Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Gatvės atkarpos pabaigoje platesnė labiau reikalinga posūkiams, nei pradžioje.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Būtų įdomu pamatyt gyvai. Bet aš kiek mačiau per JUDU kameras internete, tai kaip tik dabar nuo Rinktinės g. sankryžos centrinė juosta yra gerokai plačiau praardyta negu buvo. Atrodo tarsi kaip tik siaurinti ketintų.

    Vieta maždaug šita: https://www.google.com/maps/@54.7028...oASAFQAw%3D%3D

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-07-18 223254.jpg
Views:	588
Size:	198,7 kB
ID:	2210866
    Tai visgi vienoje pusėje susiaurėjo gatvė, kitoje išplatėjo. Kitaip tariant perbalansuota. Kam bus išnaudota - kol kas neaišku.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-07-23 190336.jpg
Views:	271
Size:	206,3 kB
ID:	2211791

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nustebau, kad čia oficialiai Vilnius, bet dar labiau nustebau, jog nedaro to planuoto dvirtakio Lentvario g. Dar keista, kad naujai tiesus šaligatvį prieš "Regitrą" klojo plytelėmis, o ne asfaltu, nors periferijoj mėgsta bendrus asfalto takus daryt.

    Nuo tavo tos gyvenamos zonos, pažvelgus į žemėlapį, logiška dar būtų padaryti dvirtakį tiesiai į Grigiškes. Juolab VT, tai dar nėra.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Gražiai sutvarkys, bet pagrindinė Lentvario g. tebeliks tokia, kaip buvus.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Patvarkė dviračių pervažą, kuri prieš tai turėjo eiti per plyteles ir taktilinį paviršių, nors nieko nereportinau, bet skersiniai bortai lieka, nors prieš tai takas su asfaltu buvo suvestas be jo:
    Jaučiu, prieš tai takas buvo nuleistas, o bus pakelta iki šaligatvio aukščio perėja.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Noriu jums papasakoti apie Paluknio gatvę. Ją išasfaltavo mūsų bendrijos iniciatyva 2008 metais, pasinaudojom kažkokia programa kur jei gyventojai sumoka už pagindą, savivaldybė uždeda asfaltą. Bent dešimtmetį vadinom tą gatvę "jungtimi", nes tai buvo tiesiog asfaltinis kelias per laukus be pavadinimo. Naudojosi juo ~100 mūsų kvartalo gyventojų.

    Štai 2017 metų vaizdas:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20170327_165824.jpg Views:	0 Size:	1,42 MB ID:	2211626
    Kažkur apie pandemiją šituose laukuose prasidėjo statybos. Praeitais metais vaizdas buvo daugmaž toks:

    Click image for larger version  Name:	PXL_20240805_174608648.jpg Views:	0 Size:	1,18 MB ID:	2211627

    Aplinkiniai kvartalai plėtėsi, eismas intensyvėjo, 4,5 m asfaltu važinėjo gal tūkstančio gyventojų lengvosios, statybų sunkvežimiai, ir ten pat vaikščiojo pėstieji, mamos su vėžimėliais. Asfalto krašai kentėjo, savivaldybė keletą kartų lopė.

    2021 m. bendrajame plane buvo numatyta šita gatve paleisti VT, nes buvom gyventojai, kuriems nėra stotelės 500 m atstumu:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot from 2025-07-23 01-57-13.png Views:	0 Size:	499,8 kB ID:	2211628

    Praeitą vasarą Panerių seniūnija ar tai Lentvario seniūnaitija paskelbė, kad nuo spalio prasidės gatvės pertvarkymo darbai, o nuo 2026 ja paleis VT. Realiai rudenį sustatė atšvaitus, o gal ir tiek ne. Pavasariop ėmė tvarkyti griovius, tada statyti bortus, tada nuskuto seną asfaltą ir per porą dienų suklojo naują. Dabar kokį mėnesį ar du daro šaligatvius. Panašu, bus 6 m. pločio, plius VT stotelių įvažos:

    Click image for larger version  Name:	PXL_20250722_170100412.jpg Views:	0 Size:	1,52 MB ID:	2211629Click image for larger version  Name:	PXL_20250722_170158967.jpg Views:	0 Size:	2,04 MB ID:	2211631
    Click image for larger version  Name:	PXL_20250722_170153600.jpg Views:	0 Size:	1,64 MB ID:	2211632Click image for larger version  Name:	PXL_20250722_170341766.jpg Views:	0 Size:	1,62 MB ID:	2211633
    Kažkas FB skundėsi nesutapdintom perėjom, bet seniūnija atsakė, kad bus pakeltos perėjos. Gerai, o tai platus asfaltas kai kuriuos skatina lakstyti.
    Click image for larger version  Name:	PXL_20250722_170127305.jpg Views:	0 Size:	1,66 MB ID:	2211635
    Attached Files
    Paskutinis taisė alga; 2025.07.23, 01:32.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Tuskulėnų g.

    Pasirodo bus trys juostos ir link Žalgirio g. nuo Mikalojaus Katkaus st. Tad galimai visgi šioje gatvėje atsiras A juostos atkarpų, ne papildomo parkavimo kaip spėjo Creatium. Ties sankryža su Apkasų g. greičiausiai plėsis į 4 juostas.
    Click image for larger version

Name:	IMG_1960.jpeg
Views:	335
Size:	1,83 MB
ID:	2211605

    Turiu spėjimą kas bus ties ta esama parkavimo kišene, kur per vieną juostą perkėlė bordiūrus. 2 juostos link Žalgirio g. bus pastumtos šiauriau ir taip pat atsiras papildoma juosta nuo Žalgirio g. link Tuskulėnų g, galbūt atskiram dešiniam posūkiui.

    Patvarkė dviračių pervažą, kuri prieš tai turėjo eiti per plyteles ir taktilinį paviršių, nors nieko nereportinau, bet skersiniai bortai lieka, nors prieš tai takas su asfaltu buvo suvestas be jo:
    Click image for larger version

Name:	IMG_1961.jpeg
Views:	335
Size:	2,08 MB
ID:	2211606

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Pradėjo darbus Kareivių g Click image for larger version

Name:	IMG_1950.jpeg
Views:	535
Size:	2,05 MB
ID:	2211394

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nereguliuojama perėja gali kirsti iki 2 eismo juostų. Tad arba A juosta baigiasi, arba galimas sprendimas kaip išvažiavime iš Pedagoginio žiedo į T. Narbuto g., arba šviesoforai.
    Pirmas variantas pasirodė lengvesnis.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Kelis kartus piko metu ten važiavau, tai verčiau būčiau pėsčiom ėjęs. Gal ir būtų daugiau keleivių tokiuose maršrutuose kaip 34, jei ne kamščiai Tuskulėnų–Olandų arterijoje. Plius, A juostą įrengti ten turbūt lengviausia vieta Vilniuje. Tačiau vėl sudirbo. Juk aiškiai nuotraukose matosi, kad ir nenutraukus juostos ties perėjomis išlieka ne mažesnė salelė, nei gauname prie bene kiekvienos šviesoforinės perėjos. O tose dar būna situacijų, kai reikia laukti, kol iš abiejų pusių važinėja mašinos, kai čia – paprasta perėja, kur ir taip privaloma visus pėsčiuosius praleidinėti...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Ar tik nebus ta galima A juosta susijusi su naujo greitojo maršruto paleidimu po konkurso?
    Vakarais atkarpa nuo Apkasų iki žiedo būna totaliai užsikišusi, neretai ją įveikti užtrunka 20+ minučių.
    Jei taip, tuomet VMS nors kartą sugebėjo paplanuoti į ateitį dviejų skirtingų kategorijų veiksmus (VT ir eksvaldizacija).

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    O rimtai Tuskulėnų yra tokia kritinė vieta viešajam transportui, kad būtent čia reikėtų kažkokių A juostų? Aš kaip ir ne prieš, bet nesprendžiama jokia esminė problema jomis. Kodėl trūksta politinės valios A juostas nupiešti, kur jų tikrai reikia - Antakalnio, Goštauto, Narbuto galų gale?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Įvairių gatvių Šnipiškėse projektai laukia nuo kada? Kokių 2018?
    Atėjo naujas meras - atėjo nauji prioritetai.
    Ankščiau buvo populiaru gatves humanizuoti, o dabar sovietinį paveldą betonuoti. Viskas pagal vilniečių norus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Įvairių gatvių Šnipiškėse projektai laukia nuo kada? Kokių 2018?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    VMS yra tiek prisimanipuliavus, primelavus, panašu, kad ir gaslight'ino, kad pasiektas įspūdingas lygis.
    Mantros buvo tokios:
    Kad ką keisti, reikia projektų.
    Tada sakė, kad projektai ilgai užtrunka todėl mes jų vengiame.
    Kai projektai parengti, jie ignoruojami (Kosciuškos, berods Maironio, berods Radvilaitės, brods Mindaugo ir dar gal dar ką praleidau gatvės)
    Tuomet nuo maždaug 2024 išvis į daug ką nusispjauta ir daroma kas kaip nori - projektai velniop, paprastų remontų metu keičiami esminiai gatvės parametrai, ten kur paprastojo remonto metu galima kažką pakeisti į teigiamą pusę neišlipant iš paprastojo remonto gairių bent jau rangovas aiškina, kad mes tada išlipsime iš paprastojo remonto kai tuo metu pats daro nesamones (Vasaros g remontas 2025). Taip pat kenčia senamiestis kur liejamas lištisinis asfaltas, puoselėjami sovietiniai dariniai tokie kaip šaligatviai etc..Tai būtų nieko tokio jei tokiu laukiniu būdu būtų daroma gerai, bet deja taip nėra.

    Kokia institucija ar kas yra aukštesnis nei VMS ir galėtų užkirsti kelią tokiai VMS kenkėjiškai veiklai?

    PS.
    Gaila, kad dėl tokio VMS elgesio kenčia ta pati gera VMS veikla: granitiniai bortai, šaligatvių nutiesimas kur jų nebuvo, lietaus nutekėjimo grotelės bortuose ir dar kas ko galbūt nepaminėjau.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.07.20, 14:11.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Kalvarijų g. remontas. Naiviai tikėjausi, kad po tiek metų laukimo nebus tiesiog aksfaltavimas. Bet panašu, kad bus. Kalvarijų turgaus st. palikta įvaža A juostoje, nors ant šaligatvio vietos labai nedaug, palikta ir Broniaus Lauarinavičiaus st, spėju tas bus ir Žalgirio st. kur išvis laukimo peronas prie pat gatvės. Kas netingite, parašykite, gal išgirs dar
    Anksčiau VMS eksvaldus primitivus remonto tipą teisindavo tuo, kad projektus paruošti užtrunka laiko. Čia visa gatvė turi paruoštą projektą, kuriam, puikiai pamenu, forumiečiai (aš tame tarpe) PP stadijoje siuntė pasiūlymus. Buvo atsižvelgta ir nuspręsta naikinti įvažas. Bet VMS vis tiek tesugeba tupai užeksvalduot.

    Kažkaip tokiais momentais labai svyra rankos būti tuo aktyviu piliečiu ir stengtis, kad infrastruktūra būtų visiems patogesnė.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tuskulėnų g. gal ten tipo parkingui gatvėje vietos daroma? Nu nes A juostų plėtra ten nebuvo numatyta ir poreikio nelabai yra. O parkingas gi dabar centrinė tema yra.

    P.S. Kelt vėją manau reikėtų ne tiek dėl pačių darbų, kiek dėl visiško nederinimo su gyventojais. Vykdo paprastus remontus, bet realiai keičia krūvą parametrų. Turėtų bent viešinti brėžinius.
    Šiaip parkavimas dar neblogai būtų, nes Savanorių pr. 2.0 skamba keistai, ypač žinant, kad pats Savanorių pr. artimiausiais keliais metais bus rekonstruotas.
    Jeigu bus parkavimas, tai prieš perėją bus vingis, todėl pralėkti 120 vienoje juostoje nepavyks.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tuskulėnų g. gal ten tipo parkingui gatvėje vietos daroma? Nu nes A juostų plėtra ten nebuvo numatyta ir poreikio nelabai yra. O parkingas gi dabar centrinė tema yra.

    P.S. Kelt vėją manau reikėtų ne tiek dėl pačių darbų, kiek dėl visiško nederinimo su gyventojais. Vykdo paprastus remontus, bet realiai keičia krūvą parametrų. Turėtų bent viešinti brėžinius.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nežinau dėl Fabijoniškių g., o ir šiaip nesu specialistas šioje srityje, bet čia kažkokia technika naudojama asfaltavimo. Pirma dideliais lopais sutvarko blogiausias atkarpas ar net labai grubiai užasfaltuoja pilnai viską. Tada palieka kelioms savaitėms, tada viską švariai nuskuta ir jau deda normalų lygų sluoksnį. Čia šitas dalykas kartojasi visose gatvėse.
    Fabijoniškių g. tokia technika taikoma tikrai nebuvo.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Iš miesto aksfaldavimo temos. Daug kas jau paminėta, bet dar šis tas naujo.

    Visų pirma nepagaunu, kodėl atsirado praktika išlieti asfaltą, o tada keisti bortus, pjaustyti dėl įvairių šulinių:
    Click image for larger version

Name:	image_155387.jpg
Views:	899
Size:	285,0 kB
ID:	2211077

    Tuskulėnų g.

    Ne iš pirmo karto pavyko suprasti, kas čia bus. Pirmiausia atrodė, jog bus padaryta platesnė žalia juosta per vidurį, bet atrodo, kad turėsime naują Savanorių prospekto A juostos variantą, kuri tris kartus nutrūks ties perėjomis. Nežinau, kodėl tokie gatvės modifikavimai neturėtų būti viešinami visuomenei susipažinti, norėčiau, kad keistųsi tokia praktika. Mano asmeniniu vertinimu, čia buvo galima tiesiog padaryti pirmą juostą kaip A tarp Trimitų ir Tuskulėnų stotelių, o prieš žiedą srautas pasiskirstytų į dvi juostas, na bet matysime, džiugu, kad kažkas daroma dėl VT.

    Click image for larger version  Name:	IMG_1930.jpeg Views:	0 Size:	257,6 kB ID:	2211075

    Nauju kampu stotelės peronas:
    Click image for larger version  Name:	IMG_1932.jpeg Views:	0 Size:	263,4 kB ID:	2211076

    Tik viena perėja veda į laiptus, visos kitos galėjo būti padarytos su pervažomis nuo esamo dviračių tako, bet net ir ten, kur takas jau atvestas į perėją iš anksčiau, padarytos plytelės:
    Click image for larger version  Name:	IMG_1935.jpeg Views:	0 Size:	230,6 kB ID:	2211078

    Savanorių pr. zigzagai:
    Click image for larger version  Name:	IMG_1936.jpeg Views:	0 Size:	231,9 kB ID:	2211079

    Už sankryžos su Rinktinės g. link Žalgirio g., kur buvo kišenė, kurioje parkuodavosi. Kol kas visiškai nesuprantu, kas čia bus, ypač kodėl taip juokingai pavingiuoti bortai. Bet perėja bus viena juosta ilgesnė:
    Click image for larger version  Name:	IMG_1937.jpeg Views:	0 Size:	372,9 kB ID:	2211080


    Kalvarijų/Konstitucijos pr. sankryžoje bus daugiau vietos ant šaligatvio, kur jo labai trūko. Per tiek pat metrų pastumta vidurinė salelė, tad dideliam transportui bus net lengviau pasukti dėl didesnio spindulio, win-win:
    Click image for larger version  Name:	IMG_1941.jpeg Views:	0 Size:	1,18 MB ID:	2211082


    Kalvarijų g. Naiviai tikėjausi, kad po tiek metų laukimo nebus tiesiog aksfaltavimas. Bet panašu, kad bus. Kalvarijų turgaus st. palikta įvaža A juostoje, nors ant šaligatvio vietos labai nedaug, palikta ir Broniaus Lauarinavičiaus st, spėju tas bus ir Žalgirio st. kur išvis laukimo peronas prie pat gatvės. Kas netingite, parašykite, gal išgirs dar:
    Click image for larger version  Name:	IMG_1943.jpeg Views:	0 Size:	1,98 MB ID:	2211083
    Paskutinis taisė Bluefox; 2025.07.20, 10:58.

    Komentuoti:

Working...
X