Parašė MindesAcc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Tokio dydžio žiedų nuo mūsų į Vakarus tikrai yra. Tik jie dažniausiai reguliuojami šviesoforais. Tokio chaoso kaip, pavyzdžiui, Vilniuje Savanorių pr. - Tūkstantmečio žiede ten niekas neleistų.
- 1 patinka
-
Esu ne kartą matęs, kaip tame žiede vos nepartrenkiami pėstieji, einantys per perėją. Mašinos routinely važiuoja 70km/h ar panašiu greičiu. Tai labai smagu, kad savivaldybė dasiprotėjo, kad tą anarchiją reikia raukti. Kaip suprantu, ten bus įrengtos ir dviračių pervažos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Siaip as neesu mates tokio dydzio ziediniu sankryzu uzsienio miestuose kurie yra panasaus dydzio kaip Vilnius - cia tiesiog absurdiskai masyvi ziedine sankryza.Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą[URL="https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/pedagoginio-ziedo-laukia-dar-daugiau-permainu-jame-mazins-vaziavimo-greiti.d?id=81167239"]https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=81167239
Ar esate matę ką nors panašaus užsienyje? Kaip suprantu, kalneliai bus pačiame žiede.
Bet kalbant apie tuos kalnelius, as irgi supratau kad jie bus paciame ziede o ne prie ziedo ivaziavimo.
Komentuoti:
-
https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=81167239
Ar esate matę ką nors panašaus užsienyje? Kaip suprantu, kalneliai bus pačiame žiede.Vienoje svarbiausių Vilniaus žiedinių sankryžų – Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. – važiavimo greitis sumažės, įrengus iškilius greičio mažinimo kalnelius. Sprendimas priimtas atsižvelgus į policijos ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kelių tyrimo instituto siūlymus, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Komentuoti:
-
Nerandu linko į tų smulkių žiedo patvarkymų projektinius pasiūlymus. Gal kas turit išsisaugoję?
Komentuoti:
-
Aš prie viaduko dar prijungčiau šalitilčius pėstiesiems ir dviratininkams, o ties viaduko nusileidimais tie šalitilčiai atsišakotų, kirstų įvažiavimus/išvažiavimus iš žiedo ir nusileistų į pėsčiųjų šaligatvius. Nemanau, kad tai labai išaugintų kainą, o nauda būtų didžiulė - neliktų tų pavojingų perėjų, per kurias nei su dviračiu praminsi, nei saugiai pereisi.
Na ir dar būtų smulkių darbų - šiek tiek praplatinti išvažiavimą iš žiedo link Pilaitės (dabar ten kažkaip dingsta antra juosta) ir pan.
Komentuoti:
-
Štai, esu pabraižęs, kaip galėtų atrodyti Edukologinio žiedo viaduko techninis planas, žinoma, nesu ženklinimo ekspertas, jei kas bandys ieškoti priekabių, bet tokia mano vizija
Eismas žiedu plius minus paliekamas toks kaip dabar.
Paskutinis taisė liudasbar; 2019.03.09, 23:37.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Geros naujienos vilniečiams: „pedagoginio žiedo“ prakeiksmas turėtų būti išspręstas jau šiemet
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tas-jau-siemet
Vilniaus miesto savivaldybė žada įrengti dvi papildomas juostas, iš kurių vairuotojai į žiedą pateks lengviau. <...> Šiuo metu yra dvi eismo juostos, tačiau vykdant numatomus papildomos eismo juostos įrengimo darbus, jos bus susiaurinamos, tačiau nė viena nebus naikinama.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dabar stovi abi juostos ant tilto ir daug maklės ties įvažiavimu iš Gynėjų/Lukiškių g. - neišsuka norintys važiuoti tolyn "po žiedu". Bet praeis šventinis laikotarpis ir turėtų susinormalizuoti.
Komentuoti:
-
Ant žiedo patekti dabar greičiau, bet vakare kamštis GV dar labiau padidėjo...Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nežinau ar buvo apie tai pranešta, bet viskas baigta. Dabar link žiedo galima sukti iš dviejų juostų: pirmos (tik link žiedo) ir antros (link žiedo ir tiesiai link Ukmergės g.).
Komentuoti:
-
Nežinau ar buvo apie tai pranešta, bet viskas baigta. Dabar link žiedo galima sukti iš dviejų juostų: pirmos (tik link žiedo) ir antros (link žiedo ir tiesiai link Ukmergės g.).Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Šitoj vietoj jau pradėjo darbus, apie puse metro plačiau bus.
Komentuoti:
-
Aha, autobusai irgi stringa. BTW.Parašė dondc Rodyti pranešimąKaip pažiūrėsi: laikinas kamščių sumažinimas skatina daugiau naudotis automobiliais, kol vėl neužsikemša gatvės. Su daugiau automobilių ilgainiui dar didesnė tarša.
Komentuoti:
-
Puiki logika - gal reikėtų pasiūlyti dar labiau susiaurinti įvažiavimą į žiedą.Parašė dondc Rodyti pranešimąKaip pažiūrėsi: laikinas kamščių sumažinimas skatina daugiau naudotis automobiliais, kol vėl neužsikemša gatvės.
Tuomet tarša dar labiau turėtų sumažėti.

Bet tai jau kitos temos objektas.
Komentuoti:
-
Kaip pažiūrėsi: laikinas kamščių sumažinimas skatina daugiau naudotis automobiliais, kol vėl neužsikemša gatvės. Su daugiau automobilių ilgainiui dar didesnė tarša.
Komentuoti:
-
Tuo labiau, kad bet koks kamščių sumažinimas yra tuo pačiu ir oro užterštumo sumažinimas. Ar tai nėra svarbu?Parašė sleader Rodyti pranešimąKas čia tokio utopiško?
Komentuoti:
-
Kas čia tokio utopiško?Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąNa, gerai pasijuokiau iš “perkelti su visomis šaknimis”. Labai jau utopiškai skamba toks pasiūlymas. Tiek žiūrint techniškai, tiek finansiškai.
Komentuoti:
-
Na, gerai pasijuokiau iš “perkelti su visomis šaknimis”. Labai jau utopiškai skamba toks pasiūlymas. Tiek žiūrint techniškai, tiek finansiškai.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Medžiai nėra šventas dalykas. Galima nukirsti ir pasodinti naują kitur, galima perkelti su visomis šaknimis ir žemėmis.
Medžiai toje vietoje nėra blogai nes triukšmo ir taršos ten netrūksta. Reikia suprasti kad pasodinus naują, jis neužaugs per metus.
Nesakau kad platinti nereikia, bet tai gali būti daug sudėtingiau negu išvažiavimas į Konstitucijos prospektą.
Komentuoti:
-
Medžiai nėra šventas dalykas. Galima nukirsti ir pasodinti naują kitur, galima perkelti su visomis šaknimis ir žemėmis.Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Kiek pamenu ten medžiai prie pat kelio auga, reiktų kirsti..
Komentuoti:
-
tiksliai, na tai bent nuo stotelės galėtų praplatinti, ten max vieną medį reiktų nukirstiParašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Kiek pamenu ten medžiai prie pat kelio auga, reiktų kirsti..
Komentuoti:
-
Kiek pamenu ten medžiai prie pat kelio auga, reiktų kirsti..Parašė tomtom Rodyti pranešimąŠiaip tai reiktų visko to paties ir iš Ukmergės g. link žiedo. Dar prieš žiedą pratęsti autobusų stotelę iki pirmos užvažiavimo juostos, kad viešajam transportui nereiktų rikiuotis dukart (dabar kai jau galima į Konstitucijos pr. važiuoti ir iš pirmos juostos), ir dar viena juosta tik į dešinę manau irgi būtų visai naudinga (bent jau srautui nuo G.V. gatvės).
Komentuoti:
Komentuoti: