia A1 oficiali trasa link centro. Aš būčiau už tokią idėją, kad A1 kelią reikėtų pravesti per Lazdynus. Oficiali trasa eitų per Gariūnus ir Lazdynus ir baigtųsi ant Tūkstantmečio g. viaduko. Tuo tarpu kitos trasos, pvz. A2, būtų pravesta pro Vakarinį aplinkkelį, o A3 eitų Tūkstantmečio gatve, kur ant viaduko susitiktų su A1.
Jei nebūtų Gariūnų turgaus ir Gerosios Vilties žiedo, gal ši idėja link centor per Gariūnų tiltą ir būtų gera.
Per Gariūnus nuo Kauno pusės tenka važiuojau kur kas rečiau, ir tik kai padarė dalį vakarinio aplinkkelį, kurio pabaiga kol kas nenuteikia optimistiškai. Norint patekti į miesto centrą kur kas greičiau važiuoti Geležinio Vilko gatve ir per seimo tunelį.
Kur kas didesnė ženklinimo problema, kai atvažiuojant nuo Trakų ar Alytaus prie A19 sankryžos yra nuoroda į Kauną (kas gali važiuoti Kauno kryptimi į rytus), tačiau nėra į Lazdynus ar kitus miegamuosius rajonus. Turbūt iki šiol yra Lazdynuose ar Karoliniškėse gyvenančių žmonių, kurie nuo Trakų namo važiuoja per Gerosios Vilties žiedą.
Ypač absurdiškai atrodo nuorodos kelyje A13, važiuojant link Jakų - Klaipėda, o keli posūkiai į dešinę - irgi Klaipėda.
Lietuvoje kryžčių nuorodose vengiama naudoti baltus ženklus, pvz., Vilnius-Baltupiai, Kaunas-Vilijampolė ar Klaipėda-Mažasis Kaimelis.
Komentuoti:
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąAs irgi pastebejau sitoje vietoje: https://goo.gl/maps/kzWpXJP1cx82 kad zenklai veda kazkur kitur ir net gi siandien maciau pasiklidusi uzsienieti. Pirmas zenklas iskart klaidina. [E77] ir tiesiai, ir i desine, o apie [A18] ne puses zodzio: Atvaizdas
Antras zenklas suka tranzitinius i desine: Atvaizdas
Tik pasukus, dingsta magistralinis kelias, lieka tik europinis... ir dar mokamas: Atvaizdas
O kas pravaziavo tiesiai tai gavo [A12], bet kur jie atvaziuos taip ir neaisku: Atvaizdas
Butent prie paskutines vietos nuotraukoje buvo sustojusi uzsieniecio masina (nenufotkinau, buvo per toli) ir matyt koregavo savo navigacine sistema, ar studijavo zemelapius... vienas zodis - painiava!
Pats ženklas, sakyčiau pakankamai informatyvus, tik reik sutvarkyt maršrutų numeracijas ir nurodyt 'Šiauliai' baltame fone, kas reikštų, kad bus įvažiuojama į miestą.
Reik pasiūlymus dėl ženklinimo nusiųsti LAKDPaskutinis taisė PoDV; 2016.05.08, 15:13.
Komentuoti:
-
As irgi pastebejau sitoje vietoje: https://goo.gl/maps/kzWpXJP1cx82 kad zenklai veda kazkur kitur ir net gi siandien maciau pasiklidusi uzsienieti. Pirmas zenklas iskart klaidina. [E77] ir tiesiai, ir i desine, o apie [A18] ne puses zodzio:
Antras zenklas suka tranzitinius i desine:
Tik pasukus, dingsta magistralinis kelias, lieka tik europinis... ir dar mokamas:
O kas pravaziavo tiesiai tai gavo [A12], bet kur jie atvaziuos taip ir neaisku:
Butent prie paskutines vietos nuotraukoje buvo sustojusi uzsieniecio masina (nenufotkinau, buvo per toli) ir matyt koregavo savo navigacine sistema, ar studijavo zemelapius... vienas zodis - painiava!Paskutinis taisė agnette; 2016.07.13, 23:31.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAi, nors bendrai, jei ne kitų valstybių įtaka, Lietuva būtų viena iš šalių, kur paprasčiausiai neegzistuotų toks dalykas kaip nuoroda Gi dauguma žino kelią, o kas nežino, tegul įsigija GPS.
Tikrai, kažkoks abejingas požiūris į tai (net lyginant su aplinkinėmis šalimis).
Kažkiek yra vilties, kad situacija pagerės, nes skaičiau LAKD klausimų/atsakymų skiltį, kur teigiama, kad rengiama nauja maršrutinio orientavimosi tvarka. Gal sutvarkys ir šitą jovalą. Nuorodos galbūt bus aiškesnės ir dažnesnės.
Keliuose esu už tai, kad viskas būtų įrengta pagal reglamentus, interpretacijos paliekant kuo mažiau vietos: kelio ženklų dizainas, kelio ženklų įrengimas, sankryžų formos, maršrutai. Taip pat reglamentai neturi būti absurdiški, ar nepatogūs vairuotojui, o stengtis juos tobulinti ir pritaikyti taip, kad būtų kuo patogesni vairuotojui
Blogesnė padėtis yra nebent pas latvius ir vengrus. O pvz. Lenkijoje ir jokio GPS nereikia, viskas visada labai aišku ir protinga. Jau nekalbant apie vokiečius arba italus.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąČia ir yra sovietinio mąstymo reliktai - svarbu kaip oficialu, o ne kaip patogu ir logiška.
Dėl pakeitimų pritariu. Apskritai, ten ne nusukimas į Lazdynus turi būti, o jau seniai reikia statyti atskirą viaduką link Gariūnų (kaip prieš tunelį link Goštauto g., tik 2 juostų). Nes kartais jau kamštis susidaro vos ne iki Maximos bazės.
Žmonės ne durni, nors ir parašyta, kad "CENTRAS" tiesiai
Tikrai, kažkoks abejingas požiūris į tai (net lyginant su aplinkinėmis šalimis).
Kažkiek yra vilties, kad situacija pagerės, nes skaičiau LAKD klausimų/atsakymų skiltį, kur teigiama, kad rengiama nauja maršrutinio orientavimosi tvarka. Gal sutvarkys ir šitą jovalą. Nuorodos galbūt bus aiškesnės ir dažnesnės.
Keliuose esu už tai, kad viskas būtų įrengta pagal reglamentus, interpretacijos paliekant kuo mažiau vietos: kelio ženklų dizainas, kelio ženklų įrengimas, sankryžų formos, maršrutai. Taip pat reglamentai neturi būti absurdiški, ar nepatogūs vairuotojui, o stengtis juos tobulinti ir pritaikyti taip, kad būtų kuo patogesni vairuotojuiPaskutinis taisė PoDV; 2016.05.07, 19:36.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTokia A1 oficiali trasa link centro.
Dėl pakeitimų pritariu. Apskritai, ten ne nusukimas į Lazdynus turi būti, o jau seniai reikia statyti atskirą viaduką link Gariūnų (kaip prieš tunelį link Goštauto g., tik 2 juostų). Nes kartais jau kamštis susidaro vos ne iki Maximos bazės.
Žmonės ne durni, nors ir parašyta, kad "CENTRAS" tiesiai
Komentuoti:
Komentuoti: