Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Liubarto gatvė
Vėjais paleisti pinigai ir resursai
Dar viena sovietinio palikimo gatvė į kurią lengva ranka pilamas asfaltas ir montuojami granitiniai bordiūrai
Pagal maps.vilnius.lt rekordinio platumo gatvė, kurią Valdelis ištisai asfaltuoja - 4 juostos telpa į 15 metrų, Šeškinės ir A. Goštauto g. buvo siauresnės. Ties perėjomis ir sankryžomis yra dar plačiau ir asfalto plotis svyruoja - 15,5-27,0 m.
Pločio ir vietos tiek daug, kad net rangovas susisandėliavo smėlį, bordiūrus, techniką ir šiukšles
Perėja matyt tradiciškai liks tokia, kokią ir rado
Takams vietos nėra
Na ir pabaigai, eilinį kartą tragiškos būklės tiltas nėra tvarkomas, nors gatvės būklė buvo daug geresnė nei Liubarto tilto
Paskutinis taisė Kaid; Šiandien, 20:09.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąSorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?
Ir tiesą sakant jau įgriso girdėti nuolatinį VMS sisteminės destrukcijos gynimą. Man jau pradeda kilti įtarimas, ar tai nebus kažkokie interesai su VMS, ar kažkokia patologija...Paskutinis taisė spekas; Šiandien, 12:15.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tokias schemas galima padaryti greitai, jei trūksta resursų - galima užsakyti paslaugų iš užsienio. Tos gatvės, kurias pradės asfaltuoti dabar - joms per metus, nuo Benkunsko kadencijos pradžios, nebuvo galima paruošti dažymo schemų? Čia tu rimtai galvoji, kad tai yra rimtas pasiteisinimas šitam kolosaliam apsišikimui, sovietizmo įamžinimui ir miesto darkymui?
Ir būtent - tokių schemų parengimo net nereikia rengti patiems VMS darbuotojams. Tam darbui reikia pasamdyti firmas, architektus. Už tuos pačius eksvadavimo pinigus, arba paimti dalį iš 72 mln likusių nepanaudotų 2023 VMS biudžete.Paskutinis taisė spekas; Šiandien, 12:12.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąSorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąSorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?
gyvenamosiose zonose.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąSorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?
Šiai dienai savivaldybės darbuotojai dirba ties atmazkėmis (tvarkaumiestą) arba vaikščiodami po kabinetus, kad kiekvienam klaunui įtiktų gatvės plotis, bordiūrų vieta, nejudinama kontaktinio tinklo atrama ir nekertamas medis.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąSorry Creatium, bet tavo tie "Nėra taip paprasta" "suprask" "reikia schemų" sounds like eilinis mėšlo ir VMS apsileidimo teisinimas. Aš tik nesuprantu motyvacijos. Kokia prasmė teisinti literaliai visas nesąmones ir absurdus, kuriuos daro VMS?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Būtent. Benkunskas ir (kiek supratau jau padarytą) Goštauto krantinių projektą (už mūsų visų pinigus) perdarinės vien tam, kad išsaugotų plačias juostas. Šitas žmogus yra pavojingas debilas. Neįsivaizduoju, kaip galima tokius dalykus bandyti teisinti.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip tai Benkunskui niekas netrukdė rengti schemų kad ir paskutinius 8 metus (ar kiek ten metų jis buvo vicemeras?). O kad tokius ir net sudėtingesnius dalykus gali daryti ad hoc ir prieštaraujant jau įgyvendinimo stadijoje esančiam, projektui, Benkunskas pademonstravo Saltoniškių/Narbuto sankryžoje, kur prataškydamas krūvą pinigų ir dėl savo asmeninių tikslų supiso sankryžos rekonstrukciją
Sorry Creatium, bet tavo tie "Nėra taip paprasta" "suprask" "reikia schemų" sounds like eilinis mėšlo ir VMS apsileidimo teisinimas. Aš tik nesuprantu motyvacijos. Kokia prasmė teisinti literaliai visas nesąmones ir absurdus, kuriuos daro VMS?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąVisų į kairę ir dešinę vadinimas "automarozais" nėra švietimas
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Suprask, kad net ir juostų naujam braižymui (ne atstatymui kaip buvo) dažnu atveju reikia schemų, nors tai ir turėtų būti gerokai paprastesnis darbas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
kol turėsim tokias "kitokias" nuomones, tai ir liksim postsovietine šalimi, su neįgyvendinama vizija 0 ir nebevagiamais pinigais, bet švaistomais.Paskutinis taisė RamasN; Vakar, 11:05.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Per šiuos ir kitus metus padarys belekaip, o tada vėl lups ir humanizuos? Nebūtų galima iš karto normaliai padaryti? Po Šeškinės g. „sutvarkymo“ tikrai atsirado žmonių, kurie pamatę Benkunską perėjoje nestabdytų.
Taip kad jo, Šimašius nesubalansavo tvarkymo, tenka vytis. Viskam pinigų būtų susamdyti projektuotojus, sprendėjus, rangovus - pirmyn. Dabar yra kaip yra. Niekas neišlups vėl naujos gatvės, nes kitamet vėl panašiai procentiškai bus projektų. Gal po truputį didės procentas. Taip kad čia ne "įšaldymas" nedaryt projektų, o bet kokiu atveju nebūtų galimybės juos daryti. Taip, kai kur 5, 10, 15 metų - pagal prioritetus. Ir, turint biudžeto apribojimus - pasirodo taip ir reikia daryt.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGal nevartokite to ad hominem, jeigu nesuprantate ką tai reiškia. Nes čia ne vienas mėgstą tą pakartoti, kai tai visiškai ne vietoje ir neatitinka konteksto. Čia pats, kaip tik labiau lenkiate link ad hominem, kai į visus argumentus pagal normatyvus ir net vizualius pvz. atšaunate "tai tavo nuomonė".
Kai pats dirbu mokykloje, tai žinau, kad net dvyliktokams tenka aiškinti, kas tai yra argumentas ir su kuo jis valgomas. Būna labai sunku įtikinti, kad būna kažkas daugiau nei vien tik nuomonės.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kai kalbėjau apie "automarozinimą" turėjau omenyje ne konkrečiai jus, o bendrą tarp forumiečių paplitusią praktiką visus dalinti į savus ir svetimus ir kabinti etiketes. Čia bendras mano įspūdis (susidaręs ne tik iš šios diskusijos), nepriimkite asmeniškai. Todėl ir parašiau kad čia pusiau juokais.
Dėl jūsų argumentų atmetimo kaip asmeninės nuomonės - bet juk jūs ir išsakėte savo asmeninę nuomonę. Grįžkime atgal prie mūsų diskusijos, prisiminkime išsakytus argumentus: jūs (kolektyvinis jūs, per telefoną dabar neatgaminsiu, kas konkrečiai ką sakė) teigiate, kad jeigu kažką daryti, tai tik planu maximum, nes papildomas perdarymas kainuoja ir jums "pakilimo takas", toks kaip atnaujinta Panerių gatvė yra "dugnas". Man gi, priešingai, dugnas yra asfaltavimo pora dešimtmečių nemačiusi Panerių gatvė, aš pasisakau už tai, kad ją verčiau būtų dabar atnaujinti, o vėliau (pribrendus) perdaryti. Pliusai - miestas nebūtų toks apleistas, minusai - papildomi pinigai bei esamos situacijos įcementavimas. Abiejų mūsų nuomonės, kas yra dugnas ar absurdas tėra tik asmeninės nuomonės. Todėl ir nematau prasmės dėl to toliau ginčytis.
Dėl mano atseit pasiūlymo "laukti kol pribręs" - aš niekada to nesiūliau, aš savo komentaruose aiškiai daviau suprasti, kad reikia šviesti visuomenę, kad dauguma suprastų tų pasiūlymų naudą ir pradėtų to reikalauti iš politikų, t.y. iniciatyva iš apačios. Kitaip visi įstatymai ir normos arba liks tik popieriuje (bus ignoruojami), arba bus atšaukti sekančios mero. Kaip kad būtų su jūsų siūloma praktika "norite naujo asfalto - priverstinis siaurinimas" - tai išgyventų iki sekančių rinkimų. Nes mes gyvename demokratijoje, ne diktatūroje, kur valdžioje būna tik "progresyvūs technokratai", čia jeigu dauguma pasisakys už tarkime, kilpinio eismo naikinimą, tai jis bus panaikintas, nepriklausomai nuo to kiek jis mums visiems patinka. Todėl vienintelis kelias kažką keisti - kryptingas švietimas, o ne prievarta. Bent tokia yra mano nuomonė, kurią jau pusę dienos bandau iškomunikuoti.
Bendrai, gal tiesiog likime prie savo nuomonių, nes negaliu tiek laiko skirti diskusijoms. Galų gale, savo poziciją šiuo klausimu išdėsčiau gana išsamiai. Ties tuo iš diskusijos pasitraukiu, gero visiems vakaro
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Visų į kairę ir dešinę vadinimas "automarozais" nėra švietimas Nu čia truputį juokauju, bet skirstymas į juodai-baltus ir savus-svetimus forume yra itin paplitęs. Dažnai net šiek tiek kitokia nuomonė yra vertinama kaip priešiška, po ko iš karto prasideda ad hominem (kaip kad man aukščiau) bei suvedimai į absurdą (kaip kad jūsų pavyzdyje dėl TA). Nors kalbant apie TA, šiuo klausimu didžioji dalis Lietuvos gyventojų pilnai pritartų.
Gal nevartokite to ad hominem, jeigu nesuprantate ką tai reiškia. Nes čia ne vienas mėgstą tą pakartoti, kai tai visiškai ne vietoje ir neatitinka konteksto. Čia pats, kaip tik labiau lenkiate link ad hominem, kai į visus argumentus pagal normatyvus ir net vizualius pvz. atšaunate "tai tavo nuomonė".
Jeigu kalbėti apie absurdą, tai tamstos naratyvas, kad reikia suremontuoti, o po to kažkas pribręs iki kažko - vat čia yra absurdas. Nes taip užkertamas kelias bet kokiam visuomenės nuomonės pasikeitimui. Realiausia situacija "visuomenei pribresti" (jeigu jau norime apie tai kalbėti), tai sudaryti situaciją, kurioje būtų tokia tematika: norite naujai suremontuotos gatvės - bus, bet bus norminių pločių ir su norminėmis inž. priemonėmis. Dabar turime ėjimą visiškai priešinga kryptimi - sprendinius atšaukiame, vyniojame asfaltą 6m pločio eismo juostomis (atkreipsiu dėmesi, kad rajoninių kelių, kuriuose sėkmingai ant 90 km/h visi prasilenkia, visas kelio plotis yra toks) ir sakome čia laukiame, kad visuomenė susipras. Tam mes ir renkame atstovus, kurie turi pagal kompetenciją daryti taip kaip priklauso, o ne dėl kiekvienos gatvės balsuojame bendruomenių aptarimuose kaip daryti. Niekada plačioji visuomenė neišmanys kiekvienos srities ir negalės nuspręsti kas ir kaip turi būti. Reikia pagaliau pabaigti su "sofos ekspertais".Paskutinis taisė sleader; 2024.04.25, 16:25.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąAš pagal savo galimybes bandau šviesti čia forume, dalindamasis geromis įdėjomis arba gerosios praktikos pvz. Tik, kad nenorima to priimti ir blokuojamasi "visuomenė nepribrendusi".
Kaip techniniam normavimui turi visuomenė pribresti? Ar visuomenė pribrendusi techninių apžiūrų dūmingumo patikrinimo reikalavimams, ar visuomenė pribrendusi elektros įrenginių eksploatavimo normoms ir t.t ? Gal per TA nematuokime taršos, nes gi visuomenė nepribrendusi. Taigi visiškai nesuprantu ko čia reikia laukti ir visuomenei ruoštis. Taip pat, nematau ir stovinčių ties Viršuliškių g. ir Ąžuolyno g. sankryža bei besiruošiančių, nes viena gatvė norminių matmenų, o kita - visiškas absurdas. Tačiau pasirodo galima pravažiuoti ir viena, ir kita. Tai kas ir kam turi čia pasiruošti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Problema su Šimašiumi, kad jis pats iki galo to nesuprato. Tai yra žmogus, kuris faktiškai visiškai ignoravo VT svarbą miesto plėtroje ir bandė aiškinti dalykus, kurie yra visiškai melagingi ir tiesiog nesąmonės. Na tai taip ir gavosi, kai komunikacija pusiau lupta, pusiau skusta, rezultatas atitinkamas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nepamenu rinkimų, kuriuose nebūtų žadėta pėsčiųjų takų ir viešojo transporto atnaujinimo. Deja, mūsuose tai yra ne kažkoks signalas, kad artėjam link vakarų, o duoklė pensininkams - galėsit pasivaikščiot netoli savo namų, pasėdėt ant suoliuko bei troleibusu nuvažiuot iki Kalvarijų turgaus bei Santariškių.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: