Parašė RamasN
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Problema yra ir tai, kad galima nuo Gariūnų prekybcentrio tiesiai brautis link Trakų. Ką galima padaryt šiandien eismo reguliavimo priemonėmis:
- važiuojant link Kauno už šviesoforo pirma juosta skiriama tik nusukimui į Gariūnų prekybcentrį. Link Kauno važiuojama iš antros juostos.
- uždrausti išvažiuojant iš Gariūnų prekybcentrio kirst juostas ir lėkt link Trakų (ištisinė, galbūt dar ir kuoliukai).
Tokį variantą galima būtų sumesti net is eksperimento tikslais. Galima padidėtų eilė iki šviesoforo, nes iš anksčiau rikiuotųsi. Bet greičiau išsiskirstytų srautai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tas Krimsis visiškas 1990s chaoso palikimas. Dar tas dalykas, kad pardavinėja kebabus... (aceit rajono maistas). Šiandien tokioj vietoj statybų greičiausiai nebūtų. Tada viskas buvo ok, o ir srautai mažesni.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Fūros stovinčios greitėjimo juostoje jau senai nemačiau. Kažkada kai prailgino ją, tai dar būdavo užmirštuolių sustojančių, bet jau senokai nemačiau.
Tai dėl to, kad parkavimas prie to Krimso visiškai chaotiškas. Ir sustojusi fūra tiesiai ant įvažiavimo.
O vairuotojams nedašyla, kad šalia vis gi magistralinis kelias
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ir ne tik psichologinė. Važiuoti tenka ten šimtus kartų per metus. Fūros ten išdirbinėja, neretai, ką nori. Nedažnai, bet būna, kad tiesiog sustoja toje greitėjimo juostoje.
https://maps.app.goo.gl/7dS9E3Mvsfxquavw8
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąČia kažkokia išsigalvota problema yra ta greitėjimo juosta, nes kažkaip neteko susidurti, kad ten būtų "kamštis" ar išvis srautas judantis per nuovažą prilėtėtų ar išvis sustotų. Pagrindine problema dėl sklandaus judėjimo iš Gariūnų g. link Kauno yra ta nuovažą į turgų prieš pat sankryžą su A1 ir krūva "gudruolių" sulendančių iš antros juostos į pirmąją prieš atsišakojimą link Kauno. Ten ilgink, trumpink, platink ar bet ką kitą daryk susiliejime su A1, bet situacija Gariūnų g. nuo to nepasikeis.
Komentuoti:
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąJei nuo Panerių Savanorių pr. važiuojantys yra mandagūs ir supratingi (tai visgi nutinka dažniau nei rečiau), jie ir taip važiuos antra juosta ties ten kur yra įvažiuojantys nuo Gariūnų. Bet tiesa, kad nuo Panerių srautas tikrai menkas ir ten problemos nebūtų ir siaurinti jei tai leis nuiimti kamščius atvykstančius nuo Gariūnų.
Asmeniškai šniočiau velniop šv. Kebabinę. Nuo panerių kažkurioj vietoj siaurinant, net ir su esamu srautu, kažkur atsirastų konfliktinis taškas kuriame būtų užprogramuotos problemos. Gal geriau neprisidaryt naujų problemų lygioj vietoj.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia kažkokia išsigalvota problema yra ta greitėjimo juosta, nes kažkaip neteko susidurti, kad ten būtų "kamštis" ar išvis srautas judantis per nuovažą prilėtėtų ar išvis sustotų. Pagrindine problema dėl sklandaus judėjimo iš Gariūnų g. link Kauno yra ta nuovažą į turgų prieš pat sankryžą su A1 ir krūva "gudruolių" sulendančių iš antros juostos į pirmąją prieš atsišakojimą link Kauno. Ten ilgink, trumpink, platink ar bet ką kitą daryk susiliejime su A1, bet situacija Gariūnų g. nuo to nepasikeis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei nuo Panerių Savanorių pr. važiuojantys yra mandagūs ir supratingi (tai visgi nutinka dažniau nei rečiau), jie ir taip važiuos antra juosta ties ten kur yra įvažiuojantys nuo Gariūnų. Bet tiesa, kad nuo Panerių srautas tikrai menkas ir ten problemos nebūtų ir siaurinti jei tai leis nuiimti kamščius atvykstančius nuo Gariūnų.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ten reiktų padaryti kažką panašus kaip Vakarinio aplinkelio ir A2 sankirtoje, ir nuo panerių pusės turėtų susiaurėti iki vienos juostas, o nuo Gariūnų pusės turėtų būti atvikščiai - dvi juostos, nes didžioji dalis srauto į A1 atvažiuoja būtent nuo Gariūnų, o ne Panerių:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ten reiktų padaryti kažką panašus kaip Vakarinio aplinkelio ir A2 sankirtoje, ir nuo panerių pusės turėtų susiaurėti iki vienos juostas, o nuo Gariūnų pusės turėtų būti atvikščiai - dvi juostos, nes didžioji dalis srauto į A1 atvažiuoja būtent nuo Gariūnų, o ne Panerių:
