Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Maalinauskas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Yra ne vienas pavyzdys Vilniuje, kur "retas vilnietis ten" vaikščiojo, iki kol ta vieta nebuvo humanizuota ar bent jau aptvarkyta ir paversta kažkiek patrauklia žmonėms. Ar tai būtų Giedraičių g. Šnipiškėse, ar Algirdo g. Naujamiestyje, visiškai akivaizdu, kad humanizavus ir civilizavus gatves, jose belenkaip padaugėja žmonių ir gyvybės.
    https://maps.app.goo.gl/YTMbV2L5DwTqWzLV8
    Humanizavus kažko nepadaugėjo gyvybės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Dėkui už argumentus, bet pasiliksiu prie nuomonės, kad apart nukrypimo nuo STR, visa kita patenka po "nepadarys gero vaibo".

    Ta vieta tranzitinė, retas vilnietis ten vaikšto, nebent vietiniai, kurių nedaug, nes užstatymas nedidelis, mieste yra kitų vietų, kur sutvarkymas pagal tavo pasiūlymus duotų daug didesnę naudą.
    Yra ne vienas pavyzdys Vilniuje, kur "retas vilnietis ten" vaikščiojo, iki kol ta vieta nebuvo humanizuota ar bent jau aptvarkyta ir paversta kažkiek patrauklia žmonėms. Ar tai būtų Giedraičių g. Šnipiškėse, ar Algirdo g. Naujamiestyje, visiškai akivaizdu, kad humanizavus ir civilizavus gatves, jose belenkaip padaugėja žmonių ir gyvybės.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
    turim a) ištaškytus pinigus ant nereikalingo asflato; b) nejaukią ir nepatogią gatvę; c) įamžinamą sovietinį palikimą; d) tragiškus siaurus, nepatogius šaligatvius; e) nereikalingai išsaugomą padidintą pavojų pėstiesiems (jei nepameni, jog kažką užmušė nereiškia, kad nepavojinga).
    Dėkui už argumentus, bet pasiliksiu prie nuomonės, kad apart nukrypimo nuo STR, visa kita patenka po "nepadarys gero vaibo".

    Ta vieta tranzitinė, retas vilnietis ten vaikšto, nebent vietiniai, kurių nedaug, nes užstatymas nedidelis, mieste yra kitų vietų, kur sutvarkymas pagal tavo pasiūlymus duotų daug didesnę naudą.

    Komentuoti:


  • Myliu miestus
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Tai čia jau red flagas, nedovanotina klaida ir griežtas visų gerųjų praktikų pažeidimas ar tiesiog upotinis sofos ekspertų noras viską projektuoti tobulai? Kokį STR punktą pažeidžia tokių darbų atlikimas? Nepamenu, kad būtų ką užmušę toj perėjoj. Toks jausmas, kad VMS yra Rusija ir viskas, prie ko ji prisiliečia, patampa šūdu. Apsiraminkit, pasaulis nėra tobulas.
    Pvz. Liubarto g. pagal Vilnius ID žemėlapį yra C kategorijos, kas pagal STR reiškia, kad juostos plotis turėtų būti 3m, dabar siauriausioj daly viena juosta gaunasi virš 3,8m...

    Tai turim a) ištaškytus pinigus ant nereikalingo asflato; b) nejaukią ir nepatogią gatvę; c) įamžinamą sovietinį palikimą; d) tragiškus siaurus, nepatogius šaligatvius; e) nereikalingai išsaugomą padidintą pavojų pėstiesiems (jei nepameni, jog kažką užmušė nereiškia, kad nepavojinga).

    Vietoj to, kad suformuotų parkavimo vietas, padarytų normalius šaligatvius, tai numeta tokį šūdą, tada FB pasigiria kaip "puikiai dirba", kiek daug asfaltuoja, o tokie kaip tu paploja ir gyvenam sovietiniais standartais
    Paskutinis taisė Myliu miestus; Vakar, 23:56.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kai pėsčiųjų srautas mažas, tai tik didėja pavojus, nes vairuotojai net nustoja dairytis. Perėjos turi būti kuo trumpesnės, o čia turime vienoj vietoj klasikinį atvejį tiesiai per VT įvažą, o kitoj vietoj išvis iškart per 4 juostas.
    Tai čia jau red flagas, nedovanotina klaida ir griežtas visų gerųjų praktikų pažeidimas ar tiesiog upotinis sofos ekspertų noras viską projektuoti tobulai? Kokį STR punktą pažeidžia tokių darbų atlikimas? Nepamenu, kad būtų ką užmušę toj perėjoj. Toks jausmas, kad VMS yra Rusija ir viskas, prie ko ji prisiliečia, patampa šūdu. Apsiraminkit, pasaulis nėra tobulas.
    Paskutinis taisė Bmweda; Vakar, 22:07.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Kodėl? Kas ten blogai? 10 metų dirbau netoli tos vietos, pėsčiųjų srautas ten minimalus, kišti pinigus į humanizavimus ir siaurinimus nematau prasmės. Ar jau 4 eismo juostos nesukuria gero vaibo?
    Tai gal eitų kažkas, jeigu malonesnė aplinka būtų. Juk ne miškus, o miesto centrą ir prestižinį rajoną jungia ta gatvė. Man atrodo, kad miesto centro gatvėse siekiamybė turi būti tokia, kad galėtum jas kirsti jaukiai skersai išilgai (nebūtinai tik per perėjas).
    Paskutinis taisė eigh; Vakar, 22:02.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Liubarto gatvė
    Vėjais paleisti pinigai ir resursai
    Dar viena sovietinio palikimo gatvė į kurią lengva ranka pilamas asfaltas ir montuojami granitiniai bordiūrai
    Kokia bloga diena turėti akis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Kodėl? Kas ten blogai? 10 metų dirbau netoli tos vietos, pėsčiųjų srautas ten minimalus, kišti pinigus į humanizavimus ir siaurinimus nematau prasmės. Ar jau 4 eismo juostos nesukuria gero vaibo?
    Kai pėsčiųjų srautas mažas, tai tik didėja pavojus, nes vairuotojai net nustoja dairytis. Perėjos turi būti kuo trumpesnės, o čia turime vienoj vietoj klasikinį atvejį tiesiai per VT įvažą, o kitoj vietoj išvis iškart per 4 juostas.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Liubarto gatvė
    Vėjais paleisti pinigai ir resursai
    Dar viena sovietinio palikimo gatvė į kurią lengva ranka pilamas asfaltas ir montuojami granitiniai bordiūrai
    Kodėl? Kas ten blogai? 10 metų dirbau netoli tos vietos, pėsčiųjų srautas ten minimalus, kišti pinigus į humanizavimus ir siaurinimus nematau prasmės. Ar jau 4 eismo juostos nesukuria gero vaibo?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    totalus debilas tas meras, niekas tuo tiltu nevaziuoja, cia gal ruskiu lektuvams nusileidima ruosia?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Žiauru.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Liubarto gatvė
    Vėjais paleisti pinigai ir resursai
    Dar viena sovietinio palikimo gatvė į kurią lengva ranka pilamas asfaltas ir montuojami granitiniai bordiūrai

    Pagal maps.vilnius.lt rekordinio platumo gatvė, kurią Valdelis ištisai asfaltuoja - 4 juostos telpa į 15 metrų, Šeškinės ir A. Goštauto g. buvo siauresnės. Ties perėjomis ir sankryžomis yra dar plačiau ir asfalto plotis svyruoja - 15,5-27,0 m.
    Click image for larger version  Name:	20240427_193755.jpg Views:	1 Size:	2,23 MB ID:	2126700

    Click image for larger version  Name:	20240427_193530.jpg Views:	1 Size:	2,07 MB ID:	2126701

    Click image for larger version  Name:	20240427_193537.jpg Views:	1 Size:	2,26 MB ID:	2126702

    Pločio ir vietos tiek daug, kad net rangovas susisandėliavo smėlį, bordiūrus, techniką ir šiukšles
    Click image for larger version  Name:	20240427_193923.jpg Views:	1 Size:	2,23 MB ID:	2126703

    Perėja matyt tradiciškai liks tokia, kokią ir rado
    Click image for larger version  Name:	20240427_194838.jpg Views:	1 Size:	2,45 MB ID:	2126704

    Takams vietos nėra
    Click image for larger version  Name:	20240427_195052.jpg Views:	1 Size:	2,96 MB ID:	2126705
    Na ir pabaigai, eilinį kartą tragiškos būklės tiltas nėra tvarkomas, nors gatvės būklė buvo daug geresnė nei Liubarto tilto
    Click image for larger version  Name:	20240427_193120.jpg Views:	1 Size:	1,66 MB ID:	2126706
    Paskutinis taisė Kaid; Vakar, 20:09.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Sorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?
    Nesutinku, kad tai užsisėdimas, nes VMS tiesiog nusikalstamo lygio miesto destrukcijos vykdymo gynimas vis pasireiškia nemažai kartų ir ne vienerius metus. Jei tai būtų pavienis atvejis - tada sutikčiau.

    Ir tiesą sakant jau įgriso girdėti nuolatinį VMS sisteminės destrukcijos gynimą. Man jau pradeda kilti įtarimas, ar tai nebus kažkokie interesai su VMS, ar kažkokia patologija...
    Paskutinis taisė spekas; Vakar, 12:15.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tokias schemas galima padaryti greitai, jei trūksta resursų - galima užsakyti paslaugų iš užsienio. Tos gatvės, kurias pradės asfaltuoti dabar - joms per metus, nuo Benkunsko kadencijos pradžios, nebuvo galima paruošti dažymo schemų? Čia tu rimtai galvoji, kad tai yra rimtas pasiteisinimas šitam kolosaliam apsišikimui, sovietizmo įamžinimui ir miesto darkymui?
    Būtent. Aš pvz Paco gatvei Vilniuje (ilgis apie 500 m), kurią dabar ruošiamasi eksvalduoti ir lyg ir remontuoti šaligatvius bent dalinai, subraižiau schemas kaip kur ką reikia susiaurinti, padaryti, kad per visą gatvės ilgį bent vienoje pusėje gyventojai pagaliau turėtų bent 1,5 pločio šaligatvį. Užtrukau apie 1,5 dienos, buvo berods apie 17 A4 formato lapų brėžinių. Rinkoje, manau, tokių brėžinių paruošimas kainuotų kokia gal 200-500 eurų. Ir pakeitimai yra mano siūlommi tokie, kuriems nereikia išlipti iš paprasto remonto gairių ir imtis rekonstrukcijos.

    Ir būtent - tokių schemų parengimo net nereikia rengti patiems VMS darbuotojams. Tam darbui reikia pasamdyti firmas, architektus. Už tuos pačius eksvadavimo pinigus, arba paimti dalį iš 72 mln likusių nepanaudotų 2023 VMS biudžete.
    Paskutinis taisė spekas; Vakar, 12:12.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Sorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?
    Kad ne jam vienam akis bado pono C. visų VMS nesąmonių teisinimas. Kartais nusivažiuojant iki visiškų absurdų. Kaip Jono reikia klaust apie uigūrus, taip kitą forumietį galima klausinėti apie VMS nesąmones

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Sorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?
    Ne tik čia (nors ir čia), bet visur kitur. Kaip kad pėsčiųjų perėjų ir dviračių pervažų teisinimai...
    gyvenamosiose zonose.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Sorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?
    Nesutinku. Kad viską padarytų taip kaip forume rašome, nereik daugiau darbuotojų, tai darytų pasamdytos įmonės už atitinkamus pinigus. Savivaldybės darbuotojo užduotis būtų parengti užduotį su tikslais, o vėliau užtikrinti jos įgyvendinimą.
    Šiai dienai savivaldybės darbuotojai dirba ties atmazkėmis (tvarkaumiestą) arba vaikščiodami po kabinetus, kad kiekvienam klaunui įtiktų gatvės plotis, bordiūrų vieta, nejudinama kontaktinio tinklo atrama ir nekertamas medis.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Sorry Creatium, bet tavo tie "Nėra taip paprasta" "suprask" "reikia schemų" sounds like eilinis mėšlo ir VMS apsileidimo teisinimas. Aš tik nesuprantu motyvacijos. Kokia prasmė teisinti literaliai visas nesąmones ir absurdus, kuriuos daro VMS?
    Sorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Būtent. Benkunskas ir (kiek supratau jau padarytą) Goštauto krantinių projektą (už mūsų visų pinigus) perdarinės vien tam, kad išsaugotų plačias juostas. Šitas žmogus yra pavojingas debilas. Neįsivaizduoju, kaip galima tokius dalykus bandyti teisinti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip tai Benkunskui niekas netrukdė rengti schemų kad ir paskutinius 8 metus (ar kiek ten metų jis buvo vicemeras?). O kad tokius ir net sudėtingesnius dalykus gali daryti ad hoc ir prieštaraujant jau įgyvendinimo stadijoje esančiam, projektui, Benkunskas pademonstravo Saltoniškių/Narbuto sankryžoje, kur prataškydamas krūvą pinigų ir dėl savo asmeninių tikslų supiso sankryžos rekonstrukciją

    Sorry Creatium, bet tavo tie "Nėra taip paprasta" "suprask" "reikia schemų" sounds like eilinis mėšlo ir VMS apsileidimo teisinimas. Aš tik nesuprantu motyvacijos. Kokia prasmė teisinti literaliai visas nesąmones ir absurdus, kuriuos daro VMS?

    Komentuoti:

Working...
X