Toliau už tilto, 1 juosta būtų pratęsta iki Titnago g. kaip ilga greitėjimo/letėjimo/A juosta? Taip susidarytų 3 juostos nuo Vakarinio aplinkl. iki pat A1/A19 išsišakojimo .
Bent jau ties būsimu Depo lyg taip ir planuojama daryti (bus trečia A juosta) (paspaudus-didesnis)
Toliau už tilto, 1 juosta būtų pratęsta iki Titnago g. kaip ilga greitėjimo/letėjimo/A juosta? Taip susidarytų 3 juostos nuo Vakarinio aplinkl. iki pat A1/A19 išsišakojimo .
Taip pat atrodo, kad kelio platinimas nuo Gariūnų tilto į centro pusę vargu bau ar šiemet prasidės, bent jau į Gariūnu pusę baigtų. Savivaldybės pažadai buvo, kad rugsėjį jau važiuosim praplatintu keliu.
Šiandien prie tilto vyko intensyvūs darbai su "pragaro mašina".
Reikėtų po ta pragaro mašina pakišti savivaldybės klapčiukus, kurie užmerkė akis į šūdo malimą pusę metų iki rugpjūčio 16 dienos, kai realiai nusamdyta įmonė perėjo nuo nosies krapštymo prei realių darbų.
Patyriau didelį džiaugsmą, nes savivaldybė atsakė, kad:
Laba diena, Oslo ir jungiamųjų kelių su Vakariniu aplinkeliu rekonstravimas numatytas pabaigti dar šiais metais. Dėkojame už pastabas transporto klausimais. Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis
Aš jau galvojau ar su tokiais tempais baigs kitais metais, nes kelininkams žiema visada ateina netikėtai.
Šiaip tai galėjo bent nuo Gariūnų pusės perpiešti juostas ir leisti važiuoti link vakarinio iškart abiem juostomis, o Oslo gatve - palikti vieną juostą. Visvien toliau Oslo gatve važiuoja turbūt kokie 15 proc srauto. Dabar metus laiko kažką daro, o eismo sąlygos toliau košmariškos.
Komentuoti: