Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
Būsiu šokiruotas jei paliks tą išvažiavimą iš Gariūnų... Labai gerai pastebėta, kad tai ir saugumo prasme būtų milžiniška klaida, nes nebesant šviesoforui eismo greitis bus dar didesnis, tai įsivaizduojate koks ten chaosas ir avaringumas bus?
Be to, kai bus du lygiai, to papildomo išvažiavimo reikšmė visai dings, nes eismas bus labai gerai paskirstytas per du lygius su išvažiavimais/įvažiavimais ir vyks sklandžiai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai projekto ir nėra, yra tik projektiniai pasiūlymai. Pastarieji tam ir skirti, kad suderinti ir iš esmės išsigryninti poreikį, viziją.
Dabar ir buvo paskelbtą, kad bus vykdomas žemės paėmimas ir tuomet atliekami projektavimo darbai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
aš kažką pražiūrėjau gal - VMS perimą sklypą visuomenėms reikmėms ar iš savo kokios įmonės? tada ar galima projektą daryti, jei tau sklypas nepriklauso? ar bus naujas projektas, perėmus sklypą? finalinis klausimas - tik dabar perimamas sklypas, nors projektas tamposi nuo 1999? čia kaip Gilužio g. 100 metrų, VMS negali projekto daryti, nes jai neriklauso, bet kol kas jokių postumių žemės paėmimui. Gal kas ant pirštų paaiškintų.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPagal šį planą konfliktinė situacija tarp reikšmingų srautų išvažiuojančių iš Gariūnų ir važiuojančių iš miesto link Kauno išliks ar net padidės.
Pigiausiu atveju yra visos galimybės padaryti 2-jų juostų išvažiavimą link A1.
https://maps.app.goo.gl/xfFqp4qqxAuVr9cv8
https://maps.app.goo.gl/7pZDeYXc1pEDAQAL8
Privalimas - A1 srautas nuo Savanorių pr. yra gana menkas.
Link A1 ten užtenka ir vienos juostos, o tą nuovažą iš Paneriškių g. būtina naikinti su sankryžos rekonstrukcija.
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
Būtent. Vien jau dabar, be visokių viadukų statybų, panaikinus išvažiavimą iš Paneriškių g. ties nusukimu į Kauną, pagerėtų eismas. Manau net ir palikus ten esantį įvažiavimą.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Dalis sudaužytų mašinų iš esmės pozityvus reikalas. Sumažėja eismo dalyvių, koks senas grabas išnyksta iš eismo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąNa įdomu būtų pamatyt koks realybėj projektas bus. Nes reikia suvaldyti išvažiavimus iš Gariūnų pusės, kad nesikirstų su nuvažiavimu link Kauno. Beje įvažiavimai toj pačioj vietoj irgi blokuoja. Reiktų leisti tik per ten, kur dabar šviesoforinė sankryža, arba galvoti papildomą sprendimą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pagal šį planą konfliktinė situacija tarp reikšmingų srautų išvažiuojančių iš Gariūnų ir važiuojančių iš miesto link Kauno išliks ar net padidės.
Pigiausiu atveju yra visos galimybės padaryti 2-jų juostų išvažiavimą link A1.
https://maps.app.goo.gl/xfFqp4qqxAuVr9cv8
https://maps.app.goo.gl/7pZDeYXc1pEDAQAL8
Privalimas - A1 srautas nuo Savanorių pr. yra gana menkas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na įdomu būtų pamatyt koks realybėj projektas bus. Nes reikia suvaldyti išvažiavimus iš Gariūnų pusės, kad nesikirstų su nuvažiavimu link Kauno. Beje įvažiavimai toj pačioj vietoj irgi blokuoja. Reiktų leisti tik per ten, kur dabar šviesoforinė sankryža, arba galvoti papildomą sprendimą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ruošiantis Gariūnų viaduko statybai Vilniaus taryba leido perimti sklypą www.vz.lt
Vilniuje ruošiantis įrengti Gariūnų viaduką, sostinės taryba trečiadienį leido pradėti jam reikalingos teritorijos paėmimo procedūras. Sprendimui pradėti šalia Gariūnų turgavietės sankryžos, netoli degalinės „Circle K“ esančio 5,5 aro ploto sklypo paėmimą visuomenėms poreikiams taryba pritarė bendru sutarimu.
„(Teritorija – BNS) svarbi siekiant pradėti Gariūnų sankryžos rekonstrukcijos antrąjį etapą ir įrengti viaduką per Gariūnų gatvę. Viadukas užtikrins nenutrūkstamą transporto eismą ir padės išvengti spūsčių“, – pranešė savivaldybė. Anot jos, pernai rugsėjį pirmuoju etapu įrengta žiedinė sankryža Paneriškių ir Gariūnų gatvių sankirtoje, projektą už daugiau nei 1 mln. Eur įgyvendino ir finansavo bendrovė „Lidl Lietuva“.
Dabar numatyta vieno lygio šviesoforais reguliuojamą Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžą rekonstruoti į dviejų lygių pastatanti viaduką.
Pertvarkant sankryžą bus panaikinti visi šviesoforai su kairiaisiais posūkiais, sukti bus galima tik į dešinę. Virš buvusios sankryžos planuojama įrengti pėsčiųjų viaduką su laiptais ir nuovažą, įrengti dviračių takus. Be to, bus rekonstruota Paneriškių gatvė ir Gariūnų akligatvis, įrengtos dvi mažos žiedinės sankryžos, dvi autobusų aikštelės su peronais.
Dar 1999 metų planuose numatytos gatvių pertvarkos planus tikimasi parengti per dvejus metus, viaduko statyba galėtų prasidėti 2026 metais ir trukti iki 2028 metų.
Žiedinės Gariūnų sankryžos įrengimas buvo papiktinęs turgaus prekeivius, jie rengė protestus dėl tuo metu numatomų darbų. Turgavietės vadovybės dvejus metus buvo prašoma patraukti turgaus pakraštyje, ant valstybinės žemės atsidūrusius objektus. Ginčą nagrinėjo teismai, jų sprendimai buvo palankūs savivaldybei.
Savivaldybės teigimu, per parą Gariūnų gatve pravažiuoja apie 50.000–67.000 transporto priemonių.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąŽiūrėkit, ši sankryža jau seniausiai turėjo būti paversta į dviejų lygių ir tuomet šių dabartinių diskusijų net nebūtų. Klausimas kaip padaryti, kad čia atsirastų dviejų lygių infrastruktūra ir kuo greičiau?
Jei gerai pamenu, kažkur buvo naujienos, kad VMS berods šia atkarpą siūlo kažkokia forma pavesti ,,Via Lietuva'' - tad gal bent jie pramuš dviejų lygių įrengimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąŽiūrėkit, ši sankryža jau seniausiai turėjo būti paversta į dviejų lygių ir tuomet šių dabartinių diskusijų net nebūtų. Klausimas kaip padaryti, kad čia atsirastų dviejų lygių infrastruktūra ir kuo greičiau?
Jei gerai pamenu, kažkur buvo naujienos, kad VMS berods šia atkarpą siūlo kažkokia forma pavesti ,,Via Lietuva'' - tad gal bent jie pramuš dviejų lygių įrengimą.
Komentuoti:
-
Žiūrėkit, ši sankryža jau seniausiai turėjo būti paversta į dviejų lygių ir tuomet šių dabartinių diskusijų net nebūtų. Klausimas kaip padaryti, kad čia atsirastų dviejų lygių infrastruktūra ir kuo greičiau?
Jei gerai pamenu, kažkur buvo naujienos, kad VMS berods šia atkarpą siūlo kažkokia forma pavesti ,,Via Lietuva'' - tad gal bent jie pramuš dviejų lygių įrengimą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Yra alternatyva - Savanorių pr. su galybe šviesoforų. Tad vienas šviesoforas (kuriame srautas bus pagrinde tiesiai, o evakuacijos atveju būtų galima jį greitai atjungti ir palikti tik dešinius posūkius) nėra kažkokia esminė kliūtis.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Yra alternatyva - Savanorių pr. su galybe šviesoforų. Tad vienas šviesoforas (kuriame srautas bus pagrinde tiesiai, o evakuacijos atveju būtų galima jį greitai atjungti ir palikti tik dešinius posūkius) nėra kažkokia esminė kliūtis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Yra skirtumas tarp sankryžos su n+k alternatyvų ir kelio be alternatyvos. Nebent per miškelį pro valymo įrenginius, kur be rimtesnio džipo bus sudėtinga.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTuomet pagal tokią logiką visas miesto sankryžas reikia skubiai perdaryti į dviejų lygių dėl karo grėsmės.Paskutinis taisė mantasm; 2024.04.15, 08:36.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
karo atveju viadukai naudingi tuo kad galima susprogdinti arba subombarduoti ir bent laikinai padaryti kelią nepravažiuojamu.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Neaktualus jis būtų. Ne tame esmė. Esmė, kad tokiame magistraliniame kelyje, kur pro šią vietą praeina kasdien apie 50 000 priemonių, vis dar neturi viaduko, o stovi šviesoforas.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Būtų. Tame ir bėda, kad visiems būtų vienodai. Ir tada tokioj sankryžoj yra didelė tikimybė avarinės situacijos ir viso kelio užsikišimui.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: