Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Atsirado google street view naujai įrengto žiedo. Žymiai tvarkingiau turgavietė atrodo.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    O tai dar bus galimybė teikti pasiūlymus ar jau nebe?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Būsiu šokiruotas jei paliks tą išvažiavimą iš Gariūnų... Labai gerai pastebėta, kad tai ir saugumo prasme būtų milžiniška klaida, nes nebesant šviesoforui eismo greitis bus dar didesnis, tai įsivaizduojate koks ten chaosas ir avaringumas bus?
    Be to, kai bus du lygiai, to papildomo išvažiavimo reikšmė visai dings, nes eismas bus labai gerai paskirstytas per du lygius su išvažiavimais/įvažiavimais ir vyks sklandžiai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tai projekto ir nėra, yra tik projektiniai pasiūlymai. Pastarieji tam ir skirti, kad suderinti ir iš esmės išsigryninti poreikį, viziją.
    Dabar ir buvo paskelbtą, kad bus vykdomas žemės paėmimas ir tuomet atliekami projektavimo darbai.

    Komentuoti:


  • Arulis
    replied
    aš kažką pražiūrėjau gal - VMS perimą sklypą visuomenėms reikmėms ar iš savo kokios įmonės? tada ar galima projektą daryti, jei tau sklypas nepriklauso? ar bus naujas projektas, perėmus sklypą? finalinis klausimas - tik dabar perimamas sklypas, nors projektas tamposi nuo 1999? čia kaip Gilužio g. 100 metrų, VMS negali projekto daryti, nes jai neriklauso, bet kol kas jokių postumių žemės paėmimui. Gal kas ant pirštų paaiškintų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Pagal šį planą konfliktinė situacija tarp reikšmingų srautų išvažiuojančių iš Gariūnų ir važiuojančių iš miesto link Kauno išliks ar net padidės.
    Pigiausiu atveju yra visos galimybės padaryti 2-jų juostų išvažiavimą link A1.
    https://maps.app.goo.gl/xfFqp4qqxAuVr9cv8
    https://maps.app.goo.gl/7pZDeYXc1pEDAQAL8
    Privalimas - A1 srautas nuo Savanorių pr. yra gana menkas.
    Čia totalus neįgalumas planavime ir projektavime, kai esminiai nesaugūs elementai ir konfliktiniai taškai ne sprendžiami, o paliekami.
    Link A1 ten užtenka ir vienos juostos, o tą nuovažą iš Paneriškių g. būtina naikinti su sankryžos rekonstrukcija.


    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

    Būtent. Vien jau dabar, be visokių viadukų statybų, panaikinus išvažiavimą iš Paneriškių g. ties nusukimu į Kauną, pagerėtų eismas. Manau net ir palikus ten esantį įvažiavimą.
    Dabar iš esmės ta nuovaža reikalinga, nes kol sankryža reguliuojama ir gali praleisti tik limituotą skaičių per žalią signalą išvažiuojančių iš Paneriškių g., tai ta nuovaža šį skaičių gerokai padidina, kaip minimum padvigubina. Tačiau panaikinus reguliuojamą sankryžą ir sukuriant galimybę nepertraukiamu srautu įvažiuoti į Gariūnų g., tai ši nuovaža bus tik konfliktinis, pavojingas taškas kuris mažins eismo pralaidumą.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Dalis sudaužytų mašinų iš esmės pozityvus reikalas. Sumažėja eismo dalyvių, koks senas grabas išnyksta iš eismo

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Na įdomu būtų pamatyt koks realybėj projektas bus. Nes reikia suvaldyti išvažiavimus iš Gariūnų pusės, kad nesikirstų su nuvažiavimu link Kauno. Beje įvažiavimai toj pačioj vietoj irgi blokuoja. Reiktų leisti tik per ten, kur dabar šviesoforinė sankryža, arba galvoti papildomą sprendimą.
    Būtent. Vien jau dabar, be visokių viadukų statybų, panaikinus išvažiavimą iš Paneriškių g. ties nusukimu į Kauną, pagerėtų eismas. Manau net ir palikus ten esantį įvažiavimą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pagal šį planą konfliktinė situacija tarp reikšmingų srautų išvažiuojančių iš Gariūnų ir važiuojančių iš miesto link Kauno išliks ar net padidės.
    Pigiausiu atveju yra visos galimybės padaryti 2-jų juostų išvažiavimą link A1.
    https://maps.app.goo.gl/xfFqp4qqxAuVr9cv8
    https://maps.app.goo.gl/7pZDeYXc1pEDAQAL8
    Privalimas - A1 srautas nuo Savanorių pr. yra gana menkas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai pirminis projektas jau buvo suderintas su visuomene:

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Na įdomu būtų pamatyt koks realybėj projektas bus. Nes reikia suvaldyti išvažiavimus iš Gariūnų pusės, kad nesikirstų su nuvažiavimu link Kauno. Beje įvažiavimai toj pačioj vietoj irgi blokuoja. Reiktų leisti tik per ten, kur dabar šviesoforinė sankryža, arba galvoti papildomą sprendimą.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ruošiantis Gariūnų viaduko statybai Vilniaus taryba leido perimti sklypą www.vz.lt
    Vilniuje ruošiantis įrengti Gariūnų viaduką, sostinės taryba trečiadienį leido pradėti jam reikalingos teritorijos paėmimo procedūras. Sprendimui pradėti šalia Gariūnų turgavietės sankryžos, netoli degalinės „Circle K“ esančio 5,5 aro ploto sklypo paėmimą visuomenėms poreikiams taryba pritarė bendru sutarimu.
    „(Teritorija – BNS) svarbi siekiant pradėti Gariūnų sankryžos rekonstrukcijos antrąjį etapą ir įrengti viaduką per Gariūnų gatvę. Viadukas užtikrins nenutrūkstamą transporto eismą ir padės išvengti spūsčių“, – pranešė savivaldybė. Anot jos, pernai rugsėjį pirmuoju etapu įrengta žiedinė sankryža Paneriškių ir Gariūnų gatvių sankirtoje, projektą už daugiau nei 1 mln. Eur įgyvendino ir finansavo bendrovė „Lidl Lietuva“.
    Dabar numatyta vieno lygio šviesoforais reguliuojamą Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžą rekonstruoti į dviejų lygių pastatanti viaduką.
    Pertvarkant sankryžą bus panaikinti visi šviesoforai su kairiaisiais posūkiais, sukti bus galima tik į dešinę. Virš buvusios sankryžos planuojama įrengti pėsčiųjų viaduką su laiptais ir nuovažą, įrengti dviračių takus. Be to, bus rekonstruota Paneriškių gatvė ir Gariūnų akligatvis, įrengtos dvi mažos žiedinės sankryžos, dvi autobusų aikštelės su peronais.
    Dar 1999 metų planuose numatytos gatvių pertvarkos planus tikimasi parengti per dvejus metus, viaduko statyba galėtų prasidėti 2026 metais ir trukti iki 2028 metų.
    Žiedinės Gariūnų sankryžos įrengimas buvo papiktinęs turgaus prekeivius, jie rengė protestus dėl tuo metu numatomų darbų. Turgavietės vadovybės dvejus metus buvo prašoma patraukti turgaus pakraštyje, ant valstybinės žemės atsidūrusius objektus. Ginčą nagrinėjo teismai, jų sprendimai buvo palankūs savivaldybei.
    Savivaldybės teigimu, per parą Gariūnų gatve pravažiuoja apie 50.000–67.000 transporto priemonių.
    Stebuklas įvyks jei pastatys viaduką

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Žiūrėkit, ši sankryža jau seniausiai turėjo būti paversta į dviejų lygių ir tuomet šių dabartinių diskusijų net nebūtų. Klausimas kaip padaryti, kad čia atsirastų dviejų lygių infrastruktūra ir kuo greičiau?

    Jei gerai pamenu, kažkur buvo naujienos, kad VMS berods šia atkarpą siūlo kažkokia forma pavesti ,,Via Lietuva'' - tad gal bent jie pramuš dviejų lygių įrengimą.
    O tai kodel VMS negali, kartu su kitom insitutcijom bendrai to padaryt jau dabar? Cia istatymai ar religiniai isitikinimai draudzia?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Žiūrėkit, ši sankryža jau seniausiai turėjo būti paversta į dviejų lygių ir tuomet šių dabartinių diskusijų net nebūtų. Klausimas kaip padaryti, kad čia atsirastų dviejų lygių infrastruktūra ir kuo greičiau?
    Jei gerai pamenu, kažkur buvo naujienos, kad VMS berods šia atkarpą siūlo kažkokia forma pavesti ,,Via Lietuva'' - tad gal bent jie pramuš dviejų lygių įrengimą.
    Buvo ir Ignitis (dar senu pavadinimu) pažadas ženkliai prisidėti prie viaduko statybos dar prieš pradedant VKJ statybas kaip kompensacija už būsimą ženklų fūrų trafiką atvežant kurą ir išvežant degimo atliekas. Tikrai buvau įdėjęs tą info šioje temoje prieš amžinybę.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Žiūrėkit, ši sankryža jau seniausiai turėjo būti paversta į dviejų lygių ir tuomet šių dabartinių diskusijų net nebūtų. Klausimas kaip padaryti, kad čia atsirastų dviejų lygių infrastruktūra ir kuo greičiau?

    Jei gerai pamenu, kažkur buvo naujienos, kad VMS berods šia atkarpą siūlo kažkokia forma pavesti ,,Via Lietuva'' - tad gal bent jie pramuš dviejų lygių įrengimą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Yra alternatyva - Savanorių pr. su galybe šviesoforų. Tad vienas šviesoforas (kuriame srautas bus pagrinde tiesiai, o evakuacijos atveju būtų galima jį greitai atjungti ir palikti tik dešinius posūkius) nėra kažkokia esminė kliūtis.
    Aha, atjungus tikrai visi to klausys jei prireiks netyčia burgeriuko ar dar ko.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Yra alternatyva - Savanorių pr. su galybe šviesoforų. Tad vienas šviesoforas (kuriame srautas bus pagrinde tiesiai, o evakuacijos atveju būtų galima jį greitai atjungti ir palikti tik dešinius posūkius) nėra kažkokia esminė kliūtis.
    Kaip ir yra alternatyva pro Vievį bei vis dar nėra alternatyvos kažkur kirsti Nerį tarp Grigiškių ir Rykantų. Size matters. Visgi srautas būtų didžiulis, ir kas alternatyva paprastą dieną, tas būtų sunkiai panaudojama alternatyvą. Taip, bent šiek tiek planuoti pikines/ekstremalias situacijas reikia. Nebūtinai visur darant idealias alternatyvas pagal visus kanonus

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Yra skirtumas tarp sankryžos su n+k alternatyvų ir kelio be alternatyvos. Nebent per miškelį pro valymo įrenginius, kur be rimtesnio džipo bus sudėtinga.
    Yra alternatyva - Savanorių pr. su galybe šviesoforų. Tad vienas šviesoforas (kuriame srautas bus pagrinde tiesiai, o evakuacijos atveju būtų galima jį greitai atjungti ir palikti tik dešinius posūkius) nėra kažkokia esminė kliūtis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tuomet pagal tokią logiką visas miesto sankryžas reikia skubiai perdaryti į dviejų lygių dėl karo grėsmės.
    Yra skirtumas tarp sankryžos su n+k alternatyvų ir kelio be alternatyvos. Nebent per miškelį pro valymo įrenginius, kur be rimtesnio džipo bus sudėtinga.
    Paskutinis taisė mantasm; 2024.04.15, 08:36.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    karo atveju viadukai naudingi tuo kad galima susprogdinti arba subombarduoti ir bent laikinai padaryti kelią nepravažiuojamu.

    Komentuoti:

Working...
X