Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Ruošiantis Gariūnų viaduko statybai Vilniaus taryba leido perimti sklypą www.vz.lt
    Vilniuje ruošiantis įrengti Gariūnų viaduką, sostinės taryba trečiadienį leido pradėti jam reikalingos teritorijos paėmimo procedūras. Sprendimui pradėti šalia Gariūnų turgavietės sankryžos, netoli degalinės „Circle K“ esančio 5,5 aro ploto sklypo paėmimą visuomenėms poreikiams taryba pritarė bendru sutarimu.
    „(Teritorija – BNS) svarbi siekiant pradėti Gariūnų sankryžos rekonstrukcijos antrąjį etapą ir įrengti viaduką per Gariūnų gatvę. Viadukas užtikrins nenutrūkstamą transporto eismą ir padės išvengti spūsčių“, – pranešė savivaldybė. Anot jos, pernai rugsėjį pirmuoju etapu įrengta žiedinė sankryža Paneriškių ir Gariūnų gatvių sankirtoje, projektą už daugiau nei 1 mln. Eur įgyvendino ir finansavo bendrovė „Lidl Lietuva“.
    Dabar numatyta vieno lygio šviesoforais reguliuojamą Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžą rekonstruoti į dviejų lygių pastatanti viaduką.
    Pertvarkant sankryžą bus panaikinti visi šviesoforai su kairiaisiais posūkiais, sukti bus galima tik į dešinę. Virš buvusios sankryžos planuojama įrengti pėsčiųjų viaduką su laiptais ir nuovažą, įrengti dviračių takus. Be to, bus rekonstruota Paneriškių gatvė ir Gariūnų akligatvis, įrengtos dvi mažos žiedinės sankryžos, dvi autobusų aikštelės su peronais.
    Dar 1999 metų planuose numatytos gatvių pertvarkos planus tikimasi parengti per dvejus metus, viaduko statyba galėtų prasidėti 2026 metais ir trukti iki 2028 metų.
    Žiedinės Gariūnų sankryžos įrengimas buvo papiktinęs turgaus prekeivius, jie rengė protestus dėl tuo metu numatomų darbų. Turgavietės vadovybės dvejus metus buvo prašoma patraukti turgaus pakraštyje, ant valstybinės žemės atsidūrusius objektus. Ginčą nagrinėjo teismai, jų sprendimai buvo palankūs savivaldybei.
    Savivaldybės teigimu, per parą Gariūnų gatve pravažiuoja apie 50.000–67.000 transporto priemonių.
    Stebuklas įvyks jei pastatys viaduką

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Žiūrėkit, ši sankryža jau seniausiai turėjo būti paversta į dviejų lygių ir tuomet šių dabartinių diskusijų net nebūtų. Klausimas kaip padaryti, kad čia atsirastų dviejų lygių infrastruktūra ir kuo greičiau?

    Jei gerai pamenu, kažkur buvo naujienos, kad VMS berods šia atkarpą siūlo kažkokia forma pavesti ,,Via Lietuva'' - tad gal bent jie pramuš dviejų lygių įrengimą.
    O tai kodel VMS negali, kartu su kitom insitutcijom bendrai to padaryt jau dabar? Cia istatymai ar religiniai isitikinimai draudzia?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Žiūrėkit, ši sankryža jau seniausiai turėjo būti paversta į dviejų lygių ir tuomet šių dabartinių diskusijų net nebūtų. Klausimas kaip padaryti, kad čia atsirastų dviejų lygių infrastruktūra ir kuo greičiau?
    Jei gerai pamenu, kažkur buvo naujienos, kad VMS berods šia atkarpą siūlo kažkokia forma pavesti ,,Via Lietuva'' - tad gal bent jie pramuš dviejų lygių įrengimą.
    Buvo ir Ignitis (dar senu pavadinimu) pažadas ženkliai prisidėti prie viaduko statybos dar prieš pradedant VKJ statybas kaip kompensacija už būsimą ženklų fūrų trafiką atvežant kurą ir išvežant degimo atliekas. Tikrai buvau įdėjęs tą info šioje temoje prieš amžinybę.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Žiūrėkit, ši sankryža jau seniausiai turėjo būti paversta į dviejų lygių ir tuomet šių dabartinių diskusijų net nebūtų. Klausimas kaip padaryti, kad čia atsirastų dviejų lygių infrastruktūra ir kuo greičiau?

    Jei gerai pamenu, kažkur buvo naujienos, kad VMS berods šia atkarpą siūlo kažkokia forma pavesti ,,Via Lietuva'' - tad gal bent jie pramuš dviejų lygių įrengimą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Yra alternatyva - Savanorių pr. su galybe šviesoforų. Tad vienas šviesoforas (kuriame srautas bus pagrinde tiesiai, o evakuacijos atveju būtų galima jį greitai atjungti ir palikti tik dešinius posūkius) nėra kažkokia esminė kliūtis.
    Aha, atjungus tikrai visi to klausys jei prireiks netyčia burgeriuko ar dar ko.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Yra alternatyva - Savanorių pr. su galybe šviesoforų. Tad vienas šviesoforas (kuriame srautas bus pagrinde tiesiai, o evakuacijos atveju būtų galima jį greitai atjungti ir palikti tik dešinius posūkius) nėra kažkokia esminė kliūtis.
    Kaip ir yra alternatyva pro Vievį bei vis dar nėra alternatyvos kažkur kirsti Nerį tarp Grigiškių ir Rykantų. Size matters. Visgi srautas būtų didžiulis, ir kas alternatyva paprastą dieną, tas būtų sunkiai panaudojama alternatyvą. Taip, bent šiek tiek planuoti pikines/ekstremalias situacijas reikia. Nebūtinai visur darant idealias alternatyvas pagal visus kanonus

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Yra skirtumas tarp sankryžos su n+k alternatyvų ir kelio be alternatyvos. Nebent per miškelį pro valymo įrenginius, kur be rimtesnio džipo bus sudėtinga.
    Yra alternatyva - Savanorių pr. su galybe šviesoforų. Tad vienas šviesoforas (kuriame srautas bus pagrinde tiesiai, o evakuacijos atveju būtų galima jį greitai atjungti ir palikti tik dešinius posūkius) nėra kažkokia esminė kliūtis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tuomet pagal tokią logiką visas miesto sankryžas reikia skubiai perdaryti į dviejų lygių dėl karo grėsmės.
    Yra skirtumas tarp sankryžos su n+k alternatyvų ir kelio be alternatyvos. Nebent per miškelį pro valymo įrenginius, kur be rimtesnio džipo bus sudėtinga.
    Paskutinis taisė mantasm; 2024.04.15, 08:36.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    karo atveju viadukai naudingi tuo kad galima susprogdinti arba subombarduoti ir bent laikinai padaryti kelią nepravažiuojamu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Neaktualus jis būtų. Ne tame esmė. Esmė, kad tokiame magistraliniame kelyje, kur pro šią vietą praeina kasdien apie 50 000 priemonių, vis dar neturi viaduko, o stovi šviesoforas.
    Savaime aišku, kad viadukas ten reikalingas. Tačiau bandyti prastumti jį kaip kariniu pobūdžiu svarbų objektą yra kvaila, nes karo atveju viaduko nebuvimas nieko nekeis.


    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Būtų. Tame ir bėda, kad visiems būtų vienodai. Ir tada tokioj sankryžoj yra didelė tikimybė avarinės situacijos ir viso kelio užsikišimui.
    Tuomet pagal tokią logiką visas miesto sankryžas reikia skubiai perdaryti į dviejų lygių dėl karo grėsmės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O jūs rimtai galvojat, kad karo atveju kažkam nebūtų dapizdį tas šviesoforas?
    Būtų. Tame ir bėda, kad visiems būtų vienodai. Ir tada tokioj sankryžoj yra didelė tikimybė avarinės situacijos ir viso kelio užsikišimui.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O jūs rimtai galvojat, kad karo atveju kažkam nebūtų dapizdį tas šviesoforas?
    Neaktualus jis būtų. Ne tame esmė. Esmė, kad tokiame magistraliniame kelyje, kur pro šią vietą praeina kasdien apie 50 000 priemonių, vis dar neturi viaduko, o stovi šviesoforas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O jūs rimtai galvojat, kad karo atveju kažkam nebūtų dapizdį tas šviesoforas?

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
    viadukas svarbus objektas gal kad būtų panaikinta šviesoforinė sankryža, ir būtų sklandesnis judėjimas iš miesto (evakuacija)? taip pat ir į miestą vykstant pastiprinimui.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
    Jis ir be karinės svarbos jau virš 20-ies metų planuojamas...

    P.S. ten ir be turgaus daug svarbių objektų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
    Pakišus po karine svarba gal bus pagaliau pastatytas, nes kaip matome dabar nepastatomas. Taikos metu jo reikia pagrinde.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
    Palengvinant evakuaciją jei kas užsimanys pakeliui užsukt į horseburgerį užkąst.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Eismo pakeitimai Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžoje

    https://vilnius.lt/lt/2024/04/12/eis...iu-sankryzoje/

    ,,Šalia Gariūnų turgavietės esančią Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžą kasdien pravažiuoja daugiau kaip 50 tūkst. transporto priemonių. Įvertinus sankryžos transporto srautų pralaidumą, nuspręsta keisti pėsčiųjų šviesoforų valdymą ir juos skirtingose gatvės pusėse valdyti atskirai. Žalio šviesoforo signalo laukimo laikas pėstiesiems bus trumpinamas pėsčiųjų šviesoforus valdant „žalios bangos“ principu.

    Aiškinantis, kaip būtų galima šioje sankryžoje efektyviau valdyti eismą sumažinti rytinio ir vakarinio piko grūstis bei oro taršą, buvo vykdomi skirtingi sankryžos darbo režimų modeliavimai.

    Norintiems Gariūnų gatvę pereiti greičiau, rekomenduojama nepamiršti paspausti šviesofore esančio pėsčiųjų mygtuko ir vadovautis žemiau nurodytomis judėjimo kryptimis:
    ''

    Užuot nedelsiant statę viaduką, jie užsiiminėja masturbacijomis. Šis viadukas turėtų būti pripažintas strateginiu / kariniu požiūriu svarbus objektas ir nedelsiant statomas. Taip pat antra juosta įrengiama išvažiavimui link Klaipėdos, nes jei ten įvyksta avarija - visam eismui kaput ir dar net nėra vietos pataukti avarijos objektą, nes šalia sienutė.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Keistokas palyginimas, O koks ksirtumas kokioa kokybė yra keliui į Minską, vis tiek ten nereikės važiuoti artimiausius 30 metų.
    Esmė, kad čia yra aplinkkelių, greitkelių trasų sistemos dalis ir dar tokie objektai ties sankryža:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	458
Size:	88,1 kB
ID:	2097644

    Komentuoti:

Working...
X