Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vaidast
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    LAKD naudojasi tuo, kad nuo Klaipėdos pusės Vandžiogalos krypties niekada ir nebuvo ir pats turi žinoti kaip važiuoti kaip commuter'is Bet sutinku, kad šalia "KAUNAS" ženklo baltame fone galėtų atsirasti " |222| VANDŽIOGALA" nuo Klaipėdos pusės. Nors gal geriau tegul būna populiaresnė kryptis Domeikava, nes Vandžiogalą gal ne visi žino Aš žinau Vandžiogalą, nes mėgstu į žemėlapius spoksoti
    Yra aiškus ženklas, netgi du jei neklystu, ties balta nuoroda į Kauna važiuojant nuo Klaipėdos tik pravažiavus 9 forto stotelę, kad Vandžiogala pasieksi pasukęs į Kauną. Čia ženklai tikrai aiškūs manau ir yra nuo pirmos dienos atidarius apsisukimą. Tačiau viskas palikta su sena kryptim Klaipėda-Vandžiogala kaip buvo ir ten taip pat aukštai dar kabo, kad iš a1 kertant Via Baltica srautą pasuksi į 222. Dauguma krypties Klaipėda-Vandžiogala vairuotojų vaziuoja automatu nes ten srautas pagrinde vietinis, plius palindus po viaduku nereikia niekur persirikiuoti, kai važiuojant nauju apsisukimu reikia praleisti srautą Kaunas - KLaipėda.

    Komentuoti:


  • PoDV
    commented on 's reply
    Mano kažkur šioje temoje palikta grubaus dizaino schema

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    Apsisukimas šalia šilainių turgaus atidarytas, tačiau srautas toliau sėkmingai lenda senuoju apsisukimu. Kad ir vakar - rytinio piko metu net dvi viena paskui kitą mašinos tiesiog įsigrūdo nuo Klaipėdos pusės, taip stabdydamos via baltika srautą. Ten kaip minimum reikia tų oranžinių kuoliukų atskyrimui, nes net ir padarius kad ir dvigubą ištisinę, atsiras erelių, kurie rikiuosis
    Gerai būtų įdėti schemą, kurioje vietoje vyksta veiksmas

  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    O tai gal tiesiog tegu uždeda nuorodą į Klaipėdą ir tada bus aišku.
    Beje žiūriu sankryžos vaizdą iš palydovo, tai apsisukimas iš dalies suformavo iš sankryžos žiedinę sankryžą Nes gali važiuoti netaisyklingu apskritimu, naudodamas naudodamas apsisukimu, in infinte loop Kaip suprantu, nebegalima išsukti nuo Klaipėdos krypties į trečią išvažiavimą IX forto sankryžos. Kaip suprantu, taisykles turėtų pažeidinėti tie, kurie važiuoja nuo Klaipėdos link Sargėnų/Vandžiogalos. Reikėtų juos informuoti, kad išvažiavimas yra ne trečias, o antras. Iš pradžių reikia važiuoti link Šilainių, apsisukti ir tik po to į 222 kelią. Tada taip, nuorodų būtinai reikia, bet svarbiausia, kad būtų kryptis į Vandžiogalą, o jei dar būtų Sargėnai baltame fone, tai iš vis būtų puiku

    Bet aišku, LAKD, sakytų, jei matai nuorodą, tai nereiškia, kad turi sukti. Jei nėra kitokio informavimo, tai reiškia, kad nėra. Kaip pvz. nėra Palangos krypties Vilniuje Jei matai Vandžiogalos kryptį ir pagal KET negali ten sukti, reiškia ta nuoroda tau nieko neturėtų reikšti.

    Įtariu, panašiai veikia ženklai "Apylanka". Šiais ženklais nesiekiama pagerinti kelio informatyvumo. Siekiama, kad tais ženklais naudotųsi tik tie, kam reikia apvažiuoti remontą ir tik dubliuojantiems ženklais reikia papildomai patikslinti. Pvz. Ateities pl. viaduko remontas. Remonto pradžioje yra ženklas Apylanka su akligatviu, o paskui darai posūkį ir apvažiuoji remontą, vadovaudamasis ženklais "Apylanka". Pvz. jei atsirastų ženklai "Petrašiūnai" ar "Palemonas", pagerėtų informatyvumas, bet po to informatyvumą tektų pabloginti, nes baigtųsi remontas. Nenorima apsikrauti informacija

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    LAKD naudojasi tuo, kad nuo Klaipėdos pusės Vandžiogalos krypties niekada ir nebuvo ir pats turi žinoti kaip važiuoti kaip commuter'is Bet sutinku, kad šalia "KAUNAS" ženklo baltame fone galėtų atsirasti " |222| VANDŽIOGALA" nuo Klaipėdos pusės. Nors gal geriau tegul būna populiaresnė kryptis Domeikava, nes Vandžiogalą gal ne visi žino Aš žinau Vandžiogalą, nes mėgstu į žemėlapius spoksoti
    O tai gal tiesiog tegu uždeda nuorodą į Klaipėdą ir tada bus aišku.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Reikia aiškių išankstinių kelio ženklų, kad vairuotojai aiškiai žinotų, kad reikia išsukti anksčiau iš kelio, kad pavažiavę į priekį galėtų apsisukti. Nereikės nei kamerų.
    LAKD naudojasi tuo, kad nuo Klaipėdos pusės Vandžiogalos krypties niekada ir nebuvo ir pats turi žinoti kaip važiuoti kaip commuter'is Bet sutinku, kad šalia "KAUNAS" ženklo baltame fone galėtų atsirasti " |222| VANDŽIOGALA" nuo Klaipėdos pusės. Nors gal geriau tegul būna populiaresnė kryptis Domeikava, nes Vandžiogalą gal ne visi žino Aš žinau Vandžiogalą, nes mėgstu į žemėlapius spoksoti

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Reikia aiškių išankstinių kelio ženklų, kad vairuotojai aiškiai žinotų, kad reikia išsukti anksčiau iš kelio, kad pavažiavę į priekį galėtų apsisukti. Nereikės nei kamerų.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    Apsisukimas šalia šilainių turgaus atidarytas, tačiau srautas toliau sėkmingai lenda senuoju apsisukimu. Kad ir vakar - rytinio piko metu net dvi viena paskui kitą mašinos tiesiog įsigrūdo nuo Klaipėdos pusės, taip stabdydamos via baltika srautą. Ten kaip minimum reikia tų oranžinių kuoliukų atskyrimui, nes net ir padarius kad ir dvigubą ištisinę, atsiras erelių, kurie rikiuosis

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Reikia atnaujinti nuorodas, nuimti ir pamiršti tas Varšuvas, Rygas, kurių užmiesčio keliuose nenurodoma. Jos nei šių dienų standarto neatitinka, nei yra logiškos.

    Kaune situacija dar prastesnė. Nuorodos, atrodo, uždėtos iš vis šiaip sau. Geriausia jas nuimt, nes vis tiek nieko nenurodo. Pakabint tik kelių magistralinių gatvių sankryžose, su kelio numeriais.

    Geriausia situacija Klaipėdoje

    Komentuoti:


  • newcome
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Krypties nuroda į Varšuvą čia kabo nuo neatmenamų laikų ir iš visų matomų nuotraukoje atsirado pirmoji. Tais laikais dar pas mus nenaudojo rodyklių vaizduojančių išvažiavimą iš žiedo. Nors iš tiesų nelabai aišku kodėl ji tokia yra. Tolimesnėse sankryžose Varšuvos kryptimi irgi yra likusios kelios tokios nuorodos, bet taip pavyks nuvažiuoti geriausiu atveju iki Vilniaus ribos, o po to jau nebebus aišku kuria kryptimi važiuoti link Varšuvos, nes artimiausia nuoroda bus tik ties Kaunu (už Megos).
    Kadangi kelio numeracija nenurodyta, man esminis ir didžiausią absurdą keliantis klausimas šitoj vietoj. Čia atstumas per kur važiuojant? Kažkaip nuojauta sako, kad atstumas tikrai ne per Kauną nurodytas, todėl nuoroda ne ten turėtų kabėti. Juolab, kadangi ženklas senas tai turbūt labiausiai atitinka tų laikų tendencijas iš Vilniaus į Lenkiją vykti būtent tik per Lazdijus.

    Beje berašydamas patikrinau atstumus tai 452 km. būtent labiausiai (+-) ir atitinka atstumą vykstant per Lazdijus.

    Man šita lentelė šių laikų kontekste visada atrodė absurdas, dabar dar labiau - magistralinių kelių jungiančių miestus ir nurodančių aiškų ir naudojamą maršrutą nėra, neaišku koks atstumas pasirinktas skaičiuoti ir t.t Žymiai daugiau logikos matyčiau žymint Rygą. O šiaip dar jei reiktų sugalvot atitikmenį šitam nelogiškam atvejui sakyčiau jei Kaune būtų ženklas Šiauliai tik su kilometrų skaičiumi.

    Click image for larger version

Name:	Vlinius-Varsuva.PNG
Views:	179
Size:	418,4 kB
ID:	1688385

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Ei, gal nepradėkim tų sąmokslo teorijų ("įsiteikti svečiui" ir t.t.). Panevėžio ir Utenos rodyklės lygiai tokios pat kaip ir Varšuvos (ir skirtingos nuo Kauno ir Gardino). Klausimas grynai apie ženklinimą skirtingomis rodyklėmis.
    Turime iš viso 3 skirtingus ženklinimus. Bet Varšuvos kryptis ne tik kad skiriasi rodyklės forma ir krypties rodymu pagal kompasą, bet dar ir neturi nei kelio numerio (logiška, nes nėra tiesioginio kelio, vadinasi ir kryptis net neturi būti rodoma). Tad ši rodyklė labiau primena turistines rodykles senamiesčiuose, kur parodomos kryptys iki artimiausių sostinių, nei kelio ženklą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Man įdomiau ne tai, kad kryptis idealiai atitinka kompasą, bet apskritai prie ko čia Varšuva? Panašu, kad apskritai niekas jokių taisyklių nežiūrėjo, o pakabino tiesiog, kad kažkokiam svečiui įsiteikti.
    Krypties nuroda į Varšuvą čia kabo nuo neatmenamų laikų ir iš visų matomų nuotraukoje atsirado pirmoji. Tais laikais dar pas mus nenaudojo rodyklių vaizduojančių išvažiavimą iš žiedo. Nors iš tiesų nelabai aišku kodėl ji tokia yra. Tolimesnėse sankryžose Varšuvos kryptimi irgi yra likusios kelios tokios nuorodos, bet taip pavyks nuvažiuoti geriausiu atveju iki Vilniaus ribos, o po to jau nebebus aišku kuria kryptimi važiuoti link Varšuvos, nes artimiausia nuoroda bus tik ties Kaunu (už Megos).

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Man įdomiau ne tai, kad kryptis idealiai atitinka kompasą, bet apskritai prie ko čia Varšuva? Panašu, kad apskritai niekas jokių taisyklių nežiūrėjo, o pakabino tiesiog, kad kažkokiam svečiui įsiteikti.
    Ei, gal nepradėkim tų sąmokslo teorijų ("įsiteikti svečiui" ir t.t.). Panevėžio ir Utenos rodyklės lygiai tokios pat kaip ir Varšuvos (ir skirtingos nuo Kauno ir Gardino). Klausimas grynai apie ženklinimą skirtingomis rodyklėmis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Vilnius, Konstitucijos pr ir Pedagoginio žiedo sankirta.

    Klausimas - kuria kryptimi važiuoti į Varšuvą?
    Teisingas atsakymas - o gi ta pačia, kaip ir į Kauną bei Gardiną! Bet kodėl tuomet Varšuvos, Gardino, Panevėžio ir Utenos rodyklės yra kitokios nei Kauno ir Gardino?

    Reikia manyti, šitas žymėjimas visiškai atitinka žymėjimo taisykles (kuriomis visada pateisinamas bet koks idiotiškas žymėjimas keliuose)?
    Man įdomiau ne tai, kad kryptis idealiai atitinka kompasą, bet apskritai prie ko čia Varšuva? Panašu, kad apskritai niekas jokių taisyklių nežiūrėjo, o pakabino tiesiog, kad kažkokiam svečiui įsiteikti.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Vilnius, Konstitucijos pr ir Pedagoginio žiedo sankirta.

    Klausimas - kuria kryptimi važiuoti į Varšuvą?
    Teisingas atsakymas - o gi ta pačia, kaip ir į Kauną bei Gardiną! Bet kodėl tuomet Varšuvos, Gardino, Panevėžio ir Utenos rodyklės yra kitokios nei Kauno ir Gardino?

    Reikia manyti, šitas žymėjimas visiškai atitinka žymėjimo taisykles (kuriomis visada pateisinamas bet koks idiotiškas žymėjimas keliuose)?

    Click image for larger version  Name:	IMG_2770.JPG Views:	1 Size:	287,4 kB ID:	1688116

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vilniaus savivaldybės atsakymas:
    Informuojame, kad Oslo g. prieš nuvažiavimą link Centro ir į Lazdynų pusę, 2019 m. bus įrengtos santvarinės sistemos, ant kurių bus pastatyti informaciniai maršrutinio orientavimo kelio ženklai, nurodantys važiavimo kryptis į gyvenvietes, gatves ir pan.
    Esu matęs kažkada brėžinius, kur vaizduojamas abejų Oslo g. pusių išplatinimas ir mačiau, kad kryptys link Lazdynų ir Centro yra nurodomos ant santvarinių konstrukcijų. Tuo požiūriu, dabartiniu momentu darbai dar nebaigti

    Galėtų konstrukciją su ženklais uždėti kur nors iš karto pravažiavus tiltą, tuo pačiu pranešant nurodomaisiais ženklais kokia laukia konfigūracija.
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.29, 12:30.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Idealiu atveju kairiosios rodyklės turėtų būti sujungtos. Kad būtų aišku, jog 1 juosta ir 2 juosta (1 juosta važiuojant nuo Gariūnų šviesoforo) nusuka į VA, o kairiausia juosta pasidalina į dvi ir nuvažiuoja link centro. Vizualiai dėl seno/naujo asfalto spalvų skirtumo būnant ant tilto atrodo, kad vidurinė juosta nusuka link centro ir tik pirma juosta važiuoja į VA, pasidalindama į dvi.
    Svarsčiau nubraižyti būtent tokią rodyklę, bet nebuvau 100% užtikrintas dėl konfigūracijos, nors mačiau kitų forumiečių pabraižymus, kad kairėje prasideda kairioji juosta link Centro.

    Štai kaip iš tikrųjų turėtų (panašiai) atrodyti rodyklė:
    Click image for larger version  Name:	Lazdynai_pataisytas.png Views:	1 Size:	118,8 kB ID:	1682084
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.12, 14:48.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Vokiško ženklo eskizo koncepsija Lazdynams by me
    Click image for larger version

Name:	Lazdynu sankryza pavyzdys.png
Views:	146
Size:	52,8 kB
ID:	1680956
    Idealiu atveju kairiosios rodyklės turėtų būti sujungtos. Kad būtų aišku, jog 1 juosta ir 2 juosta (1 juosta važiuojant nuo Gariūnų šviesoforo) nusuka į VA, o kairiausia juosta pasidalina į dvi ir nuvažiuoja link centro. Vizualiai dėl seno/naujo asfalto spalvų skirtumo būnant ant tilto atrodo, kad vidurinė juosta nusuka link centro ir tik pirma juosta važiuoja į VA, pasidalindama į dvi.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Atkreipiau dėmesį ir... pakraupau. Krypčių rodyklės pastatytos ten, kur jau nebegalima rikiuotis, prie ištisinės linijos. Kur bent minimalus 50m atstumas persirikiavimui? Tokios kategorijos gatvėje nepakenktų ir 100m. O dar geriau pradubliuoti kryptis 2 kartus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vokiško ženklo eskizo koncepsija Lazdynams by me
    Click image for larger version

Name:	Lazdynu sankryza pavyzdys.png
Views:	146
Size:	52,8 kB
ID:	1680956

    Komentuoti:

Working...
X