https://www.google.com/maps/@54.7475...oASAFQAw%3D%3D
Brangesnė problema – pėsčiųjų ir dviračių tako susikirtimas https://www.google.com/maps/@54.6569...oASAFQAw%3D%3D
Matau ten tik požeminį pravažiavimą, kaip prie Maximos bazės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ten reiktų padaryti kažką panašus kaip Vakarinio aplinkelio ir A2 sankirtoje, ir nuo panerių pusės turėtų susiaurėti iki vienos juostas, o nuo Gariūnų pusės turėtų būti atvikščiai - dvi juostos, nes didžioji dalis srauto į A1 atvažiuoja būtent nuo Gariūnų, o ne Panerių:
https://www.google.com/maps/@54.7475...oASAFQAw%3D%3D
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ir ne tik psichologinė. Važiuoti tenka ten šimtus kartų per metus. Fūros ten išdirbinėja, neretai, ką nori. Nedažnai, bet būna, kad tiesiog sustoja toje greitėjimo juostoje.
https://maps.app.goo.gl/7dS9E3Mvsfxquavw8
https://www.google.com/maps/@54.7475...oASAFQAw%3D%3D
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Įsiliejime į A1 bėda yra psichologinė su kebabine. Kiek tenka pravažiuot, daugumai atrodo, kad greitėjimo juosta po senovei baigiasi prieš kebabinę. Kita vertus kebabinės įvažiavimas toje vietoje irgi saugumo problema ir jos ten neturėtų būti.
https://maps.app.goo.gl/7dS9E3Mvsfxquavw8
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kokių aukų reikalauja ta juosta? Šiaip pačioje infrastruktūroje ten nėra didelės bėdos. Didžiausia bėda yra vairuotojai, kurie nesugeba tinkamai pasinaudoti greitėjimo juosta ir normaliai įsibėgėti. Dažnas į 100 km/h judantį srautą bando "įsilieti" vos išstenėdamas kokius 60 km/h.
Ir dar mūsų tautinis bruožas, kad greitėjimo juostoje rikiuotis reikia kažkodėl pačioje pradžioje, geriausia dar net nesibaigus ištisinei linijai, o pavažiuoti tolyn ir persirikiuoti link pabaigos kažkaip nepopuliaru.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPavydu, kai tuo tarpu Vilnius nesugeba vienos juostos į A1 ties Gariūnais sutvarkyti (kas kainuotų keliasdešimt kart pigiau). Ir tai jau reikalauja aukų
Ir dar mūsų tautinis bruožas, kad greitėjimo juostoje rikiuotis reikia kažkodėl pačioje pradžioje, geriausia dar net nesibaigus ištisinei linijai, o pavažiuoti tolyn ir persirikiuoti link pabaigos kažkaip nepopuliaru.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKas yra aukščiau Via Lietuva? Gal VMS vertėtų kreiptis į aukštesnius sluoksnius ir per kokį karinį saugumą pareikalauti, kad jiems leistų veikti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas yra aukščiau Via Lietuva? Gal VMS vertėtų kreiptis į aukštesnius sluoksnius ir per kokį karinį saugumą pareikalauti, kad jiems leistų veikti?
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Taigi meras kreipėsi į susisiekimo ministeriją dėl to. VMS nori sutvarkyti tą įvažiavimą ir siūlo net perimti tą atkarpą ant miesto balanso, kad galima būtų sutvarkyti artimiausiu metu. VIA Lietuva nedaro to, ko reikia ir viskas.
Kauno mero, manau, nedrįsta taip ignoruoti. Tokias atsakomybės sferų ribose esančias vietas suderinti visada yra derybų menas.Paskutinis taisė Sula; 2025.07.20, 14:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPavydu, kai tuo tarpu Vilnius nesugeba vienos juostos į A1 ties Gariūnais sutvarkyti (kas kainuotų keliasdešimt kart pigiau). Ir tai jau reikalauja aukų
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: